quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tof merk
[ afbeelding ]
En het kost dus bijna niets, je kunt zelfs nog onder de grens voor invoerrechten blijven
@Zargon: Familie? En anders kun je iemand vragen of hij/zij voor jou wil mee bestellen.quote:M'n 5 DesignByHümans shirt vanmiddag ontvangen. Over 4 shirts ben ik zeker te spreken, kwaliteit is zeker niet slecht. Maar bij eentje is de print ruk. Hij was al gedeeltelijk eraf gevaagd zonder dat ik hem überhaupt gewassen heb.
Overall zeker te tevreden tot nu toe.
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Deze is tof:
[ afbeelding ]
Even denken of ik die ga bestellen.
Hmmm, tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:30 schreef zquing het volgende:
tvp, mischien dat ik je wel helpen wil zargon
Hm, dat zou wel zonde zijn. Wat was er mis met de print dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef vejay het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.
Die is zeker tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hm, dat zou wel zonde zijn. Wat was er mis met de print dan?
Anders misschien deze:
[ afbeelding ]
Ik vind de meeste ook veel te druk. Behalve diegene die ik besteld heb dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:57 schreef Cahir het volgende:
De meeste shirts zijn echt bagger, snap niet dat men ze zo mooi vind.
$ 6.21quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:02 schreef Cahir het volgende:
Hoe duur is shipping? Vind nergens een FAQ ofzo.
Standard International (3-4 week deivery time. Please allow 1-2 days business days for processing.)quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wat is trouwens de levertijd ongeveer naar Nederland? 4-5 weken?
Ohh... dan moet ik daar dan even naar kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef Maxxieh het volgende:
Meten is weten, er staat gewoon een size chart op de site. Qua breedte zijn ze gelijk aan threadless shirts, alleen ze zijn iets langer.
Dat kan, maar heb ik dus niet. Maar ik ben ook geen fan van sneakers met even bonte kleuren. Ik vind het wel een leuke site, leuk concept ook. In de stad zag ik leuke t-shirtjes voor 45 euro per stuk, daar heb je er hier drie voor. Dus dank voor de tip.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef vejay het volgende:
Ik vind het juist tof dat ze van dit soort designs hebben, maar ook de schreeuwerigere met explosieve kleuren en arts.
Die tweede van jou had ik ook al op het oog voor een toekomstige bestelling.
20 euro volgens mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:45 schreef sombogywogy het volgende:
tot welk bedrag betaal je dan geen invoerkosten? of zoals Gordon_shumway zei hoe kan je dat dan het beste doen om het zo goedkoop mogelijk in te voeren?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:45 schreef sombogywogy het volgende:
tot welk bedrag betaal je dan geen invoerkosten? of zoals Gordon_shumway zei hoe kan je dat dan het beste doen om het zo goedkoop mogelijk in te voeren?
douane.nlquote:In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.
Ik kan geen sizechart vinden, of kijk ik met m'n neus?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef Maxxieh het volgende:
Meten is weten, er staat gewoon een size chart op de site. Qua breedte zijn ze gelijk aan threadless shirts, alleen ze zijn iets langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |