* Boekt direct een ticket voor na het EKquote:Op zondag 8 juni 2008 23:58 schreef qonmann het volgende:
Renate woont in Lucca.
Ik heb je OP even verbeterd tongquote:Op zondag 8 juni 2008 23:49 schreef tong80 het volgende:
Wat een vrouw. Wat een heldin.
Geile chick die verstand heeft van voetballen.
Ze verbeterde zelfs Jack van Gelder vanavond in Studio Sportzomer.
Ik wil haar iedere avond en ook graag zien in de uitzending
![]()
![]()
Idd ik zocht ook alquote:Op maandag 9 juni 2008 00:01 schreef qonmann het volgende:
het grote internet heeft haar nog niet gevonden, qua plaatjes dan ..
Neequote:
Jij kijkt nooit nieuws of wat?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:08 schreef rene90 het volgende:
Cyberia18 wie is datttt, jezus die is goed te doen
Ik las het.quote:
WTF iddquote:
Ik hoop voor jou, dat dit een grap is.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:08 schreef rene90 het volgende:
Cyberia18 wie is datttt, jezus die is goed te doen
More, more!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:08 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pastasport.blogspot.com/
Ze heeft een zeer uitgebreide blog, voor wie echt interesse heeft ..dat gaat uren kosten
Ik zal straks eens aan haar wielen draaien godverpillekes.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:11 schreef maril het volgende:
Ze houdt ook van wielrennen.
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:47 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's maken van een 50 hertz tv....maar oke beter dan niks.
Dat vraag je niet aan een vrouwquote:Op maandag 9 juni 2008 01:13 schreef Bartoli het volgende:
ze had inderdaad een goede inbreng in het programma en slecht ziet ze er niet uit idd
hoe oud is ze eigenlijk?
Ze hebben zichzelf wel overtroffen op dat punt, vind ik. Ik denk niet dat ze een maximaler contrast hadden kunnen bereiken..quote:Op maandag 9 juni 2008 00:11 schreef Soul79 het volgende:
MILF
De NOS wilde zich zeker revancheren voor die boerendoos Yvon Jaspers van gister.
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:47 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's maken van een 50 hertz tv....maar oke beter dan niks.
MET EEN FLESJE WIJN EN EEN BLOKJE KAAS. HOHOHOOO GEWOONWEG GENIETEN HOOR!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:09 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE, IK BEN GISTERENAVOND OP HAAR HOTELKAMER GEWEEST, NADAT DIE DEKSELSE REITSMA ME GETIPT HAD. 10 MET EEN GRIFFEL VOOR HAAR HOOR, HOHOHOOOO
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens aan haar wielen draaien godverpillekes.
Alleen in de krant i guess?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:43 schreef borisz het volgende:
Ze heeft ook iedere week een column in de ad sportwereld.
Was ik al.quote:
Logisch.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:43 schreef knep het volgende:
In een van de columns van Renate in de wielerrevue schreef ze dat Cipollini haar probeerde te versieren tijdens een interview.
Bij wie doet Cippolini dat niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:43 schreef knep het volgende:
In een van de columns van Renate in de wielerrevue schreef ze dat Cipollini haar probeerde te versieren tijdens een interview.
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:09 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE, IK BEN GISTERENAVOND OP HAAR HOTELKAMER GEWEEST, NADAT DIE DEKSELSE REITSMA ME GETIPT HAD. 10 MET EEN GRIFFEL VOOR HAAR HOOR, HOHOHOOOO
Jaloers?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:46 schreef maril het volgende:
Als je dit allemaal zo leest komen er veel user vreselijk veel te kort.
quote:Het liep tegen een uur of drie. Onderweg in de auto van Marina di Pietrasanta naar Lucca stotterde mijn Britse verloofde opeens vanachter het stuur: ‘Look, look, look!!!’ Ik vroeg wat er gaande was. ‘That is that cycling guy, what is his name again? Mario...’ Ik vermoedde dat het wel eens om Mario Cipollini kon gaan......
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:09 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
ehm, nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
MET EEN FLESJE WIJN EN EEN BLOKJE KAAS. HOHOHOOO GEWOONWEG GENIETEN HOOR!
nu ben ik ECHT verliefdquote:Op maandag 9 juni 2008 06:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ze is voor de paarsen uit Florence.
quote:''Toen ik dertien was hing er een poster van Giuseppe Giannini boven mijn bed.(...) Bleek Giannini nog een geweldige voetballer te zijn ook. Een knapzak met klasse, wat wilde je nog meer?''
Omdat er wedstrijdbeelden in voorkomen, die mogen vanwege bepaalde rechten niet herhaald worden. NOS zou wel te lui zijn om die beelden even uit de uitzending te knippen en het alsnog online te zetten.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:18 schreef dieselnoi het volgende:
Waarom kan ik studie voetbal niet vinden op uitzendinggemist??
Je hebt een nieuwe obsessie?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:27 schreef dieselnoi het volgende:
Wat vervelend is dat zeg. Dan kan ik geen high res screenshots maken. De volgende aflevering komt over 3 uur pas. Ik hou het gewoon niet meer. Ik wil de afbeeldingen gewoon op mijn hardeschijf hebben
Ga jij even je mond spoelenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef wiggahlipz het volgende:
Niet te geloven wat een overdreven reacties. Wat is er nou zo bijzonder aan deze vrouw, het enige opmerkelijke is dat ze veel praat over voetbal en dat is wat mij betreft direct een minpunt. Cuthbert en van Doesburgh dat zijn vrouwen, dit niet.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef wiggahlipz het volgende:
Niet te geloven wat een overdreven reacties. Wat is er nou zo bijzonder aan deze vrouw, het enige opmerkelijke is dat ze veel praat over voetbal en dat is wat mij betreft direct een minpunt. Cuthbert en van Doesburgh dat zijn vrouwen, dit niet.
Je hebt jezelf binnen een paar weken na je registratie al onstervelijk belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef wiggahlipz het volgende:
Wat ik zeg is in principe de waarheid, tenzij jij datgene wat voor mij de waarheid is ziet als een onwaarheid voor jezelf, in dat geval is de onwaarheid die jij dus klaarblijkelijk niet direct als waarheid ziet wel de waarheid maar niet in het geval van jou, dan is het namelijk gebrek aan kennis.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt jezelf binnen een paar weken na je registratie al onstervelijk belachelijk gemaakt.
Haha?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Wat ik zeg is in principe de waarheid, tenzij jij datgene wat voor mij de waarheid is ziet als een onwaarheid voor jezelf, in dat geval is de onwaarheid die jij dus klaarblijkelijk niet direct als waarheid ziet wel de waarheid maar niet in het geval van jou, dan is het namelijk gebrek aan kennis.
Soms geef jij net iets te veel informatie.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo ik neem nu even een douche zodat m'n potlood straks okselfris Renate kan toekijken. Al zal ik daarna nog een keer een douche moeten nemen vrees ik..
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo ik neem nu even een douche zodat m'n potlood straks okselfris Renate kan toekijken. Al zal ik daarna nog een keer een douche moeten nemen vrees ik..
Stel je voor, na een avondje ketsen bij de Toscaanse ondergaande zon, nog even de stand van zaken in de Serie A ( en Bquote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef ASroma het volgende:
best wel een babe, niets meer niets minder
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je liever weer een Yvon Jaspers aan tafel?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:56 schreef Stofje het volgende:
Prachttopic. Ik ben trouwens geen fan, ze praat te verslaggeverig over voetbal, ik stoorde me er wel enigszins aan. Beetje one of the guys aan tafel.
Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:56 schreef Stofje het volgende:
Prachttopic. Ik ben trouwens geen fan, ze praat te verslaggeverig over voetbal, ik stoorde me er wel enigszins aan. Beetje one of the guys aan tafel.
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.
Ander uiterstequote:Op maandag 9 juni 2008 16:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heb je liever weer een Yvon Jaspers aan tafel?
Frank snoeks, die duivelstovenaar!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
![]()
'DE BORRELNOOTJES GAAN OVER GROND" wie neemt vanavond de presentatie op zich evert?
Die Evert toch!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Mooie Mario is giga lelijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:13 schreef dieselnoi het volgende:
Ze is de perfecte vrouw. Ze heeft alles. Het enige minpuntje is dat ze geen smaak heeft. Ze is verlooft met een brit en vind mannen als Cipollini en die ene italiaanse voetballer hunks.
Ik heb ze even bekijken en ze zijn echt giga lelijk. Google Cipollini maar eens op
Ik vind hem lelijk ja. Duidelijk geen Brad Pitt ofzo. En die kerel heeft volgens mij ook nog nooit van een scheermes gehoord.quote:
No tv... must ... have ... pics...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh boy smack...that...
Je ziet ook duidelijk dat zij de enige is die zijn verhaal makkelijk kan volgen...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou daar komt Johan met z'n tutti-frutti![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je ziet ook duidelijk dat zij de enige is die zijn verhaal makkelijk kan volgen...
Ja dat ook.word er enigzins misselijk van , het is een mooie vrouw hoor daar niet van.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Soms geef jij net iets te veel informatie.
qua sterrenbeeld ben ik dat ookquote:Op maandag 9 juni 2008 01:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
34 jaartjes jong.
http://www.blogger.com/profile/09720264920088706540
En ze is nog maagd
Ik wil haar best troosten nu hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:28 schreef dieselnoi het volgende:
Erg treurig voor Renate. Maar ik heb wel liever dat Nederland wint dan dat zij happy is... toch jammer voor haar
Ik wil haar wel even troostenquote:
Dikke slijtageslag als je ziet wat voor mokkels hij over de vloer krijgtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:20 schreef Longmen het volgende:
Mijn god moet die Maaskant er ook weer even van snoepen?
Komt zeker door zn "Bourgondische" inslag?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dikke slijtageslag als je ziet wat voor mokkels hij over de vloer krijgtHij had het naar het schijnt met o.a. Daphne Bunskoek gedaan
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Komt zeker door zn "Bourgondische" inslag?
Mijn god, dat is echt een eigen leven aan het leiden hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Komt zeker door zn "Bourgondische" inslag?
quote:
Gvd, tranen in mijn ogenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Geil!quote:
Omg manquote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:58 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Geil!
Wo ist die Rosie fanpage?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zeg dit is het Renate topic!quote:
Halve finale tegen Italie denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 23:55 schreef Joeriii het volgende:
Zal Renate nog een keertje aanschuiven bij Studio Sportzomer? Ik hoop het wel
Ik ook, maar ik kan Zjelko niet in de kou laten staan. Ik ben alleen bang dat ze niet meer bij SportZomer gaat komen, tenzij Nederland nog een keer tegen Italië moet spelen. Helaasquote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik zie toch liever Renate dan Rosie hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:13 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan Zjelko niet in de kou laten staan. Ik ben alleen bang dat ze niet meer bij SportZomer gaat komen, tenzij Nederland nog een keer tegen Italië moet spelen. Helaas
Om het leed te verzachten:
[ afbeelding ]
Flappieeeeeequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |