abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59353376
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:58 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik ben iemand die energie erin wil steken en wil leren maar ook iemand die het nu wil maken, ik wil en en! tenminste dat is mijn streven.... snap je!
ik begrijp je wel..
Ondanks alles blijf ik je toch wel ergens leuk vinden..
anders zou ik hier niet zijn terwijl ik nog een slaapgebrek heb van vorig weekend
pi_59353387
Dan ben je het uiteindelijk nog steeds eens met mijn statement Producenten van televisieprogramma's kijken niet alleen maar TV. Zolang je je ontwikkeld, voor- of achter de schermen, en je contacten goed onderhoudt, maakt het niet uit als je over een half jaar met een goed plan komt waarin je zelf ook gegroeid bent, als dat je nu met een uit de grond gestampt plan aan komt zetten en zelf nog van niks weet

Jazeker. Het tv geheugen van de kijker is helaas erg kort en vooral niet genuanceerd. Stel Huub gaat nu de opleiding journalistiek of communicatie doen en komt na 4 jaar met een diploma bij een producent aankloppen dan is ie echter nog steeds kansloos, want hij blijft altijd Huub uit DGK, hoerenloper en agressief, alleen interessant voor de doelgroep 14 to 20 jaar met een bepaald niveau (even grofgeschetst). Beste Huub is dan al bijna 30 en wil wellicht iets serieus journalistieks doen, maar hij blijft voor eeuwig gekleefd aan dat imago en zal nooit meer aansluiten bij de oude doelgroep, och een nieuwe doelgroep kunnen creeren. Presenteren is ook gewoon marketing, en over de marketing van de DGK personages is zeker wel nagedacht maar niet in het belang van deze personages.
pi_59353392
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Pas jij ook maar op met je kritische vragen
Ik heb geleerd van de beste tot hoe ver ik kan gaan
pi_59353400
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
Trust
pi_59353405
Improviserend presenteren met steekwoorden gebeurt eigenlijk nog maar heel weinig. Pauw en Witteman en Knevel doen het nog. Dat is echt een ander kaliber, en zij zijn ook gewoon begonnen met de autocue
pi_59353423
Maar het gaat nog niet eens zo zeer om vaardigheden of het gebrek daaraan. Een producent zal nooit een programma op de buis brengen dat gedragen wordt door een persoon of personage die door het gros van de nederlander niet serieus genomen danwel uitgekotst wordt. Dan haal je je targets advertentie of kijkcijfers niet. Zulke figuren positioneren in een programma met meerder figuren is wat anders, dan kan je namelijk een lijn creeren van winnaars/verliezers, publiekslieveling/gehaat. Een talkshow drijft op 1 persoon en dat moet gewoon iemand zijn die gevreten wordt door de kijker.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:23:43 #182
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59353428
Pauw zijn imago was anders ook niet zo best. Mij klinkt al dat advies nogal betweterig in de oren. Alsof ik Brian tegen amanda hoor praten. Laat huub maar lekker zijn eigen weg volgen via zijn contacten die hij heeft opgedaan. Hij kan altijd nog pianoconcerten gaan geven in bejaardenhuizen hahahaha
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:27:03 #183
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59353452
ik ben trouwens zeer optimistisch als de tv kijker kennismaakt met de andere kant van Huub die wij streamers wel gezien hebben. Dan vreten ze hem echt wel.
Snooker is top!!!
pi_59353456
Wat was er mis met het imago van Pauw? Hij heeft altijd bekend gestaan als uitstekende nieuwslezer met een wat turbulent liefdesleven, maar bovenal een vakman met een gedegen opleiding. Hoe meer kwaliteit je kan leveren hoe minder last je hebt van je imago. Overigens adviseer ik jou niet sunny, ik was in discussie met oud fruit. Mijn adviezen kan je niet betalen
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:29:51 #185
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59353472
Oh sorry dan wist niet dat je hier privédiscussies kan houden.
Snooker is top!!!
pi_59353475
weer wat geleerd
pi_59353521
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:30 schreef Meds het volgende:
weer wat geleerd
Weer?
is het hier dan zo leerzaam?
pi_59353549
ligt natuurlijk aan je bagage
pi_59353558
Musje/Isis is ook geband op NL vanwege teveel kritiek tegen een modje. So be it. Ik vind het erger dat je grootste fan Erieberie ook een ban heeft momenteel. Ze heeft zoveel aties voor je opgezet, Huub
Ik hoop dat je haar persoonlijke mail hebt (denk het). Stuur haar maar een lieve boodschap terug...

Gewone groetjes van mij (en ook naar Clair)
pi_59353576
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:42 schreef Meds het volgende:
ligt natuurlijk aan je bagage
waar ga je heen dan?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:48:12 #191
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59353589
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje/Isis is ook geband op NL vanwege teveel kritiek tegen een modje. So be it. Ik vind het erger dat je grootste fan Erieberie ook een ban heeft momenteel. Ze heeft zoveel aties voor je opgezet, Huub
Ik hoop dat je haar persoonlijke mail hebt (denk het). Stuur haar maar een lieve boodschap terug...

Gewone groetjes van mij (en ook naar Clair)
Wrom heeft Erieberie dan een ban? Als er iemand is die dat niet verdiend...
pi_59353668
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef Meds het volgende:
presentatievaardigheden zoals goed luisteren, empathie en oprechte betrokkenheid, heb ik overigens niet waargenomen.
niet dat ik hier direct op reageer, het heeft me alleen aan het denken gezet.

Is "ga de confrontatie aan met het publiek. Red je dat?" een specifieke voorwaarde? Of misschien een soort proef of oefening?
pi_59353871
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:48 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Wrom heeft Erieberie dan een ban? Als er iemand is die dat niet verdiend...
Dat weet ik niet, maar ben het wel eens met je.
Ik stond er ook vreselijk van te kijken.

Begin het eens te worden met Margo37: Die lui sporen sporen (niet meer).
  vrijdag 13 juni 2008 @ 03:18:37 #194
6941 APK
Factual, I think.
pi_59353961
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:27 schreef sunny16947 het volgende:

ik ben trouwens zeer optimistisch als de tv kijker kennismaakt met de andere kant van Huub die wij streamers wel gezien hebben. Dan vreten ze hem echt wel.
Volkomen kansloos.
Achter de schermen met een redactiebaantje geef ik hem 5% kans, meer zit er volgens mij niet in voor hem in de tv-wereld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59355182
Wat zegt Anita eigenlijk over het stokholm syndroom Huub?
Is ze daar serieus genoeg mee omgegaan? Of hebben jullie in de nabegeleiding dat hele ding maar over geslagen? ( Antita was TOP zeker Erg bekwaam en toegerust met de beste kwaliteiten. Vakvrouwtje hoor! Vooral rond Lieke bij de reuring 6-2 heeft ze de bal prachtig terug gekaatst. Was het nu echt zo dat het Liekes schuld was? In de basis? Dat ze er om vroeg?)

Want ik begrijp dat Amanda geweldig veel respect verdient, ondanks haar acties en daden en haar beschuldigingen en gebash.
Dat Mevr. Flens en Dhr. de Mol keurige werkgevers zijn die volkomen terecht hun favorieten hun natuurlijke plaats in dit geheel hebben gegund.
Dat Jij Huub wel erg gemeen bent geweest door ons te laten denken dat het anders lag, je schoof wel eens de schuld op anderen en dat is een karaktertrekje?
Dat Hans Nijman een sportman in hart en nieren is met vooral het hart op de juiste plek en de sport uit al zijn poriën. Een topper zogezegd.
Waarschijnlijk vergeet ik er nog bij te vermelden dat de lust om te eten je niet vergaan zou zijn als je jezelf niet had verlaten.

Gek genoeg werk je nu zelf vrijwillig mee aan de afkoeling rond jezelf. Waar mensen maandenlang meeleven met iemand die het zwaar heeft. Die een ander boetesysteem op zich af ziet komen ten opzichte van andere deelnemers en die stelselmatig is ( of lijkt) te zijn bedreigd. Daar blijken mensen niet te snappen, niet te zien, niet te hebben meegekregen hoe lief jouw werkgevers voor jou waren. Hoeveel credit ze verdienen.
Ik begrijp dat Stokholm het dit jaar weer goed doet als vakantieland.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je pilot. Wie weet kun je nog wat sturing meekrijgen van 'de Febo' Pannenkoeken eten zonder eetlust valt niet mee.
pi_59355276
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Lieve het volgende:
Wat zegt Anita eigenlijk over het stokholm syndroom Huub?
Is ze daar serieus genoeg mee omgegaan? Of hebben jullie in de nabegeleiding dat hele ding maar over geslagen? ( Antita was TOP zeker Erg bekwaam en toegerust met de beste kwaliteiten. Vakvrouwtje hoor! Vooral rond Lieke bij de reuring 6-2 heeft ze de bal prachtig terug gekaatst. Was het nu echt zo dat het Liekes schuld was? In de basis? Dat ze er om vroeg?)

Want ik begrijp dat Amanda geweldig veel respect verdient, ondanks haar acties en daden en haar beschuldigingen en gebash.
Dat Mevr. Flens en Dhr. de Mol keurige werkgevers zijn die volkomen terecht hun favorieten hun natuurlijke plaats in dit geheel hebben gegund.
Dat Jij Huub wel erg gemeen bent geweest door ons te laten denken dat het anders lag, je schoof wel eens de schuld op anderen en dat is een karaktertrekje?
Dat Hans Nijman een sportman in hart en nieren is met vooral het hart op de juiste plek en de sport uit al zijn poriën. Een topper zogezegd.
Waarschijnlijk vergeet ik er nog bij te vermelden dat de lust om te eten je niet vergaan zou zijn als je jezelf niet had verlaten.

Gek genoeg werk je nu zelf vrijwillig mee aan de afkoeling rond jezelf. Waar mensen maandenlang meeleven met iemand die het zwaar heeft. Die een ander boetesysteem op zich af ziet komen ten opzichte van andere deelnemers en die stelselmatig is ( of lijkt) te zijn bedreigd. Daar blijken mensen niet te snappen, niet te zien, niet te hebben meegekregen hoe lief jouw werkgevers voor jou waren. Hoeveel credit ze verdienen.
Ik begrijp dat Stokholm het dit jaar weer goed doet als vakantieland.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je pilot. Wie weet kun je nog wat sturing meekrijgen van 'de Febo' Pannenkoeken eten zonder eetlust valt niet mee.
ja, er blijft wel erg weinig over van de huub die we dachten te hebben leren kennen
politiek correcte antwoorden tot op het bod, maar ja hij is wel de enige die toch de moeite neemt
om langs te komen, en ik heb zijn ''wurgcontract'' natuurlijk niet gelezen maar zal ook wel
meespelen......
pi_59355376
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef Meds het volgende:
...... empathie en oprechte betrokkenheid, heb ik overigens niet waargenomen. de enige presentator die wegkomt met gebrek aan deze eigenschappen is Mart Smeets en Mart Smeets komt er mee weg omdat hij zo verdomd veel weet van zijn vakgebied (sport) en 320 jaar ervaring heeft
Oh, Meds? Empathie en oprechte betrokkenheid.... heb je het echt in je om die eigenschappen te onderscheiden? Want die heb ik ( uiteraard een leek en op een niet te benaderen afstand van jou expertise. Dankbaar voor alle 'gratis' adviezen die we hier toch maar mooi even meekrijgen. Ervoor betalen is gelukkig niet aan de orde, want immers nagenoeg onbetaalbaar) wel waargenomen. Zou Mart Smeets ook zo mooi piano kunnen spelen? Na 320 jaar zou je denken van wel?
pi_59355592
Terug Vind Postje!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_59355697
jullie bedoelen..anita ...die ook een rolletje in gtst had....grappig....
het zijn inderdaad politiek correcte antwoorden...maar ik begrijp aan de andere kant...dat huub...
niet wil..kan...en mag....zeggen ...hoe bepaalde dingen in mekaar steken......
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:12:27 #200
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59355802
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 08:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja, er blijft wel erg weinig over van de huub die we dachten te hebben leren kennen
politiek correcte antwoorden tot op het bod, maar ja hij is wel de enige die toch de moeite neemt
om langs te komen, en ik heb zijn ''wurgcontract'' natuurlijk niet gelezen maar zal ook wel
meespelen......
Hiermee doe je bijna de suggestie dat de antwoorden die Huub geeft niet op waarheid berusten. Vraag me dan af hoe je hebt gekeken en hoe je hem hebt leren kennen. voor zover ik kan inschatten geeft ie liever geen antwoord dan een politiek correct antwoord waar ie niet achter staat.

Dat we niet de Huub teruglezen uit de Kooi is volgens mij niet zo gek, al lees je uit veel dingen wel herkenbare punten op, hij kan zich nu vriendelijker naar iedereen opstellen, er is geen tv meer te maken en er zijn geen tegenspelers meer. Waarom tegen iets aan blijven schoppen of iets veroordelen dat is geweest. Je kan het verleden niet veranderen en je er druk over maken is zinloos en zonde van je energie.

En ik persoonlijk lees genoeg van de Huub die we kennen uit de Kooi, alleen dan van zijn vriendelijke en grappige kant. Zoals ie ook altijd tegen zijn vrienden in de Kooi was en tegen zijn vrouw...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')