laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:11 schreef sjimz het volgende:
De turken kunnen samen met de Tsjechen voor een uniek iets op het EK zorgen!
Penalties na de groepswedstrijden.
Turkijke?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef Longmen het volgende:
Wat een pretentieuze TT.Turkijke gaat dat niet redden. Maar de volgende ronde mogen ze van mij best halen.
ik had eigenlijk liever de duitsers, maarja zover zijn we nog niet uiteraardquote:
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gekkenhuis was het, echt genieten.Best dom overigens, want ze zijn nog lang niet door.. en doen net of de cup al binnen is.
Niet gezien wat er zich gisteren allemaal in NL afspeelde zeker... Dat was een gekkenhuis!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gekkenhuis was het, echt genieten.Best dom overigens, want ze zijn nog lang niet door.. en doen net of de cup al binnen is.
Nou en of. Ik ging gisteren met vrienden voetbal kijken in de stad. Ik heb het wel geweten hoor. Ik kreeg liters en nog eens liters bier over me heen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet gezien wat er zich gisteren allemaal in NL afspeelde zeker... Dat was een gekkenhuis!
BIER..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou en of. Ik ging gisteren met vrienden voetbal kijken in de stad. Ik heb het wel geweten hoor. Ik kreeg liters en nog eens liters bier over me heen.M'n trommelvliezen zijn ook helemaal naar de kloten. Een ware gekkenhuis. Wat voetbal wel niet kan doen met mensen.
hahaha ben je ook Zaandammerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Yes.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahaha ben je ook Zaandammer??? Ik was in Poelenburg ghahaha
no shitquote:
quote:Turken doen examen tijdens EK
Genève, 14 juni. Terwijl hun teamgenoten zich voorbereiden op het cruciale EK-duel met Tsjechië, hebben drie spelers uit de Turkse selectie hele andere zorgen. Zij moeten morgenochtend een toelatingsexamen afleggen voor de nationale universiteit. Dat meldde de woordvoerder van de Turkse ploeg.
Semih Şentürk, Servet Çetin en Uğur Boral buigen zich zondag, enkele uren voor de confrontatie met de Tsjechen, in het spelershotel over tientallen multiple choicevragen. Op datzelfde moment doen honderden andere studenten in Turkije hetzelfde. De drie twintigers uit de selectie van bondscoach Fatih Terim hopen na hun carrière een opleiding te kunnen volgen.
Turkije en Tsjechië maken in hun onderlinge duel uit welke ploeg uit groep A zich naast Portugal plaatst voor de kwartfinales. Şentürk maakte woensdag in de gewonnen wedstrijd tegen Zwitserland (2-1) het eerste doelpunt voor de Turken.
Bron: NRC Handelsblad
Jij ziet het liefst alle GS spelers verdwijnen en plaats maken voor FB spelers.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:10 schreef xminator het volgende:
ipv tuncay Kazim en ipv. Hakan Ugur erin. Ik zou graag iemand anders op de positie van hamit zien mja we hebben niemand mee..
Wat lul je nou man? Wil jij zeggen dat Hakan Balta goed is? Wil jij zeggen dat Tuncay (geen GS speler) goed heeft gespeeld? En Hamit is ook geen gs speler en heb geen vervanger voor hem..quote:Op zondag 15 juni 2008 14:13 schreef saban het volgende:
[..]
Jij ziet het liefst alle GS spelers verdwijnen en plaats maken voor FB spelers.
Ugur heeft misschien een maar een paar competitiewedstrijden goed gespeeld, en alleen tegen Sevilla een goede wedstrijd gespeeld, maar voor de rest speelt hij altijd ruk. Bovendien is hij meer aanvallend ingesteld, verdedigen kan hij niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Wil jij zeggen dat Hakan Balta goed is? Wil jij zeggen dat Tuncay (geen GS speler) goed heeft gespeeld? En Hamit is ook geen gs speler en heb geen vervanger voor hem..
Er verdwijnt maar 1 gs speler...dus
![]()
Tsjah hij heeft wel Dani Alves kapot gedold en dat zie ik een andere flankspeler niet zo snel doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:42 schreef BYKNT het volgende:
[..]
Ugur heeft misschien een maar een paar competitiewedstrijden goed gespeeld, en alleen tegen Sevilla een goede wedstrijd gespeeld, maar voor de rest speelt hij altijd ruk. Bovendien is hij meer aanvallend ingesteld, verdedigen kan hij niet.
ik zeg toch alleen die ene keer speelde hij goed, verder nooit..quote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah hij heeft wel Dani Alves kapot gedold en dat zie ik een andere flankspeler niet zo snel doen.
En we moeten aanvallen, Arda heeft ondersteuning nodig en bij Hakan balta loopt zowat elke aanval mis.
Tuncay..quote:Op zondag 15 juni 2008 16:29 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom speelt Tuncay nou weer?
Ik heb hem dit toernooi al 4 keer mensen voor de voeten zien lopen (proberen de bal van medespeler af te pakken)
Hij heeft wel vaker goed gespeeld. Hij speelt meestal wel goed.....quote:Op zondag 15 juni 2008 16:23 schreef BYKNT het volgende:
[..]
ik zeg toch alleen die ene keer speelde hij goed, verder nooit..![]()
Ugur Boral zou Arda alleen maar in de weg lopen..
weet iemand eigenlijk waarom Emre Asik niet speelt.. Is ie geblesseerd of gepasseerd?
Ik zal er zitten. Beloofd een moie pot te worden. Aangezien er toch een winnaar moet komen verwacht ik dat beide teams vol voor de winst gaan. Dit is gewoon al knockout fase voor die 2. Hoewel tsjechie een erg oude ploeg heeft ogen ze toch nog niet helemaal versleten.quote:
Ies grapje?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:58 schreef BYKNT het volgende:
Tsjechie stelt zonder Nedved en Rosicky niets voor..
Nou nou, ik hoop voor je dat je gelijk krijgt maar Tsjechië is verdomde lastig hoor. Heeft niet meer het niveau van vorig EK maar nietemin zeer tactisch en sterke spelers. En Koller is een reusquote:Op zondag 15 juni 2008 17:58 schreef BYKNT het volgende:
Tsjechie stelt zonder Nedved en Rosicky niets voor..
Hij duwt iemand zo maar omver. Is dat geen rood?:')quote:Op zondag 15 juni 2008 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
wat een zieke wedstrijd, wát een einde. Onterecht rood voor de Turkse keeper als je het mij vraagt
Allah heeft het zo gewildquote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
Klote....weer tot 4 uur vannacht werkloze turken door de straat
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
semih mag nooit in de basis staan, enkelt als invaller presteert hij, moet effe aan terim doorgegeven wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Pritt het volgende:
Ik snap niet wat jullie nou geweldig vinden aan die Semih, heeft weinig laten zien dit toernooi.
zag je me zwaaien?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
Ja of dat ze net zo spelen als het einde net, gewoon veel strakke voorzetten daar is Semih echt goed mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
semih mag nooit in de basis staan, enkelt als invaller presteert hij, moet effe aan terim doorgegeven worden
Amen!!!quote:
aurelioquote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef xminator het volgende:
Godver man , geen Aurelio en geen Volkan volgende keer.... Volkan misschien niet zo erg.. MAAR AURELIO GAAT ERG GEMIST WORDEN
Hij raakte Koller met 2 vuisten op de borstkas waarna Koller op de grond ging liggen en de scheids dacht dat het stompen warenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat deed Volkan trouwens nou, ik heb het nogsteeds niet gezien
Nee, onderling resultaatquote:Op maandag 16 juni 2008 00:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Hoezo is het al bekend dat Turkije in de kwartfinale tegen Kroatie moet. Duitsland kan toch nog groepswinnaar worden?
Jij bent de weg kwijt ik heb liever een Kroatie in vorm dan een Duitsland uit vorm. Duitsland wint wedstrijden met zijn naam.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:25 schreef xminator het volgende:
nou nou ik had liever Turkije - Duitsland...
Dan ben ik maar de weg kwijt....quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Fener het volgende:
[..]
Jij bent de weg kwijt ik heb liever een Kroatie in vorm dan een Duitsland uit vorm. Duitsland wint wedstrijden met zijn naam.
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Burakius het volgende:
Poelenburg was weer GEkkeHuys! TURKIYE!
Als je gaat schijten voor teams met de mentaliteit van ''oh nee als we maar niet Duitsland krijgen'' dan heb je zoieso niks te zoeken op het EK. Wil je kampioen worden moet je tegen iedereen durven en er vol tegenaan gaan om te winnen. Anders mag je er van mij gelijk uitgeflikkert worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Fener het volgende:
[..]
Jij bent de weg kwijt ik heb liever een Kroatie in vorm dan een Duitsland uit vorm. Duitsland wint wedstrijden met zijn naam.
Je mag wel een voorkeur hebben lijkt me. Het is een feit dat de ene land sterker is dan de andere ik heb dan ook liever Kroatie dan Duitsland. Ik neem aan dat Marco van Basten ook blij is dat die in de kwartfinales niet Portugal of Spanje ontmoet maar Zweden of Rusland.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:35 schreef Ik-Slim het volgende:
[..]
Als je gaat schijten voor teams met de mentaliteit van ''oh nee als we maar niet Duitsland krijgen'' dan heb je zoieso niks te zoeken op het EK. Wil je kampioen worden moet je tegen iedereen durven en er vol tegenaan gaan om te winnen. Anders mag je er van mij gelijk uitgeflikkert worden.
Als we zoieso kampioen willen worden moeten we toch wel tegen hun spelen. In 2002 bijv. was niemand bang van Brazilie of Duitsland. Als we dat nu wel zijn laat maar weer eens zien hoe slechter we zijn geworden de afgelopen 6 jaarquote:Op maandag 16 juni 2008 01:39 schreef Fener het volgende:
[..]
Je mag wel een voorkeur hebben lijkt me. Het is een feit dat de ene land sterker is dan de andere ik heb dan ook liever Kroatie dan Duitsland. Ik neem aan dat Marco van Basten ook blij is dat die in de kwartfinales niet Portugal of Spanje ontmoet maar Zweden of Rusland.
De derde en de laatste doelpunt van Turkije viel in de 89' minuut, geen blessuretijd dusquote:Op maandag 16 juni 2008 09:03 schreef sjimz het volgende:
De Turken zijn dit toernooi wel al echte Duitsers.
Al 2 keer winnen in blessuretijd.
Netjes hoor.
Dat maakt de doelpunten niet minder Duits!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:28 schreef saban het volgende:
[..]
De derde en de laatste doelpunt van Turkije viel in de 89' minuut, geen blessuretijd dus
maar jij zegt 2x in blessuretijd. en dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat maakt de doelpunten niet minder Duits!
Betrapt! Jij luistert naar het journaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef borisz het volgende:
Demirel krijgt twee duels aan zijn broek.
Neh ik checkte NOSTT.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Betrapt! Jij luistert naar het journaal![]()
Vind het nog mild... Van mij had hij er 3 mogen krijgen.
Lol. Gelukkig ben jij dan ook helemaal niemand en hebt voor de rest niets te zeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Betrapt! Jij luistert naar het journaal![]()
Vind het nog mild... Van mij had hij er 3 mogen krijgen.
Toraman!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:51 schreef xminator het volgende:
Tsjah eigen schuld dikke bult. Fatos moest maar Yasin Cakmak of een andere CV meenemen die wel helemaal fit was. Kom op zeg er zijn toch wel meer verdedigers dan alleen van 6saray?
Net of het een reet uitmaakt of Voetbalzone of VI dat bericht overneemt vanuit de Turkse bond(die dit soort nieuws bekend maken.) Ze zullen heus niet een blessure van Server verzinnen hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
Voetbalzone![]()
(Voetbalzone als bron gebruiken![]()
)
Nee oke, maar voetbalzone bezoeken is al gaar....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Net of het een reet uitmaakt of Voetbalzone of VI dat bericht overneemt vanuit de Turkse bond(die dit soort nieuws bekend maken.) Ze zullen heus niet een blessure van Server verzinnen hoor.
Goedemorgen, het staat in elke krant... dus wtf maakt het uit of het in voetbalzone staat..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
Voetbalzone![]()
(Voetbalzone als bron gebruiken![]()
)
Ze compenseren tot nu toe die kwaliteit prima met passie, werklust, hartstocht en liefde voor het vaderland.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:36 schreef Elkarden het volgende:
Turkije was al de minste ploeg die is doorgedrongen tot de kwartfinale, maar het gemis van hun beste middenvelder, verdediger en keeper maakt ze helemaal kansloos voor de halve finale. Jammer.
kneusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef BYKNT het volgende:
[..]
Goedemorgen, het staat in elke krant... dus wtf maakt het uit of het in voetbalzone staat..
(echte FBli..)
Maar niet als je een half elftal aan basisspelers gaat missen, terwijl je tegen een titelkandidaat moet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze compenseren tot nu toe die kwaliteit prima met passie, werklust, hartstocht en liefde voor het vaderland.
Ook daar kan je gewoon ver mee komen.
wtf lul jij nou allemaal....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:52 schreef BYKNT het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als jij ook nog een konyali bent...
ik ga maar eens naar de herhaling kijken straks..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:07 schreef sjimz het volgende:
Mooi commentaar trouwens op Studio Sportzomer na de 3-2 van Nihat!
Volgens dit bericht op een Turkse nieuwssite zal Turkije als volgt spelen:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:16 schreef VinnieJones het volgende:
Zo moet het worden dan..
-------Nihat--Tuncay-------
Arda-Topal-Ayhan-Hamit
Balta - Zan - Emre - Sabri
-----------Rustu---------------
Ayhan![]()
Waar speelt die ugur Boral trouwens(positie) ? Die is toch wel goed ?
Maar ik weet niet waar die dat vandaan hebben.quote:------------------------------ Rüştü Reçber ------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
--- Sabri Sarıoğlu --- Emre Aşık -- Gökhan Zan --- Hakan Balta ---
-- Hamit Altıntop -- Ayhan Akman - Tuncay Şanlı -- Arda Turan --
------------------ Nihat Kahveci ----- Semih Şentürk ------------------
ja idd, wie gaat ie dan inzetten om het tij te keren wanneer we achter komen te staanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:09 schreef xminator het volgende:
Nee oke.. maar dat later tuncay en ayhan of topal eruit gaan en Semih en kazim erin komen ofzo zou wel hendig zijn.
omdat Hakan Balta linksback is..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:26 schreef ClioSporT het volgende:
Waarom niet gewoon hakan balta in het midden en ugur boral aan de zijkant.. gokhan zan, zucht
Ibo Toraman, is hij niet van die 8-0 tegen Liverpool..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tja lang ofniet, Zan raakt tegenwoordig na elke scheet geblesseerd. Onbegrijpelijk dat hij mee is en dat zeg ik als BJKli. Toraman had zeker meegemoeten, en evt. ook Cakmak en Tolga Seyhan. Maar Emre Asik en Gokhan Zan zijn echt de slechtste keuzes die je kan maken, hartstikke verrassend ook dat Zan weer eens geblesseerd raakte.zzzzzzzz
net slecht... hoewel die kazim...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef BYKNT het volgende:
Basiself Turkije..
Rüştü, Sabri, Gökhan Zan, Emre Aşık, Hakan Balta, Kazım, Hamit, Mehmet Topal, Arda, Tuncay, Nihat.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:45 schreef BYKNT het volgende:
[..]
Ibo Toraman, is hij niet van die 8-0 tegen Liverpool..![]()
Grappig om Rustu weer eens in actie te zien, die gaat ook al lang mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef BYKNT het volgende:
Basiself Turkije..
Rüştü, Sabri, Gökhan Zan, Emre Aşık, Hakan Balta, Kazım, Hamit, Mehmet Topal, Arda, Tuncay, Nihat.
waar zie je dat ie in de basis is dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
Tsjonge jonge laat hij Semih in de basis beginnen wat een idioot is Fatih toch. Hij weet nog steeds niet dat Semih handig is om in 60e minuut in te zetten ...
Raar hoor net bij NTV zeiden ze dat Fatih Semih erin zou doen bij de basis..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
Tsjonge jonge laat hij Semih in de basis beginnen wat een idioot is Fatih toch. Hij weet nog steeds niet dat Semih handig is om in 60e minuut in te zetten ...
En weerquote:Op maandag 16 juni 2008 09:03 schreef sjimz het volgende:
De Turken zijn dit toernooi wel al echte Duitsers.
Al 2 keer winnen in blessuretijd.
Netjes hoor.
Waar. Maar Kroatië stelde ook geen reet voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef qonmann het volgende:
De Turken zijn de Grieken van 4 jaar geleden, ten onrechte zo ver gekomen
Aldus een verdraagzame Nederlander.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Beschamend wat jullie op dit toernooi hebben laten zien met vandaag als toppunt van triestheid. Werkelijk triest dat jullie met het hulp van de scheids naar de halve finale gaan.
Gelukkig gaan jullie door de gehaktmolen tegen de DuitsersHebben jullie wel voldoende spelers ter beschikking btw?
![]()
![]()
Turkiye![]()
![]()
Jankerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Beschamend wat jullie op dit toernooi hebben laten zien met vandaag als toppunt van triestheid. Werkelijk triest dat jullie met het hulp van de scheids naar de halve finale gaan.
Gelukkig gaan jullie door de gehaktmolen tegen de DuitsersHebben jullie wel voldoende spelers ter beschikking btw?
![]()
![]()
Turkiye![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |