Lezen, is al in dit topic gevraagd..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:39 schreef basskabouter het volgende:
Toffe shirts.![]()
Maar als je ze besteld moet je dan ook nog eens 50% invoerrechten o.i.d. betalen?
Hoe zitten de dames shirtjes? Is het een beetje goede stof of zijn het van die dunne doorzichtige shirtjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef miss_bleu het volgende:
ikheb zelf ondertussen 5 shirts thuis liggen en ben er erg blij mee!
dat had ik ook. Denk dat het zo hoortquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef vejay het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik besteld en daarvan was die print fucked up. Geen idee of het nou aan mijn shirt lag of dat die gehele productie daarvan zo kut is... Ik zou de kans niet wagen.
Goede kwaliteit. Alleen let even op de maat. Ik heb zelf hier in nederland altijd maat s. Nu vind ik de S van hun wel heeel erg strak zitten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef maok het volgende:
[..]
Hoe zitten de dames shirtjes? Is het een beetje goede stof of zijn het van die dunne doorzichtige shirtjes?
Ik heb zelf ook al een paar leuke gezien die ik misschien wel wil bestellen.
Ja dat lange vind ik ook mooi. Nou zit ik hier altijd tussen s en m in, dat wordt dus een m.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Goede kwaliteit. Alleen let even op de maat. Ik heb zelf hier in nederland altijd maat s. Nu vind ik de S van hun wel heeel erg strak zitten.
Verder heerlijke shirtjes, lekker lang ze hangen zeker net niet boven je heupen. Lekker wat langer waar ik wel van hou
zou dat zeker doen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ja dat lange vind ik ook mooi. Nou zit ik hier altijd tussen s en m in, dat wordt dus een m.
Eigenlijk meer gewoon een design op een t-shirt geplakt:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:56 schreef Morrigan het volgende:
Zijn hier ook mensen die t-shirtjes hebben ontworpen?
Die's inderdaad geweldig, heb alleen geen creditcard en dat is flink balen want er zitten behoorlijk dope shirts tussen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef Cahir het volgende:
http://www.designbyhumans.com/shop/detail/2515?category=mens
Supervet
Inderdaad ietsje beter dan de herenversie, maar vind 'm nog steeds niet super.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef vejay het volgende:
Phrits, die damesversie daarvan vind ik wel vet.
@Mindtstate, ik heb gevotet voor je ontwerp. Tof.
Idd. ze moeten iDeal nemenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:26 schreef Phrits het volgende:
[..]
Die's inderdaad geweldig, heb alleen geen creditcard en dat is flink balen want er zitten behoorlijk dope shirts tussen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar? is dat hetzelfde bij mannen als het bij vrouwen is?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:23 schreef nein het volgende:
Hoe vallen ze? Is M ook echt net als de Nederlandse medium? Of kan je dan beter Large bestellen? Of andersom? Ik heb nl ooit bij een andere VS t-shirt site een L besteld..maar die was nog ruimer dan een XL :S
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:52 schreef ImTheBase het volgende:
Kan je alleen betalen met een creditcard? Niet met paypal of iets dergelijks?
votedquote:
Tja dat nou niet alle Nederlanders een creditcard hebben, hebben zij waarschijnlijk geen boodschap aan aangezien de rest van de wereld het wel heeft.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef ImTheBase het volgende:
Echt jammer dat het alleen via creditcard kan dan, Paypal zou toch zeker een optie voor hun moeten zijnIk denk dat dat voor hun marketingtechnisch heel goed uit zou komen. Ik zal eens aan wat bekenden vragen of ik via hun kan bestellen, in ieder geval bedankt.
Haha, heel Amerika heeft praktisch wel een CreditCard ja, dat is wel zo. Mijn post is ook niet afkrakend of sterk kritisch bedoeld hoor, ik krijg het idee dat je min of meer geïrriteerd erop reageert.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef maok het volgende:
[..]
Tja dat nou niet alle Nederlanders een creditcard hebben, hebben zij waarschijnlijk geen boodschap aan aangezien de rest van de wereld het wel heeft.
Nee zo was het niet bedoeltquote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha, heel Amerika heeft praktisch wel een CreditCard ja, dat is wel zo. Mijn post is ook niet afkrakend of sterk kritisch bedoeld hoor, ik krijg het idee dat je min of meer geïrriteerd erop reageert.
ik had ze na 3 weken binnenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:10 schreef Maxxieh het volgende:
Still waiting for mine..
Coole shirts btw vejay.
Ik had er 3 in 1`keer niets van import kosten gehoordquote:Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef vejay het volgende:
Oh, deze had ik ook besteld nog trouwens, maar dan apart i.v.m. douane...
[ afbeelding ]
Volgens mij gewoon de stemmen sinds ie op de site staat. Hij kan namelijk maximaal 60 dagen op de site staan. Na elke dag kijken ze welk ontwerp de meeste stemmen heeft en die nemen ze in productie.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat stemmen werkt? Wordt er elke dag het ontwerp wat op dat moment de meeste stemmen heeft (dus zo lang het online staat) of wordt er gekeken welk ontwerp op die dag de meeste stemmen heeft (dus alleen de stemmen van de laatse 24 uur)? Of werk het nog anders?
Ow dat maximum is wel logisch, anders duurt het wel erg lang voor een nieuw shirt gekozen kan worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de stemmen sinds ie op de site staat. Hij kan namelijk maximaal 60 dagen op de site staan. Na elke dag kijken ze welk ontwerp de meeste stemmen heeft en die nemen ze in productie.
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je ontwerp geaccepteerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |