quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
Klote....weer tot 4 uur vannacht werkloze turken door de straat
semih mag nooit in de basis staan, enkelt als invaller presteert hij, moet effe aan terim doorgegeven wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Pritt het volgende:
Ik snap niet wat jullie nou geweldig vinden aan die Semih, heeft weinig laten zien dit toernooi.
zag je me zwaaien?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Pupp3t het volgende:
Klote....weer tot 4 uur vannacht werkloze turken door de straat
Ja of dat ze net zo spelen als het einde net, gewoon veel strakke voorzetten daar is Semih echt goed mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
semih mag nooit in de basis staan, enkelt als invaller presteert hij, moet effe aan terim doorgegeven worden
Amen!!!quote:
aurelioquote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef xminator het volgende:
Godver man , geen Aurelio en geen Volkan volgende keer.... Volkan misschien niet zo erg.. MAAR AURELIO GAAT ERG GEMIST WORDEN
Hij raakte Koller met 2 vuisten op de borstkas waarna Koller op de grond ging liggen en de scheids dacht dat het stompen warenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat deed Volkan trouwens nou, ik heb het nogsteeds niet gezien
Nee, onderling resultaatquote:Op maandag 16 juni 2008 00:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Hoezo is het al bekend dat Turkije in de kwartfinale tegen Kroatie moet. Duitsland kan toch nog groepswinnaar worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |