Maar het is ook wel een beetje moeilijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Je maakt het voor jezelf gewoon heel moeiljik![]()
quote:maar nu mag het
Waarom nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom had ik de lapo.. vind ik niet leuk
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een baan aangeboden gekregen
Goed he!quote:
Wss veel makkelijker dan je denktquote:Maar het is ook wel een beetje moeilijk![]()
Ja maar.. ja maar.. ik mis nu een kleurtje.. ik wil 2 kleurtjes in een topicquote:
Over een week of 2 weten we het mss welquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja maar.. ja maar.. ik mis nu een kleurtje.. ik wil 2 kleurtjes in een topic
Vertel het eens ouwe line-dancer van mequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Doe je toch echt zelfquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom had ik de lapo.. vind ik niet leuk
Da's lekker dan... Enjoy your weekendquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, werken zit er weer op. Misschien morgenochtend nog even, maar denk het niet. Volgende week maar weer.
Wij gaan dus niet meer daten...quote:
Als morgenavond goed verloopt voor Oranje, heb ik een prima weekend. Zaterdag even stappen en eerst een potje Mahjongen, ook altijd leuk, dus zaterdag is sowieso prima.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Da's lekker dan... Enjoy your weekend
de het eenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
wtf is een voorzetsel ook alweer
dat met die kast?
Nouja, vooruit dan maar... nu je je post edit, laten we het dan toch maar eens proberenquote:
quote:
Bijna.quote:
quote:
Ik ben veel slimmer dan ik overkom hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja, vooruit dan maar... nu je je post edit, laten we het dan toch maar eens proberen
Mahjong, dat deden mijn ouders vroeger wel eens met kennissen. Dit weekend heb ik weinig op de planning staan behalve voetbal en poker. Heb een klein pokertoernooi zaterdagavond, best tofjes. Voor de rest lekker bijkomen en even langs mijn vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als morgenavond goed verloopt voor Oranje, heb ik een prima weekend. Zaterdag even stappen en eerst een potje Mahjongen, ook altijd leuk, dus zaterdag is sowieso prima.
Ga jij nog iets leuks doen?
Waar gaan jullie morgen voetbal kijken? Ik hoop dat ik het kan kijken op het strandpaviljoen waar ik ook mijn verjaardag gevierd heb, op groot scherm daar. Maar dat is even afwachten in verband met wegwerkzaamheden.
Dat kan al snelquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben veel slimmer dan ik overkom hoor
als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je blond wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
wtf is een voorzetsel ook alweer
dat met die kast?
Daaromquote:
Ja, haiquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef Yesse het volgende:
Hallooooooooooooooo
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je blond was
in/op/achter/tussen/voor
Mahjong is leuk. Maar ik begrijp dat je het zelf niet gespeeld hebt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Mahjong, dat deden mijn ouders vroeger wel eens met kennissen. Dit weekend heb ik weinig op de planning staan behalve voetbal en poker. Heb een klein pokertoernooi zaterdagavond, best tofjes. Voor de rest lekker bijkomen en even langs mijn vriendin
Heeeeeeeejjjjjquote:
Laat die date maar zittenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Slijmbalquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Mijn instelling dus ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Pokertoernooitjes zijn niet mijn ding. Pokeren met een groepje vrienden vind ik wel leuk, maar daar houd ik het ook bij. Vooral voor de gezelligheid dus, niet om te winnen, maar je hebt iets te doen terwijl je bier drinkt.
Vette shit ouwequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
wat doe je nouquote:
Goede instelling.quote:
Ja maar.......quote:
Je weetquote:
dat zijn een lidwoordenquote:
Ik ben moequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Dat wist ik inmiddels ook weer, maar ik dacht laat ik mn mond houden voordat het weer niet kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
dat zijn een lidwoorden
Hmm sterke ermee dan maar... Ik zou BB gewoon de helft laten maken, die heeft toch niks te doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben moeRot ogen
en moet aan mn verslag
![]()
Maar heb wel nog 2 weken voor portfolio ipv 1,5![]()
Ik snap ze ook niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:07 schreef jackson het volgende:
Raar Cue, dat je het geen porbleem vindt dat ik een vriendin heb maar de bezette Yesse groet ik en het is mis.
Vrouwen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:07 schreef jackson het volgende:
Raar Cue, dat je het geen porbleem vindt dat ik een vriendin heb maar de bezette Yesse groet ik en het is mis.
Vrouwen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm sterke ermee dan maar... Ik zou BB gewoon de helft laten maken, die heeft toch niks te doen
Ik vind ze (soms) best lekker die vrouwen maar snappen, nee.... die uitdaging ga ik niet redden dit levenquote:
Vrouwen hebben dus ook al geen zelfkennis.quote:
Ik vind het wel zo'n studiewonder, dus hij doet ze best maar mooiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja maar hij weet niet zo veel van mijn lessen af. En hij heeft zelf ook tentamens
Iets kleins niet.... een nieuwe auto will do denkquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Weten jullie al een vaderdagcadeau trouwens
Nee. Wel al een verjaardagscadeauquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Als je als man zijnde een boek schrijft over hoe de vrouw snappen, wordt dat een bestseller. Een vriend van mij is er ooit aan begonnen.. maar na 2 pagina's was hij het al helemaal zat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind ze (soms) best lekker die vrouwen maar snappen, nee.... die uitdaging ga ik niet redden dit leven
Een kleinkind?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Kijk dat ik je van iemand af wil pakken is tot daar aan toe, maar dan moet jij dat niet ondertussen bij Yesse proberenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:07 schreef jackson het volgende:
Vrouwen
Is dat komende zondag?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Moet ook nog een verjaardagscadeau voor moeders hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef Yesse het volgende:
Nee. Wel al een verjaardagscadeauMaar nu nog een vaderdagcadeau.. Hij heeft alles al
doen we niet aanquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Sommigen vrouwen ben ik ook na 2 dagen zat, dus het klinkt bekendquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je als man zijnde een boek schrijft over hoe de vrouw snappen, wordt dat een bestseller. Een vriend van mij is er ooit aan begonnen.. maar na 2 pagina's was hij het al helemaal zat.
Ja maar ik ben nou niet echt een doorsnee vrouw..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus ook al geen zelfkennis.
Dan zou m'n pa eerder boos wordenquote:
jou slaanquote:
dat dus..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nou niet echt een doorsnee vrouw..
En ik heb wel zelfkennis, waaronder dat ik gewoon soms dingen doe/zeg/vind/denk die niet kloppen/begrijpelijk zijn
Nou, ik probeer niks bij Yesse maar zeg haar gedag nadat een eerdere actie verkeerd vielquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk dat ik je van iemand af wil pakken is tot daar aan toe, maar dan moet jij dat niet ondertussen bij Yesse proberen
Gaat hem toch niet lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk dat ik je van iemand af wil pakken is tot daar aan toe, maar dan moet jij dat niet ondertussen bij Yesse proberen
Morgen maar even iets halen dan. Een leuke cd ofzo.quote:
Het gaat om de intensie hequote:
boeit me eerlijk gezegt ook niet echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef jackson het volgende:
Maargoed, dan geen date... je weet niet wat je mist
Mensen die op Fok zitten zijn niet normaalquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
Sowieso. Zijn vrouwen die op Fok! zitten wel doorsnee? En wat is "normaal"? Uit een test blijkt dat maar 10% van de gehele mensheid als echt normaal beschouwd kan worden. Maar dat maakt ze dan eigenlijk weer apart.
Goeie conclusie ja....quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
Sowieso. Zijn vrouwen die op Fok! zitten wel doorsnee? En wat is "normaal"? Uit een test blijkt dat maar 10% van de gehele mensheid als echt normaal beschouwd kan worden. Maar dat maakt ze dan eigenlijk weer apart.
waarom wil men 'normaal ' zijn,.. het is ook nog eens afhankelijk van de 'groep' waarin je verkeerd, want in elke groep is 'normaal' weer wat andersquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat je man zegt, anders had ik me kunnen meldenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
boeit me eerlijk gezegt ook niet echt
liever een onbezette man
Hoiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
liever een onbezette man
Als maar 10% als normaal beschouwd kan worden, dan klopt de norm niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou ja..... jij bent ook een mooie. Eerst wil je nog seks en nu dit....quote:
liever een onbezette man
Precies. Mensen zijn groepsdieren die zich (on)bewust aanpassen aan de groep waarin ze verkeren. Een mens heeft gewoon nooit een geheel eigen persoonlijkheid omdat deze altijd is aangepast aan de groepen waarin hij zich op dat moment bevindt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waarom wil men 'normaal ' zijn,.. het is ook nog eens afhankelijk van de 'groep' waarin je verkeerd, want in elke groep is 'normaal' weer wat anders
vrouwenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Nou ja..... jij bent ook een mooie. Eerst wil je nog seks en nu dit....
*zucht*
ik wil beidequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
Nou ja..... jij bent ook een mooie. Eerst wil je nog seks en nu dit....
*zucht*
Dat kan wel eens kloppenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die op Fok zitten zijn niet normaal![]()
hiquote:
Dat jaquote:
Ja, je moet duidelijk sociologie gaan doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
Precies. Mensen zijn groepsdieren die zich (on)bewust aanpassen aan de groep waarin ze verkeren. Een mens heeft gewoon nooit een geheel eigen persoonlijkheid omdat deze altijd is aangepast aan de groepen waarin hij zich op dat moment bevindt.
Dus mensen willen normaal zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Mensen zijn groepsdieren die zich (on)bewust aanpassen aan de groep waarin ze verkeren.
Precies. Alleen kun je onmogelijk een echte norm stellen voor wat "normaal" is in de hele samenleving. Omdat iedereen altijd wel een beetje afwijkt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als maar 10% als normaal beschouwd kan worden, dan klopt de norm niet.
Ben jij nog een jongetje dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je man zegt, anders had ik me kunnen melden![]()
Dus kun je wel een norm stellen, maar de norm zal heel ruim moeten zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Alleen kun je onmogelijk een echte norm stellen voor wat "normaal" is in de hele samenleving. Omdat iedereen altijd wel een beetje afwijkt.
Mensen willen geaccepteerd worden door de groepen waarin ze zich bevinden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus mensen willen normaal zijn.
Ooh, dit bied nog perspectief hoor ik alquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil beide
Het liefst in combi, maar als dat niet lukt .. achja
Dus anderen willen dat mensen normaal zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mensen willen geaccepteerd worden door de groepen waarin ze zich bevinden.
Nee, mensen willen dat je in "hun beleving" normaal bent. Dit alles is een kwestie van perspectiefquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus anderen willen dat mensen normaal zijn?
Ja, heel ruim. Maar dan is iedereen eigenlijk normaal op een paar mensen na die door een defect in de hersenen bijvoorbeeld geen(/weinig) gevoelens hebben ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus kun je wel een norm stellen, maar de norm zal heel ruim moeten zijn.
Als een vrouw A zegt willen ze B... Geef je ze dan een keer B.. dan willen ze weer A... Gelukkig gaf een vriendin van mij ooit eens toen, dat vrouwen moeilijker in elkaar zitten dan mannen..quote:
En zoja, dan willen mensen dus ook normaal zijn. Want blijkbaar willen mensen dat anderen zich aanpassen, waarna ze geaccepteerd worden in de groep. Dus willen de mensen die al in de groep verkeren dat zij de norm, en dus normaal zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, de anderen willen dat mensen in hun groep het zelfde zijn als zijzelf. Dus normaal in de groep.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt. Maar omdat in elke groep een andere norm heerst kun je nooit over het algemeen normaal zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En zoja, dan willen mensen dus ook normaal zijn. Want blijkbaar willen mensen dat anderen zich aanpassen, waarna ze geaccepteerd worden in de groep. Dus willen de mensen die al in de groep verkeren dat zij de norm, en dus normaal zijn.
Ach ik ben de moeilijkste nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo positief is dat niet, je betrapt haar net met jackson
Er is altijd ruimte voor onderhandelingquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, dit bied nog perspectief hoor ik al
Zwarte vis? Wat voor vis is dat?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
en terug
en schoenen en vis gehaaldwel weer zwarte
hou van zwart
Ik snap mannen vaak ook niet hoor. Dan vraag je bijvoorbeeld wat ze willen doen en dan zeggen ze "weet ik niet" en dan ga je dus doen wat jij wilt en dan blijkt achteraf dat hij eigenlijk voetbal wilde kijken ofzo..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als een vrouw A zegt willen ze B... Geef je ze dan een keer B.. dan willen ze weer A... Gelukkig gaf een vriendin van mij ooit eens toen, dat vrouwen moeilijker in elkaar zitten dan mannen..
Ik: Eindelijk een vrouw die het toegeeft
Ik leer er inmiddels mee omgaan. Zelfde dat vrouwen minstens zovaak zin in seks hebben als mannen maar ze zeggen het niet, of niet vaakquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als een vrouw A zegt willen ze B... Geef je ze dan een keer B.. dan willen ze weer A... Gelukkig gaf een vriendin van mij ooit eens toen, dat vrouwen moeilijker in elkaar zitten dan mannen..
Ik: Eindelijk een vrouw die het toegeeft
ze gaan hier te snel om je te qutoen..quote:
En waar moet ik dan aan denkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor onderhandeling
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zwarte vis? Wat voor vis is dat?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
en terug
en schoenen en vis gehaaldwel weer zwarte
hou van zwart
Je moet ook niet zeggen dat je zin hebt in seks, je moet het gewoon doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik leer er inmiddels mee omgaan. Zelfde dat vrouwen minstens zovaak zin in seks hebben als mannen maar ze zeggen het niet, of niet vaak.
wat heb je te bieden is eerder de vraagquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat je zin hebt in seks, je moet het gewoon doen![]()
Mannen
Volgens valt dat wel mee in je "onderhandelingen"quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ze gaan hier te snel om je te qutoen..
maar ik ben maar een verlegen meisje.. dus dan krijg je dat
Idd ja.. als je haar de mogelijkheid geeft tot nadenken/twijfelen dan is het succes niet gegarandeerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat je zin hebt in seks, je moet het gewoon doen(of iig mee beginnen dan merk je vanzelf wel of de ander ook wilt
)
Mannen
Ja, dat ga ik hier natuurlijk niet zomaar neerzettenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat heb je te bieden is eerder de vraag
Nu weet ik natuurlijk niet hoe jouw vriendin daar over denktquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga je tip meteen opvolgen vanavond
schijn.. heel veel schijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:25 schreef nicomart het volgende:
Volgens valt dat wel mee in je "onderhandelingen"
Ze zijn net zo ergquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik leer er inmiddels mee omgaan. Zelfde dat vrouwen minstens zovaak zin in seks hebben als mannen maar ze zeggen het niet, of niet vaak.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. als je haar de mogelijkheid geeft tot nadenken/twijfelen dan is het succes niet gegarandeerd
dan moet je maar een andere weg zien te vindenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik hier natuurlijk niet zomaar neerzetten
Nee maar dan is ook meteen de sfeer weg. Je moet sfeer maken. Niet vragen: Joh schat, heb je zin in seks?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. als je haar de mogelijkheid geeft tot nadenken/twijfelen dan is het succes niet gegarandeerd
We zullen het gaan zien... nouja, "we"... ik danquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu weet ik natuurlijk niet hoe jouw vriendin daar over denkt
Emmer water werkt altijdquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef Yesse het volgende:
Bah er staat een vent voor mn raam beneden (2e verdieping) in de bosjes te plassen... Ga dat lekker op de wc doen
Wegen zat... maar ik ben niet zo'm PB-erquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet je maar een andere weg zien te vinden
dat laatste natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
Of moet ik het niet eens vragen?
Succesquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien... nouja, "we"... ik dan
dat weet ik!quote:
PB-er? Mis ik een nieuwe funcite?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Wegen zat... maar ik ben niet zo'm PB-er
Alhoewel ik graag een uitzondering maak voor jou
Nadenken doen ze zelden dus wellicht is dat wel eens leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat laatste natuurlijk![]()
Die eerste geeft mogelijkheid
- tot antwoord geven
- tot negatief antwoord
- tot twijfel
- tot nadenken
en die laatste twee moet je niet hebben bij vrouwen
PMquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PB-er? Mis ik een nieuwe funcite?
Ik las.. zwarte slipjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik!Maar dit is mijn derde zomerpaar zwarte schoenen...en heb nog 2 paar sportschoenen die wit zijn...en ik heb 3 paar winterschoenen die zwart zijn
En heb vorige week 3 paar zwarte zomerschoenen weggegooit omdat ik ze toch niet meer droeg...
Oja heb ook nog zwarte slippers
Niet eens van jezelf?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
We zullen zien dan
ik ga ff een potje maken voor mezelf
Dank jequote:
Je bedoelt mij toch nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Wegen zat... maar ik ben niet zo'm PB-er
Alhoewel ik graag een uitzondering maak voor jou
Ze? Ik ken je vriendin niet maar ik denk juist té veel naquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Nadenken doen ze zelden dus wellicht is dat wel eens leuk
Zeg dat danquote:
True....True...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las.. zwarte slipjesdie heb je vast ook wel
Ach zwart is goed en makkelijk, beter dan rode pumps die je 1x in je leven aantrekt
Geeft alleen maar meer gezeikquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Nadenken doen ze zelden dus wellicht is dat wel eens leuk
Ik heb rode pumps. Die ik heel vaak draagquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las.. zwarte slipjesdie heb je vast ook wel
Ach zwart is goed en makkelijk, beter dan rode pumps die je 1x in je leven aantrekt
Om heel eerlijk te zijn mijn vriendin ook, maargoed... ik ben niet van de prive zaken @ fok!, zelden althansquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze? Ik ken je vriendin niet maar ik denk juist té veel na
Geen zwarte broeken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
True....True...
En heb ook wel zwarte slipjes....en zwarte t-shirt en zwarte truien...
Stotter, de stotter?quote:
En hier in de Stage SC weten we waaromquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn mijn vriendin ook, maargoed... ik ben niet van de prive zaken @ fok!, zelden althans
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb rode pumps. Die ik heel vaak draag
Jij bent wel van een vrolijke garderobequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
True....True...
En heb ook wel zwarte slipjes....en zwarte t-shirt en zwarte truien...
Heb ik toen gekocht bij een rood/wit shirtje + witte broek + rood jasjequote:
Jammer van diequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent wel van een vrolijke garderobe
Al wordt al het zwart vanzelf vrolijk als jij het draagt![]()
Dat lijkt me sterk dat jij weet waaromquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier in de Stage SC weten we waarom
Ja dan is het wel mooiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik toen gekocht bij een rood/wit shirtje + witte broek + rood jasje![]()
En nu heb ik af en toe wat meer rood aan dus gaan ze vaker aan.
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen zwarte broeken?
Ik sinds een aantal weken 1
Dat moet jij bepalen.. niet ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef jackson het volgende:
Cue, ik twijfel om je een PM te sturen...
zal ik?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
Het gaat me al beter af met mijn mobiele toetsenbordje
Daarom ga jij dat ons vertellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk dat jij weet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Als je "ja" had gezegd had ik het niet gedaan... kom veel te happerig overquote:
Heb meer kleuren in me kast liggen als dat ik zwart heb hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent wel van een vrolijke garderobe
Al wordt al het zwart vanzelf vrolijk als jij het draagt![]()
ieh ja skinny is niet mooiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeNaast 1 linnen broek en 1 driekwartsbroek van dt parachute stof is de rest alleen maar spijkerbroeken varierend van licht tot donkere spijkerstof
(blauw dus)
Geen zwart...Wel voor gekeken laatst... maar tegenwoordig vooral skinny jeans en die vind ik lelijk
* PieterBas neuriet "Ik heb een boot"quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier in de Stage SC weten we waarom
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom ga jij dat ons vertellen![]()
Dan drinken we een keer een biertje samen met BB, hebben we het er dan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je "ja" had gezegd had ik het niet gedaan... kom veel te happerig over
Ik maak een grapje en een verkapt compliment, is het weer niet goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Californium het volgende:
Heb meer kleuren in me kast liggen als dat ik zwart heb hoor
Jij snapt mequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas neuriet "Ik heb een boot"
Ik ben zo geslepen... om gek van te wordenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas neuriet "Ik heb een boot"
Daarom ga ik ook leren om mn mond te houdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
Jij snapt meEn we hebben nog dat met Piles en zijn imago en nog wel wat andere 'momentjes'
Ze zijn gewoon nooit mooi....en ik ben er helaas ook niet dun genoeg voor en ben te breed gebouwd.... En ander spul... ik probeer het maar spijkerbroeken zitten gewoon het allerlekkerstequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ieh ja skinny is niet mooi(of je moet een perfect lichaam hebben, wat ik niet heb
)
spijkerbroeken rules, maar probeer toch steeds vaker naar ander spul te zoeken.
Ik vind het best hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan drinken we een keer een biertje samen met BB, hebben we het er dan over
Wel spannendquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben zo geslepen... om gek van te worden
Blijft nog wel een van de beste topics ooit en hij kan er gelukkig zelf om lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij snapt meEn we hebben nog dat met Piles en zijn imago en nog wel wat andere 'momentjes'
Klopt ja.. als je al een goedzittende kan vinden.. soms best lastigquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon nooit mooi....en ik ben er helaas ook niet dun genoeg voor en ben te breed gebouwd.... En ander spul... ik probeer het maar spijkerbroeken zitten gewoon het allerlekkerste
Ik ben niet zo'n meeter maar ik "ken" BB.... niks mis meequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor![]()
Mijn leven komt hier ook niet in zn geheel op.. denk die van niemand.
Dat is denk ik ook heel verstandig van die mensenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor![]()
Eh ja.. Beetje laat maar ik las net skinny. Ik draag wel eens skinny'squote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ieh ja skinny is niet mooi(of je moet een perfect lichaam hebben, wat ik niet heb
)
spijkerbroeken rules, maar probeer toch steeds vaker naar ander spul te zoeken.
Lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
Wie is BB?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n meeter maar ik "ken" BB.... niks mis mee
Wie weet.....quote:
I knowquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n meeter maar ik "ken" BB.... niks mis mee
Bolle Bertus, haar vriendjequote:
A. hij is niet bol.quote:
quote:
Ik vond em zelf wel leuk gevondenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
A. hij is niet bol.
B. hij heet niet bertus
C. hij is wel mn vriendje![]()
![]()
oh en hij heeft het dus over Bart (BraveBart, BB.. )
Als ik had gezien dat jij en hij in gesprek waren, had ik het gelijk geweten hahaha ..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
oh en hij heeft het dus over Bart (BraveBart, BB.. )
Als we dan het levensverhaal van Piles horen, kom ik ookquote:
Ik weet wel wie hij is heur.... Hij post vaak fatsoenlijke post in een topic waar ik ook veel zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
note to self: kijk ook eens naar de namen ipv alleen de tekst
Sloeg ook niet op Bart maar op "BB"quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hij is heur.... Hij post vaak fatsoenlijke post in een topic waar ik ook veel zit
Piles. Dit is je kans.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als we dan het levensverhaal van Piles horen, kom ik ook
Je ziet jezelf met hem al helemaal voor je hequote:
Geen leuker vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Als we dan het levensverhaal van Piles horen, kom ik ook
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
Piles. Dit is je kans.
quote:
Vind hem een beetje oudbolligquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Sloeg ook niet op Bart maar op "BB"
Uh, oohw, sorryquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]daar ging mijn post toch niet over
Vergeet niet dat ik al 25 benquote:
Niks leedvermaak..quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
FOUT ANTWOORD
Weet ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Niks leedvermaak..daar doe ik niet aan IRL
dat ook jaquote:
quote:
haha.. dat zit wel goedquote:
Ja man.. je aftakeling is begonnenquote:
Dat valt reuze mee ja....quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou ik word dit jaar 22 dus ik loop maar 3 jaartjes achter
Ik 2 en een halfquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef Yesse het volgende:
Nou ik word dit jaar 22 dus ik loop maar 3 jaartjes achter
Ik compenseer dat met charisma, wijsheid en tof doen....quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja man.. je aftakeling is begonnen
Hmm hoop voor je dat dat realistisch isquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:47 schreef jackson het volgende:
Ik compenseer dat met charisma, wijsheid en tof doen....
Ook een oud woord?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik compenseer dat met charisma, wijsheid en tof doen....
quote:
"Kale leo, kale leo, kale leo, figaro"quote:
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm hoop voor je dat dat realistisch is
Dat is waarquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat dan weer niet
Maar het klinkt leuk
Ik doe op dit moment "sales", dus ik lul alles aanelkaarquote:
Een vlotte babbel hebben is dan wel handig jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef jackson het volgende:
Ik doe op dit moment "sales", dus ik lul alles aanelkaar
Dat zeg ik ook altijdquote:
quote:
Nee ik moet die lijndanser hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
"Kale leo, kale leo, kale leo, figaro"
Redelijk... maar ik moet nog even aan de inhoud werkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vlotte babbel hebben is dan wel handig ja
Ik doe het altijd direct na het eten. Althans de pannen enzo, de rest gaat in de vaatwasser, maar met een grote wok enzo is dat lastig. Maar zo ben je er lekker snel weer klaar mee, als het steeds meer wordt, gaat het je ook steeds meer tegenstaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
vis was lekker trouwensNu afwassen....van 3 dagen
![]()
haat afwassen
Dat heb ik niet alleen bij 12 jarigen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:53 schreef Yesse het volgende:
Die essay zorgt voor moederlijke trekjes bij mij, als ik zie hoeveel 12 jarigen drinkenSchandalig gewoon.
Ruilen? Doe jij grasmaaien, doe ik afwassenquote:
Goeie foto zeg ik je!quote:
she is prettyquote:
Is inderdaad triest. Nu vraag ik me af of het met terugwerkende kracht wegzuipen van die hoeveelheden wel gezond is. Dat heb ik nogal wat jaar gedaan namelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
Gemiddelde alcoholconsumptie per vier weken van 10- tot en met 15-jarigen die alcohol drinken
10 t/m 13 jarigen:
3-4 dagen per week: 15%
1-2 dagen per week: 35%
1-3 dagen in de 4 weken: 44%
geen: 1 %
Dat zegt ook pas echt iets als er hoeveelheden bij staan. Natuurlijk is 10-13 jarigen erg jong, maar het maakt nogal wat uit of het 1 biertje is of een avondje bier drinken (5 of meer).quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
Gemiddelde alcoholconsumptie per vier weken van 10- tot en met 15-jarigen die alcohol drinken
10 t/m 13 jarigen:
Ik was er ook vrij vroeg bij.. maar niet in de getallen, zeg maar. Nu drink ik nog steeds vrij weinig per week..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
10 t/m 13 jarigen:
quote:
Ik normaal ook maar had geen zinquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik doe het altijd direct na het eten. Althans de pannen enzo, de rest gaat in de vaatwasser, maar met een grote wok enzo is dat lastig. Maar zo ben je er lekker snel weer klaar mee, als het steeds meer wordt, gaat het je ook steeds meer tegenstaan.
Dat MEEN je niet... wat een gekkenhuis zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Yesse het volgende:
Gemiddeld aantal glazen in het weekend:
10 t/m 13 jarigen:
2,85
14 en 15-jarigen
5,27
Dat is (veel) meer dan ik drink..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Yesse het volgende:
10 t/m 13 jarigen:
2,85
14 en 15-jarigen
5,27
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
I know! [ afbeelding ].. [ afbeelding ] .
Ik dronk op mijn 13e ook vast wel minimaal gemiddeld 1-3 dagen in 4 weken. Op mijn 14e en 15e begon het pas regelmatig te worden. Ik was er ook vrij vroeg bij met uitgaan (cafe van het jongerencentrum op mijn 14e).quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was er ook vrij vroeg bij.. maar niet in de getallen, zeg maar
Volgens onderzoeken enzo komt het doordat ouders tegenwoordig steeds makkelijker worden. Nouja, als ze thuis drinken/dronken worden maakt het niet uitquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet... wat een gekkenhuis zeg
Dat is best veel jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
10 t/m 13 jarigen:
In het ziekenhuis in Delft hebben ze maar een apart afdeling draaien voor alcoholvergiftiging bij kinderen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet... wat een gekkenhuis zeg
Ze kunnen iig niet met drank op gaan autorijdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Volgens onderzoeken enzo komt het doordat ouders tegenwoordig steeds makkelijker worden. Nouja, als ze thuis drinken/dronken worden maakt het niet uit
0quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is het drinkgedrag onder de stage SC-ers dan?
Een 15-jarige die 5 glazen bier in een weekend drinkt, dat vind ik niet zo schokkend. Volgens mij ligt het gemiddelde hier in de noordkop aanzienlijk hoger.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Yesse het volgende:
10 t/m 13 jarigen:
2,85
14 en 15-jarigen
5,27
Probleem is dat het ook gaat om het drinken opzich. of het nu lekker is of nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een 15-jarige die 5 glazen bier in een weekend drinkt, dat vind ik niet zo schokkend. Volgens mij ligt het gemiddelde hier in de noordkop aanzienlijk hoger.
Ja.. maar je hersenen zijn pas op je 24ste volgroeidquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een 15-jarige die 5 glazen bier in een weekend drinkt, dat vind ik niet zo schokkend. Volgens mij ligt het gemiddelde hier in de noordkop aanzienlijk hoger.
Maar normaal is het nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Speciale reden daarvoor?quote:
Delftquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het ziekenhuis in Delft hebben ze maar een apart afdeling draaien voor alcoholvergiftiging bij kinderen.
Veel te veel hier.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja klopt. Maar waar dat vandaan komt weten ze nog niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Overigens vandaag in het nieuws dat er een 'kleine daling' is. Klein? Meisjes die alcohol drinken, dat is van 68% naar 48% gegaan ofzo, 20 procentpunt van 68% vind ik toch geen kleine daling.
Met een feestje of met stappen een paar glazen wijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
We gaan niet nog eens uitweiden over normaal en normen.quote:
Niet lekker is wel de belangrijkste, en ook wel een hekel aan moeten drinken om het gezellig te hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Speciale reden daarvoor?
Idd, wat daar allemaal voor volk vandaan komtquote:
Misschien heeft de overheid voor het eerst een effectieve reclamecampagne bedacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar waar dat vandaan komt weten ze nog niet.
Er zijn in die periode wel heel veel reclames/campagnes geweest om alcoholgebruik bij kinderen terug te dringen. Misschien werkt het?
Mezelf dan ook maar:quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind het gewoon lekker om een paar glaasjes wijn te drinken....en ik kan het nuchter ook prima gezellig hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet lekker is wel de belangrijkste, en ook wel een hekel aan moeten drinken om het gezellig te hebben.
Dan houdt het idd op jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
Niet lekker is wel de belangrijkste, en ook wel een hekel aan moeten drinken om het gezellig te hebben.
Als jij het nu gezellig kunt hebben zonder drank, kan het moeten drinken om het gezellig te hebben nooit een reden zijn voor jou om niet te drinken. Dat is immers dan niet het geval.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stap wel eens in Delft..quote:
Klopt en ze hebben de reclames nu eindelijke en keer op de ouders gerichtquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien heeft de overheid voor het eerst een effectieve reclamecampagne bedacht.
Nou ja, de media heeft er natuurlijk veelvuldig aandacht een besteed en de extreme gevallen komen ook steeds meer in de media. Dat zal zeker effect hebben. Het is alleen lastig om een duidelijk causaal verband te leggen.
quote:Van de jongeren die aangeven wel alcohol te drinken maar het niet kopen geeft het
overgrote deel (71%) aan dat de ouders dit voor hen kopen. Daarnaast worden de nietkopers
nogal eens in alcohol voorzien door vriend(inn)en (17%).
Nee, maar daardoor wel een hekel aan alcohol gekregen. Ook om wat sommige dronken mensen allemaal doen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als jij het nu gezellig kunt hebben zonder drank, kan het moeten drinken om het gezellig te hebben nooit een reden zijn voor jou om niet te drinken. Dat is immers dan niet het geval.
Ouders die het voor hun kinderen kopenquote:
Raar volkquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
Idd, wat daar allemaal voor volk vandaan komt![]()
Ik vind dat die eer voor jou isquote:
Heb ik ook wel een beetje. Is misschien niet-drinkers eigen. Omdat je wel vaak mensen ziet die alleen drinken omdat ze er "los" van worden. En dan heb je een beetje zoiets van; waarom is dat nodig?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar daardoor wel een hekel aan alcohol gekregen. Ook om wat sommige dronken mensen allemaal doen bijvoorbeeld
Zo houd je het wellicht wel beter onder controle. Zoals een vader van een vriend al eens zei: Ik heb liever dat hij zijn eerste bier thuis drinkt waar ik bij ben, dan dat hij het op straat doet zonder dat ik het weet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ouders die het voor hun kinderen kopen
Laat ze dan moeite doen voor hun drank
Iddquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
Heb ik ook wel een beetje. Is misschien niet-drinkers eigen. Omdat je wel vaak mensen ziet die alleen drinken omdat ze er "los" van worden. En dan heb je een beetje zoiets van; waarom is dat nodig?
Laat Cali het maar doenquote:
Tuurlijk niet, ja of ze moeten zo braaf zijn om alleen datgene te drinken wat ze thuis krijgenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo houd je het wellicht wel beter onder controle. Zoals een vader van een vriend al eens zei: Ik heb liever dat hij zijn eerste bier thuis drinkt waar ik bij ben, dan dat hij het op straat doet zonder dat ik het weet.
Cali opent.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we niet beter gewoon de laatste nemen? Volgens mij wilt iedereen openen nu
Beste optiequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laat degene die het snelst is (en niet openen voordat deze vol is) het maar doen.
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laat degene die het snelst is (en niet openen voordat deze vol is) het maar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |