Het bestellen en de levering:Ik heb exact twee weken geleden drie shirts besteld maar een paar uur na de bestelling kwam ik er achter dat ik perongeluk 2 dames en 1 heren shirt had besteld inplaats van drie dames shirt. Even gemailt en een dag later had ik antwoord dat ze gingen kijken of ze het paketje konden onderscheppen. Weer een dag later een mailtje dat het was gelukt. En inderdaad keurig drie dames shirts in mijn brievenbus. (Ik kwam er later achter dat het dames shirt eigenlijk 1 dollar duurder was maar ze hebben de prijs niet aangepast

)
De shirts:Normaal heb ik voor dit soort shirts small, maar omdat ik hier had gelezen dat ze wat klein uitvallen had ik medium besteld. Dat klopte inderdaad. Zelfs deze mediums zitten wat aan de stakke kant

(vooral op mijn heupen) maar het kan nog net bij mij. (Dankzij mijn onflateuze broek lijkt het trouwens erger dan dat het is)
Revelations 2:2008 (kleur: White Bread, inkt classic print, $20):![]()
![]()
![]()
Mooie opdruk, ik kan geen fouten ontdekken. De opdruk scheurt niet als je de stof een beetje uitrekt. De stof is niet heel dun maar hij schijnt wel een beetje door. Bij de opdruk aan de binnenkant vind ik dit wat storend. Dat mijn broekrand een beetje is te zien vind ik niet zo erg maar mijn bh is gelukkig niet ze zien.
Revelations (kleur Cream and Sugar, inkt: specialty inkt, $19 maar eigenlijk $20)![]()
Mooie opdruk, ook hier kan ik geen fouten ontdekken. Het rood/bruine gedeelte rekt prima mee als je de stof uitrekt, maar op de plek waar het glimmende goud zit (de donker vlekjes op de foto), is de stof niet meer rekbaar. De opdruk scheurt niet maar ik weet niet hoe dat gaat als ik het shirt wat langer heb. Dit shirt schijnt niet door.
A New Idea (kleur Light Bleu, inkt: specialty inkt, $12)![]()
![]()
![]()
Redelijke opdruk. De witte inkt van de lamp en het gele er om heen glimt een beetje wat een leuk effct geeft. De rest van de witte inkt glimt hier en daar maar is voor het grootste gedeelte mat (ik denk dat het eigenlijk overal had moeten glimmen). Dit is een beetje vreemd als je bijvoorbeeld naar het gezicht kijkt, het grootste gedeelte is mat en alleen de bovenste centimeter glimt (zie de foto hierboven, al kun je het op de foto niet zo goed zien). Maar heel storend is het niet. Verder vind ik de witte inkt er een beetje korrellig uitzien, maar het dekt wel goed, het blauwe en het gele ziet er wel prima uit. Op de plekken waar de witte inkt zit rekt de stof wat moeilijker, de opdruk scheurt niet maar ik weet niet hoe dat in de toekomst gaat worden. Ook bij dit sirt is de afdruk aan de binnenkant aan de buitenkant een beetje te zien, verder schijnt hij niet door.
Conclusie: Als je eigelijk small hebt bestel dan medium. De witte 'specialty inkt' kan wat lelijk uitvallen (was toch ook al bij andere shirts in dit topic). De dames shirts met de kleur White Bread schijnen een klein beetje door. Maar al met al zijn het mooie shirts voor een prima prijs, ik ben er blij mee.