ook typen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben aan het staren![]()
Nu ff wat doen (naast het F5en)
Een goed idee.quote:
Bleh cijfers...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Cijfertjes analyseren en waar nodig kloppend maken
* MvdZ houdt van cijfers!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Cijfertjes analyseren en waar nodig kloppend maken
Wat is je uitslag? de links zijn hetzelfdequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
test: http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test
mijn uitslag: http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij kunnen jouw uitslag niet zien hè, maar die gaan we vanavond ff doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:03 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon heeft maandag zijn MBO niveau 3 verslag ingeleverd. Nu nog even niveau 4 doen en dan vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Je vriend/vriendin is ernstig verminkt na een auto-ongeluk dat geheel jouw schuld was. Hij/zij is zwaar verminkt en *kwaad*. Tijd om te vertrekken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
mijn uitslag: http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja de vragen zijn echt om te lachenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je vriend/vriendin is ernstig verminkt na een auto-ongeluk dat geheel jouw schuld was. Hij/zij is zwaar verminkt en *kwaad*. Tijd om te vertrekken?
![]()
quote:Vooral door blijven neuken, meid!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
dan doe ik het zo:Wou je ontkennen dat het zo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij ook nog niet hoorquote:
Welkom Gegxon![]()
Zie nou wel dat ik een beetje bij blijfquote:
Uhquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja de vragen zijn echt om te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:
70 ofzoquote:
Oww het verhaal klopt opzich wel helemaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar is de Nu niet meer gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piles; Daten?quote:OVERWEEG: De Playstation (SWSM)![]()
![]()
Ik ben jouw vrouwelijke tegenpoolquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef Milou__ het volgende:
http://nl.okcupid.com/personality?type=DBLD&g=0&o=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
open hemquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:18 schreef MvdZ het volgende:
ik ruik een okcupid.com topic met wie wat is
Feliquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef mash_ het volgende:
Beste Reinier,
Vorige week heeft het docententeam van het GLU over de studievoortgang van alle 2e jaars studenten vergaderd. In deze vergadering is besloten je een positief advies te geven.
Dit houdt in dat je over bent naar LEERJAAR 3.
Van harte gefeliciteerd!!!
Met vriendelijke groet,
Cynthia Spier, studieloopbaanbegeleider 2mm4![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:15 schreef MvdZ het volgende:Je bedoelt mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Piles; Daten?![]()
![]()
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef mash_ het volgende:
Beste Reinier,
Vorige week heeft het docententeam van het GLU over de studievoortgang van alle 2e jaars studenten vergaderd. In deze vergadering is besloten je een positief advies te geven.
Dit houdt in dat je over bent naar LEERJAAR 3.
Van harte gefeliciteerd!!!
Met vriendelijke groet,
Cynthia Spier, studieloopbaanbegeleider 2mm4![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar voglens mij klopt het allemaal nog wel redelijk lijkt het zo..
Jij zeker niet neequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Yesse het volgende:
Ja daar kon ik nu niet meer nee op antwoorden he
Ik ben ook een masseurquote:
Die mistte ik ook alquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:20 schreef Yesse het volgende:
Een relatie vraagt om compromissen. Wie maakt ze?
Jij
De ander
ALLEBEI????
Ja ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Je moet een keuze maken!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:20 schreef Yesse het volgende:
Een relatie vraagt om compromissen. Wie maakt ze?
Jij
De ander
ALLEBEI????
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Misschien wel leuk, moet dat in general chat?
Dan ik maar...quote:
jammer...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee in de 4e weer stagevolgend jaar weer jaar lang niks doen op school
Laat ze er dan ook bij vermelden of het klopt of nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Of R&P als je nog serieuze reacties wilquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ja, heb de ander gedaan omdat ik daar wel een keer een relatie op heb beëindigd. Maar irl is het echt allebei.quote:
Lijkt me een beter ideequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Of R&P als je nog serieuze reacties wil
Ja natuurlijk, anders is het zo eenzijdig..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, heb de ander gedaan omdat ik daar wel een keer een relatie op heb beëindigd. Maar irl is het echt allebei.
Prima, ik flans 'm in elkaar. Nog nooit een topic geopend op fokforumquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat ze er dan ook bij vermelden of het klopt of niet
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef Yesse het volgende:Het klopt toch verbazend goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:24 schreef MvdZ het volgende:
Prima, ik flans 'm in elkaar. Nog nooit een topic geopend op fokforum
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
OVERWEEG: Het Bruidsmeisje (BWLM), De Sonate (BWLD)
Nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef MvdZ het volgende:
Hoe kan i kervoor zorgen dat mensen de OP kunnen veranderen?
Dan ben jij de eerstequote:
Alleen die hier in het topic, maar heb er nog niet naar gekekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:29 schreef jna het volgende:
Doen jullie nog mee aan voetbalpoultjes?
Yep, met de Stage SC en op Telegraaf.nlquote:
Ik zie niet in elke ontmoeting met het vrouwelijk geslacht... een potentieel neuk object.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste
Je bent gewoon niet zo simpel als ons zeker
Welke uitslag had je danquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie niet in elke ontmoeting met het vrouwelijk geslacht... een potentieel neuk object.
Nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie niet in elke ontmoeting met het vrouwelijk geslacht... een potentieel neuk object.
De masseurquote:
Maar goed ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag hetquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
De masseur
Ik hou het wel bij de dagcijfersquote:
Neequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Yesse het volgende:
Stage SC poule
1 nicomart 27
2 pieterbas 24
3 g.fawkes 18
3 yesse 18
4 the dean 15
5 piles 12
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen een sollicitatiegesprek... op 5 minuten lopen van mijn huis..
Eens kijken of ik te laat kan komen
Zal ik gaan lopen, met de fiets gaan of toch stiekem de auto pakkenquote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef MvdZ het volgende:
Te slecht: [Okcupid]De datingtest.Zie resultaten van medefokkers!
Niks hoor. Vrouwen voetbalquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen en voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeurt met tennis ook iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef mash_ het volgende:
Alleen er zijn vrouwen die voetbal kijken..maar 9 van de 10 vrouwen doen dat alleen om op de spelers te geilenniet om het spel
Och, er is verschil tussen kort slapen en slecht slapenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij de test al gedaan eigenlijk
[..]
DEAN
Ook slecht geslapen zag ik
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niks hoor. Vrouwen voetbalmits mooie vrouwen voetballen dan
Alleen er zijn vrouwen die voetbal kijken..maar 9 van de 10 vrouwen doen dat alleen om op de spelers te geilenniet om het spel
Ik voetbal ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef mash_ het volgende:
Wat? Je bent voor feyenoordzegt al genoeg
Ik dacht dat je een redelijk serieus topic wouquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef MvdZ het volgende:
In mijn ogen is het onzinJij wilde zeker serieuze reacties voor een eventuele date/relatie?
![]()
Jij bent dus ook voor feyenoord? zie je nou dat die geen verstand van voetbal hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik dacht dat je een redelijk serieus topic wou
Dan moeten wij gaan datenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef MvdZ het volgende:
[..]
In mijn ogen is het onzinJij wilde zeker serieuze reacties voor een eventuele date/relatie?
![]()
Succesquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben er vandoor..
Tot over een uurtje
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben er vandoor..
Tot over een uurtje
Wij.. ik ben jouw playstationquote:
wanneer kun je?quote:
quote:
Hahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat maar zitten, niet zelfstandig genoeg
Zelf keuzes kunnen maken is wel gewenstquote:
Je hebt helemaal gelijk! Ik kies bij deze voor m'n vriendinnetje! Ik ben ten slotte een Behoedzame Welwillende Seks Dromer en aangezien ik in dat geval "in iedere ontmoeting een kans ziet voor seks" is het niet handig om jou te ontmoeten vrees ik...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelf keuzes kunnen maken is wel gewenst
Denk dat dat heel verstandig is, immers ik mooi ben en daar gebruik van maak. Daarbij ben ik gek op seks "en omdat zo veel mensen je aantrekkelijk vinden, staan ze voor je in de rij"quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:54 schreef MvdZ het volgende:
Je hebt helemaal gelijk! Ik kies bij deze voor m'n vriendinnetje! Ik ben ten slotte een Behoedzame Welwillende Seks Dromer en aangezien ik in dat geval "in iedere ontmoeting een kans ziet voor seks" is het niet handig om jou te ontmoeten vrees ik...![]()
Nog een reden om niet af te spreken. Ik houd niet van rijenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat dat heel verstandig is, immers ik mooi ben en daar gebruik van maak. Daarbij ben ik gek op seks "en omdat zo veel mensen je aantrekkelijk vinden, staan ze voor je in de rij"
Dus jij dan ook
Mensen in een relatie zijn saaiquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
Whoei, 11 uur al weer. Bijna weekend![]()
En wat zijn jullie saai verstandig zeg. Ik zag alweer een mooie soap aankomen
Ik hoop niet dat jejezelf tot 'man' bestempeld..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Nog een reden om niet af te spreken. Ik houd niet van rijenMoet ik nog wachten ook!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
Bijna weekend.. pfff zwijg jijquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
Piles krijgt zo'n Ludo Sanders rolquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:59 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Bijna weekend.. pfff zwijg jij![]()
Zou je zelf een rol willen vervullen in de soap? Van mij mag je 'm hebben!
True, ik bestempel mezelf als kind. Mannen worden nooit volwassenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jejezelf tot 'man' bestempeld..![]()
Anders had je je wel door die rij heen gebeukt
Daar is ie veels te schattig voor, dat past niet bij hemquote:
Nee dat is stoer. Piles heeft machtquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar is ie veels te schattig voor, dat past niet bij hem
Jij niet in iedergevalquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef MvdZ het volgende:
[..]
True, ik bestempel mezelf als kind. Mannen worden nooit volwassen
Maar zijn ook genoeg mensen die zonder relatie en kinderen ook saai zijn hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen in een relatie zijn saai
En mensen met kinderen nog meer
U riepquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar zijn ook genoeg mensen die zonder relatie en kinderen ook saai zijn hoor
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Daar is ie veels te schattig voor, dat past niet bij hem
Wie? Ik?quote:
Wat is er danquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Heeft iedereen al plannen voor vrijdag?
De kroeg in om voetbal te kijkenquote:
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ik hier in de stad op terasjes ga zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Ga je gezellig met ons meequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier in de stad op terasjes ga zitten
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben weg, nog even wat aan de auto doen, dan douchen, eten en werken.
Tot vanavond
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben weg, nog even wat aan de auto doen, dan douchen, eten en werken.
Tot vanavond
Waarom heeft iedereen bijna vakantie en ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben ook weg. Ik ga wat doen aan m'n stage verslag!Gelukkig heb ik bijna vakantie
Krijgen we nu weer de dagelijkse zieligheid reeks over wie er nog geen vakantie heeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
Waarom heeft iedereen bijna vakantie en ik niet![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Veel succes iig
Ja en?quote:
Je snapt me nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent luien jij zou aan het leren zijn
Mja, ik ook maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er ook vandoor.. even aan de slag
Mn mobiel is mn wekkerquote:
Oooooooooooooooooooooooooh ja maar dan had je gewoon om half 1 je bed in moeten gaan ipv een uur latenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mn mobiel is mn wekkerDus als die op is....
Mannenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooh ja maar dan had je gewoon om half 1 je bed in moeten gaan ipv een uur latenDan ben je vanzelf vroeger wakker
En altijd controleren of je mobiel leeg is voor je gaat slapen
thx!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Veel succes iig
Dat heb ik ook een beetje (moet nog de samenvatting en aanbevelingen typen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
hmm.. ben in principe klaar met mijn scriptie.. maar heb zo'n gevoel van.. tja.. is dit het nou? Vergeet ik niets enzo?
toch gek..
Ja samenvatting heb ik net af.. Stagebegeleider hier vond het weer een puick stukje werk. Maar heb een beetje een leeg gevoel nuquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje (moet nog de samenvatting en aanbevelingen typen..
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja samenvatting heb ik net af.. Stagebegeleider hier vond het weer een puick stukje werk. Maar heb een beetje een leeg gevoel nu
Feliquote:
Wil je er over pratenquote:
Neuh, zo werkt dat niet bij mijquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooh ja maar dan had je gewoon om half 1 je bed in moeten gaan ipv een uur latenDan ben je vanzelf vroeger wakker
En altijd controleren of je mobiel leeg is voor je gaat slapen
Nice Houquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
Thnx allemaal!
Zit nu nog op school. Tot 1740, daarna gelijk door werken
.
Ik wil ookquote:
ga meequote:
Oh sorryquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
ik moet nog 2 weken stage lopen dus niet zeiken
quote:
jaquote:
quote:
ik kreeg een beetje heel veel vragen waar ik geen antwoord op hadquote:
Tis er dan?quote:
Ging dat maar zo makkelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
jongens.. jullie moeten vrolijk zijn/worden en het helemaal zien zitten![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:42 schreef Jipje het volgende:
ik kreeg een beetje heel veel vragen waar ik geen antwoord op had![]()
Nee...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis er dan?![]()
[..]
Ging dat maar zo makkelijk
[..]![]()
Waar over dan?
Hebben ze je internetlogs bekeken![]()
Ik heb er gewoon geen zin meer in... Zie het niet meer zitten, heb het gevoel dat ik de plank compleet misgeslagen heb...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Jipje
Ik had je nog niet eens gezien!
Wat is er allemaal meis
Sorry, was maar een grapjequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef Jipje het volgende:
Nee...
over mn verslag oelewapper... Ik heb nog een hoop te doen in 2,5 dag tijd
ah komt goed joh!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee...
over mn verslag oelewapper... Ik heb nog een hoop te doen in 2,5 dag tijd
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef Jipje het volgende:
Ik heb er gewoon geen zin meer in... Zie het niet meer zitten, heb het gevoel dat ik de plank compleet misgeslagen heb...
Kopopquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin meer in... Zie het niet meer zitten, heb het gevoel dat ik de plank compleet misgeslagen heb...
Kun je niet meer?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef jna het volgende:
Iemand kaartjes overnemen voor Bert Visscher vrijdag in Den Haag ?
Hmmm, goeie vraagquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef jna het volgende:
Nouja, het waren er zoveel, en zo'n goede vragen en ik had/heb er geen antwoord op... Heb het gevoel dat ik nog 20 weken kan besteden aan enkel die vragen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tuurlijk niet! en anders is het allemaal wel weer goed te maken hoor
Had je wat aan het commentaar/vragen? kun je daar iets mee?
Nee sorry, kroeg/school/NED/werken !quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef jna het volgende:
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nouja, het waren er zoveel, en zo'n goede vragen en ik had/heb er geen antwoord op... Heb het gevoel dat ik nog 20 weken kan besteden aan enkel die vragen...
Bikkelen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kopop![]()
je kan het wel![]()
Nog 2,5 dag bikkelen en je bent er vanaf
Op tafels zitten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed
En je moet een antwoord zien te vinden in deze 2 dagen?
Dat gaat je zeker lukken! ga op tafels zitten desnoods (dat helpt mij altijd met ingevingen enzo).. en dan komt het wel!!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Op tafels zitten?Bij mij is dat altijd op de WC
Nah, ik moet vooral veel uitzoeken, dat lukt niet op de wcquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]een klasgenoot kon er niet tegen, dus deed ik het nog vaker
Ga dan naar die wc.. NU!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:01 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.
Ik heb nu 2 opdrachten kregen
Voor afstuderenquote:
Doe dat dan gewoonquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nah, ik moet vooral veel uitzoeken, dat lukt niet op de wcAnders moet ik al mn boeken en mn pc meenemen
nee... Bern!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef jna het volgende:
'quote:
Deed ik ook hoor, maar dan naar het archiefquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
Ik zie mezelf al gaan zeg...
"wat ga jij nou doen met je computer?"
"Naar de wc"
Ik was gister nog vrijquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:05 schreef mash_ het volgende:
Ben je niet de enigemaarja bijna vakantie
Soms moet je dingen doen die je anders nooit zou doen.. zolang het maar effect heeft op het eindresultaatquote:
"waarom dan?"quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
'
Ik zie mezelf al gaan zeg...
"wat ga jij nou doen met je computer?"
"Naar de wc"
Daar ging jij toch heen om te slapen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor, maar dan naar het archief
Ja das waar, misschien moet ik gewoon eens proberen om heel hard te werken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soms moet je dingen doen die je anders nooit zou doen.. zolang het maar effect heeft op het eindresultaat
Gaan we samen aan de slagquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja das waar, misschien moet ik gewoon eens proberen om heel hard te werken...
slapenquote:
Ik kan niet zonder m'n slaapliedjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:10 schreef Jipje het volgende:
Daar ging jij toch heen om te slapen?
Denk ik ook wel eens, maar het lukt me nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef Jipje het volgende:
Ja das waar, misschien moet ik gewoon eens proberen om heel hard te werken...
Vraag iemand hier danquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmmm, goeie vraag
Moet er wel iemand mee willen
quote:
Sorry kan niet.. en zoals ik al zei.. rij 1 in nieuw seizoenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was een verkapte vraag, maar niemand reageert
Das meer dan ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaan we samen aan de slag
heb al 137 zinnen getypt vandaag![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik moet zo weer verder met mn stageverslag
quote:Maar heb nu iig weer wat boodschappen in huis.. das ook wel belangrijk
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das meer dan ik
Maar vind het een goed idee, 3 uur ongeveer weer terug?
quote:
De link doet het hier niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij moet die test eigenlijk ook nog wel maken![]()
http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test
http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.testquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De link doet het hier niet.
Hoezo,wie heeft het nog meer gemaakt?
en de uitslag is grotendeels kloppend ..quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De link doet het hier niet.
Hoezo,wie heeft het nog meer gemaakt?
Heb je al een date gevonden dan cue?:Pquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de uitslag is grotendeels kloppend ..
Had zequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je al een date gevonden dan cue?:P
Laat ik eens beginnen dan, duurt het lang? Moet echt aan de slag namelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test
Zo dan
Wij bijna allemaal, zie begin van het topic
Bij mij anders niet.. of ik heb gewoon iets verkeerd gedaan, of ik weet nog iets van mijzelf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de uitslag is grotendeels kloppend ..
dan beginnen we om kwart over 1quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:18 schreef Jipje het volgende:
[..]Over 10 min pauze tot kwart over 1...
5 tot 10 minuten ongeveerquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Laat ik eens beginnen dan, duurt het lang? Moet echt aan de slag namelijk.
5 à 10 minuten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog geen 10 minutenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Of je ziet jezelf gewoon verkeerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij anders niet.. of ik heb gewoon iets verkeerd gedaan, of ik weet nog iets van mijzelf.
Ja, dus eigenlijk ben wel een zwoele verleiderquote:
Ja precies. En liggen alle vrouwen nu aan je voeten maar heb je het gewoon niet door.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dus eigenlijk ben wel een zwoele verleider
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dus eigenlijk ben wel een zwoele verleider
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
Stage SC# 495 Vol met zwoele verleidingen
Dat gebeurd wel vakerquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies. En liggen alle vrouwen nu aan je voeten maar heb je het gewoon niet door.
Eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
Stage SC# 495 Vol met zwoele verleidingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |