ook typen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben aan het staren![]()
Nu ff wat doen (naast het F5en)
Een goed idee.quote:
Bleh cijfers...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Cijfertjes analyseren en waar nodig kloppend maken
* MvdZ houdt van cijfers!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Cijfertjes analyseren en waar nodig kloppend maken
Wat is je uitslag? de links zijn hetzelfdequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
test: http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test
mijn uitslag: http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij kunnen jouw uitslag niet zien hè, maar die gaan we vanavond ff doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:03 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon heeft maandag zijn MBO niveau 3 verslag ingeleverd. Nu nog even niveau 4 doen en dan vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Je vriend/vriendin is ernstig verminkt na een auto-ongeluk dat geheel jouw schuld was. Hij/zij is zwaar verminkt en *kwaad*. Tijd om te vertrekken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
mijn uitslag: http://nl.okcupid.com/online.dating.persona.test![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja de vragen zijn echt om te lachenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je vriend/vriendin is ernstig verminkt na een auto-ongeluk dat geheel jouw schuld was. Hij/zij is zwaar verminkt en *kwaad*. Tijd om te vertrekken?
![]()
quote:Vooral door blijven neuken, meid!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
dan doe ik het zo:Wou je ontkennen dat het zo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij ook nog niet hoorquote:
Welkom Gegxon![]()
Zie nou wel dat ik een beetje bij blijfquote:
Uhquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja de vragen zijn echt om te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:
70 ofzoquote:
Oww het verhaal klopt opzich wel helemaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar is de Nu niet meer gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piles; Daten?quote:OVERWEEG: De Playstation (SWSM)![]()
![]()
Ik ben jouw vrouwelijke tegenpoolquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef Milou__ het volgende:
http://nl.okcupid.com/personality?type=DBLD&g=0&o=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
open hemquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:18 schreef MvdZ het volgende:
ik ruik een okcupid.com topic met wie wat is
Feliquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef mash_ het volgende:
Beste Reinier,
Vorige week heeft het docententeam van het GLU over de studievoortgang van alle 2e jaars studenten vergaderd. In deze vergadering is besloten je een positief advies te geven.
Dit houdt in dat je over bent naar LEERJAAR 3.
Van harte gefeliciteerd!!!
Met vriendelijke groet,
Cynthia Spier, studieloopbaanbegeleider 2mm4![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:15 schreef MvdZ het volgende:Je bedoelt mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Piles; Daten?![]()
![]()
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef mash_ het volgende:
Beste Reinier,
Vorige week heeft het docententeam van het GLU over de studievoortgang van alle 2e jaars studenten vergaderd. In deze vergadering is besloten je een positief advies te geven.
Dit houdt in dat je over bent naar LEERJAAR 3.
Van harte gefeliciteerd!!!
Met vriendelijke groet,
Cynthia Spier, studieloopbaanbegeleider 2mm4![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar voglens mij klopt het allemaal nog wel redelijk lijkt het zo..
Jij zeker niet neequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Yesse het volgende:
Ja daar kon ik nu niet meer nee op antwoorden he
Ik ben ook een masseurquote:
Die mistte ik ook alquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:20 schreef Yesse het volgende:
Een relatie vraagt om compromissen. Wie maakt ze?
Jij
De ander
ALLEBEI????
Ja ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Je moet een keuze maken!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:20 schreef Yesse het volgende:
Een relatie vraagt om compromissen. Wie maakt ze?
Jij
De ander
ALLEBEI????
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Misschien wel leuk, moet dat in general chat?
Dan ik maar...quote:
jammer...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee in de 4e weer stagevolgend jaar weer jaar lang niks doen op school
Laat ze er dan ook bij vermelden of het klopt of nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Of R&P als je nog serieuze reacties wilquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:22 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ja, heb de ander gedaan omdat ik daar wel een keer een relatie op heb beëindigd. Maar irl is het echt allebei.quote:
Lijkt me een beter ideequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Of R&P als je nog serieuze reacties wil
Ja natuurlijk, anders is het zo eenzijdig..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, heb de ander gedaan omdat ik daar wel een keer een relatie op heb beëindigd. Maar irl is het echt allebei.
Prima, ik flans 'm in elkaar. Nog nooit een topic geopend op fokforumquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat ze er dan ook bij vermelden of het klopt of niet
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef Yesse het volgende:Het klopt toch verbazend goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:24 schreef MvdZ het volgende:
Prima, ik flans 'm in elkaar. Nog nooit een topic geopend op fokforum
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
OVERWEEG: Het Bruidsmeisje (BWLM), De Sonate (BWLD)
Nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef MvdZ het volgende:
Hoe kan i kervoor zorgen dat mensen de OP kunnen veranderen?
Dan ben jij de eerstequote:
Alleen die hier in het topic, maar heb er nog niet naar gekekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:29 schreef jna het volgende:
Doen jullie nog mee aan voetbalpoultjes?
Yep, met de Stage SC en op Telegraaf.nlquote:
Ik zie niet in elke ontmoeting met het vrouwelijk geslacht... een potentieel neuk object.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste
Je bent gewoon niet zo simpel als ons zeker
Welke uitslag had je danquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie niet in elke ontmoeting met het vrouwelijk geslacht... een potentieel neuk object.
Nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie niet in elke ontmoeting met het vrouwelijk geslacht... een potentieel neuk object.
De masseurquote:
Maar goed ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag hetquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
De masseur
Ik hou het wel bij de dagcijfersquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |