Who else!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze doen het goed.
Vooral de Feijenoorders
Natuurlijk, maar ik bedoel : het zat de Italianen toch wel overal tegen vandaag. Toni liet toen het 0-0 was voor zijn doen ook al een verschrikkelijke kans liggen Dan krijgen ze zo'n ongeldige goal tegen, en net zie je dat het telkens net niet is bij de 'aansluitingstreffer' waarbij Tony ook nog eens een kans laat liggen die hij doorgaans door de netten knalt ...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Nistelrooij had al 3-0 kunnen maken voor de rust.
Borst zit er straksquote:Op maandag 9 juni 2008 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ongelooflijk dit.
Echt ongelooflijk.
Ik ben zo benieuwd naar de TV huillies nu; Derksen en Borst.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse commentator:
Het enige wat Donadini kan gaan doen is zich gaan scheren
dan kom ik, als ajacied, in omgeving eindhoven, je helpenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Devrim_ het volgende:
Als het 3 - 3 word steek ik het Philips Stadion in de fik
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
2120: GOAL Netherlands 3-0 Italy
Oh my God. A sensational breakaway goal yet again from the Dutch. It starts with keeper Edwin van der Sar making a stunning save from Andrea Pirlo's free-kick, before the Dutch race upfield, Gio Van Bronckhorst sets up Dirk Kuyt, Gianluigi Buffon denies him brilliantly, before Kuyt chips the rebound on to Van Bronckhorst's head for him to nod in from six yards. Wonderful, wonderful football.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |