Dat hebben we gezien met Kateyquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:
correctie jaap houdt niet van neuken, wordt hij moe van...!
blowjobs vind hij prettig...ik ook!
Nmns, lees je het!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:
verschil tussen Brian en Huubquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:42 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Heb misschien 10 keer een uitzending gezien..
maar Huub is echt niet de ideale schoonzoon en zeker niet heilig..
ja vooral van mannen met gele tanden terwijl je ligt te slapenquote:
Een erectie van Jaap komt niet onder zijn buik vandaan, neuken wordt sowieso moeilijk voor Jaap lijkt me.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:
blowjobs vind hij prettig...ik ook!
weltrusten!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar je pilot. Weltrusten miljonair.
ieder zijn niveau, ik stel eerlijkheid op prijs en dat waardeer ik in je!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
verschil tussen Brian en Huub
allebei niet de ideale schoonzoon, maar Huub deed zich ook zelden zo voor, terwijl Brian soms dacht dat hij net de tafelberg was afgelopen....blegh
Huub, wil je hierop reageren, ben hier ook nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, heb je jezelf na DGK wel eens betrapt op de neiging 'uitvergroot gedrag' te gaan vertonen?
Kan me voorstellen dat het na anderhalf jaar wennen is normaal te doen, en dat je dan de neiging hebt in je rol te gaan zitten.
Doe hem de groeten en vraag hem te smsen naar 0900 112 (Stichting NMNS)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
be nicejaap is mijn maatje, ga volgende week bij hem en Cora eten samen met Claire......
Streamers zien idd alles, vaak doordat er net te laat een SL is, en als je het hebt gemist dan zijn er altijd mensen die filmpjes maken en zeker van dat soort incidenten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:40 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben zeker vaak onrespectvol met vrouwen omgesprongen, maar ben volgens mij niet echt slecht tegen vrouwen.. heb altijd tv maken op 1 gezet en de rest kwam op 2,
Ik heb dingen gezien (sommige zojuist) van Brian tegen Amanda waar de honden geen brood van lusten....
ik zei toch al begin 2007 streamers zien alles!
Brian redt mensen weet je. Brian is een wereldverbeteraar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
allebei niet de ideale schoonzoon, maar Huub deed zich ook zelden zo voor, terwijl Brian soms dacht dat hij net de tafelberg was afgelopen....blegh
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub, wil je hierop reageren, ben hier ook nieuwsgierig naar
Je zit niet meer in DGK.....je hoeft je niet meer af te zetten tegen Brian...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Brian kan dat gezeik van die wijven gewoon niet handelen.. dan gaat ie idd zo debiel doen ja ..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ieder zijn niveau, ik stel eerlijkheid op prijs en dat waardeer ik in je!
nee, geen slijmpraatje, is gewoon zo, zo ben ik ook: recht voor zijn raap, discussie's durven aangaan enz.
geen Mozes, hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Je deed het goed met de paardjes, altijd voeren, appels geven en praatjes maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:47 schreef Huubdgk het volgende:
ja was raar filmpje van Brian, maar als Fries het erg had gevonden had hij wel geschopt of gebokt.... ach kreeg hij ook eens wat stimulatie.......tja wat moet ik ervan zeggen....... ben blij dat ik gewoon altijd voor ze gezorgd heb met voeren enzo.....
Je was top met de paarden.Brian wilde ook dat Amanda haar tieten liet zien aan Fries.Dan werd hij vast groter,ook dat geval van Fries heeft hij toen op de foto gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:47 schreef Huubdgk het volgende:
ja was raar filmpje van Brian, maar als Fries het erg had gevonden had hij wel geschopt of gebokt.... ach kreeg hij ook eens wat stimulatie.......tja wat moet ik ervan zeggen....... ben blij dat ik gewoon altijd voor ze gezorgd heb met voeren enzo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |