Hier! 2 - 4 is nog mogelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn trouwens die mensen die zeiden dat het 0-4 word?
Wij hebben tenminste iets om te toeteren nuquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Burakius het volgende:
Ik hoor nu Nederlanders ook Toeteren met autoHoezo nou Turken
hahahaa
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Paaskonijn het volgende:
hoewel ik droomde dat ik de 3-0 scoorde![]()
Duidenlijk geen buitenspelquote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Boeiend of het buitenspel was of niet, Nederland was gewoon superieur de eerste helft.
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb gewoon 4-0 gedroomd, zou het dan toch zijn?
hoewel ik droomde dat ik de 3-0 scoorde![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef s0k het volgende:
"Als je een scheidsrechter fluit, heb je gelijk."
Waar kan ik mn tegeltje bestellen?
Who cares? Mosterd en maaltijd geneuzel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Robert Jeurissen , de voorzitter van de scheidsrechterscommissie in België en lid van de Uefa scheidsrechterscommissie is formeel : BUITENSPEL !
Een speler die buiten de lijnen ligt, en dat door een voorgaande fase (zoals hier het geval was) telt niet mee. Dus 100 % buitenspel en een scheidsrechterlijke dwaling ...
Du'uh... hoe kan daar in godsnaam twijfel over bestaan?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Robert Jeurissen , de voorzitter van de scheidsrechterscommissie in België en lid van de Uefa scheidsrechterscommissie is formeel : BUITENSPEL !
Een speler die buiten de lijnen ligt, en dat door een voorgaande fase (zoals hier het geval was) telt niet mee. Dus 100 % buitenspel en een scheidsrechterlijke dwaling ...
Wat een scenario, jakkes ,maar je heb wel gelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog steeds niet zeker.
Eén doelpunt van de Italianen en we gaan billenknijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |