nadaa, niks, noppes. NULquote:
iddquote:Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Susi het volgende:
En toch ben je doodzenuwachtig, terwijl we gewoon 2 doelpunten voorstaan
Tip: luister radio via internet.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:19 schreef golfer het volgende:
Even de radio aangezet, maar dat is niet leuk. Radiocommentaar loopt 5 seconden voor op de TV.
IDDquote:Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Susi het volgende:
Voor ? hier achter juistquote:Op maandag 9 juni 2008 22:19 schreef golfer het volgende:
Even de radio aangezet, maar dat is niet leuk. Radiocommentaar loopt 5 seconden voor op de TV.
Idd.. maar het blijven smerige italianenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Susi het volgende:
Wat klets je nou? Normaal struikelde Nederland consequent over dit soort ballen.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:19 schreef Jorwol het volgende:
Oei... hoe bedoel je Nederland komt goed weg!
OMG!quote:
1e was duidelijk geen buitenspelquote:Op maandag 9 juni 2008 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
Doelpunt 1 op het konto van de arbitrage
Doelpunt 2 op het konto van Gio
Doelpunt 3 op het konto van Sar
Engelaarquote:
Jij gelooft alles wat je hoort meteen? Kun je de regel even hier plaatsen bitte? Totdan is het offside.quote:
Ik zou het er niet op gokken en gewoon NOG een biertje pakken.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... NOU heb ik er wel vertrouwen in
Van Nistelrooij had al 3-0 kunnen maken voor de rust.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch moet je het zeggen: eigenlijk laat Italië het gewoon liggen vandaag. Ze hebben daadwerkelijk de kansen wél gehad ... Benieuwd of elke tegenstander van Oranje ze zo zal laten liggen eigenlijk.
Helemaal eens... 2 keer doelpunt voorkomen en vlak erna zorgen voor een doelpunt voor oranjequote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 3-0 IK KOM KLAAAAAAAAAAAAAAAAR
Nee, is het nietquote:Op maandag 9 juni 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je hoort meteen? Kun je de regel even hier plaatsen bitte? Totdan is het offside.
Da's waar!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:22 schreef Arcee het volgende:
[Groep C] Nederland - Italie # 8 Ik zei toch 3-0 ?
Tong zei 't al.
O? Op de Duitse en Belgische tv was het buitenspel.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee, is het nietDie regel is al uitgelegd op TV.
En wat geweldig dit
Bron rene Temmink radio 1quote:Op maandag 9 juni 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je hoort meteen? Kun je de regel even hier plaatsen bitte? Totdan is het offside.
Nu kan je EINDELIJK aan de cola?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... NOU heb ik er wel vertrouwen in
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:21 schreef Palmboom313 het volgende:
LA GAZETTO DELLA SPORT KAN ECHT GOED VOORSPELLEN
Jij zit niet op te letten of hebt te veel bier op.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah weinig moeilijke ballen gepakt hoor. Alleen die vrije trap misschien.
Noem er nog eens een paar dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:24 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Jij zit niet op te letten of hebt te veel bier op.
dat dus.quote:
Who else!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze doen het goed.
Vooral de Feijenoorders
Natuurlijk, maar ik bedoel : het zat de Italianen toch wel overal tegen vandaag. Toni liet toen het 0-0 was voor zijn doen ook al een verschrikkelijke kans liggen Dan krijgen ze zo'n ongeldige goal tegen, en net zie je dat het telkens net niet is bij de 'aansluitingstreffer' waarbij Tony ook nog eens een kans laat liggen die hij doorgaans door de netten knalt ...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Nistelrooij had al 3-0 kunnen maken voor de rust.
Borst zit er straksquote:Op maandag 9 juni 2008 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ongelooflijk dit.
Echt ongelooflijk.
Ik ben zo benieuwd naar de TV huillies nu; Derksen en Borst.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse commentator:
Het enige wat Donadini kan gaan doen is zich gaan scheren
dan kom ik, als ajacied, in omgeving eindhoven, je helpenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Devrim_ het volgende:
Als het 3 - 3 word steek ik het Philips Stadion in de fik
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
2120: GOAL Netherlands 3-0 Italy
Oh my God. A sensational breakaway goal yet again from the Dutch. It starts with keeper Edwin van der Sar making a stunning save from Andrea Pirlo's free-kick, before the Dutch race upfield, Gio Van Bronckhorst sets up Dirk Kuyt, Gianluigi Buffon denies him brilliantly, before Kuyt chips the rebound on to Van Bronckhorst's head for him to nod in from six yards. Wonderful, wonderful football.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |