De laatste maanden ben ik hard bezig met mijn afstudeerscriptie over de toepassing van een quasi-monte carlo implementatie van een multi-factor Heath-Jarrow-Morton model om de waarde te bepalen van derivatives gebaseerd op de intereststand. Dat kost me zeker 20 uur in de week, maar gelukkig ga ik elk weekend lekker stappen met mijn vriendengroep en elke avond lekker batsen met mijn geile vriendin

.
Om mijn studio te kunnen betalen werk ik 12 uur in de week bij een palletsorteerbedrijf. Daar geef ik leiding aan een zooitje collega's. De meeste zijn best ok, maar eentje is er echt te dom om te poepen. En hij beweert binnenkort af te
studeren op het HBO ook
Gister bijvoorbeeld, vraag ik hem om de pallets op te stapelen in groepjes van 10. Loopt die lullo naar de pc toe. Ik vraag me af wat ie daar in godsnaam doet, maar ik heb wel iets beters om me druk over te maken. Vijf minuten later hoor ik hem opeens schelden 'kankerprogramma's, ik ben toch geen fokkin nerd, ik snap hier geen kanker van'. Dus ik loop naar de pc toe, snapt ie niet hoe de windows rekenmachine werkt

Was die klootzak bezig om 5 en 5 op te tellen, maar hij kon de 'keer' niet vinden, er stond alleen maar een schuine streep en een sterretje
Ik houd me in en zeg beleefd dat nou eenmaal niet iedereen even snel dingen oppakt. Zegt die gast uit het niks: 'maar ik heb een vriendin'

Van verbazing kon ik niks uitbrengen. Ik zie hem wel eens met een meisje lopen, maar dat dat zijn vriendin was? Ik zou er mijn hond nog vanaf schoppen. Dat wijf is net transseksueel Kelly, maar dan met een mislukte boobjob, overbeharing en een uitgelubberde visgrot

. Ik mag hopen dat die twee zich nooit voortplanten
Klacht: domme collega schept op over nog dommer lelijk wijf dat zijn vriendin is.
ik heb ook altijd pech.. :'(