ik begrijp je wel..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik ben iemand die energie erin wil steken en wil leren maar ook iemand die het nu wil maken, ik wil en en! tenminste dat is mijn streven.... snap je!
Ik heb geleerd van de beste tot hoe ver ik kan gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pas jij ook maar op met je kritische vragen![]()
Trustquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
Wrom heeft Erieberie dan een ban? Als er iemand is die dat niet verdiend...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje/Isis is ook geband op NL vanwege teveel kritiek tegen een modje. So be it. Ik vind het erger dat je grootste fan Erieberie ook een ban heeft momenteel. Ze heeft zoveel aties voor je opgezet, Huub
Ik hoop dat je haar persoonlijke mail hebt (denk het). Stuur haar maar een lieve boodschap terug...
Gewone groetjes van mij (en ook naar Clair)
niet dat ik hier direct op reageer, het heeft me alleen aan het denken gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef Meds het volgende:
presentatievaardigheden zoals goed luisteren, empathie en oprechte betrokkenheid, heb ik overigens niet waargenomen.
Dat weet ik niet, maar ben het wel eens met je.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom heeft Erieberie dan een ban? Als er iemand is die dat niet verdiend...
Volkomen kansloos.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:27 schreef sunny16947 het volgende:
ik ben trouwens zeer optimistisch als de tv kijker kennismaakt met de andere kant van Huub die wij streamers wel gezien hebben. Dan vreten ze hem echt wel.
ja, er blijft wel erg weinig over van de huub die we dachten te hebben leren kennenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Lieve het volgende:
Wat zegt Anita eigenlijk over het stokholm syndroom Huub?
Is ze daar serieus genoeg mee omgegaan? Of hebben jullie in de nabegeleiding dat hele ding maar over geslagen? ( Antita was TOP zekerErg bekwaam en toegerust met de beste kwaliteiten. Vakvrouwtje hoor! Vooral rond Lieke bij de reuring 6-2 heeft ze de bal prachtig terug gekaatst. Was het nu echt zo dat het Liekes schuld was? In de basis? Dat ze er om vroeg?)
Want ik begrijp dat Amanda geweldig veel respect verdient, ondanks haar acties en daden en haar beschuldigingen en gebash.
Dat Mevr. Flens en Dhr. de Mol keurige werkgevers zijn die volkomen terecht hun favorieten hun natuurlijke plaats in dit geheel hebben gegund.
Dat Jij Huub wel erg gemeen bent geweest door ons te laten denken dat het anders lag, je schoof wel eens de schuld op anderen en dat is een karaktertrekje?
Dat Hans Nijman een sportman in hart en nieren is met vooral het hart op de juiste plek en de sport uit al zijn poriën. Een topper zogezegd.
Waarschijnlijk vergeet ik er nog bij te vermelden dat de lust om te eten je niet vergaan zou zijn als je jezelf niet had verlaten.
Gek genoeg werk je nu zelf vrijwillig mee aan de afkoeling rond jezelf. Waar mensen maandenlang meeleven met iemand die het zwaar heeft. Die een ander boetesysteem op zich af ziet komen ten opzichte van andere deelnemers en die stelselmatig is ( of lijkt) te zijn bedreigd. Daar blijken mensen niet te snappen, niet te zien, niet te hebben meegekregen hoe lief jouw werkgevers voor jou waren. Hoeveel credit ze verdienen.
Ik begrijp dat Stokholm het dit jaar weer goed doet als vakantieland.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je pilot. Wie weet kun je nog wat sturing meekrijgen van 'de Febo' Pannenkoeken eten zonder eetlust valt niet mee.
Oh, Meds? Empathie en oprechte betrokkenheid.... heb je het echt in je om die eigenschappen te onderscheiden? Want die heb ik ( uiteraard een leek en op een niet te benaderen afstand van jou expertise. Dankbaar voor alle 'gratis' adviezen die we hier toch maar mooi even meekrijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef Meds het volgende:
...... empathie en oprechte betrokkenheid, heb ik overigens niet waargenomen. de enige presentator die wegkomt met gebrek aan deze eigenschappen is Mart Smeets en Mart Smeets komt er mee weg omdat hij zo verdomd veel weet van zijn vakgebied (sport) en 320 jaar ervaring heeft
Hiermee doe je bijna de suggestie dat de antwoorden die Huub geeft niet op waarheid berusten. Vraag me dan af hoe je hebt gekeken en hoe je hem hebt leren kennen. voor zover ik kan inschatten geeft ie liever geen antwoord dan een politiek correct antwoord waar ie niet achter staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, er blijft wel erg weinig over van de huub die we dachten te hebben leren kennen![]()
politiek correcte antwoorden tot op het bod, maar ja hij is wel de enige die toch de moeite neemt
om langs te komen, en ik heb zijn ''wurgcontract'' natuurlijk niet gelezen maar zal ook wel
meespelen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |