Sackboy heeft m ook geprobeerd, ik ben niet alleen!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Edwinuss het volgende:
Valt me op dat er helemaal geen scheidsrechter in FIFA zit.. Dus dat ie over het veld loopt.
Ik snap niet hoe die lui online zo skilled kunnen zijn, ik bak er echt helemaal niks van. Er zit ook helemaal geen training ofzo in die game. Verwachten ze dat je het in 1 keer snapt ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vroegah op de PS2 liep er wel altijd een rond
ik tackelde hem altijd![]()
Het stuurt alsof je op een ijsbaan rijdtquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:40 schreef Wessiej het volgende:
GRID ook binnen van Gamehubs, heerlijk spel, leuk bedacht die SP, beter als alleen maar rondjes rijden zonder wat te doen.
Vroeger zou de bekendmaking van 3 nieuwe Square-Enix RPG bij mij tot grote vreugde hebben geleid. Nu heb ik zoiets vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:47 schreef DJ_ het volgende:
the last remnant trailer
gelijktijdige release in amerika , eu en japan deze winter
Infinite undiscovery trailer
en die komt op 2 september 2008 uit in amerika alleen later in europa dacht ik in een vorig topic te hebben gelezen .
moet zeggen dat ik meer van the last remnant verwacht dan IU maar ik ga ze gewoon alle 2 kopen :p
Ik heb hetzelfde met PES 06quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand mij helpen met FIFA 08 ? Is er niet ergens een toturial ? Dit gaat namelijk nergens meer over. Ik verlies tegen het slechtste team met Brazilië en dan nog eens op amateur.
EN DAN VERLIES IK NOG !! !! 11 11 ! !! !!! !!! 11 11 1 1 1 1
Een tutorial voor een voetbalgame?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand mij helpen met FIFA 08 ? Is er niet ergens een toturial ? Dit gaat namelijk nergens meer over. Ik verlies tegen het slechtste team met Brazilië en dan nog eens op amateur.
EN DAN VERLIES IK NOG !! !! 11 11 ! !! !!! !!! 11 11 1 1 1 1
I know. Maar de laatste voetbal game die ik heb gespeeld was FIFA 98.. Dus het is aardig veranderd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een tutorial voor een voetbalgame?![]()
Je moet gewoon die bal het doel in rossen.
Om kansen te creëeren moet je in ieder geval veel steekpassen gebruiken in de aanval (met Y). Verder kan ik ook niet zo snel tips bedenken. Ik ben niet zo'n master in dit spel als jorienquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I know. Maar de laatste voetbal game die ik heb gespeeld was FIFA 98.. Dus het is aardig veranderd.
jorien is banned. Dus daar heb ik niks aan :pquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Om kansen te creëeren moet je in ieder geval veel steekpassen gebruiken in de aanval (met Y). Verder kan ik ook niet zo snel tips bedenken. Ik ben niet zo'n master in dit spel als jorien
Gewoon beetje rond passen, goeie combo's maken en daarna een fatality voorzet en/of schot, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jorien is banned. Dus daar heb ik niks aan :p
Gebruik heel veel steekpassen.
doe mijn bestquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon beetje rond passen, goeie combo's maken en daarna een fatality voorzet en/of schot, zo moeilijk is het niet.
Ja dat kan!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
Kan ik mijn play&charge kit ook gebruiken om een 360 controller aan mn pc te hangen trouwens?
uuhm nee, althans niet zoals hij bedoelt. Je kan hem wel opladen via de PC, maar niet gebruiken op de PCquote:
Hij vroeg of die hem aan zijn pc kon hangenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
uuhm nee, althans niet zoals hij bedoelt. Je kan hem wel opladen via de PC, maar niet gebruiken op de PC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |