Heb Huub anders meer tegen eric en Lieke los zien gaan dan tegen bv Amanda..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef schatje het volgende:
Huub is zo vaak los gegaan op Brian en Amanda, alleen de laatste de maanden niet zo.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub nachtenlang hield je mij en ook anderen geboeid aan de streams,
nu opnieuw nachtbrakertje door hier te posten, oh ik lees dat je ook iets anders gaat doen.
Veel plezier en welterusten.
Bedankt voor het posten , het siert je dat je niet over
anderen praat, ook al weet je hoe het zit.
Deze kaartenactie was om jou te steunen,
http://www.forum.fok.nl/topic/965227 vele mensen zijn toen zich om jou gaan bekommeren.
Neem de posten van EricaHysterica en haar ergenis niet te zwaar op, dat ze jou arro vond reageren.
We zaten soms aan de pc vast gekluisterd, daar kwamen ook frustraties, onmacht en ergenis bij.
EricaHysterica kreeg eerder een ban op Fok, maar na het opheffen van de ban,
kwam ze rechtstreeks naar het topic: Wie is nu jouw favoriet?
En haar tekst was: Ik stem op Huub, daarna kwam ze door andere bezigheden, vaste baan, soms even niet,
maar wanneer er weer een topic werd geopend: Wie is jouw favoriet, dan was EricaHysterica er weer en
stemde ze op Huub.![]()
(Over de streams, Kennith, broer van Brian tijdens zijn logeerpartij 12 april)
Kennith: Ik mis mijn 4 streams van thuis, ik zeg je Brian, wanneer de anderen niet kunnen logeren bij jou,
ik blijf echt geen dag langer hier, ik wil de streams volgen, ik weet niet wat Jaap aan het doen is,
of hij dubbelspel met Huub speelt.
Kus aan Claire, wat een mooie sterke lieverd is dat.
Wist je dat het mijn idee was die kaartenactie![]()
![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub nachtenlang hield je mij en ook anderen geboeid aan de streams,
nu opnieuw nachtbrakertje door hier te posten, oh ik lees dat je ook iets anders gaat doen.
Veel plezier en welterusten.
Bedankt voor het posten , het siert je dat je niet over
anderen praat, ook al weet je hoe het zit.
Deze kaartenactie was om jou te steunen,
http://www.forum.fok.nl/topic/965227 vele mensen zijn toen zich om jou gaan bekommeren.
Neem de posten van EricaHysterica en haar ergenis niet te zwaar op, dat ze jou arro vond reageren.
We zaten soms aan de pc vast gekluisterd, daar kwamen ook frustraties, onmacht en ergenis bij.
EricaHysterica kreeg eerder een ban op Fok, maar na het opheffen van de ban,
kwam ze rechtstreeks naar het topic: Wie is nu jouw favoriet?
En haar tekst was: Ik stem op Huub, daarna kwam ze door andere bezigheden, vaste baan, soms even niet,
maar wanneer er weer een topic werd geopend: Wie is jouw favoriet, dan was EricaHysterica er weer en
stemde ze op Huub.![]()
Kus aan Claire, wat een mooie sterke lieverd is dat.
Brians reactie:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
bij het interview met mij thuis, weet niet wat brian zijn reactie was maar kan mij er een voorstelling bij maken lol
Grin. ik ook, nu ga ik een aantal dagen nog rond een uur of twee/drie, maar het lukt me ook alweer om gewoon om twaalf uur/half een te gaan pitten..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef Dementor het volgende:
Ik ging tijdens de kooi vaak pas om 3 uur slapen, dus Huub bedankt voor dat fucked up ritme.
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:02 schreef Huubdgk het volgende:
suikeroom, iemand gebruikte ooit die quote tegen mij, weet jij wie?
Zal er echt een kooi 2 komen.Eerst nog maar eens zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin. ik ook, nu ga ik een aantal dagen nog rond een uur of twee/drie, maar het lukt me ook alweer om gewoon om twaalf uur/half een te gaan pitten..
En dan wel altijd weer om half acht eruit, hahaha....
Maar ja, nu zijn er weer de nodige fora waar we ons mee vermaken en vanaf sept zijn er weer streams, zijn we nog meer fucked up dan dat we nu al zijn.
Wel lachen dat Huub dan zelf kan gaan ervaren hoe het is om te streamen...
is coolquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
Zal dan wel aan jou liggen schatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat ik hier geen vragen mag stellen ten koste van een ban.
Dan kan ik niet meer op het EK subforum meeposten.
Dan ben je het uiteindelijk nog steeds eens met mijn statementquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Meds het volgende:
Oud fruit zei:
Alle bekendheid is relatief, en gerelateerd aan een bepaalde doelgroep. Tijdens mijn werk kom je ook de beste presentatoren tegen, die simpelweg geen programma kunnen krijgen omdat alles tegenwoordig heel duur is om te produceren. Het is juist de kunst om de kansen die je krijgt, en de keuzes die je maakt, zo te gebruiken dat je er (laten we zeggen) over een jaar profijt van hebt, en niet binnen 2 weken.
Profileer je dus niet als iemand die het NU wil maken, maar als iemand die er energie en tijd in wil steken dingen te leren, en zo te groeien zodat je er later 200% meer profijt van kunt hebben. De naam 'Huub van de Gouden Kooi' zal iedereen zich blijven herinneren, daar hoef je niet nu al perse de vruchten van te plukken (aannemende dat je op/met televisie iets wil gaan doen wat dicht bij je staat).
Ik ben het eens met de eerste alinea, maar helaas kan Huub niet anders dan zich profileren op dit moment. En dan nog schat ik zijn kansen om op t.v. iets structureels te gaan doen kleiner dan 1%. Presenteren is een vak wat je moet leren, het is een ambacht, daarbij moet je aansluiting hebben bij een brede doelgroep anders is er geen omroep of producent die in je zal investeren. Aangezien Jensen de kleine doelgroep reeds bediend is het allemaal erg kansloos.
Ben niet een van de beste schrijvers hier,maar die kaartenactie kwam ineens in me op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben niet een van de beste schrijvers hier,maar die kaartenactie kwam ineens in me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |