abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59353247
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef schatje het volgende:
Huub is zo vaak los gegaan op Brian en Amanda, alleen de laatste de maanden niet zo.
Heb Huub anders meer tegen eric en Lieke los zien gaan dan tegen bv Amanda..
pi_59353261
Jammer dat ik hier geen vragen mag stellen ten koste van een ban.
Dan kan ik niet meer op het EK subforum meeposten.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:05:49 #153
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59353266
had je beter moeten kijken lieverd
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59353269
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub nachtenlang hield je mij en ook anderen geboeid aan de streams,
nu opnieuw nachtbrakertje door hier te posten, oh ik lees dat je ook iets anders gaat doen.
Veel plezier en welterusten.

Bedankt voor het posten , het siert je dat je niet over
anderen praat, ook al weet je hoe het zit.

Deze kaartenactie was om jou te steunen,
http://www.forum.fok.nl/topic/965227 vele mensen zijn toen zich om jou gaan bekommeren.
Neem de posten van EricaHysterica en haar ergenis niet te zwaar op, dat ze jou arro vond reageren.

We zaten soms aan de pc vast gekluisterd, daar kwamen ook frustraties, onmacht en ergenis bij.

EricaHysterica kreeg eerder een ban op Fok, maar na het opheffen van de ban,
kwam ze rechtstreeks naar het topic: Wie is nu jouw favoriet?
En haar tekst was: Ik stem op Huub, daarna kwam ze door andere bezigheden, vaste baan, soms even niet,
maar wanneer er weer een topic werd geopend: Wie is jouw favoriet, dan was EricaHysterica er weer en
stemde ze op Huub.

(Over de streams, Kennith, broer van Brian tijdens zijn logeerpartij 12 april)
Kennith: Ik mis mijn 4 streams van thuis, ik zeg je Brian, wanneer de anderen niet kunnen logeren bij jou,
ik blijf echt geen dag langer hier, ik wil de streams volgen, ik weet niet wat Jaap aan het doen is,
of hij dubbelspel met Huub speelt.

Kus aan Claire, wat een mooie sterke lieverd is dat.

Wist je dat het mijn idee was die kaartenactie
pi_59353271
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub nachtenlang hield je mij en ook anderen geboeid aan de streams,
nu opnieuw nachtbrakertje door hier te posten, oh ik lees dat je ook iets anders gaat doen.
Veel plezier en welterusten.

Bedankt voor het posten , het siert je dat je niet over
anderen praat, ook al weet je hoe het zit.

Deze kaartenactie was om jou te steunen,
http://www.forum.fok.nl/topic/965227 vele mensen zijn toen zich om jou gaan bekommeren.
Neem de posten van EricaHysterica en haar ergenis niet te zwaar op, dat ze jou arro vond reageren.

We zaten soms aan de pc vast gekluisterd, daar kwamen ook frustraties, onmacht en ergenis bij.

EricaHysterica kreeg eerder een ban op Fok, maar na het opheffen van de ban,
kwam ze rechtstreeks naar het topic: Wie is nu jouw favoriet?
En haar tekst was: Ik stem op Huub, daarna kwam ze door andere bezigheden, vaste baan, soms even niet,
maar wanneer er weer een topic werd geopend: Wie is jouw favoriet, dan was EricaHysterica er weer en
stemde ze op Huub.

Kus aan Claire, wat een mooie sterke lieverd is dat.
Mooi!
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 01:06:49 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59353274
Suikeroom is nu druk aan het googlen.
Ik gok op Nathanael.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:06:59 #157
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59353277
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

bij het interview met mij thuis, weet niet wat brian zijn reactie was maar kan mij er een voorstelling bij maken lol
Brians reactie:
Ik praat niet meer met de party swa, ze willen me kapot maken G... the shit hits the fan.. ze zijn gewoon voor Huub, maar hij is de duivel.. what goes around comes around..

Amanda:
het is niet waar!!! ik heb het zelf gezien met me eigen ogen, 2 ogen blind!! had ik trouwens al verteld dat Huub andere culturen beledigd? vieze aanrander!!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:07:10 #158
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59353280
Moet ik weer zonder moonlight sonate slapen grrrrrrrrrrrr
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:07:17 #159
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59353283
Huub, je hebt mail op je @rocketmiljonairs.nl adres
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:08:09 #160
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59353293
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:03 schreef Dementor het volgende:
Ik ging tijdens de kooi vaak pas om 3 uur slapen, dus Huub bedankt voor dat fucked up ritme.
Grin. ik ook, nu ga ik een aantal dagen nog rond een uur of twee/drie, maar het lukt me ook alweer om gewoon om twaalf uur/half een te gaan pitten..

En dan wel altijd weer om half acht eruit, hahaha....

Maar ja, nu zijn er weer de nodige fora waar we ons mee vermaken en vanaf sept zijn er weer streams, zijn we nog meer fucked up dan dat we nu al zijn.

Wel lachen dat Huub dan zelf kan gaan ervaren hoe het is om te streamen...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:08:15 #161
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59353295
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:02 schreef Huubdgk het volgende:
suikeroom, iemand gebruikte ooit die quote tegen mij, weet jij wie?
ja
pi_59353299
Huub en Claire gefeli nog met jullie huwelijk

Huub, je was mijn favo maar van de febo mocht het niet zo zijn. Wat hebben zij jou negatief neergezet! Zum kotzen. Braaain an Amannie leken de winnaars maar GZD was het Jaap (die ik ook verafschuw) Maar alles beter dan B+A....

Veel geluk!

Kissa
pi_59353300
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:08 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Grin. ik ook, nu ga ik een aantal dagen nog rond een uur of twee/drie, maar het lukt me ook alweer om gewoon om twaalf uur/half een te gaan pitten..

En dan wel altijd weer om half acht eruit, hahaha....

Maar ja, nu zijn er weer de nodige fora waar we ons mee vermaken en vanaf sept zijn er weer streams, zijn we nog meer fucked up dan dat we nu al zijn.

Wel lachen dat Huub dan zelf kan gaan ervaren hoe het is om te streamen...
Zal er echt een kooi 2 komen.Eerst nog maar eens zien.
pi_59353307
Oud fruit zei:
Alle bekendheid is relatief, en gerelateerd aan een bepaalde doelgroep. Tijdens mijn werk kom je ook de beste presentatoren tegen, die simpelweg geen programma kunnen krijgen omdat alles tegenwoordig heel duur is om te produceren. Het is juist de kunst om de kansen die je krijgt, en de keuzes die je maakt, zo te gebruiken dat je er (laten we zeggen) over een jaar profijt van hebt, en niet binnen 2 weken.

Profileer je dus niet als iemand die het NU wil maken, maar als iemand die er energie en tijd in wil steken dingen te leren, en zo te groeien zodat je er later 200% meer profijt van kunt hebben. De naam 'Huub van de Gouden Kooi' zal iedereen zich blijven herinneren, daar hoef je niet nu al perse de vruchten van te plukken (aannemende dat je op/met televisie iets wil gaan doen wat dicht bij je staat).

Ik ben het eens met de eerste alinea, maar helaas kan Huub niet anders dan zich profileren op dit moment. En dan nog schat ik zijn kansen om op t.v. iets structureels te gaan doen kleiner dan 1%. Presenteren is een vak wat je moet leren, het is een ambacht, daarbij moet je aansluiting hebben bij een brede doelgroep anders is er geen omroep of producent die in je zal investeren. Aangezien Jensen de kleine doelgroep reeds bediend is het allemaal erg kansloos.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:09:44 #165
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59353311
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59353316
Welterusten ( en een kusje voor bijvoeglijk naamwoordl=Huub Claire van LIEVErd)

[ Bericht 13% gewijzigd door Lieve op 13-06-2008 08:04:25 (taalpuristen voorblijven) ]
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:11:16 #167
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59353323
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
jongens die kaartenactie topic gelezen, echt waar ben ontroerd.... voor mij de actie waar huub helemaal door los gekomen is... you guys rule! welterusten, suikeroom denk wel dat ik weet wie je bent... ik vraag het je snel persoonlijk
is cool
pi_59353326
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat ik hier geen vragen mag stellen ten koste van een ban.
Dan kan ik niet meer op het EK subforum meeposten.
Zal dan wel aan jou liggen schat
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:12:05 #169
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59353332
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Meds het volgende:
Oud fruit zei:
Alle bekendheid is relatief, en gerelateerd aan een bepaalde doelgroep. Tijdens mijn werk kom je ook de beste presentatoren tegen, die simpelweg geen programma kunnen krijgen omdat alles tegenwoordig heel duur is om te produceren. Het is juist de kunst om de kansen die je krijgt, en de keuzes die je maakt, zo te gebruiken dat je er (laten we zeggen) over een jaar profijt van hebt, en niet binnen 2 weken.

Profileer je dus niet als iemand die het NU wil maken, maar als iemand die er energie en tijd in wil steken dingen te leren, en zo te groeien zodat je er later 200% meer profijt van kunt hebben. De naam 'Huub van de Gouden Kooi' zal iedereen zich blijven herinneren, daar hoef je niet nu al perse de vruchten van te plukken (aannemende dat je op/met televisie iets wil gaan doen wat dicht bij je staat).

Ik ben het eens met de eerste alinea, maar helaas kan Huub niet anders dan zich profileren op dit moment. En dan nog schat ik zijn kansen om op t.v. iets structureels te gaan doen kleiner dan 1%. Presenteren is een vak wat je moet leren, het is een ambacht, daarbij moet je aansluiting hebben bij een brede doelgroep anders is er geen omroep of producent die in je zal investeren. Aangezien Jensen de kleine doelgroep reeds bediend is het allemaal erg kansloos.
Dan ben je het uiteindelijk nog steeds eens met mijn statement Producenten van televisieprogramma's kijken niet alleen maar TV. Zolang je je ontwikkeld, voor- of achter de schermen, en je contacten goed onderhoudt, maakt het niet uit als je over een half jaar met een goed plan komt waarin je zelf ook gegroeid bent, als dat je nu met een uit de grond gestampt plan aan komt zetten en zelf nog van niks weet
pi_59353334
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
Ben niet een van de beste schrijvers hier,maar die kaartenactie kwam ineens in me op.
pi_59353337
presentatievaardigheden zoals goed luisteren, empathie en oprechte betrokkenheid, heb ik overigens niet waargenomen. de enige presentator die wegkomt met gebrek aan deze eigenschappen is Mart Smeets en Mart Smeets komt er mee weg omdat hij zo verdomd veel weet van zijn vakgebied (sport) en 320 jaar ervaring heeft
pi_59353367
Voor jullie allemaal en tot morgen (dit is grappig spul)

http://www.acapela-group.com/Greetings/1-b923042db3414
pi_59353368
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:11 schreef Marloesz het volgende:

[..]

Zal dan wel aan jou liggen schat
Pas jij ook maar op met je kritische vragen
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:15:58 #174
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59353374
Bij Jensen is het een en al script en ja dat moet je kunnen. ik denk dat Huub het heel goed doet als het meer spontaan gaat, met enkel wat steekwoorden en de kennis die hij zelf in huis heeft. Kwestie van je huiswerk maken. Het ligt er dus maar net aan in wat voor vorm het gegoten wordt.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59353375
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:12 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ben niet een van de beste schrijvers hier,maar die kaartenactie kwam ineens in me op.

Vliegtuigjes, honkballen en kaarten

[ Bericht 0% gewijzigd door kissa op 13-06-2008 01:21:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')