quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik bedoel : het zat de Italianen toch wel overal tegen vandaag. Toni liet toen het 0-0 was voor zijn doen ook al een verschrikkelijke kans liggen Dan krijgen ze zo'n ongeldige goal tegen, en net zie je dat het telkens net niet is bij de 'aansluitingstreffer' waarbij Tony ook nog eens een kans laat liggen die hij doorgaans door de netten knalt ...
Ik bedoel maar. Nederland speelt zelf wel uitstekend, maar hét pijnpunt: de verdediging dat is niet weg hoor. Italië heeft daadwerkelijk wel de kansen gehad die tot winst kunnen leiden. Voor hetzelfde geld maakt Frankrijk die kansen straks doorgewoon wél ...
Ja als het goed loopt met het Nederlands elftal.... dan kunnen we echt iedereen aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Crazy_maniac het volgende:
als Belg ben ik zwaar onder de indruk, het is wel erg duidelijk nu, jullie niveau ligt gewoon veel hoger.
tong80quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die dit voorspeld had?
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze doen het goed.
Vooral de Feijenoorders
Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
Van Nistelrooy zit er echt zo bij van, godverdomme man...
:quote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity flikkert een pizza in de oven.. BRANDEN zullen ze
Toen ze de broeken nog over de knieeën droegen, en kamgaren hempjes hadden denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat we op zo'n manier hebben gewonnen?
Mooi dat ie door Van Basten eruit werd gehaald. Zodat ie ietsjes meer rust krijgt voor de wedstrijd tegen Frankrijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
Van Nistelrooy zit er echt zo bij van, godverdomme man...
Wanneer / waarom zie ie dat?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Aventura het volgende:
Commentator: 'Je kunt niet met zijn twaalven spelen straks'
De commentator leest meequote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Messenga het volgende:
Van Bronkhorst man van de wedstrijd, op zeker.
Doe es ff modden, al die troep opruimen in het topicquote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Aventura het volgende:
Commentator: 'Je kunt niet met zijn twaalven spelen straks'
ze waren al bang, nu helemaalquote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik durf te wedden dat elk ander deelnemend land nu bang is voor ons.
die ligt in katzwijm natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 22:30 schreef Jarno het volgende:
Iemand Swets nog gezien de laatste tijd?
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
thanksquote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
00:05 uur op BBC. De highlights![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al pissigquote:Op maandag 9 juni 2008 22:30 schreef Barca het volgende:
Buitenspel!
Kampioenen? Hallo ... dit is een leuk resultaat maar pas de 1e wedstrijd! Domme droefTeletoeters.
En dat we de ploeg zijn om te verslaan....quote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Nederland - Joegoslavie? (nu Servie)quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat we op zo'n manier hebben gewonnen?
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:31 schreef Karrs het volgende:
WHAHAHAHAHAHA
Wie staat er nu onderaan in de poule?
quote:
6-0 was dat toch ?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nederland - Joegoslavie? (nu Servie)
Oh ja, die 6-1 toch? Ook al acht jaar geleden...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nederland - Joegoslavie? (nu Servie)
minderquote:Op maandag 9 juni 2008 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens 1 irritante italiaanse collega.....
Kweetniet, ving het zo op...Vind het een geweldige quotequote:Op maandag 9 juni 2008 22:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wanneer / waarom zie ie dat?
Net gemist blijkbaar..
En niet vriendschappelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Wel beetje geflatteerd, maar jezus zeg. Gewoon met 3-0 de Wereldkampioen verslaan!
idd. ik was banger voor de italianen dan voor de fransenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
DE BESTE KEEPER SPEELT BIJ ONS! BIJ ONS!!!
Ging erom dat v. Persie fit is en dus weet kan spelen, 'maar wie moet ie dan vervangen, je kunt niet met twaalf man gaan spelen'quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kweetniet, ving het zo op...Vind het een geweldige quote
Niet zeiken 3-0quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Wel beetje geflatteerd, maar jezus zeg. Gewoon met 3-0 de Wereldkampioen verslaan!
in mijn beleving is de eerste pot vaak de slechtstequote:Op maandag 9 juni 2008 22:32 schreef Dragonwizard het volgende:
Nederland begint vaak goed en dan later komt er pas verval
En sowieso de Fransen lieten vandaag niks zien.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
idd. ik was banger voor de italianen dan voor de fransen
Iedergeval geen italaansquote:Op maandag 9 juni 2008 22:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Wat hebben ze vanavond te eten gehad, bij Oranje????
Ik herken ze gewoon niet terug!!!!! Ze blijijijven maar aanvallen!!
Dit is gaaaaaaaaf!!!
`quote:
Whehe.quote:
Ik lag dubbel....quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Dalamar het volgende:
"Hallo ik wil graag 0 pizza's bestellen"
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Dalamar het volgende:
"Hallo ik wil graag 3-0 pizza's bestellen"
ROFLquote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Dalamar het volgende:
quote:"Het 'stapje vooruit' gaat niet op voor de verdediger die achter de doellijn gaat staan om op die manier de tegenpartij buitenspel te zetten. De verdediger die dat bewust doet, maar ook de verdediger die per ongeluk achter de doellijn terecht komt zonder de bedoeling te hebben de tegenpartij buitenspel te zetten, wordt in beide gevallen geacht zich binnen de lijnen te bevinden. Dit is dus niet de goede manier om je tegenstanders door buitenspel uit te schakelen. "
Hoort erbij hequote:Op maandag 9 juni 2008 22:36 schreef Dragonwizard het volgende:
Wel grappig om te zien: Omslag van pessimisme naar hyperoptimisme
Ik pies in mijn broek hierquote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Dalamar het volgende:
Ik ook, geef ik toe!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb genoten..en niet een beetje ook...
Op de buitenlandse zenders hebben ze het er al over, ja!!quote:Volgens mij word dit dé wedstrijd van het EK08
Ja de stream deed het niet meerquote:Op maandag 9 juni 2008 22:39 schreef Devious69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK WIL DIE 3e OOK!
met dit voetbal rollen we de Fransen opquote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En sowieso de Fransen lieten vandaag niks zien.
Nederlandse Turken?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:40 schreef Aoristus het volgende:
er zitten hier mongolen in de straat te toeteren
Dat lijkt me wat overdreven. Net als het feit dat iedereen nu bang zou zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij zagen de andere landen Nederland als een makkie.
Het was absoluut buitenspel. Het hoofd van de Belgische scheidsrechterscommissie was daar héél duidelijk over in de rust hier op de Belgische TV. Dit is altijd en overal buitenspel en daar is zelfs geen discussie over. Of het opzettelijk was dat hij daar lag doet zelfs niks ter zake. Als hij daar ligt van een voorgaande fase zoals hier het geval is vervalt hij hoe dan ook. En is dit dus ALTIJD buitenspel.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:40 schreef Hantuchova80 het volgende:
Alles mislukte bij Italië. En ik vond die 1-0 eigenlijk buitenspel, maar volgens de regel was dat dus niet zo. Vind ik eigenlijk maar een rare regel. Die man van Italië was geblesseerd, maar ja die lag half buiten het veld.
Ikke ook (oud en nieuw restanten)quote:
Hier ookquote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Wokkel het volgende:
Hier ook vuurwerk HAHAHA
Wat een tokkiebuurt.
Van te voren iets verwachten kan natuurlijk en het was van te voren natuurlijk ook onmogelijk. Maar goed, Nederland is er nog lang niet. Qua spel vond ik Nederland ook echt niet hoogstaand. Want, mensen die het spel van Nederland echt fantastisch vonden, vind ik toch maar door een ontzettend oranje-bril kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Netzer had dit totaal niet verwacht, volledig onmogelijk geacht zelfs.
Nee, dat niet;quote:Op maandag 9 juni 2008 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij zagen de andere landen Nederland als een makkie.
quote:Niemand had dit verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |