Maar het is ook wel een beetje moeilijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Je maakt het voor jezelf gewoon heel moeiljik![]()
quote:maar nu mag het
Waarom nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom had ik de lapo.. vind ik niet leuk
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een baan aangeboden gekregen
Goed he!quote:
Wss veel makkelijker dan je denktquote:Maar het is ook wel een beetje moeilijk![]()
Ja maar.. ja maar.. ik mis nu een kleurtje.. ik wil 2 kleurtjes in een topicquote:
Over een week of 2 weten we het mss welquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja maar.. ja maar.. ik mis nu een kleurtje.. ik wil 2 kleurtjes in een topic
Vertel het eens ouwe line-dancer van mequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Doe je toch echt zelfquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom had ik de lapo.. vind ik niet leuk
Da's lekker dan... Enjoy your weekendquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, werken zit er weer op. Misschien morgenochtend nog even, maar denk het niet. Volgende week maar weer.
Wij gaan dus niet meer daten...quote:
Als morgenavond goed verloopt voor Oranje, heb ik een prima weekend. Zaterdag even stappen en eerst een potje Mahjongen, ook altijd leuk, dus zaterdag is sowieso prima.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Da's lekker dan... Enjoy your weekend
de het eenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
wtf is een voorzetsel ook alweer
dat met die kast?
Nouja, vooruit dan maar... nu je je post edit, laten we het dan toch maar eens proberenquote:
quote:
Bijna.quote:
quote:
Ik ben veel slimmer dan ik overkom hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja, vooruit dan maar... nu je je post edit, laten we het dan toch maar eens proberen
Mahjong, dat deden mijn ouders vroeger wel eens met kennissen. Dit weekend heb ik weinig op de planning staan behalve voetbal en poker. Heb een klein pokertoernooi zaterdagavond, best tofjes. Voor de rest lekker bijkomen en even langs mijn vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als morgenavond goed verloopt voor Oranje, heb ik een prima weekend. Zaterdag even stappen en eerst een potje Mahjongen, ook altijd leuk, dus zaterdag is sowieso prima.
Ga jij nog iets leuks doen?
Waar gaan jullie morgen voetbal kijken? Ik hoop dat ik het kan kijken op het strandpaviljoen waar ik ook mijn verjaardag gevierd heb, op groot scherm daar. Maar dat is even afwachten in verband met wegwerkzaamheden.
Dat kan al snelquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben veel slimmer dan ik overkom hoor
als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je blond wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
wtf is een voorzetsel ook alweer
dat met die kast?
Daaromquote:
Ja, haiquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef Yesse het volgende:
Hallooooooooooooooo
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je blond was
in/op/achter/tussen/voor
Mahjong is leuk. Maar ik begrijp dat je het zelf niet gespeeld hebt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Mahjong, dat deden mijn ouders vroeger wel eens met kennissen. Dit weekend heb ik weinig op de planning staan behalve voetbal en poker. Heb een klein pokertoernooi zaterdagavond, best tofjes. Voor de rest lekker bijkomen en even langs mijn vriendin
Heeeeeeeejjjjjquote:
Laat die date maar zittenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Slijmbalquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Mijn instelling dus ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Pokertoernooitjes zijn niet mijn ding. Pokeren met een groepje vrienden vind ik wel leuk, maar daar houd ik het ook bij. Vooral voor de gezelligheid dus, niet om te winnen, maar je hebt iets te doen terwijl je bier drinkt.
Vette shit ouwequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:
wat doe je nouquote:
Goede instelling.quote:
Ja maar.......quote:
Je weetquote:
dat zijn een lidwoordenquote:
Ik ben moequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Heeeeeeeejjjjj
Hoe is het met je?
Dat wist ik inmiddels ook weer, maar ik dacht laat ik mn mond houden voordat het weer niet kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
dat zijn een lidwoorden
Hmm sterke ermee dan maar... Ik zou BB gewoon de helft laten maken, die heeft toch niks te doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben moeRot ogen
en moet aan mn verslag
![]()
Maar heb wel nog 2 weken voor portfolio ipv 1,5![]()
Ik snap ze ook niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:07 schreef jackson het volgende:
Raar Cue, dat je het geen porbleem vindt dat ik een vriendin heb maar de bezette Yesse groet ik en het is mis.
Vrouwen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:07 schreef jackson het volgende:
Raar Cue, dat je het geen porbleem vindt dat ik een vriendin heb maar de bezette Yesse groet ik en het is mis.
Vrouwen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm sterke ermee dan maar... Ik zou BB gewoon de helft laten maken, die heeft toch niks te doen
Ik vind ze (soms) best lekker die vrouwen maar snappen, nee.... die uitdaging ga ik niet redden dit levenquote:
Vrouwen hebben dus ook al geen zelfkennis.quote:
Ik vind het wel zo'n studiewonder, dus hij doet ze best maar mooiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja maar hij weet niet zo veel van mijn lessen af. En hij heeft zelf ook tentamens
Iets kleins niet.... een nieuwe auto will do denkquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Weten jullie al een vaderdagcadeau trouwens
Nee. Wel al een verjaardagscadeauquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Als je als man zijnde een boek schrijft over hoe de vrouw snappen, wordt dat een bestseller. Een vriend van mij is er ooit aan begonnen.. maar na 2 pagina's was hij het al helemaal zat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind ze (soms) best lekker die vrouwen maar snappen, nee.... die uitdaging ga ik niet redden dit leven
Een kleinkind?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Kijk dat ik je van iemand af wil pakken is tot daar aan toe, maar dan moet jij dat niet ondertussen bij Yesse proberenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:07 schreef jackson het volgende:
Vrouwen
Is dat komende zondag?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Moet ook nog een verjaardagscadeau voor moeders hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef Yesse het volgende:
Nee. Wel al een verjaardagscadeauMaar nu nog een vaderdagcadeau.. Hij heeft alles al
doen we niet aanquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
Sommigen vrouwen ben ik ook na 2 dagen zat, dus het klinkt bekendquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je als man zijnde een boek schrijft over hoe de vrouw snappen, wordt dat een bestseller. Een vriend van mij is er ooit aan begonnen.. maar na 2 pagina's was hij het al helemaal zat.
Ja maar ik ben nou niet echt een doorsnee vrouw..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus ook al geen zelfkennis.
Dan zou m'n pa eerder boos wordenquote:
jou slaanquote:
dat dus..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nou niet echt een doorsnee vrouw..
En ik heb wel zelfkennis, waaronder dat ik gewoon soms dingen doe/zeg/vind/denk die niet kloppen/begrijpelijk zijn
Nou, ik probeer niks bij Yesse maar zeg haar gedag nadat een eerdere actie verkeerd vielquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk dat ik je van iemand af wil pakken is tot daar aan toe, maar dan moet jij dat niet ondertussen bij Yesse proberen
Gaat hem toch niet lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk dat ik je van iemand af wil pakken is tot daar aan toe, maar dan moet jij dat niet ondertussen bij Yesse proberen
Morgen maar even iets halen dan. Een leuke cd ofzo.quote:
Het gaat om de intensie hequote:
boeit me eerlijk gezegt ook niet echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef jackson het volgende:
Maargoed, dan geen date... je weet niet wat je mist
Mensen die op Fok zitten zijn niet normaalquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
Sowieso. Zijn vrouwen die op Fok! zitten wel doorsnee? En wat is "normaal"? Uit een test blijkt dat maar 10% van de gehele mensheid als echt normaal beschouwd kan worden. Maar dat maakt ze dan eigenlijk weer apart.
Goeie conclusie ja....quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
Sowieso. Zijn vrouwen die op Fok! zitten wel doorsnee? En wat is "normaal"? Uit een test blijkt dat maar 10% van de gehele mensheid als echt normaal beschouwd kan worden. Maar dat maakt ze dan eigenlijk weer apart.
waarom wil men 'normaal ' zijn,.. het is ook nog eens afhankelijk van de 'groep' waarin je verkeerd, want in elke groep is 'normaal' weer wat andersquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat je man zegt, anders had ik me kunnen meldenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
boeit me eerlijk gezegt ook niet echt
liever een onbezette man
Hoiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
liever een onbezette man
Als maar 10% als normaal beschouwd kan worden, dan klopt de norm niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou ja..... jij bent ook een mooie. Eerst wil je nog seks en nu dit....quote:
liever een onbezette man
Precies. Mensen zijn groepsdieren die zich (on)bewust aanpassen aan de groep waarin ze verkeren. Een mens heeft gewoon nooit een geheel eigen persoonlijkheid omdat deze altijd is aangepast aan de groepen waarin hij zich op dat moment bevindt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waarom wil men 'normaal ' zijn,.. het is ook nog eens afhankelijk van de 'groep' waarin je verkeerd, want in elke groep is 'normaal' weer wat anders
vrouwenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Nou ja..... jij bent ook een mooie. Eerst wil je nog seks en nu dit....
*zucht*
ik wil beidequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
Nou ja..... jij bent ook een mooie. Eerst wil je nog seks en nu dit....
*zucht*
Dat kan wel eens kloppenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die op Fok zitten zijn niet normaal![]()
hiquote:
Dat jaquote:
Ja, je moet duidelijk sociologie gaan doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
Precies. Mensen zijn groepsdieren die zich (on)bewust aanpassen aan de groep waarin ze verkeren. Een mens heeft gewoon nooit een geheel eigen persoonlijkheid omdat deze altijd is aangepast aan de groepen waarin hij zich op dat moment bevindt.
Dus mensen willen normaal zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Mensen zijn groepsdieren die zich (on)bewust aanpassen aan de groep waarin ze verkeren.
Precies. Alleen kun je onmogelijk een echte norm stellen voor wat "normaal" is in de hele samenleving. Omdat iedereen altijd wel een beetje afwijkt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als maar 10% als normaal beschouwd kan worden, dan klopt de norm niet.
Ben jij nog een jongetje dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je man zegt, anders had ik me kunnen melden![]()
Dus kun je wel een norm stellen, maar de norm zal heel ruim moeten zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Alleen kun je onmogelijk een echte norm stellen voor wat "normaal" is in de hele samenleving. Omdat iedereen altijd wel een beetje afwijkt.
Mensen willen geaccepteerd worden door de groepen waarin ze zich bevinden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus mensen willen normaal zijn.
Ooh, dit bied nog perspectief hoor ik alquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil beide
Het liefst in combi, maar als dat niet lukt .. achja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |