laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:11 schreef sjimz het volgende:
De turken kunnen samen met de Tsjechen voor een uniek iets op het EK zorgen!
Penalties na de groepswedstrijden.
Turkijke?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef Longmen het volgende:
Wat een pretentieuze TT.Turkijke gaat dat niet redden. Maar de volgende ronde mogen ze van mij best halen.
ik had eigenlijk liever de duitsers, maarja zover zijn we nog niet uiteraardquote:
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gekkenhuis was het, echt genieten.Best dom overigens, want ze zijn nog lang niet door.. en doen net of de cup al binnen is.
Niet gezien wat er zich gisteren allemaal in NL afspeelde zeker... Dat was een gekkenhuis!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gekkenhuis was het, echt genieten.Best dom overigens, want ze zijn nog lang niet door.. en doen net of de cup al binnen is.
Nou en of. Ik ging gisteren met vrienden voetbal kijken in de stad. Ik heb het wel geweten hoor. Ik kreeg liters en nog eens liters bier over me heen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet gezien wat er zich gisteren allemaal in NL afspeelde zeker... Dat was een gekkenhuis!
BIER..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou en of. Ik ging gisteren met vrienden voetbal kijken in de stad. Ik heb het wel geweten hoor. Ik kreeg liters en nog eens liters bier over me heen.M'n trommelvliezen zijn ook helemaal naar de kloten. Een ware gekkenhuis. Wat voetbal wel niet kan doen met mensen.
hahaha ben je ook Zaandammerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Yes.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahaha ben je ook Zaandammer??? Ik was in Poelenburg ghahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |