Dan is het goed tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke serie.
En bovendien de eerste in maanden waar ik ook bij blijf zitten.
Mooie dromen en een fijne dag morgen Qutiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
Eerst nog ff wat lezen, en dan slapen
En morgen om 9 uur in Moordrecht zijn tot 19 uur
Daarna uit eten!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed toch
Jij moet het leuk vinden
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef es70 het volgende:
[..]Voel me zelfs bijna normaal nu, het geduld om een hele aflevering te kijken
.
quote:
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:11 schreef es70 het volgende:
[..]Niet helemaal. Dat wil ik niet eens
. Happy disfunctional
.
Ik kom er welquote:
Waar wil je komen danquote:
ér, dat zeg ik tochquote:
Maar waar is erquote:
Daar. Dat ligt voor de hand natuurlijkquote:
Zeg dat danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar. Dat ligt voor de hand natuurlijk.
Dat doe ik de hele tijd al, alleen wilde jij het niet snappenquote:
Ben er niet bij hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd al, alleen wilde jij het niet snappen.
Daar waar de puinzooi in mijn hoofd weer netjes in de schappen staat en de overdosis informatie verwerkt is. Dus. Ongeveer.
Ctrl/alt/delete... Leuke optie, maar waar zitten die kl*teknoppenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben er niet bij heNog steeds wat duf
Ah daar, kan je niet gewoon een deel wissen? Dat heb je toch niet meer nodig
Dat is herstarten, gaat weer wat verquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ctrl/alt/delete... Leuke optie, maar waar zitten die kl*teknoppen.
Electroshocktherapie, chemische zooiquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is herstarten, gaat weer wat ver
Maar mocht je dat echt willen. Zijn er dingen die dat kunnen
Nee joh, gewoon netjes op de seh met een goede shock het hart even opnieuw aanzetten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Electroshocktherapie, chemische zooi. Denk dat ik zelf nog maar een beetje aanklooi dan
.
Met mijn hart is geloof ik niets mis...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon netjes op de seh met een goede shock het hart even opnieuw aanzetten.
Nee, klinkt ook niet echt als een lollig ietsquote:
Zo, en laat ik me nu maar eens gaan douchen danquote:
Moest even sociaal doenquote:
Gewoon een dag op je bed liggen en niet fokken is fakenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
Niet zeuren fles, sommigen hebben wel een leven (of kunnen verdomd goed faken).
Je zit op z'n kop?quote:
Op wie zijn kop zit ikquote:
Oh ja kut, bijna vergetenquote:Op zondag 15 juni 2008 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje wenst iedereen een fijne vaderdag .
Smorgensquote:Op zondag 15 juni 2008 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ellow.
Geen last van meerquote:Op zondag 15 juni 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zullen de papa's blij zijn met jullie als zonen.
Daar hebben ze zelf toch goeddeels de hand in gehad, ooitquote:Op zondag 15 juni 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zullen de papa's blij zijn met jullie als zonen.
Als je het maar ergens weer paste, anders ben je het kwijt nadat je je computer uit hebt gezet!quote:
quote:
Dat doe ik op andere dagen.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag ook een eigengemaakte tekening geven hoor.
Sorry C&C RA 2 tijden herleefde evenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het maar ergens weer paste, anders ben je het kwijt nadat je je computer uit hebt gezet!
Ik vond deel 1 beter. Deel 2 werd te fanta en van wat ik van deel 3 al heb gezien gaat dat er niet beter op wordenquote:
Deel 3 is inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 beter. Deel 2 werd te fanta en van wat ik van deel 3 al heb gezien gaat dat er niet beter op worden
Uberhaupt, als iemand zijn / haar vader wel mag, waarom er een speciale dag in het jaar van makenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:56 schreef leonieke het volgende:
Jullie zijn dus ook voor vaderdag een week later dan wij
Niet dat ik er vorige week aan meegedaan heb, ofzo... want geef nu toe, beetje belachelijk toch om iemand die al bijna een jaar niets van zich heeft laten horen, een fijne vaderdag te wensen?
Bwa, met iets zelfgemaakt vind ik het wel een leuke bedoening. Moet super zijn om iets van je kind te krijgen (en je wil niet weten hoe hard ik gehoopt had om een positieve test te hebben op vaderdagquote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt, als iemand zijn / haar vader wel mag, waarom er een speciale dag in het jaar van makenEn idd als je geen goede band hebt, waarom uberhaupt
De winkeliers zullen het wel weer tof vinden, maar vroeger was een eigengemaakte tekening al prima, nu moet het een scheerapparaat zijn met zelfreinigende scheerblad of zo
quote:
Inderdaad, of boormachines enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt, als iemand zijn / haar vader wel mag, waarom er een speciale dag in het jaar van makenEn idd als je geen goede band hebt, waarom uberhaupt
De winkeliers zullen het wel weer tof vinden, maar vroeger was een eigengemaakte tekening al prima, nu moet het een scheerapparaat zijn met zelfreinigende scheerblad of zo
Goede oude tijdensquote:
RA2 is niet zo oud hoorquote:
Eigenlijk mn tweede hequote:Op zondag 15 juni 2008 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkende meneer
Hoe was uw eerst dag?
Age of Empires 2quote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
RA2 is niet zo oud hoor
RA 1, En C&C 1 vind ik nog steeds de betere, maar Starcraft p0wned alle RTS'en. Deel 2 komt er aan. Kerrigan butkicking ftw
Wel leuk?quote:
Deels. Het mensen iets leren is leuk, maar de rest is minder. Van 9 tot 19.30 vind ik toch wel vrij lang. En dan is het het laatste uur eigenlijk het hardst werken Vooral fysieke arbeid. Pauze's zijn ook best verrot. En men verwacht niet echt, maar eist bijna dat je anderen helpt als je klaar bent. Ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk..quote:
Niet echt wat je ervan verwacht dus?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deels. Het mensen iets leren is leuk, maar de rest is minder. Van 9 tot 19.30 vind ik toch wel vrij lang. En dan is het het laatste uur eigenlijk het hardst werken Vooral fysieke arbeid. Pauze's zijn ook best verrot. En men verwacht niet echt, maar eist bijna dat je anderen helpt als je klaar bent. Ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk..
Ik wist wel dat het zo was, alleen viel het me tegenquote:
Hopen dat het wel anders gaat worden danquote:Op zondag 15 juni 2008 12:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het zo was, alleen viel het me tegen
Wiequote:
Wennen dus, en ervaring opdoen zodat iets anders zoeken weer makkelijker wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deels. Het mensen iets leren is leuk, maar de rest is minder. Van 9 tot 19.30 vind ik toch wel vrij lang. En dan is het het laatste uur eigenlijk het hardst werken Vooral fysieke arbeid. Pauze's zijn ook best verrot. En men verwacht niet echt, maar eist bijna dat je anderen helpt als je klaar bent. Ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |