quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik bedoel : het zat de Italianen toch wel overal tegen vandaag. Toni liet toen het 0-0 was voor zijn doen ook al een verschrikkelijke kans liggen Dan krijgen ze zo'n ongeldige goal tegen, en net zie je dat het telkens net niet is bij de 'aansluitingstreffer' waarbij Tony ook nog eens een kans laat liggen die hij doorgaans door de netten knalt ...
Ik bedoel maar. Nederland speelt zelf wel uitstekend, maar hét pijnpunt: de verdediging dat is niet weg hoor. Italië heeft daadwerkelijk wel de kansen gehad die tot winst kunnen leiden. Voor hetzelfde geld maakt Frankrijk die kansen straks doorgewoon wél ...
Ja als het goed loopt met het Nederlands elftal.... dan kunnen we echt iedereen aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Crazy_maniac het volgende:
als Belg ben ik zwaar onder de indruk, het is wel erg duidelijk nu, jullie niveau ligt gewoon veel hoger.
tong80quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die dit voorspeld had?
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze doen het goed.
Vooral de Feijenoorders
Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
Van Nistelrooy zit er echt zo bij van, godverdomme man...
:quote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity flikkert een pizza in de oven.. BRANDEN zullen ze
Toen ze de broeken nog over de knieeën droegen, en kamgaren hempjes hadden denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat we op zo'n manier hebben gewonnen?
Mooi dat ie door Van Basten eruit werd gehaald. Zodat ie ietsjes meer rust krijgt voor de wedstrijd tegen Frankrijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
Van Nistelrooy zit er echt zo bij van, godverdomme man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |