laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:11 schreef sjimz het volgende:
De turken kunnen samen met de Tsjechen voor een uniek iets op het EK zorgen!
Penalties na de groepswedstrijden.
Turkijke?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef Longmen het volgende:
Wat een pretentieuze TT.Turkijke gaat dat niet redden. Maar de volgende ronde mogen ze van mij best halen.
ik had eigenlijk liever de duitsers, maarja zover zijn we nog niet uiteraardquote:
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gekkenhuis was het, echt genieten.Best dom overigens, want ze zijn nog lang niet door.. en doen net of de cup al binnen is.
Niet gezien wat er zich gisteren allemaal in NL afspeelde zeker... Dat was een gekkenhuis!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gekkenhuis was het, echt genieten.Best dom overigens, want ze zijn nog lang niet door.. en doen net of de cup al binnen is.
Nou en of. Ik ging gisteren met vrienden voetbal kijken in de stad. Ik heb het wel geweten hoor. Ik kreeg liters en nog eens liters bier over me heen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet gezien wat er zich gisteren allemaal in NL afspeelde zeker... Dat was een gekkenhuis!
BIER..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou en of. Ik ging gisteren met vrienden voetbal kijken in de stad. Ik heb het wel geweten hoor. Ik kreeg liters en nog eens liters bier over me heen.M'n trommelvliezen zijn ook helemaal naar de kloten. Een ware gekkenhuis. Wat voetbal wel niet kan doen met mensen.
hahaha ben je ook Zaandammerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Yes.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahaha ben je ook Zaandammer??? Ik was in Poelenburg ghahaha
no shitquote:
quote:Turken doen examen tijdens EK
Genève, 14 juni. Terwijl hun teamgenoten zich voorbereiden op het cruciale EK-duel met Tsjechië, hebben drie spelers uit de Turkse selectie hele andere zorgen. Zij moeten morgenochtend een toelatingsexamen afleggen voor de nationale universiteit. Dat meldde de woordvoerder van de Turkse ploeg.
Semih Şentürk, Servet Çetin en Uğur Boral buigen zich zondag, enkele uren voor de confrontatie met de Tsjechen, in het spelershotel over tientallen multiple choicevragen. Op datzelfde moment doen honderden andere studenten in Turkije hetzelfde. De drie twintigers uit de selectie van bondscoach Fatih Terim hopen na hun carrière een opleiding te kunnen volgen.
Turkije en Tsjechië maken in hun onderlinge duel uit welke ploeg uit groep A zich naast Portugal plaatst voor de kwartfinales. Şentürk maakte woensdag in de gewonnen wedstrijd tegen Zwitserland (2-1) het eerste doelpunt voor de Turken.
Bron: NRC Handelsblad
Jij ziet het liefst alle GS spelers verdwijnen en plaats maken voor FB spelers.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:10 schreef xminator het volgende:
ipv tuncay Kazim en ipv. Hakan Ugur erin. Ik zou graag iemand anders op de positie van hamit zien mja we hebben niemand mee..
Wat lul je nou man? Wil jij zeggen dat Hakan Balta goed is? Wil jij zeggen dat Tuncay (geen GS speler) goed heeft gespeeld? En Hamit is ook geen gs speler en heb geen vervanger voor hem..quote:Op zondag 15 juni 2008 14:13 schreef saban het volgende:
[..]
Jij ziet het liefst alle GS spelers verdwijnen en plaats maken voor FB spelers.
Ugur heeft misschien een maar een paar competitiewedstrijden goed gespeeld, en alleen tegen Sevilla een goede wedstrijd gespeeld, maar voor de rest speelt hij altijd ruk. Bovendien is hij meer aanvallend ingesteld, verdedigen kan hij niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Wil jij zeggen dat Hakan Balta goed is? Wil jij zeggen dat Tuncay (geen GS speler) goed heeft gespeeld? En Hamit is ook geen gs speler en heb geen vervanger voor hem..
Er verdwijnt maar 1 gs speler...dus
![]()
Tsjah hij heeft wel Dani Alves kapot gedold en dat zie ik een andere flankspeler niet zo snel doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:42 schreef BYKNT het volgende:
[..]
Ugur heeft misschien een maar een paar competitiewedstrijden goed gespeeld, en alleen tegen Sevilla een goede wedstrijd gespeeld, maar voor de rest speelt hij altijd ruk. Bovendien is hij meer aanvallend ingesteld, verdedigen kan hij niet.
ik zeg toch alleen die ene keer speelde hij goed, verder nooit..quote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah hij heeft wel Dani Alves kapot gedold en dat zie ik een andere flankspeler niet zo snel doen.
En we moeten aanvallen, Arda heeft ondersteuning nodig en bij Hakan balta loopt zowat elke aanval mis.
Tuncay..quote:Op zondag 15 juni 2008 16:29 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom speelt Tuncay nou weer?
Ik heb hem dit toernooi al 4 keer mensen voor de voeten zien lopen (proberen de bal van medespeler af te pakken)
Hij heeft wel vaker goed gespeeld. Hij speelt meestal wel goed.....quote:Op zondag 15 juni 2008 16:23 schreef BYKNT het volgende:
[..]
ik zeg toch alleen die ene keer speelde hij goed, verder nooit..![]()
Ugur Boral zou Arda alleen maar in de weg lopen..
weet iemand eigenlijk waarom Emre Asik niet speelt.. Is ie geblesseerd of gepasseerd?
Ik zal er zitten. Beloofd een moie pot te worden. Aangezien er toch een winnaar moet komen verwacht ik dat beide teams vol voor de winst gaan. Dit is gewoon al knockout fase voor die 2. Hoewel tsjechie een erg oude ploeg heeft ogen ze toch nog niet helemaal versleten.quote:
Ies grapje?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:58 schreef BYKNT het volgende:
Tsjechie stelt zonder Nedved en Rosicky niets voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |