Ben je het ermee eens dat het een onhandige aktie van Brian was, maar dat er geen enkele intentie bij zat Fries te beschadigen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef Huubdgk het volgende:
ja heb het stuk gelezen, Andries nam het mee toen hij er was om mij te interviewen, heb er smakelijk om gelachen....
Haha ok, ik zag het wel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als ik een sigaret ging roken en erachtover leunde en ging luisteren.... niet zo heel vaak
wat is je favorieten eten, en wat lust je niet?quote:
ja.... waarom is die uitzending van Jensen nooit in de villa vertoont??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en het was wel leuk geweest als het de villa was binnengekomen.
Net zoals de uitzending van Jensen met het doucheincident.
Huub ging wel los op B en A maar anderen spelers werden uiteindelijk het slachtoffer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef schatje het volgende:
Huub is zo vaak los gegaan op Brian en Amanda, alleen de laatste de maanden niet zo.
ehh open deur?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben je het ermee eens dat het een onhandige aktie van Brian was, maar dat er geen enkele intentie bij zat Fries te beschadigen?
maar je keek welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:52 schreef Desii het volgende:
[..]
met plaatsvervangende schaamte zat ik toen te kijken![]()
Amanda laat je boebies zien zei Brian, terwijl hij om zijn fototoestel rende
ik ben iemand die energie erin wil steken en wil leren maar ook iemand die het nu wil maken, ik wil en en! tenminste dat is mijn streven.... snap je!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef OudFruit het volgende:
Alle bekendheid is relatief, en gerelateerd aan een bepaalde doelgroep. Tijdens mijn werk kom je ook de beste presentatoren tegen, die simpelweg geen programma kunnen krijgen omdat alles tegenwoordig heel duur is om te produceren. Het is juist de kunst om de kansen die je krijgt, en de keuzes die je maakt, zo te gebruiken dat je er (laten we zeggen) over een jaar profijt van hebt, en niet binnen 2 weken.
Profileer je dus niet als iemand die het NU wil maken, maar als iemand die er energie en tijd in wil steken dingen te leren, en zo te groeien zodat je er later 200% meer profijt van kunt hebben. De naam 'Huub van de Gouden Kooi' zal iedereen zich blijven herinneren, daar hoef je niet nu al perse de vruchten van te plukken (aannemende dat je op/met televisie iets wil gaan doen wat dicht bij je staat).
Btw Huub, ik mail je nu even hetgeen in beloofd had
Ik heb Huub nog nooit één shot zonder peuk gezien.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is je favorieten eten, en wat lust je niet?
werk je bij de schoolkrant ofzo
Echt wel, in bed en onder de douche.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb Huub nog nooit één shot zonder peuk gezien.
Jammer, ik had best wel een klein vliegje willen zijn op het moment dat Brian dat artikel zag, zou niet eens eens paravliegje wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bij het interview met mij thuis, weet niet wat brian zijn reactie was maar kan mij er een voorstelling bij maken lol
Zou je haar dan alsnog de groetjes willen doen?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
ik mis de kooi enorm maar ben ook blij met mijn leven buiten,
lieve mensen ik ga ermee stoppen, even wat welverdiende aandacht voor mijn fantastische vrouw geven, mag ik jullie hartelijk danken?
tuurlijkquote:
Jij ook bedankt het was keigaafquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga ermee stoppen, even wat welverdiende aandacht voor mijn fantastische vrouw geven, mag ik jullie hartelijk danken?
Geniet van je vrouw, geef haar een dikke knuffel van mequote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
ook van mijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zou je haar dan alsnog de groetjes willen doen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |