Hoe is het met je echtgenote? Doe je haar de groetjes!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:47 schreef Huubdgk het volgende:
ja was raar filmpje van Brian, maar als Fries het erg had gevonden had hij wel geschopt of gebokt.... ach kreeg hij ook eens wat stimulatie.......tja wat moet ik ervan zeggen....... ben blij dat ik gewoon altijd voor ze gezorgd heb met voeren enzo.....
soms, een goed voorbeeld van in die rol zitten is de ruzie tussen mij en de moeder van Claire in de kooi,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub, wil je hierop reageren, ben hier ook nieuwsgierig naar
Oud nieuws, hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:
correctie jaap houdt niet van neuken, wordt hij moe van...!
blowjobs vind hij prettig...ik ook!
Heb je dat artikel in de Party niet gelezen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:47 schreef Huubdgk het volgende:
ja was raar filmpje van Brian, maar als Fries het erg had gevonden had hij wel geschopt of gebokt.... ach kreeg hij ook eens wat stimulatie.......tja wat moet ik ervan zeggen....... ben blij dat ik gewoon altijd voor ze gezorgd heb met voeren enzo.....
Moeten ze zich dan verontschuldigen voor het spelen van een spel?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zegt ook wat, dat hij op het moment suprème zo onprofessioneel is om Brian zó op te fokken. Terwijl Brian echt geen extra motivatie nodig had om op jou los te gaan.En dan kan het wel een "vechter" in hart en nieren zijn, maar kom op zeg.
Ook zei Hans tijdens zijn peptalk nog dat Brian je niet te snel op vitale plaatsen moest raken, want dan zou je te snel down gaan en dan kon Brian je niet helemáál slopen. Bah. Je was bij voorbaat een fysiek onvolwaardige tegenstander, en Hans was bloeddorstig en wraakzuchtig tegenover iemand die geen schijn van kans had.
Maar goed, het is dus allemaal bijgelegd. En dat is ook wel weer mooi en volwassen. Alleen: respect... nou goed het zal wel..
Of heeft hij zich verontschuldigd daarvoor?
Buigzaam?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
soms, een goed voorbeeld van in die rol zitten is de ruzie tussen mij en de moeder van Claire in de kooi,
heb het soms een beetje, maar het valt mij allerzins mee, dacht dat ik er gedeformeerder uit zou komen dan dat ik ben, maar wat kan ik zeggen.. de mens is resilliant, of wat is daar het goede Nederlandse woord voor? gehard? plooibaar? zoiets
Beste bezoeker,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Amanda Boos
http://www.nowlive.eu/movies_old/2559
http://www.nowlive.eu/movies_old/2558
met plaatsvervangende schaamte zat ik toen te kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je was top met de paarden.Brian wilde ook dat Amanda haar tieten liet zien aan Fries.Dan werd hij vast groter,ook dat geval van Fries heeft hij toen op de foto gezet.![]()
grappig om jou zo over jezelf te zien posten..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
verschil tussen Brian en Huub
allebei niet de ideale schoonzoon, maar Huub deed zich ook zelden zo voor, terwijl Brian soms dacht dat hij net de tafelberg was afgelopen....blegh
veerkrachtigquote:
Waarom zouden we, B en A waren onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
veerkrachtig
Zullen we ophouden over Brian en Amanda, luitjes?
Hooguit vragen.... wáárommmmmm, Huub, zocht je liever ruzie met je maatjes dan met Brian en Amanda?
Dus Brian had het toen ook gezien, weet jij toevallig hoe hij er op gereageerd heeft?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef Huubdgk het volgende:
ja heb het stuk gelezen, Andries nam het mee toen hij er was om mij te interviewen, heb er smakelijk om gelachen....
als ik een sigaret ging roken en erachtover leunde en ging luisteren.... niet zo heel vaakquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
Huub hoe vaak zette jij de piano op "play recorded song" als je het spelen zat was?
Iemand die toch al drie keer zo sterk is als zijn tegenstander nog zó ophitsen, dat vind ik spel-overstijgend. Dat is gewoon onprofessioneel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Moeten ze zich dan verontschuldigen voor het spelen van een spel?
Ja, en het was wel leuk geweest als het de villa was binnengekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef Huubdgk het volgende:
ja heb het stuk gelezen, Andries nam het mee toen hij er was om mij te interviewen, heb er smakelijk om gelachen....
Hoeveel pakjes rook je per dag?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als ik een sigaret ging roken en erachtover leunde en ging luisteren.... niet zo heel vaak
bij het interview met mij thuis, weet niet wat brian zijn reactie was maar kan mij er een voorstelling bij maken lolquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:54 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Dus Brian had het toen ook gezien, weet jij toevallig hoe hij er op gereageerd heeft?
Ben je het ermee eens dat het een onhandige aktie van Brian was, maar dat er geen enkele intentie bij zat Fries te beschadigen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef Huubdgk het volgende:
Haha ok, ik zag het wel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als ik een sigaret ging roken en erachtover leunde en ging luisteren.... niet zo heel vaak
wat is je favorieten eten, en wat lust je niet?quote:
ja.... waarom is die uitzending van Jensen nooit in de villa vertoont??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en het was wel leuk geweest als het de villa was binnengekomen.
Net zoals de uitzending van Jensen met het doucheincident.
Huub ging wel los op B en A maar anderen spelers werden uiteindelijk het slachtoffer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef schatje het volgende:
Huub is zo vaak los gegaan op Brian en Amanda, alleen de laatste de maanden niet zo.
ehh open deur?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben je het ermee eens dat het een onhandige aktie van Brian was, maar dat er geen enkele intentie bij zat Fries te beschadigen?
maar je keek welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:52 schreef Desii het volgende:
[..]
met plaatsvervangende schaamte zat ik toen te kijken![]()
Amanda laat je boebies zien zei Brian, terwijl hij om zijn fototoestel rende
ik ben iemand die energie erin wil steken en wil leren maar ook iemand die het nu wil maken, ik wil en en! tenminste dat is mijn streven.... snap je!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef OudFruit het volgende:
Alle bekendheid is relatief, en gerelateerd aan een bepaalde doelgroep. Tijdens mijn werk kom je ook de beste presentatoren tegen, die simpelweg geen programma kunnen krijgen omdat alles tegenwoordig heel duur is om te produceren. Het is juist de kunst om de kansen die je krijgt, en de keuzes die je maakt, zo te gebruiken dat je er (laten we zeggen) over een jaar profijt van hebt, en niet binnen 2 weken.
Profileer je dus niet als iemand die het NU wil maken, maar als iemand die er energie en tijd in wil steken dingen te leren, en zo te groeien zodat je er later 200% meer profijt van kunt hebben. De naam 'Huub van de Gouden Kooi' zal iedereen zich blijven herinneren, daar hoef je niet nu al perse de vruchten van te plukken (aannemende dat je op/met televisie iets wil gaan doen wat dicht bij je staat).
Btw Huub, ik mail je nu even hetgeen in beloofd had
Ik heb Huub nog nooit één shot zonder peuk gezien.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is je favorieten eten, en wat lust je niet?
werk je bij de schoolkrant ofzo
Echt wel, in bed en onder de douche.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb Huub nog nooit één shot zonder peuk gezien.
Jammer, ik had best wel een klein vliegje willen zijn op het moment dat Brian dat artikel zag, zou niet eens eens paravliegje wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bij het interview met mij thuis, weet niet wat brian zijn reactie was maar kan mij er een voorstelling bij maken lol
Zou je haar dan alsnog de groetjes willen doen?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
ik mis de kooi enorm maar ben ook blij met mijn leven buiten,
lieve mensen ik ga ermee stoppen, even wat welverdiende aandacht voor mijn fantastische vrouw geven, mag ik jullie hartelijk danken?
tuurlijkquote:
Jij ook bedankt het was keigaafquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga ermee stoppen, even wat welverdiende aandacht voor mijn fantastische vrouw geven, mag ik jullie hartelijk danken?
Geniet van je vrouw, geef haar een dikke knuffel van mequote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
ook van mijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zou je haar dan alsnog de groetjes willen doen?!
Heb Huub anders meer tegen eric en Lieke los zien gaan dan tegen bv Amanda..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef schatje het volgende:
Huub is zo vaak los gegaan op Brian en Amanda, alleen de laatste de maanden niet zo.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub nachtenlang hield je mij en ook anderen geboeid aan de streams,
nu opnieuw nachtbrakertje door hier te posten, oh ik lees dat je ook iets anders gaat doen.
Veel plezier en welterusten.
Bedankt voor het posten , het siert je dat je niet over
anderen praat, ook al weet je hoe het zit.
Deze kaartenactie was om jou te steunen,
http://www.forum.fok.nl/topic/965227 vele mensen zijn toen zich om jou gaan bekommeren.
Neem de posten van EricaHysterica en haar ergenis niet te zwaar op, dat ze jou arro vond reageren.
We zaten soms aan de pc vast gekluisterd, daar kwamen ook frustraties, onmacht en ergenis bij.
EricaHysterica kreeg eerder een ban op Fok, maar na het opheffen van de ban,
kwam ze rechtstreeks naar het topic: Wie is nu jouw favoriet?
En haar tekst was: Ik stem op Huub, daarna kwam ze door andere bezigheden, vaste baan, soms even niet,
maar wanneer er weer een topic werd geopend: Wie is jouw favoriet, dan was EricaHysterica er weer en
stemde ze op Huub.![]()
(Over de streams, Kennith, broer van Brian tijdens zijn logeerpartij 12 april)
Kennith: Ik mis mijn 4 streams van thuis, ik zeg je Brian, wanneer de anderen niet kunnen logeren bij jou,
ik blijf echt geen dag langer hier, ik wil de streams volgen, ik weet niet wat Jaap aan het doen is,
of hij dubbelspel met Huub speelt.
Kus aan Claire, wat een mooie sterke lieverd is dat.
Wist je dat het mijn idee was die kaartenactie![]()
![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub nachtenlang hield je mij en ook anderen geboeid aan de streams,
nu opnieuw nachtbrakertje door hier te posten, oh ik lees dat je ook iets anders gaat doen.
Veel plezier en welterusten.
Bedankt voor het posten , het siert je dat je niet over
anderen praat, ook al weet je hoe het zit.
Deze kaartenactie was om jou te steunen,
http://www.forum.fok.nl/topic/965227 vele mensen zijn toen zich om jou gaan bekommeren.
Neem de posten van EricaHysterica en haar ergenis niet te zwaar op, dat ze jou arro vond reageren.
We zaten soms aan de pc vast gekluisterd, daar kwamen ook frustraties, onmacht en ergenis bij.
EricaHysterica kreeg eerder een ban op Fok, maar na het opheffen van de ban,
kwam ze rechtstreeks naar het topic: Wie is nu jouw favoriet?
En haar tekst was: Ik stem op Huub, daarna kwam ze door andere bezigheden, vaste baan, soms even niet,
maar wanneer er weer een topic werd geopend: Wie is jouw favoriet, dan was EricaHysterica er weer en
stemde ze op Huub.![]()
Kus aan Claire, wat een mooie sterke lieverd is dat.
Brians reactie:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bij het interview met mij thuis, weet niet wat brian zijn reactie was maar kan mij er een voorstelling bij maken lol
Grin. ik ook, nu ga ik een aantal dagen nog rond een uur of twee/drie, maar het lukt me ook alweer om gewoon om twaalf uur/half een te gaan pitten..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef Dementor het volgende:
Ik ging tijdens de kooi vaak pas om 3 uur slapen, dus Huub bedankt voor dat fucked up ritme.
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:02 schreef Huubdgk het volgende:
suikeroom, iemand gebruikte ooit die quote tegen mij, weet jij wie?
Zal er echt een kooi 2 komen.Eerst nog maar eens zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin. ik ook, nu ga ik een aantal dagen nog rond een uur of twee/drie, maar het lukt me ook alweer om gewoon om twaalf uur/half een te gaan pitten..
En dan wel altijd weer om half acht eruit, hahaha....
Maar ja, nu zijn er weer de nodige fora waar we ons mee vermaken en vanaf sept zijn er weer streams, zijn we nog meer fucked up dan dat we nu al zijn.
Wel lachen dat Huub dan zelf kan gaan ervaren hoe het is om te streamen...
is coolquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
Zal dan wel aan jou liggen schatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat ik hier geen vragen mag stellen ten koste van een ban.
Dan kan ik niet meer op het EK subforum meeposten.
Dan ben je het uiteindelijk nog steeds eens met mijn statementquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Meds het volgende:
Oud fruit zei:
Alle bekendheid is relatief, en gerelateerd aan een bepaalde doelgroep. Tijdens mijn werk kom je ook de beste presentatoren tegen, die simpelweg geen programma kunnen krijgen omdat alles tegenwoordig heel duur is om te produceren. Het is juist de kunst om de kansen die je krijgt, en de keuzes die je maakt, zo te gebruiken dat je er (laten we zeggen) over een jaar profijt van hebt, en niet binnen 2 weken.
Profileer je dus niet als iemand die het NU wil maken, maar als iemand die er energie en tijd in wil steken dingen te leren, en zo te groeien zodat je er later 200% meer profijt van kunt hebben. De naam 'Huub van de Gouden Kooi' zal iedereen zich blijven herinneren, daar hoef je niet nu al perse de vruchten van te plukken (aannemende dat je op/met televisie iets wil gaan doen wat dicht bij je staat).
Ik ben het eens met de eerste alinea, maar helaas kan Huub niet anders dan zich profileren op dit moment. En dan nog schat ik zijn kansen om op t.v. iets structureels te gaan doen kleiner dan 1%. Presenteren is een vak wat je moet leren, het is een ambacht, daarbij moet je aansluiting hebben bij een brede doelgroep anders is er geen omroep of producent die in je zal investeren. Aangezien Jensen de kleine doelgroep reeds bediend is het allemaal erg kansloos.
Ben niet een van de beste schrijvers hier,maar die kaartenactie kwam ineens in me op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben niet een van de beste schrijvers hier,maar die kaartenactie kwam ineens in me op.
ik begrijp je wel..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik ben iemand die energie erin wil steken en wil leren maar ook iemand die het nu wil maken, ik wil en en! tenminste dat is mijn streven.... snap je!
Ik heb geleerd van de beste tot hoe ver ik kan gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pas jij ook maar op met je kritische vragen![]()
Trustquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
Wrom heeft Erieberie dan een ban? Als er iemand is die dat niet verdiend...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje/Isis is ook geband op NL vanwege teveel kritiek tegen een modje. So be it. Ik vind het erger dat je grootste fan Erieberie ook een ban heeft momenteel. Ze heeft zoveel aties voor je opgezet, Huub
Ik hoop dat je haar persoonlijke mail hebt (denk het). Stuur haar maar een lieve boodschap terug...
Gewone groetjes van mij (en ook naar Clair)
niet dat ik hier direct op reageer, het heeft me alleen aan het denken gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef Meds het volgende:
presentatievaardigheden zoals goed luisteren, empathie en oprechte betrokkenheid, heb ik overigens niet waargenomen.
Dat weet ik niet, maar ben het wel eens met je.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom heeft Erieberie dan een ban? Als er iemand is die dat niet verdiend...
Volkomen kansloos.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:27 schreef sunny16947 het volgende:
ik ben trouwens zeer optimistisch als de tv kijker kennismaakt met de andere kant van Huub die wij streamers wel gezien hebben. Dan vreten ze hem echt wel.
ja, er blijft wel erg weinig over van de huub die we dachten te hebben leren kennenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Lieve het volgende:
Wat zegt Anita eigenlijk over het stokholm syndroom Huub?
Is ze daar serieus genoeg mee omgegaan? Of hebben jullie in de nabegeleiding dat hele ding maar over geslagen? ( Antita was TOP zekerErg bekwaam en toegerust met de beste kwaliteiten. Vakvrouwtje hoor! Vooral rond Lieke bij de reuring 6-2 heeft ze de bal prachtig terug gekaatst. Was het nu echt zo dat het Liekes schuld was? In de basis? Dat ze er om vroeg?)
Want ik begrijp dat Amanda geweldig veel respect verdient, ondanks haar acties en daden en haar beschuldigingen en gebash.
Dat Mevr. Flens en Dhr. de Mol keurige werkgevers zijn die volkomen terecht hun favorieten hun natuurlijke plaats in dit geheel hebben gegund.
Dat Jij Huub wel erg gemeen bent geweest door ons te laten denken dat het anders lag, je schoof wel eens de schuld op anderen en dat is een karaktertrekje?
Dat Hans Nijman een sportman in hart en nieren is met vooral het hart op de juiste plek en de sport uit al zijn poriën. Een topper zogezegd.
Waarschijnlijk vergeet ik er nog bij te vermelden dat de lust om te eten je niet vergaan zou zijn als je jezelf niet had verlaten.
Gek genoeg werk je nu zelf vrijwillig mee aan de afkoeling rond jezelf. Waar mensen maandenlang meeleven met iemand die het zwaar heeft. Die een ander boetesysteem op zich af ziet komen ten opzichte van andere deelnemers en die stelselmatig is ( of lijkt) te zijn bedreigd. Daar blijken mensen niet te snappen, niet te zien, niet te hebben meegekregen hoe lief jouw werkgevers voor jou waren. Hoeveel credit ze verdienen.
Ik begrijp dat Stokholm het dit jaar weer goed doet als vakantieland.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je pilot. Wie weet kun je nog wat sturing meekrijgen van 'de Febo' Pannenkoeken eten zonder eetlust valt niet mee.
Oh, Meds? Empathie en oprechte betrokkenheid.... heb je het echt in je om die eigenschappen te onderscheiden? Want die heb ik ( uiteraard een leek en op een niet te benaderen afstand van jou expertise. Dankbaar voor alle 'gratis' adviezen die we hier toch maar mooi even meekrijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef Meds het volgende:
...... empathie en oprechte betrokkenheid, heb ik overigens niet waargenomen. de enige presentator die wegkomt met gebrek aan deze eigenschappen is Mart Smeets en Mart Smeets komt er mee weg omdat hij zo verdomd veel weet van zijn vakgebied (sport) en 320 jaar ervaring heeft
Hiermee doe je bijna de suggestie dat de antwoorden die Huub geeft niet op waarheid berusten. Vraag me dan af hoe je hebt gekeken en hoe je hem hebt leren kennen. voor zover ik kan inschatten geeft ie liever geen antwoord dan een politiek correct antwoord waar ie niet achter staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, er blijft wel erg weinig over van de huub die we dachten te hebben leren kennen![]()
politiek correcte antwoorden tot op het bod, maar ja hij is wel de enige die toch de moeite neemt
om langs te komen, en ik heb zijn ''wurgcontract'' natuurlijk niet gelezen maar zal ook wel
meespelen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |