Besteldquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor
Hoe dan ook, ga er gewoon 1 proberen. Is't niks, gata ie teerug.
Mailtje gekregen, je eigen username levert 20% korting op. En als jouw username het meeste als kortingscode gebruikt wordt, kun je prijzen winnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:51 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe komen jullie daaraan?
hehe, ben zelf ook neit van plan vrienden nog naar deze site toe te sturenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Mailtje gekregen, je eigen username levert 20% korting op. En als jouw username het meeste als kortingscode gebruikt wordt, kun je prijzen winnen.
Dus ik heb net m'n eigen username maar gebruikt om nog een shirtje te bestellen. Met 20% korting kosten ze echt niks! Maar ik heb vast niet genoeg vrienden om die prijzen te winnen, dus ik maak er gewoon alleen zelf gebruik van(Plus dat ik gewoon een egoïst ben die niet wil dat al haar vrienden óók in die leuke shirtjes gaan rondlopen
)
De kortingsactie duurt volgens mij maar 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt leuk die korting. Dan kosten ze dus idd ECHT geen drol meer.
maar eerst ff wachten totdat mijn Concentric Downpour shirtje binnen is.
Mijn eerste bestelling, kan ik ff oordelenBen benieuwd!
Het duurt tot 6 juliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:36 schreef Merel het volgende:
[..]
De kortingsactie duurt volgens mij maar 2 dagen.
Ohja, ik loop 4 dagen voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het duurt tot 6 juliHeb mijn shirts de 11e besteld maar nog niks binnen, hoop dat het gauw komt en bevalt, dan kan ik voor de 6e bijbestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |