Hoe is het met je echtgenote? Doe je haar de groetjes!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:47 schreef Huubdgk het volgende:
ja was raar filmpje van Brian, maar als Fries het erg had gevonden had hij wel geschopt of gebokt.... ach kreeg hij ook eens wat stimulatie.......tja wat moet ik ervan zeggen....... ben blij dat ik gewoon altijd voor ze gezorgd heb met voeren enzo.....
soms, een goed voorbeeld van in die rol zitten is de ruzie tussen mij en de moeder van Claire in de kooi,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub, wil je hierop reageren, ben hier ook nieuwsgierig naar
Oud nieuws, hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:
correctie jaap houdt niet van neuken, wordt hij moe van...!
blowjobs vind hij prettig...ik ook!
Heb je dat artikel in de Party niet gelezen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:47 schreef Huubdgk het volgende:
ja was raar filmpje van Brian, maar als Fries het erg had gevonden had hij wel geschopt of gebokt.... ach kreeg hij ook eens wat stimulatie.......tja wat moet ik ervan zeggen....... ben blij dat ik gewoon altijd voor ze gezorgd heb met voeren enzo.....
Moeten ze zich dan verontschuldigen voor het spelen van een spel?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zegt ook wat, dat hij op het moment suprème zo onprofessioneel is om Brian zó op te fokken. Terwijl Brian echt geen extra motivatie nodig had om op jou los te gaan.En dan kan het wel een "vechter" in hart en nieren zijn, maar kom op zeg.
Ook zei Hans tijdens zijn peptalk nog dat Brian je niet te snel op vitale plaatsen moest raken, want dan zou je te snel down gaan en dan kon Brian je niet helemáál slopen. Bah. Je was bij voorbaat een fysiek onvolwaardige tegenstander, en Hans was bloeddorstig en wraakzuchtig tegenover iemand die geen schijn van kans had.
Maar goed, het is dus allemaal bijgelegd. En dat is ook wel weer mooi en volwassen. Alleen: respect... nou goed het zal wel..
Of heeft hij zich verontschuldigd daarvoor?
Buigzaam?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
soms, een goed voorbeeld van in die rol zitten is de ruzie tussen mij en de moeder van Claire in de kooi,
heb het soms een beetje, maar het valt mij allerzins mee, dacht dat ik er gedeformeerder uit zou komen dan dat ik ben, maar wat kan ik zeggen.. de mens is resilliant, of wat is daar het goede Nederlandse woord voor? gehard? plooibaar? zoiets
Beste bezoeker,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Amanda Boos
http://www.nowlive.eu/movies_old/2559
http://www.nowlive.eu/movies_old/2558
met plaatsvervangende schaamte zat ik toen te kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je was top met de paarden.Brian wilde ook dat Amanda haar tieten liet zien aan Fries.Dan werd hij vast groter,ook dat geval van Fries heeft hij toen op de foto gezet.![]()
grappig om jou zo over jezelf te zien posten..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
verschil tussen Brian en Huub
allebei niet de ideale schoonzoon, maar Huub deed zich ook zelden zo voor, terwijl Brian soms dacht dat hij net de tafelberg was afgelopen....blegh
veerkrachtigquote:
Waarom zouden we, B en A waren onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
veerkrachtig
Zullen we ophouden over Brian en Amanda, luitjes?
Hooguit vragen.... wáárommmmmm, Huub, zocht je liever ruzie met je maatjes dan met Brian en Amanda?
Dus Brian had het toen ook gezien, weet jij toevallig hoe hij er op gereageerd heeft?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef Huubdgk het volgende:
ja heb het stuk gelezen, Andries nam het mee toen hij er was om mij te interviewen, heb er smakelijk om gelachen....
als ik een sigaret ging roken en erachtover leunde en ging luisteren.... niet zo heel vaakquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
Huub hoe vaak zette jij de piano op "play recorded song" als je het spelen zat was?
Iemand die toch al drie keer zo sterk is als zijn tegenstander nog zó ophitsen, dat vind ik spel-overstijgend. Dat is gewoon onprofessioneel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Moeten ze zich dan verontschuldigen voor het spelen van een spel?
Ja, en het was wel leuk geweest als het de villa was binnengekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:53 schreef Huubdgk het volgende:
ja heb het stuk gelezen, Andries nam het mee toen hij er was om mij te interviewen, heb er smakelijk om gelachen....
Hoeveel pakjes rook je per dag?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als ik een sigaret ging roken en erachtover leunde en ging luisteren.... niet zo heel vaak
bij het interview met mij thuis, weet niet wat brian zijn reactie was maar kan mij er een voorstelling bij maken lolquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:54 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Dus Brian had het toen ook gezien, weet jij toevallig hoe hij er op gereageerd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |