Voor die grens mag je de kosten zonder verzendkosten rekenen volgens mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:50 schreef Oserdare het volgende:
Dus. Shirt van 20 dollar is 12 euro. Plus bezorgen à 2 euro? is 14 euro. Toch?
Maar inderdaad, de invoerrechten. Moeten die dus onder 22 euro blijven? Of als gift onder 45 euro?
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:13 schreef shiftsix het volgende:
[..]
oh oke
maar dan komen ze toch binnen via de brievenbus?
want dan kan het zowiezo
want soms geeft de postbode het je persoonlijk omdat het niet door de brievenbus past
Helaas, de gok is verkeerd uitgepakt. Het rode shirt is echt slecht! Hele dunne stof, dikke lage verf die er niet egaal opzit, waardoor je soms het rood er doorheen ziet en er zijn zelfs kleine plekken zonder verf. De voorkant en achterkant zitten aan elkaar geplakt, waardoor er een kans is dat ik het shirt sloop als ik het aandoe. De print staat er ook niet helemaal op, van de onderkant mist 5-10 cm.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef De Wouzeraar het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(Ik heb de gok genomen. Ik zal wel even laten weten hoe het shirt er uitziet)
Wat is trouwens de levertijd ongeveer naar Nederland? 4-5 weken?
Bij Vejay was die ook al zo slecht toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Helaas, de gok is verkeerd uitgepakt. Het rode shirt is echt slecht! Hele dunne stof, dikke lage verf die er niet egaal opzit, waardoor je soms het rood er doorheen ziet en er zijn zelfs kleine plekken zonder verf. De voorkant en achterkant zitten aan elkaar geplakt, waardoor er een kans is dat ik het shirt sloop als ik het aandoe. De print staat er ook niet helemaal op, van de onderkant mist 5-10 cm.
Die andere shirts zijn wel goed. Ik heb wel even een mailtje gestuurd dat ik dit shirt wil retourneren. Lijkt me toch wel een productiefout.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef wesley_k het volgende:
Balen van het rode shirt! Zijn de andere shirts wel oké? Ik heb zojuist ook 2 shirts besteld, 1 van 19 dollar en 1 van 20 dollar. Hopelijk gaat het invoeren zonder problemen, die paar euro die ik boven het maximum zit.![]()
Ben benieuwd hoe DHB handeld met retourneren. Jij hebt de vorige keer 3 shirts tegelijk besteld toch? Is dat goed gegaan met het invoeren of moest je bijbetalen? Waren de shirts trouwens ook snel bij je thuis bezorgd? Ik heb vandaag besteld, waarbij vermeld stond dat de levertijd 4-5 weken zou zijn. Zou jammer zijn aangezien ik over 3 weken al op vakantie ga.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Die andere shirts zijn wel goed. Ik heb wel even een mailtje gestuurd dat ik dit shirt wil retourneren. Lijkt me toch wel een productiefout.
11 juni besteld, 23 juni op mijn werk laten bezorgen. Ik heb niks moeten bijbetalen, en mijn werk denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:27 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Idd, zou mij benieuwen wat hun reactie is. Jij hebt de vorige keer 3 shirts tegelijk besteld toch? Is dat goed gegaan met het invoeren of moest je bijbetalen? Waren de shirts trouwens ook snel bij je thuis bezorgd? Ik heb vandaag besteld, waarbij vermeld stond dat de levertijd tussen de 4-5 weken zou zijn. Zou jammer zijn aangezien ik over 3 weken al op vakantie ga. :p
Geen idee, maar ik zou even mailen (voordat je bestelling afgehandeld wordt).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:07 schreef maok het volgende:
Ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt met het bestellen. Inplaats van 3 dames shirts heb ik 2 dames en 1 heren shirt besteld. Weet iemand of je de bestelling nog kunt aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |