Nou nou, ik hoop voor je dat je gelijk krijgt maar Tsjechië is verdomde lastig hoor. Heeft niet meer het niveau van vorig EK maar nietemin zeer tactisch en sterke spelers. En Koller is een reusquote:Op zondag 15 juni 2008 17:58 schreef BYKNT het volgende:
Tsjechie stelt zonder Nedved en Rosicky niets voor..
Hij duwt iemand zo maar omver. Is dat geen rood?:')quote:Op zondag 15 juni 2008 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
wat een zieke wedstrijd, wát een einde. Onterecht rood voor de Turkse keeper als je het mij vraagt
Allah heeft het zo gewildquote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
Klote....weer tot 4 uur vannacht werkloze turken door de straat
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
semih mag nooit in de basis staan, enkelt als invaller presteert hij, moet effe aan terim doorgegeven wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Pritt het volgende:
Ik snap niet wat jullie nou geweldig vinden aan die Semih, heeft weinig laten zien dit toernooi.
zag je me zwaaien?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
Ja of dat ze net zo spelen als het einde net, gewoon veel strakke voorzetten daar is Semih echt goed mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
semih mag nooit in de basis staan, enkelt als invaller presteert hij, moet effe aan terim doorgegeven worden
Amen!!!quote:
aurelioquote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef xminator het volgende:
Godver man , geen Aurelio en geen Volkan volgende keer.... Volkan misschien niet zo erg.. MAAR AURELIO GAAT ERG GEMIST WORDEN
Hij raakte Koller met 2 vuisten op de borstkas waarna Koller op de grond ging liggen en de scheids dacht dat het stompen warenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat deed Volkan trouwens nou, ik heb het nogsteeds niet gezien
Nee, onderling resultaatquote:Op maandag 16 juni 2008 00:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Hoezo is het al bekend dat Turkije in de kwartfinale tegen Kroatie moet. Duitsland kan toch nog groepswinnaar worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |