quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Yesse het volgende:
Stage SC poule
1 nicomart 27
2 pieterbas 24
3 g.fawkes 18
3 yesse 18
4 the dean 15
5 piles 12
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen een sollicitatiegesprek... op 5 minuten lopen van mijn huis..
Eens kijken of ik te laat kan komen
Zal ik gaan lopen, met de fiets gaan of toch stiekem de auto pakkenquote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef MvdZ het volgende:
Te slecht: [Okcupid]De datingtest.Zie resultaten van medefokkers!
Niks hoor. Vrouwen voetbalquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen en voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeurt met tennis ook iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef mash_ het volgende:
Alleen er zijn vrouwen die voetbal kijken..maar 9 van de 10 vrouwen doen dat alleen om op de spelers te geilenniet om het spel
Och, er is verschil tussen kort slapen en slecht slapenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij de test al gedaan eigenlijk
[..]
DEAN
Ook slecht geslapen zag ik
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niks hoor. Vrouwen voetbalmits mooie vrouwen voetballen dan
Alleen er zijn vrouwen die voetbal kijken..maar 9 van de 10 vrouwen doen dat alleen om op de spelers te geilenniet om het spel
Ik voetbal ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef mash_ het volgende:
Wat? Je bent voor feyenoordzegt al genoeg
Ik dacht dat je een redelijk serieus topic wouquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef MvdZ het volgende:
In mijn ogen is het onzinJij wilde zeker serieuze reacties voor een eventuele date/relatie?
![]()
Jij bent dus ook voor feyenoord? zie je nou dat die geen verstand van voetbal hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik dacht dat je een redelijk serieus topic wou
Dan moeten wij gaan datenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef MvdZ het volgende:
[..]
In mijn ogen is het onzinJij wilde zeker serieuze reacties voor een eventuele date/relatie?
![]()
Succesquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben er vandoor..
Tot over een uurtje
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben er vandoor..
Tot over een uurtje
Wij.. ik ben jouw playstationquote:
wanneer kun je?quote:
quote:
Hahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat maar zitten, niet zelfstandig genoeg
Zelf keuzes kunnen maken is wel gewenstquote:
Je hebt helemaal gelijk! Ik kies bij deze voor m'n vriendinnetje! Ik ben ten slotte een Behoedzame Welwillende Seks Dromer en aangezien ik in dat geval "in iedere ontmoeting een kans ziet voor seks" is het niet handig om jou te ontmoeten vrees ik...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelf keuzes kunnen maken is wel gewenst
Denk dat dat heel verstandig is, immers ik mooi ben en daar gebruik van maak. Daarbij ben ik gek op seks "en omdat zo veel mensen je aantrekkelijk vinden, staan ze voor je in de rij"quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:54 schreef MvdZ het volgende:
Je hebt helemaal gelijk! Ik kies bij deze voor m'n vriendinnetje! Ik ben ten slotte een Behoedzame Welwillende Seks Dromer en aangezien ik in dat geval "in iedere ontmoeting een kans ziet voor seks" is het niet handig om jou te ontmoeten vrees ik...![]()
Nog een reden om niet af te spreken. Ik houd niet van rijenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat dat heel verstandig is, immers ik mooi ben en daar gebruik van maak. Daarbij ben ik gek op seks "en omdat zo veel mensen je aantrekkelijk vinden, staan ze voor je in de rij"
Dus jij dan ook
Mensen in een relatie zijn saaiquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
Whoei, 11 uur al weer. Bijna weekend![]()
En wat zijn jullie saai verstandig zeg. Ik zag alweer een mooie soap aankomen
Ik hoop niet dat jejezelf tot 'man' bestempeld..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Nog een reden om niet af te spreken. Ik houd niet van rijenMoet ik nog wachten ook!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
Bijna weekend.. pfff zwijg jijquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
Piles krijgt zo'n Ludo Sanders rolquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:59 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Bijna weekend.. pfff zwijg jij![]()
Zou je zelf een rol willen vervullen in de soap? Van mij mag je 'm hebben!
True, ik bestempel mezelf als kind. Mannen worden nooit volwassenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jejezelf tot 'man' bestempeld..![]()
Anders had je je wel door die rij heen gebeukt
Daar is ie veels te schattig voor, dat past niet bij hemquote:
Nee dat is stoer. Piles heeft machtquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar is ie veels te schattig voor, dat past niet bij hem
Jij niet in iedergevalquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef MvdZ het volgende:
[..]
True, ik bestempel mezelf als kind. Mannen worden nooit volwassen
Maar zijn ook genoeg mensen die zonder relatie en kinderen ook saai zijn hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen in een relatie zijn saai
En mensen met kinderen nog meer
U riepquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar zijn ook genoeg mensen die zonder relatie en kinderen ook saai zijn hoor
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Daar is ie veels te schattig voor, dat past niet bij hem
Wie? Ik?quote:
Wat is er danquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Heeft iedereen al plannen voor vrijdag?
De kroeg in om voetbal te kijkenquote:
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ik hier in de stad op terasjes ga zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Ga je gezellig met ons meequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier in de stad op terasjes ga zitten
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben weg, nog even wat aan de auto doen, dan douchen, eten en werken.
Tot vanavond
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben weg, nog even wat aan de auto doen, dan douchen, eten en werken.
Tot vanavond
Waarom heeft iedereen bijna vakantie en ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben ook weg. Ik ga wat doen aan m'n stage verslag!Gelukkig heb ik bijna vakantie
Krijgen we nu weer de dagelijkse zieligheid reeks over wie er nog geen vakantie heeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
Waarom heeft iedereen bijna vakantie en ik niet![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Veel succes iig
Ja en?quote:
Je snapt me nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent luien jij zou aan het leren zijn
Mja, ik ook maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er ook vandoor.. even aan de slag
Mn mobiel is mn wekkerquote:
Oooooooooooooooooooooooooh ja maar dan had je gewoon om half 1 je bed in moeten gaan ipv een uur latenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mn mobiel is mn wekkerDus als die op is....
Mannenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooh ja maar dan had je gewoon om half 1 je bed in moeten gaan ipv een uur latenDan ben je vanzelf vroeger wakker
En altijd controleren of je mobiel leeg is voor je gaat slapen
thx!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Veel succes iig
Dat heb ik ook een beetje (moet nog de samenvatting en aanbevelingen typen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
hmm.. ben in principe klaar met mijn scriptie.. maar heb zo'n gevoel van.. tja.. is dit het nou? Vergeet ik niets enzo?
toch gek..
Ja samenvatting heb ik net af.. Stagebegeleider hier vond het weer een puick stukje werk. Maar heb een beetje een leeg gevoel nuquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje (moet nog de samenvatting en aanbevelingen typen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |