Vroeger zou de bekendmaking van 3 nieuwe Square-Enix RPG bij mij tot grote vreugde hebben geleid. Nu heb ik zoiets vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:47 schreef DJ_ het volgende:
the last remnant trailer
gelijktijdige release in amerika , eu en japan deze winter
Infinite undiscovery trailer
en die komt op 2 september 2008 uit in amerika alleen later in europa dacht ik in een vorig topic te hebben gelezen .
moet zeggen dat ik meer van the last remnant verwacht dan IU maar ik ga ze gewoon alle 2 kopen :p
Ik heb hetzelfde met PES 06quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand mij helpen met FIFA 08 ? Is er niet ergens een toturial ? Dit gaat namelijk nergens meer over. Ik verlies tegen het slechtste team met Brazilië en dan nog eens op amateur.
EN DAN VERLIES IK NOG !! !! 11 11 ! !! !!! !!! 11 11 1 1 1 1
Een tutorial voor een voetbalgame?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand mij helpen met FIFA 08 ? Is er niet ergens een toturial ? Dit gaat namelijk nergens meer over. Ik verlies tegen het slechtste team met Brazilië en dan nog eens op amateur.
EN DAN VERLIES IK NOG !! !! 11 11 ! !! !!! !!! 11 11 1 1 1 1
I know. Maar de laatste voetbal game die ik heb gespeeld was FIFA 98.. Dus het is aardig veranderd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een tutorial voor een voetbalgame?![]()
Je moet gewoon die bal het doel in rossen.
Om kansen te creëeren moet je in ieder geval veel steekpassen gebruiken in de aanval (met Y). Verder kan ik ook niet zo snel tips bedenken. Ik ben niet zo'n master in dit spel als jorienquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I know. Maar de laatste voetbal game die ik heb gespeeld was FIFA 98.. Dus het is aardig veranderd.
jorien is banned. Dus daar heb ik niks aan :pquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Om kansen te creëeren moet je in ieder geval veel steekpassen gebruiken in de aanval (met Y). Verder kan ik ook niet zo snel tips bedenken. Ik ben niet zo'n master in dit spel als jorien
Gewoon beetje rond passen, goeie combo's maken en daarna een fatality voorzet en/of schot, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jorien is banned. Dus daar heb ik niks aan :p
Gebruik heel veel steekpassen.
doe mijn bestquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon beetje rond passen, goeie combo's maken en daarna een fatality voorzet en/of schot, zo moeilijk is het niet.
Ja dat kan!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
Kan ik mijn play&charge kit ook gebruiken om een 360 controller aan mn pc te hangen trouwens?
uuhm nee, althans niet zoals hij bedoelt. Je kan hem wel opladen via de PC, maar niet gebruiken op de PCquote:
Hij vroeg of die hem aan zijn pc kon hangenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
uuhm nee, althans niet zoals hij bedoelt. Je kan hem wel opladen via de PC, maar niet gebruiken op de PC
Ikzelf heb hem niet gespeeld maar een kameraad van me wees me erop dat hij het verdompt snel uitgespeeld had.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk Vikings: Battle for Asgard gespeelt? En is die vet?
Zeker weten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
uuhm nee, althans niet zoals hij bedoelt. Je kan hem wel opladen via de PC, maar niet gebruiken op de PC
quote:
windows herkent wireless controllers gewoon , netzoals wired controllers .quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zeker weten?
Windows vindt gewoon de xbox 360 controller drivers, en zet ze erin als Xbox 360 wireless controller via play & charge kit...
Ik heb alleen geen game om t te proberen
Gewoon de boel gesloopt. Kon er 1 krijgen voor 20 euro. Maar die kon niet meer gemaakt worden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..], wat heb je er nou mee gedaan ?
ik dacht eerst in je pc gebouwd maar er zitten gewoone HDD's in dus dat kan niet
had je trouwens wel moeten doen dan is die gelijk koel hehe
Wat was er stuk aan dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gewoon de boel gesloopt. Kon er 1 krijgen voor 20 euro. Maar die kon niet meer gemaakt worden.
Same here. Geef mij maar het FF team wat aan FF XIII werkt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vroeger zou de bekendmaking van 3 nieuwe Square-Enix RPG bij mij tot grote vreugde hebben geleid. Nu heb ik zoiets vanHet ziet er allemaal zo...zo standaard uit.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb natuurlijk wel geprobeerd om te kijken of ie het deed, maar dat deed ie niet. Hij ging ook niet meer aan.quote:
Play and charge kit kan je niet gebruiken om je Controller op je pc te gebruiken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zeker weten?
Windows vindt gewoon de xbox 360 controller drivers, en zet ze erin als Xbox 360 wireless controller via play & charge kit...
Ik heb alleen geen game om t te proberen
Zet hem weer in elkaar en stuur hem op naar MS, dan krijg je een nieuwe/refurbished.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb natuurlijk wel geprobeerd om te kijken of ie het deed, maar dat deed ie niet. Hij ging ook niet meer aan.
??quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:13 schreef Retarded het volgende:
Kan je een oude Xbox Live abbonement (dus van de oude xbox) gebruiken voor de 360??
Zoja, dan heb ik 2 jaar abbonementen for sale
Maar hij is wel heel erg vetquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ikzelf heb hem niet gespeeld maar een kameraad van me wees me erop dat hij het verdompt snel uitgespeeld had.
Bel eens naar MS en vraag het, mocht het lukken om zo een abbo voor de 360 te gebruiken wil ik er eentje van je kopenquote:
Jep, echt heel flauw van MS. Die losse wireless PC ontvangers kon ik in de winkel nieteens krijgen, en ik heb uiteindelijk een tweede controller gekocht met zo'n PC-ontvanger erbij. Werkt overigens wel heel goed. Lekker TM spelen met 360 controllerquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Play and charge kit kan je niet gebruiken om je Controller op je pc te gebruiken.
Je hebt een Wireless ontvanger nodig van 20 euro, of je moet een controller met snoer kopen.
JA GODVERDOMME! anders probeer je t gewoon is ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb zo'n accu pack voor mijn Xbox controler. Nu zit daar zo'n USB kabeltje aanvast waarmee je hem oplaad als de Xbox aan staat. Mijn vraag is: kan ik hem ook gewoon aansluiten op een USB poort van mijn PC zodat hij zich oplaad?
Misschien gebruikt een Xbox andere voltages waardoor ik mijn accupack sloop?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME! anders probeer je t gewoon is ofzo?
usb is allemaal 1.5 voltquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien gebruikt een Xbox andere voltages waardoor ik mijn accupack sloop?
Ja dat kanquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Anders reageer je gewoon ff normaal!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Truc is om te passen totdat je op een gegeven moment een menneke een beetje vrij ziet staan, dan doe je een steekpasje, ren je op het doel af en druk je VOORZICHTIG op schieten! Anders gaat ie er overheenquote:
Het wil gewoon niet. Ik ben niet 1 of andere mongool die nog nooit een game heeft gespeeld. Ik red me er meestal altijd meteen mee en heb het na 10 of 20 minuten wel door.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Truc is om te passen totdat je op een gegeven moment een menneke een beetje vrij ziet staan, dan doe je een steekpasje, ren je op het doel af en druk je VOORZICHTIG op schieten! Anders gaat ie er overheen
Verdedigen is een kwestie van in de weg gaan staan en voorzichtige tikjes tegen de schenen geven
Ik heb zelf EURO2008 gekocht. Briljant voetbalspel, niks te klagen (behalve de neppe Nederlandse spelersnamen), maar ik had ook ff moeite met de controls. Gewoon blijven oefenen, rustig overspelen paar keer om ruimte te creeren (met A dus gewoon), het liefst een passje op je vleugelspeler en rennen naar e achterlijn, dan met je RS richting het strafschopgebied richten en een niet al te hard pass met X geven, en dan scoren met B door je spits.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het wil gewoon niet. Ik ben niet 1 of andere mongool die nog nooit een game heeft gespeeld. Ik red me er meestal altijd meteen mee en heb het na 10 of 20 minuten wel door.
Maar dit is echt ernstig. Heb ook het gevoel dat de CPU gemeen speelt, en het is wel zo dat de CPU meerdere poppetjes kan laten bewegen dan ik.
Maar dan nog. Het is niet eerlijk !
zit een uur tijdsverschil he tussen NL en DEquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:48 schreef RacerDKB het volgende:
Die moffen zijn ook niet te vertrouwen hè, uurtje terug Xbox Live Gold gekocht op ebay, code zou ''onmiddelijk'' verstuurd worden via de mail. Heb hem nog niet
Uh..nee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef Wessiej het volgende:
Waarom zou jij Xbox Live kopen, als je ermee online gaat word je meteen gebanned hoor
Ik zal zo eens even proberen, maar ik ben nog nooit zo geïrriteerd geweestquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb zelf EURO2008 gekocht. Briljant voetbalspel, niks te klagen (behalve de neppe Nederlandse spelersnamen), maar ik had ook ff moeite met de controls. Gewoon blijven oefenen, rustig overspelen paar keer om ruimte te creeren (met A dus gewoon), het liefst een passje op je vleugelspeler en rennen naar e achterlijn, dan met je RS richting het strafschopgebied richten en een niet al te hard pass met X geven, en dan scoren met B door je spits.
Andere tactiek is inderdaad een steekpass (met Y) maar dat lukt niet tegen elk team eve ngoed. Soms verdedigen die apen gewoon goed op je mannetjes, en dan onderscheppen ze de bal.
Jammergenoeg niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef Wessiej het volgende:
Waarom zou jij Xbox Live kopen, als je ermee online gaat word je meteen gebanned hoor
Omdat hij zijn xbox had omgebouwd ofzo..quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zou je gebanned worden met Xbox Live?
Heb ik ook, maar nergens last van.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat hij zijn xbox had omgebouwd ofzo..
Heb je mazzel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar nergens last van.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je mazzel.
En je bent een lul.
Liefs.
Is dat wat? Ik vind het er niet echt super strak uitzien.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:54 schreef Sackboy het volgende:
Mercenaries 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je alle assists al uit gezet ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even proberen, maar ik ben nog nooit zo geïrriteerd geweest
Bedankt voor tip, ik laat je even weten of het nu wel lukt ja of nee. De omschrijving die je daar geeft doe ik eigenlijk al. Maar niet echt met controle.
Wordt een rete strak spel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik vind het er niet echt super strak uitzien.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je alle assists al uit gezet ?
In de control opties staan standaard een heleboel dingen op CPU assisted (o.i.d.), dit moet je allemaal op manual zetten, dan zal het even wennen zijn, maar heb je uiteindelijk veel meer controle over passing, schieten etc.
Is niet aan te raden voor beginnende spelers, vooral niet als hij nu al moeite heeft om te winnen. Ik heb het ook eens geprobeerd met alle assists uit, maar dan wordt het toch wel tergend moeilijk. Of ik ben gewoon een fifa-n00b.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je alle assists al uit gezet ?
In de control opties staan standaard een heleboel dingen op CPU assisted (o.i.d.), dit moet je allemaal op manual zetten, dan zal het even wennen zijn, maar heb je uiteindelijk veel meer controle over passing, schieten etc.
Het wordt juist veel speelbaarder vind ik, als de CPU je passing en schoten assisteert, dan gaat de bal de helft van de tijd naar een verkeerde speler of schiet je precies in de hoek waar je niet in wilde schieten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is niet aan te raden voor beginnende spelers, vooral niet als hij nu al moeite heeft om te winnen. Ik heb het ook eens geprobeerd met alle assists uit, maar dan wordt het toch wel tergend moeilijk. Of ik ben gewoon een fifa-n00b.
Doen Wessiejquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu even Civilization ophalen, zal mijn bevindingen vanavond wel posten
Dr zijn al heel lang geen servers meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht ik ga even Team Fortress 2 doen, wnat ik heb nu zo'n maand gratis XboxLive, maar ik akn geen enkele server vinden.. Hoe kan dit?
Volgens zijn eigen woorden komt hij nooit meer op Fokquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:32 schreef _GdR_ het volgende:
jorien is er niet en t gaat over voetbal![]()
volgens mij wordt ie nu helemaal gek als hij dit zo leest en niet kan reageren.
Ik ben dus weer te laatquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef Digixz het volgende:
[..]
Dr zijn al heel lang geen servers meer
Op welke manier kun je het beste een bal afpakken dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb zelf EURO2008 gekocht. Briljant voetbalspel, niks te klagen (behalve de neppe Nederlandse spelersnamen), maar ik had ook ff moeite met de controls. Gewoon blijven oefenen, rustig overspelen paar keer om ruimte te creeren (met A dus gewoon), het liefst een passje op je vleugelspeler en rennen naar e achterlijn, dan met je RS richting het strafschopgebied richten en een niet al te hard pass met X geven, en dan scoren met B door je spits.
Andere tactiek is inderdaad een steekpass (met Y) maar dat lukt niet tegen elk team eve ngoed. Soms verdedigen die apen gewoon goed op je mannetjes, en dan onderscheppen ze de bal.
Volgens mij is een potje niet mogelijk met dit spelquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MMaRsu vanavond dus een online potje
Phew, hij komt dus toch nogquote:2 Days 2 Vegas opnieuw naar Xbox 360
Sinds 2005 werkt Steel Monkey Ltd. aan 2 Days 2 Vegas, een actiespel waarin je Vinny speelt. Vinny reist van New York naar Las Vegas in twee dagen, het spel voert je dan ook langs de diverse steden en landen zonder hierbij het doel te ontrafelen.
Gisteren bleek dat de game enkel op de PC zou verschijnen volgens de officiële site van Steel Monkeys. Nu is de Xbox 360 versie opnieuw aanwezig. De game verschijnt dus toch nog op de Xbox 360. Men heeft nog steeds geen uitgever voor het project.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |