Maar het is ook wel een beetje moeilijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Je maakt het voor jezelf gewoon heel moeiljik![]()
quote:maar nu mag het
Waarom nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom had ik de lapo.. vind ik niet leuk
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een baan aangeboden gekregen
Goed he!quote:
Wss veel makkelijker dan je denktquote:Maar het is ook wel een beetje moeilijk![]()
Ja maar.. ja maar.. ik mis nu een kleurtje.. ik wil 2 kleurtjes in een topicquote:
Over een week of 2 weten we het mss welquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja maar.. ja maar.. ik mis nu een kleurtje.. ik wil 2 kleurtjes in een topic
Vertel het eens ouwe line-dancer van mequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Doe je toch echt zelfquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom had ik de lapo.. vind ik niet leuk
Da's lekker dan... Enjoy your weekendquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, werken zit er weer op. Misschien morgenochtend nog even, maar denk het niet. Volgende week maar weer.
Wij gaan dus niet meer daten...quote:
Als morgenavond goed verloopt voor Oranje, heb ik een prima weekend. Zaterdag even stappen en eerst een potje Mahjongen, ook altijd leuk, dus zaterdag is sowieso prima.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Da's lekker dan... Enjoy your weekend
de het eenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
wtf is een voorzetsel ook alweer
dat met die kast?
Nouja, vooruit dan maar... nu je je post edit, laten we het dan toch maar eens proberenquote:
quote:
Bijna.quote:
quote:
Ik ben veel slimmer dan ik overkom hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja, vooruit dan maar... nu je je post edit, laten we het dan toch maar eens proberen
Mahjong, dat deden mijn ouders vroeger wel eens met kennissen. Dit weekend heb ik weinig op de planning staan behalve voetbal en poker. Heb een klein pokertoernooi zaterdagavond, best tofjes. Voor de rest lekker bijkomen en even langs mijn vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als morgenavond goed verloopt voor Oranje, heb ik een prima weekend. Zaterdag even stappen en eerst een potje Mahjongen, ook altijd leuk, dus zaterdag is sowieso prima.
Ga jij nog iets leuks doen?
Waar gaan jullie morgen voetbal kijken? Ik hoop dat ik het kan kijken op het strandpaviljoen waar ik ook mijn verjaardag gevierd heb, op groot scherm daar. Maar dat is even afwachten in verband met wegwerkzaamheden.
Dat kan al snelquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben veel slimmer dan ik overkom hoor
als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je blond wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
wtf is een voorzetsel ook alweer
dat met die kast?
Daaromquote:
Ja, haiquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef Yesse het volgende:
Hallooooooooooooooo
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je blond was
in/op/achter/tussen/voor
Mahjong is leuk. Maar ik begrijp dat je het zelf niet gespeeld hebt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Mahjong, dat deden mijn ouders vroeger wel eens met kennissen. Dit weekend heb ik weinig op de planning staan behalve voetbal en poker. Heb een klein pokertoernooi zaterdagavond, best tofjes. Voor de rest lekker bijkomen en even langs mijn vriendin
Heeeeeeeejjjjjquote:
Laat die date maar zittenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Slijmbalquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Mijn instelling dus ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Pokertoernooitjes zijn niet mijn ding. Pokeren met een groepje vrienden vind ik wel leuk, maar daar houd ik het ook bij. Vooral voor de gezelligheid dus, niet om te winnen, maar je hebt iets te doen terwijl je bier drinkt.
Vette shit ouwequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
wat doe je nouquote:
Goede instelling.quote:
Ja maar.......quote:
Je weetquote:
dat zijn een lidwoordenquote:
Ik ben moequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Dat wist ik inmiddels ook weer, maar ik dacht laat ik mn mond houden voordat het weer niet kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
dat zijn een lidwoorden
Hmm sterke ermee dan maar... Ik zou BB gewoon de helft laten maken, die heeft toch niks te doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben moeRot ogen
en moet aan mn verslag
![]()
Maar heb wel nog 2 weken voor portfolio ipv 1,5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |