Waarom heeft iedereen bijna vakantie en ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben ook weg. Ik ga wat doen aan m'n stage verslag!Gelukkig heb ik bijna vakantie
Krijgen we nu weer de dagelijkse zieligheid reeks over wie er nog geen vakantie heeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
Waarom heeft iedereen bijna vakantie en ik niet![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Veel succes iig
Ja en?quote:
Je snapt me nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent luien jij zou aan het leren zijn
Mja, ik ook maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er ook vandoor.. even aan de slag
Mn mobiel is mn wekkerquote:
Oooooooooooooooooooooooooh ja maar dan had je gewoon om half 1 je bed in moeten gaan ipv een uur latenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mn mobiel is mn wekkerDus als die op is....
Mannenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooh ja maar dan had je gewoon om half 1 je bed in moeten gaan ipv een uur latenDan ben je vanzelf vroeger wakker
En altijd controleren of je mobiel leeg is voor je gaat slapen
thx!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Veel succes iig
Dat heb ik ook een beetje (moet nog de samenvatting en aanbevelingen typen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
hmm.. ben in principe klaar met mijn scriptie.. maar heb zo'n gevoel van.. tja.. is dit het nou? Vergeet ik niets enzo?
toch gek..
Ja samenvatting heb ik net af.. Stagebegeleider hier vond het weer een puick stukje werk. Maar heb een beetje een leeg gevoel nuquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje (moet nog de samenvatting en aanbevelingen typen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |