quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tof merk
[ afbeelding ]
En het kost dus bijna niets, je kunt zelfs nog onder de grens voor invoerrechten blijven
@Zargon: Familie? En anders kun je iemand vragen of hij/zij voor jou wil mee bestellen.quote:M'n 5 DesignByHümans shirt vanmiddag ontvangen. Over 4 shirts ben ik zeker te spreken, kwaliteit is zeker niet slecht. Maar bij eentje is de print ruk. Hij was al gedeeltelijk eraf gevaagd zonder dat ik hem überhaupt gewassen heb.
Overall zeker te tevreden tot nu toe.
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Deze is tof:
[ afbeelding ]
Even denken of ik die ga bestellen.
Hmmm, tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:30 schreef zquing het volgende:
tvp, mischien dat ik je wel helpen wil zargon
Hm, dat zou wel zonde zijn. Wat was er mis met de print dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef vejay het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.
Die is zeker tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hm, dat zou wel zonde zijn. Wat was er mis met de print dan?
Anders misschien deze:
[ afbeelding ]
Ik vind de meeste ook veel te druk. Behalve diegene die ik besteld heb dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef Cahir het volgende:
De meeste shirts zijn echt bagger, snap niet dat men ze zo mooi vind.
$ 6.21quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:02 schreef Cahir het volgende:
Hoe duur is shipping? Vind nergens een FAQ ofzo.
Standard International (3-4 week deivery time. Please allow 1-2 days business days for processing.)quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wat is trouwens de levertijd ongeveer naar Nederland? 4-5 weken?
Ohh... dan moet ik daar dan even naar kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef Maxxieh het volgende:
Meten is weten, er staat gewoon een size chart op de site. Qua breedte zijn ze gelijk aan threadless shirts, alleen ze zijn iets langer.
Dat kan, maar heb ik dus niet. Maar ik ben ook geen fan van sneakers met even bonte kleuren. Ik vind het wel een leuke site, leuk concept ook. In de stad zag ik leuke t-shirtjes voor 45 euro per stuk, daar heb je er hier drie voor. Dus dank voor de tip.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef vejay het volgende:
Ik vind het juist tof dat ze van dit soort designs hebben, maar ook de schreeuwerigere met explosieve kleuren en arts.
Die tweede van jou had ik ook al op het oog voor een toekomstige bestelling.
20 euro volgens mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:45 schreef sombogywogy het volgende:
tot welk bedrag betaal je dan geen invoerkosten? of zoals Gordon_shumway zei hoe kan je dat dan het beste doen om het zo goedkoop mogelijk in te voeren?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:45 schreef sombogywogy het volgende:
tot welk bedrag betaal je dan geen invoerkosten? of zoals Gordon_shumway zei hoe kan je dat dan het beste doen om het zo goedkoop mogelijk in te voeren?
douane.nlquote:In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.
Ik kan geen sizechart vinden, of kijk ik met m'n neus?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef Maxxieh het volgende:
Meten is weten, er staat gewoon een size chart op de site. Qua breedte zijn ze gelijk aan threadless shirts, alleen ze zijn iets langer.
Lezen, is al in dit topic gevraagd..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:39 schreef basskabouter het volgende:
Toffe shirts.![]()
Maar als je ze besteld moet je dan ook nog eens 50% invoerrechten o.i.d. betalen?
Hoe zitten de dames shirtjes? Is het een beetje goede stof of zijn het van die dunne doorzichtige shirtjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef miss_bleu het volgende:
ikheb zelf ondertussen 5 shirts thuis liggen en ben er erg blij mee!
dat had ik ook. Denk dat het zo hoortquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef vejay het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.
Goede kwaliteit. Alleen let even op de maat. Ik heb zelf hier in nederland altijd maat s. Nu vind ik de S van hun wel heeel erg strak zitten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef maok het volgende:
[..]
Hoe zitten de dames shirtjes? Is het een beetje goede stof of zijn het van die dunne doorzichtige shirtjes?
Ik heb zelf ook al een paar leuke gezien die ik misschien wel wil bestellen.
Ja dat lange vind ik ook mooi. Nou zit ik hier altijd tussen s en m in, dat wordt dus een m.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Goede kwaliteit. Alleen let even op de maat. Ik heb zelf hier in nederland altijd maat s. Nu vind ik de S van hun wel heeel erg strak zitten.
Verder heerlijke shirtjes, lekker lang ze hangen zeker net niet boven je heupen. Lekker wat langer waar ik wel van hou
zou dat zeker doen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ja dat lange vind ik ook mooi. Nou zit ik hier altijd tussen s en m in, dat wordt dus een m.
Eigenlijk meer gewoon een design op een t-shirt geplakt:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:56 schreef Morrigan het volgende:
Zijn hier ook mensen die t-shirtjes hebben ontworpen?
Die's inderdaad geweldig, heb alleen geen creditcard en dat is flink balen want er zitten behoorlijk dope shirts tussen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef Cahir het volgende:
http://www.designbyhumans.com/shop/detail/2515?category=mens
Supervet
Inderdaad ietsje beter dan de herenversie, maar vind 'm nog steeds niet super.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef vejay het volgende:
Phrits, die damesversie daarvan vind ik wel vet.
@Mindtstate, ik heb gevotet voor je ontwerp. Tof.
Idd. ze moeten iDeal nemenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:26 schreef Phrits het volgende:
[..]
Die's inderdaad geweldig, heb alleen geen creditcard en dat is flink balen want er zitten behoorlijk dope shirts tussen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar? is dat hetzelfde bij mannen als het bij vrouwen is?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:23 schreef nein het volgende:
Hoe vallen ze? Is M ook echt net als de Nederlandse medium? Of kan je dan beter Large bestellen? Of andersom? Ik heb nl ooit bij een andere VS t-shirt site een L besteld..maar die was nog ruimer dan een XL :S
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:52 schreef ImTheBase het volgende:
Kan je alleen betalen met een creditcard? Niet met paypal of iets dergelijks?
votedquote:
Tja dat nou niet alle Nederlanders een creditcard hebben, hebben zij waarschijnlijk geen boodschap aan aangezien de rest van de wereld het wel heeft.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef ImTheBase het volgende:
Echt jammer dat het alleen via creditcard kan dan, Paypal zou toch zeker een optie voor hun moeten zijnIk denk dat dat voor hun marketingtechnisch heel goed uit zou komen. Ik zal eens aan wat bekenden vragen of ik via hun kan bestellen, in ieder geval bedankt.
Haha, heel Amerika heeft praktisch wel een CreditCard ja, dat is wel zo. Mijn post is ook niet afkrakend of sterk kritisch bedoeld hoor, ik krijg het idee dat je min of meer geïrriteerd erop reageert.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef maok het volgende:
[..]
Tja dat nou niet alle Nederlanders een creditcard hebben, hebben zij waarschijnlijk geen boodschap aan aangezien de rest van de wereld het wel heeft.
Nee zo was het niet bedoeltquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha, heel Amerika heeft praktisch wel een CreditCard ja, dat is wel zo. Mijn post is ook niet afkrakend of sterk kritisch bedoeld hoor, ik krijg het idee dat je min of meer geïrriteerd erop reageert.
ik had ze na 3 weken binnenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:10 schreef Maxxieh het volgende:
Still waiting for mine..
Coole shirts btw vejay.
Ik had er 3 in 1`keer niets van import kosten gehoordquote:Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef vejay het volgende:
Oh, deze had ik ook besteld nog trouwens, maar dan apart i.v.m. douane...
[ afbeelding ]
Volgens mij gewoon de stemmen sinds ie op de site staat. Hij kan namelijk maximaal 60 dagen op de site staan. Na elke dag kijken ze welk ontwerp de meeste stemmen heeft en die nemen ze in productie.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat stemmen werkt? Wordt er elke dag het ontwerp wat op dat moment de meeste stemmen heeft (dus zo lang het online staat) of wordt er gekeken welk ontwerp op die dag de meeste stemmen heeft (dus alleen de stemmen van de laatse 24 uur)? Of werk het nog anders?
Ow dat maximum is wel logisch, anders duurt het wel erg lang voor een nieuw shirt gekozen kan worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de stemmen sinds ie op de site staat. Hij kan namelijk maximaal 60 dagen op de site staan. Na elke dag kijken ze welk ontwerp de meeste stemmen heeft en die nemen ze in productie.
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je ontwerp geaccepteerd wordt?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:15 schreef miss_bleu het volgende:
Jaaaa gaafmijn design is ook goed gekeurd
http://www.designbyhumans.com/vote/detail/17402
Die eerste vind ik wel leuk, ik heb gestemd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:14 schreef miss_bleu het volgende:
ben op dreef
http://www.designbyhumans.com/vote/detail/17657
http://www.designbyhumans.com/vote/detail/17647
Ben 's benieuwd, de CC staat namelijk op een ander adres, en ik heb de gift optie aangevinkt. De betaler en de ontvanger verschillen dus duidelijk van adres. Maar ja, als ik 16 euro zou moeten betalen valt 't nog wel mee. De prijzen zijn al best laagquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef Maxxieh het volgende:
Zooo kutdouane moet me wel hebben.. Moest 16 euro betalen voor 3 shirts. Wees gewaarschuwd! Want een gewaarschuwd mensch....
thenksquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef maok het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel leuk, ik heb gestemd.
Huh?! Hoe zit dat dan? Als je de boel toch via creditcard betaalt...dan moet alles toch geregeld zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:53 schreef MissBliss het volgende:
Net kwam de postbode met 4 shirts voor mij, maar ik moet dus 17 euro bijbetalenIk wist niet dat die grens zo laag lag... Naja, ik had het geld niet
dus hij komt morgen nog een keer. Ik ben benieuwd
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:57 schreef nein het volgende:
[..]
Huh?! Hoe zit dat dan? Als je de boel toch via creditcard betaalt...dan moet alles toch geregeld zijn?
22 euro ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook
Maar kennelijk zijn het invoerrechten ofzo, als je pech hebt, pikken ze je eruit. Elders in dit topic staat dat de grens dus al bij 22 euro ligt, ik dacht bij 100 ofzo.
Ik had idd gift aangegevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef maok het volgende:
en 45 euro als grens bij een gift
ghehe laat ik nou net op $43,- zitten als totaal bedrag en idd gift aangevinktquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef maok het volgende:
en het is nu 45 euro als grens bij een gift
Dat is zelfs maar ¤25,52, je zit er nog ruim onder ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:37 schreef zwahiel het volgende:
[..]
ghehe laat ik nou net op $43,- zitten als totaal bedrag en idd gift aangevinkt
Welke shirts zijn het?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik had ook gift aangevinkt, maar op het pakketje staat van niet
Ze zijn binnenDe 2 damesshirts zitten goed
Mooie print, alleen de gebroken witte/lichtgele schijnt een beetje door
De 2 herenshirts zien er groot uit voor L, maar zijn nog niet gepast dus wie weetEn anders krimpen ze vast nog wel
Hebben ze die bruine (derde) ook voor mannen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Deze zijn dus te groot, ik zal eens kijken of ik ze kan laten krimpen in de was![]()
en voor mij:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
deze is neit meer te koop zo te zien. Heb hem zelf gelukkig al welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Deze is tof:
[ afbeelding ]
Even denken of ik die ga bestellen.
oh okequote:Op zondag 22 juni 2008 18:58 schreef vejay het volgende:
Tja, lijkt me wel in uitzonderlijke gevallen. Volgens mij hebben de meeste mensen ze hier binnen 3 weken gehad. Ik zelf had ze zelf na exact 2 weken binnen dusjaaaaaa.
Voor de meiden misschien, maar bij jongens niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef miss_bleu het volgende:
De S valt bij design by human erg klein!
Voor die grens mag je de kosten zonder verzendkosten rekenen volgens mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:50 schreef Oserdare het volgende:
Dus. Shirt van 20 dollar is 12 euro. Plus bezorgen à 2 euro? is 14 euro. Toch?
Maar inderdaad, de invoerrechten. Moeten die dus onder 22 euro blijven? Of als gift onder 45 euro?
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:13 schreef shiftsix het volgende:
[..]
oh oke
maar dan komen ze toch binnen via de brievenbus?
want dan kan het zowiezo
want soms geeft de postbode het je persoonlijk omdat het niet door de brievenbus past
Helaas, de gok is verkeerd uitgepakt. Het rode shirt is echt slecht! Hele dunne stof, dikke lage verf die er niet egaal opzit, waardoor je soms het rood er doorheen ziet en er zijn zelfs kleine plekken zonder verf. De voorkant en achterkant zitten aan elkaar geplakt, waardoor er een kans is dat ik het shirt sloop als ik het aandoe. De print staat er ook niet helemaal op, van de onderkant mist 5-10 cm.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef De Wouzeraar het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(Ik heb de gok genomen. Ik zal wel even laten weten hoe het shirt er uitziet)
Wat is trouwens de levertijd ongeveer naar Nederland? 4-5 weken?
Bij Vejay was die ook al zo slecht toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Helaas, de gok is verkeerd uitgepakt. Het rode shirt is echt slecht! Hele dunne stof, dikke lage verf die er niet egaal opzit, waardoor je soms het rood er doorheen ziet en er zijn zelfs kleine plekken zonder verf. De voorkant en achterkant zitten aan elkaar geplakt, waardoor er een kans is dat ik het shirt sloop als ik het aandoe. De print staat er ook niet helemaal op, van de onderkant mist 5-10 cm.
Die andere shirts zijn wel goed. Ik heb wel even een mailtje gestuurd dat ik dit shirt wil retourneren. Lijkt me toch wel een productiefout.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef wesley_k het volgende:
Balen van het rode shirt! Zijn de andere shirts wel oké? Ik heb zojuist ook 2 shirts besteld, 1 van 19 dollar en 1 van 20 dollar. Hopelijk gaat het invoeren zonder problemen, die paar euro die ik boven het maximum zit.![]()
Ben benieuwd hoe DHB handeld met retourneren. Jij hebt de vorige keer 3 shirts tegelijk besteld toch? Is dat goed gegaan met het invoeren of moest je bijbetalen? Waren de shirts trouwens ook snel bij je thuis bezorgd? Ik heb vandaag besteld, waarbij vermeld stond dat de levertijd 4-5 weken zou zijn. Zou jammer zijn aangezien ik over 3 weken al op vakantie ga.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Die andere shirts zijn wel goed. Ik heb wel even een mailtje gestuurd dat ik dit shirt wil retourneren. Lijkt me toch wel een productiefout.
11 juni besteld, 23 juni op mijn werk laten bezorgen. Ik heb niks moeten bijbetalen, en mijn werk denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:27 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Idd, zou mij benieuwen wat hun reactie is. Jij hebt de vorige keer 3 shirts tegelijk besteld toch? Is dat goed gegaan met het invoeren of moest je bijbetalen? Waren de shirts trouwens ook snel bij je thuis bezorgd? Ik heb vandaag besteld, waarbij vermeld stond dat de levertijd tussen de 4-5 weken zou zijn. Zou jammer zijn aangezien ik over 3 weken al op vakantie ga. :p
Geen idee, maar ik zou even mailen (voordat je bestelling afgehandeld wordt).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:07 schreef maok het volgende:
Ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt met het bestellen. Inplaats van 3 dames shirts heb ik 2 dames en 1 heren shirt besteld. Weet iemand of je de bestelling nog kunt aanpassen?
dat van dat inkt weet ik niet, maar de print op mijn witte is goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef Cahir het volgende:
Specialty Inkt is beter dan Classic toch?
Wat houd Mixed Media in?
En de witte shirts lijken doorzichtig te zijn, klopt dat? De gekleurde shirts zien er goed uit, maar de witte zien er zo goedkoop uit.
mooi iddquote:
Ik hoop dat ze iig ooit nog PayPal zullen toevoegen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef ImTheBase het volgende:
Echt jammer dat het alleen via creditcard kan dan, Paypal zou toch zeker een optie voor hun moeten zijnIk denk dat dat voor hun marketingtechnisch heel goed uit zou komen. Ik zal eens aan wat bekenden vragen of ik via hun kan bestellen, in ieder geval bedankt.
Inderdaad, nu door het overgaan op de kraag ziet het shirt er goedkoop en kut uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:00 schreef shiftsix het volgende:
[..]
mooi idd
alleen jammer dat het ontwerp verder gaat op de kraag
we zouden trouwens een email moeten sturen over v-halsen en betalen met paypal
quote:Thanks for a dropping us a line. The shirt was made using the latest and greatest printing techniques available. It is a work of art so please enjoy the smudges, streaks, and paint stains that make your tee unique. So, with that said if you wish to exchange the shirt you will most likely receive another shirt with the same results as you can see in the following picture off our website:
http://www.designbyhumans.com/products/full/327_14_1.jpg
As long as the shirts have not been worn or washed and you are within the 30 days (or 60 days for international orders) of purchase.
quote:
Lijkt mequote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Die andere shirts zijn wel goed. Ik heb wel even een mailtje gestuurd dat ik dit shirt wil retourneren. Lijkt me toch wel een productiefout.
Precies, ik heb nu even een mail gestuurd wie de verzendkosten gaat betalen. Volgens mij is mijn shirt toch echt wel een productiefout: ik krijg de voor- en achterkant niet van elkaar af zonder het gevaar om het shirt te scheuren. Bovendien is de onderkant niet op het shirt gedrukt, het meisje staat er maar voor de helft op.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef vejay het volgende:
Eh ja leuk @ Wouzeraar: Ze zeggen dus dat het de bedoeling is?
Mijn t-shirt ziet er beduidend slechter uit dan die op hun fotootje. Ik zou vragen of je eventueel een andere kunt bestellen, dus niet die rooie weer. Want dan krijg je natuurlijk weer zo'n verneukte.
Even nieuw shirt uitzoeken dan.quote:We understand that you are not satisfied and we can give you
$20 DBH credit for the cost of the shipping.
We will refund you the money from the shirt and give you the DBH $
credit as soon as it arrives.
Ik had dus een mailtje gestuurd en heb inmiddels een antwoord terug. Ze gaan kijken of ze de bestelling nog kunnen onderscheppen voor hij verstuurd wordt en dan laten ze het weten. Dat is wel netjes dus. Even afwachten dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:07 schreef maok het volgende:
Ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt met het bestellen. Inplaats van 3 dames shirts heb ik 2 dames en 1 heren shirt besteld. Weet iemand of je de bestelling nog kunt aanpassen?
Is al dat witte eraf gewassen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat hoort zo.quote:
Kwam klachten tegen die erop leken bij dit T-shirt. Blijkt volkomen normaal te zijn, omdat het om speciale Discharge inkt gaat. Zou het bij jou T-shirt om hetzelfde gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Nee, dat hoort zo.
Zo kwam ie uit de verpakking.
quote:Got my shirt a few days ago. Some of the ink had worn off at the seams and was stuck together when I took it out of the packaging, and even after washing it once the inside of the shirt was uncomfortably sticky. It’s still a great shirt, mind you- I wore it over top another shirt to make it comfortable, and I received a ridiculous amount of compliments for the excellent design. Definitely buy it if you like it, and wear it on days when you can deal with a slightly impractical shirt in the name of stylishness.
quote:Just to clarify for folks; The ink is worn off purposely. It’s part of the charm of discharge ink and why I chose it. Discharge is like a high speed version of bleaching a shirt without degrading the fibers.
Each shirt is "worn" a little differently, so no two are alike… mostly…
Hmm mijne zit nu in de was. Maar eens kijken hoe hij eruit komtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een S? Ow...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:12 schreef sombogywogy het volgende:
Vandaag mn bestelling binnen gekregen, de 6e besteld dus redelijk snel:D
had er maar 1 besteld vanwege het testen van de kwaliteit en de maat/pasvorm.
[ afbeelding ]
Maat S.
zit wel redelijk en de kwaliteit is ok
kan dus wel meerdere gaan bestellen...
Ik zei niet lang, ik zei grootquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:42 schreef vejay het volgende:
Sloeberig oké, subjectief. Maar lang? Straks loop je er zo bij:
[ afbeelding ]
Toffe band, daar niet van.
Girly is echt girly. Dat ga je zien, die zijn ook super lang.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei niet lang, ik zei grootQua breedte en qua mouwen.
Hou meer van een fitted T-shirt (nee niet van een naveltruitje nee)
Kan er allicht eentje proberen. Zo duur zijn ze niet.
Of ik zou een girly moeten proberen (ben nl heel dun)
Ja dat laatste viel me ook al op, lijken wel jurkjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Girly is echt girly. Dat ga je zien, die zijn ook super lang.
dat viel mij ook een beetje tegen ja, maarja het blijven amerikaanse maten ofzo...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een S? Ow...
Wildie die concentric downpour bestellen in S maar vind de S van bovenstaande toch nog wel vrij groot en sloeberig
Korter maken is wel makkelijker dan smaller.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Girly is echt girly. Dat ga je zien, die zijn ook super lang.
Hugequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:51 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
dat viel mij ook een beetje tegen ja, maarja het blijven amerikaanse maten ofzo...
Mja. Zit er dan echt geen enkele pasvorm in? Of valt het wel mee. Gewoon regular t-shirt?quote:misschien krijgen ze wel een keer andere modellen shirts, en dan idd maar hopen op slim-fit (met v-hals)
het valt op zich wel mee hoor, is gewoon regular fit....quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huge
[..]
Mja. Zit er dan echt geen enkele pasvorm in? Of valt het wel mee. Gewoon regular t-shirt?
als ik eerlijk ben vind ik de meeste van hun shirt wel weer erg standaard, en best wel prijzig...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:58 schreef shiftsix het volgende:
@ang3l
bij topman hebben ze wel xs
soms wel toffe shirts daar
http://www.topman.com
soms zelfs xxs
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:03 schreef vejay het volgende:
Inderdaad regular fit, maarja als je zo dun bent lijkt het al gauw op een urban t-shirt denk ik.
Besteldquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor
Hoe dan ook, ga er gewoon 1 proberen. Is't niks, gata ie teerug.
Mailtje gekregen, je eigen username levert 20% korting op. En als jouw username het meeste als kortingscode gebruikt wordt, kun je prijzen winnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:51 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe komen jullie daaraan?
hehe, ben zelf ook neit van plan vrienden nog naar deze site toe te sturenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Mailtje gekregen, je eigen username levert 20% korting op. En als jouw username het meeste als kortingscode gebruikt wordt, kun je prijzen winnen.
Dus ik heb net m'n eigen username maar gebruikt om nog een shirtje te bestellen. Met 20% korting kosten ze echt niks! Maar ik heb vast niet genoeg vrienden om die prijzen te winnen, dus ik maak er gewoon alleen zelf gebruik van(Plus dat ik gewoon een egoïst ben die niet wil dat al haar vrienden óók in die leuke shirtjes gaan rondlopen
)
De kortingsactie duurt volgens mij maar 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt leuk die korting. Dan kosten ze dus idd ECHT geen drol meer.
maar eerst ff wachten totdat mijn Concentric Downpour shirtje binnen is.
Mijn eerste bestelling, kan ik ff oordelenBen benieuwd!
Het duurt tot 6 juliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:36 schreef Merel het volgende:
[..]
De kortingsactie duurt volgens mij maar 2 dagen.
Ohja, ik loop 4 dagen voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het duurt tot 6 juliHeb mijn shirts de 11e besteld maar nog niks binnen, hoop dat het gauw komt en bevalt, dan kan ik voor de 6e bijbestellen
Het terugsturen was 5.50? En dat vergoeden ze dan met credits van hun?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Vanmiddag is mijn shirt terug gegaan. Het kostte ¤5,50 en daar krijg ik dan $20 DBH-credits voor. Dat is wel een redelijke ruil dus. (-:
En de kosten van het shirt krijg ik gewoon terug gestort dus.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Vanmiddag is mijn shirt terug gegaan. Het kostte ¤5,50 en daar krijg ik dan $20 DBH-credits voor. Dat is wel een redelijke ruil dus. (-:
Goede service dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
oh! dus (if so) pass ik jou het bedrag en mijn adres, jij bestelt het shirt en DBH stuurt het op naar mij?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Oserdare het volgende:
Jakkop: misschien. Ga dat misschien ook al voor iemand anders doen. Maar het wordt dan geen meebestellen maar los (vanwege max. import). Ze kunnen trouwens ook als gift worden verstuurd, of in ieder geval op een ander adres.
Wanneer besteld?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef zwahiel het volgende:
ghehe zwahiel ook 20 %ghehe
Heb mijn shirts net binnen, ga ze zo 's uitpakken. Wel vreemd, had echt aangevinkt dat ze als gift moesten en nu staat dat niet aangevinkt op de pakbon / adres. Wel een geinige verpakking moet ik zeggen! Zo 's ff kijken of ze me fatsoenlijk passen (heb een S en een M besteld omdat maten nogal 's verschillen).
Als de pasvorm een beetje goed is, stuur ik zo een nieuwe order
Woord! Die raampjes op die wolkenkrabbers reflecteren zelfs, even als de niet beschaduwde delen van die robotsquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:04 schreef zwahiel het volgende:
Mijn must destroy the city shirt is ZO gaaf!
Ja ik ook, vreemd.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef zwahiel het volgende:
heb op 16 juni besteld. Ging dus redelijk, 3 weekjes
Kun je niet zien nee, niet toevallig die 20% OFF code ergens doorgegeven? Misschien dat ie jou dan ook automatisch 2 dollar toekent.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:33 schreef ruffian het volgende:
[..]
Ja ik ook, vreemd.....
Ik heb wel opeens 2,00 dbh waar komen die dan vandaan?
[edit]
You have earned
Photo Submission $0.00
Friend Referral $2.00
Total DBH $ Earned $2.00
Total DBH $ Spent $0.00
Mmm....is er ergens op te vragen wie die vriend is?
Heb nergens mijn referral rond laten slingeren
[/edit]
Nee nergens, erg vreemd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:50 schreef vejay het volgende:
[..]
Kun je niet zien nee, niet toevallig die 20% OFF code ergens doorgegeven? Misschien dat ie jou dan ook automatisch 2 dollar toekent.
Ik heb momenteel 12 dollar![]()
Denk aan een basic H&M shirtje hij schijnt niet echt door maar een gekleurde BH is een afraderquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Oserdare het volgende:
Ah mooi, foto's! Heel leuk om te zien.
Dat eerste shirt wilde ik eerst ook meebestellen omdat-ie toen maar $16 was (damesmodel). Maar dag later was-ie alweer $20.
Leuk en netjes pakketje maken ze ervan.
Kun je misschien aan je vriendin vragen of dat witte t-shirt doorschijnt?
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef maok het volgende:
Van de FP: Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
Samenvatting: Vanaf 1 december dit jaar gaat de invoergrens omhoog van ¤22,- naar ¤150,-. Het lijkt er op dat de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro hanteert, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
14.gifquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:51 schreef maok het volgende:
Van de FP: Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
Samenvatting: Vanaf 1 december dit jaar gaat de invoergrens omhoog van ¤22,- naar ¤150,-. Het lijkt er op dat de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro hanteert, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
idd zo help je elkaar toch een beetje in deze dure tijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Overigens is de link in je sig illegaal op Fok, ik zeg het maar ff. Referrallinks mogen niet helaas![]()
![]()
Ik vind het nog steeds onzin, mensen beslissen toch zeker zelf wel of ze er op klikken en verder gaan met iets bestellen, maar goed.
Jawel.quote:
Dat geldt dus ook voor links in je sig. En geloof me nou maar, ik heb er al een hele FB-discussie over gehad toendertijdquote:Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Het plaatsen van (linkjes naar) mp3\'s, films, warez , modchips, gruwelijk materiaal, porno, persoonlijke gegevens en dergelijke
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin
Als het illegaal is hoor is dat vanzelf. Daarbij kom je als klikker op de zelfde pagina uit als dat je direct naar de site zou gaan. Ik wil mensen gewoon wijzen op leuke shirtjes, als dat op deze manier kan, mooi toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jawel.
Uit de policy:
[..]
Dat geldt dus ook voor links in je sig. En geloof me nou maar, ik heb er al een hele FB-discussie over gehad toendertijd
Dank uquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:43 schreef ruffian het volgende:
[..]
Denk aan een basic H&M shirtje hij schijnt niet echt door maar een gekleurde BH is een afrader
Volgens mij heb jij wel ongeveer het zelfde postuur als ik hoor. Het punt waar de shirts bij mij wat strak zitten is op mijn heupen, mijn heupwijdte is 99cm, kan je (en andere users) het vergelijken.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:59 schreef Bob. het volgende:
Ze zien er goed uit Maok, staat je leuk.
Maar als jij al een M hebt was een L voor mij vast beter geweest.Achja, maar even afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |