Geeft alleen maar meer gezeikquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Nadenken doen ze zelden dus wellicht is dat wel eens leuk
Ik heb rode pumps. Die ik heel vaak draagquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las.. zwarte slipjesdie heb je vast ook wel
Ach zwart is goed en makkelijk, beter dan rode pumps die je 1x in je leven aantrekt
Om heel eerlijk te zijn mijn vriendin ook, maargoed... ik ben niet van de prive zaken @ fok!, zelden althansquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze? Ik ken je vriendin niet maar ik denk juist té veel na
Geen zwarte broeken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
True....True...
En heb ook wel zwarte slipjes....en zwarte t-shirt en zwarte truien...
Stotter, de stotter?quote:
En hier in de Stage SC weten we waaromquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn mijn vriendin ook, maargoed... ik ben niet van de prive zaken @ fok!, zelden althans
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb rode pumps. Die ik heel vaak draag
Jij bent wel van een vrolijke garderobequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
True....True...
En heb ook wel zwarte slipjes....en zwarte t-shirt en zwarte truien...
Heb ik toen gekocht bij een rood/wit shirtje + witte broek + rood jasjequote:
Jammer van diequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent wel van een vrolijke garderobe
Al wordt al het zwart vanzelf vrolijk als jij het draagt![]()
Dat lijkt me sterk dat jij weet waaromquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier in de Stage SC weten we waarom
Ja dan is het wel mooiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik toen gekocht bij een rood/wit shirtje + witte broek + rood jasje![]()
En nu heb ik af en toe wat meer rood aan dus gaan ze vaker aan.
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen zwarte broeken?
Ik sinds een aantal weken 1
Dat moet jij bepalen.. niet ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef jackson het volgende:
Cue, ik twijfel om je een PM te sturen...
zal ik?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
Het gaat me al beter af met mijn mobiele toetsenbordje
Daarom ga jij dat ons vertellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk dat jij weet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Als je "ja" had gezegd had ik het niet gedaan... kom veel te happerig overquote:
Heb meer kleuren in me kast liggen als dat ik zwart heb hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent wel van een vrolijke garderobe
Al wordt al het zwart vanzelf vrolijk als jij het draagt![]()
ieh ja skinny is niet mooiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeNaast 1 linnen broek en 1 driekwartsbroek van dt parachute stof is de rest alleen maar spijkerbroeken varierend van licht tot donkere spijkerstof
(blauw dus)
Geen zwart...Wel voor gekeken laatst... maar tegenwoordig vooral skinny jeans en die vind ik lelijk
* PieterBas neuriet "Ik heb een boot"quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier in de Stage SC weten we waarom
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom ga jij dat ons vertellen![]()
Dan drinken we een keer een biertje samen met BB, hebben we het er dan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je "ja" had gezegd had ik het niet gedaan... kom veel te happerig over
Ik maak een grapje en een verkapt compliment, is het weer niet goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Californium het volgende:
Heb meer kleuren in me kast liggen als dat ik zwart heb hoor
Jij snapt mequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas neuriet "Ik heb een boot"
Ik ben zo geslepen... om gek van te wordenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas neuriet "Ik heb een boot"
Daarom ga ik ook leren om mn mond te houdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
Jij snapt meEn we hebben nog dat met Piles en zijn imago en nog wel wat andere 'momentjes'
Ze zijn gewoon nooit mooi....en ik ben er helaas ook niet dun genoeg voor en ben te breed gebouwd.... En ander spul... ik probeer het maar spijkerbroeken zitten gewoon het allerlekkerstequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ieh ja skinny is niet mooi(of je moet een perfect lichaam hebben, wat ik niet heb
)
spijkerbroeken rules, maar probeer toch steeds vaker naar ander spul te zoeken.
Ik vind het best hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan drinken we een keer een biertje samen met BB, hebben we het er dan over
Wel spannendquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben zo geslepen... om gek van te worden
Blijft nog wel een van de beste topics ooit en hij kan er gelukkig zelf om lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij snapt meEn we hebben nog dat met Piles en zijn imago en nog wel wat andere 'momentjes'
Klopt ja.. als je al een goedzittende kan vinden.. soms best lastigquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon nooit mooi....en ik ben er helaas ook niet dun genoeg voor en ben te breed gebouwd.... En ander spul... ik probeer het maar spijkerbroeken zitten gewoon het allerlekkerste
Ik ben niet zo'n meeter maar ik "ken" BB.... niks mis meequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor![]()
Mijn leven komt hier ook niet in zn geheel op.. denk die van niemand.
Dat is denk ik ook heel verstandig van die mensenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor![]()
Eh ja.. Beetje laat maar ik las net skinny. Ik draag wel eens skinny'squote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ieh ja skinny is niet mooi(of je moet een perfect lichaam hebben, wat ik niet heb
)
spijkerbroeken rules, maar probeer toch steeds vaker naar ander spul te zoeken.
Lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
Wie is BB?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n meeter maar ik "ken" BB.... niks mis mee
Wie weet.....quote:
I knowquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n meeter maar ik "ken" BB.... niks mis mee
Bolle Bertus, haar vriendjequote:
A. hij is niet bol.quote:
quote:
Ik vond em zelf wel leuk gevondenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
A. hij is niet bol.
B. hij heet niet bertus
C. hij is wel mn vriendje![]()
![]()
oh en hij heeft het dus over Bart (BraveBart, BB.. )
Als ik had gezien dat jij en hij in gesprek waren, had ik het gelijk geweten hahaha ..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
oh en hij heeft het dus over Bart (BraveBart, BB.. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |