Jij bent de weg kwijt ik heb liever een Kroatie in vorm dan een Duitsland uit vorm. Duitsland wint wedstrijden met zijn naam.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:25 schreef xminator het volgende:
nou nou ik had liever Turkije - Duitsland...
Dan ben ik maar de weg kwijt....quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Fener het volgende:
[..]
Jij bent de weg kwijt ik heb liever een Kroatie in vorm dan een Duitsland uit vorm. Duitsland wint wedstrijden met zijn naam.
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Burakius het volgende:
Poelenburg was weer GEkkeHuys! TURKIYE!
Als je gaat schijten voor teams met de mentaliteit van ''oh nee als we maar niet Duitsland krijgen'' dan heb je zoieso niks te zoeken op het EK. Wil je kampioen worden moet je tegen iedereen durven en er vol tegenaan gaan om te winnen. Anders mag je er van mij gelijk uitgeflikkert worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Fener het volgende:
[..]
Jij bent de weg kwijt ik heb liever een Kroatie in vorm dan een Duitsland uit vorm. Duitsland wint wedstrijden met zijn naam.
Je mag wel een voorkeur hebben lijkt me. Het is een feit dat de ene land sterker is dan de andere ik heb dan ook liever Kroatie dan Duitsland. Ik neem aan dat Marco van Basten ook blij is dat die in de kwartfinales niet Portugal of Spanje ontmoet maar Zweden of Rusland.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:35 schreef Ik-Slim het volgende:
[..]
Als je gaat schijten voor teams met de mentaliteit van ''oh nee als we maar niet Duitsland krijgen'' dan heb je zoieso niks te zoeken op het EK. Wil je kampioen worden moet je tegen iedereen durven en er vol tegenaan gaan om te winnen. Anders mag je er van mij gelijk uitgeflikkert worden.
Als we zoieso kampioen willen worden moeten we toch wel tegen hun spelen. In 2002 bijv. was niemand bang van Brazilie of Duitsland. Als we dat nu wel zijn laat maar weer eens zien hoe slechter we zijn geworden de afgelopen 6 jaarquote:Op maandag 16 juni 2008 01:39 schreef Fener het volgende:
[..]
Je mag wel een voorkeur hebben lijkt me. Het is een feit dat de ene land sterker is dan de andere ik heb dan ook liever Kroatie dan Duitsland. Ik neem aan dat Marco van Basten ook blij is dat die in de kwartfinales niet Portugal of Spanje ontmoet maar Zweden of Rusland.
De derde en de laatste doelpunt van Turkije viel in de 89' minuut, geen blessuretijd dusquote:Op maandag 16 juni 2008 09:03 schreef sjimz het volgende:
De Turken zijn dit toernooi wel al echte Duitsers.
Al 2 keer winnen in blessuretijd.
Netjes hoor.
Dat maakt de doelpunten niet minder Duits!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:28 schreef saban het volgende:
[..]
De derde en de laatste doelpunt van Turkije viel in de 89' minuut, geen blessuretijd dus
maar jij zegt 2x in blessuretijd. en dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat maakt de doelpunten niet minder Duits!
Betrapt! Jij luistert naar het journaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:38 schreef borisz het volgende:
Demirel krijgt twee duels aan zijn broek.
Neh ik checkte NOSTT.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Betrapt! Jij luistert naar het journaal![]()
Vind het nog mild... Van mij had hij er 3 mogen krijgen.
Lol. Gelukkig ben jij dan ook helemaal niemand en hebt voor de rest niets te zeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Betrapt! Jij luistert naar het journaal![]()
Vind het nog mild... Van mij had hij er 3 mogen krijgen.
Toraman!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:51 schreef xminator het volgende:
Tsjah eigen schuld dikke bult. Fatos moest maar Yasin Cakmak of een andere CV meenemen die wel helemaal fit was. Kom op zeg er zijn toch wel meer verdedigers dan alleen van 6saray?
Net of het een reet uitmaakt of Voetbalzone of VI dat bericht overneemt vanuit de Turkse bond(die dit soort nieuws bekend maken.) Ze zullen heus niet een blessure van Server verzinnen hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
Voetbalzone![]()
(Voetbalzone als bron gebruiken![]()
)
Nee oke, maar voetbalzone bezoeken is al gaar....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Net of het een reet uitmaakt of Voetbalzone of VI dat bericht overneemt vanuit de Turkse bond(die dit soort nieuws bekend maken.) Ze zullen heus niet een blessure van Server verzinnen hoor.
Goedemorgen, het staat in elke krant... dus wtf maakt het uit of het in voetbalzone staat..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
Voetbalzone![]()
(Voetbalzone als bron gebruiken![]()
)
Ze compenseren tot nu toe die kwaliteit prima met passie, werklust, hartstocht en liefde voor het vaderland.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:36 schreef Elkarden het volgende:
Turkije was al de minste ploeg die is doorgedrongen tot de kwartfinale, maar het gemis van hun beste middenvelder, verdediger en keeper maakt ze helemaal kansloos voor de halve finale. Jammer.
kneusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef BYKNT het volgende:
[..]
Goedemorgen, het staat in elke krant... dus wtf maakt het uit of het in voetbalzone staat..
(echte FBli..)
Maar niet als je een half elftal aan basisspelers gaat missen, terwijl je tegen een titelkandidaat moet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze compenseren tot nu toe die kwaliteit prima met passie, werklust, hartstocht en liefde voor het vaderland.
Ook daar kan je gewoon ver mee komen.
wtf lul jij nou allemaal....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:52 schreef BYKNT het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als jij ook nog een konyali bent...
ik ga maar eens naar de herhaling kijken straks..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:07 schreef sjimz het volgende:
Mooi commentaar trouwens op Studio Sportzomer na de 3-2 van Nihat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |