Homo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Knekwurst het volgende:
wheheh TS heeft een vriendin. Teringburger!
Ze doen maar, ik studeer volgend jaar af op het HBO.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Robin__ het volgende:
niet echt de juiste plek voor deze klacht.
zometeen gaan ze jou uitmaken voor (v)mbo'er let maar op.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik heb het over mensen die denken dat het leven draait om je diploma's.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef B1nulnul het volgende:
oh god, weer iemand die het niet aankan dat er andere mensen rondlopen die slimmer zijn en/of beter presteren op academisch gebied. Iemand die slim is, heeft natuurlijk geen sociaal leven en is per definitie lelijk![]()
Ben je gek, een HBO - Uni discussie is altijd lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef SaCn het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik heb het over mensen die denken dat het leven draait om je diploma's.
Volgens mij ben jij er eerder een, aangezien al 2 keer uit dit topic viel op te maken dat ik op het HBO zit. Sowieso niet relevant in deze discussie trouwens.quote:
Eenschquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik beoordeel niemand op opleidingsniveau, dat zegt niks over je slimheid. Het is wel zo dat ik een gruwelijke hekel heb aan domme mensen.
Klopt. Meestal zijn dat ook de mensen die bij Lenen Punt En El hun auto financieren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef MouzurX het volgende:
Vmbo-ers enz pakken het toch juist sneller op ?De makkelijke dingen dan.
Maarja gemiddeld gezien zijn vmbo-ers gewoon paupers, daar kan je niet omheen.
Aha, nu doe je het dus toch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef SaCn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er eerder een, aangezien al 2 keer uit dit topic op te maken dat ik op het HBO zit.
En al deed ik MBO, dan nog liever een MBO'er met een leven en een vriendin/vrouw dan een autistische universitaire loser.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
tja als je een vriendin hebt dan tel je mee en heb je het echt gemaakt in het leven
precies,quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik beoordeel niemand op opleidingsniveau, dat zegt niks over je slimheid. Het is wel zo dat ik een gruwelijke hekel heb aan domme mensen.
O God, een HBO pauper met een vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef SaCn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er eerder een, aangezien al 2 keer uit dit topic op te maken dat ik op het HBO zit.
Moet je nagaan hoe keihard ik jou in je kont own als ik vertel dat ik universitair geschoold ben, een superbaan heb, samenwoon met mijn vriendin in een groot nieuwbouwhuis, en elk weekend met mijn matties ga stappenquote:En al deed ik MBO, dan nog liever een MBO'er met een leven, vrienden en een vriendin/vrouw dan een autistische universitaire loser.
Ja, dat zegt pas wat over je slimheid, je weet toch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
tja als je een vriendin hebt dan tel je mee en heb je het echt gemaakt in het leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |