Was ik al.quote:
Logisch.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:43 schreef knep het volgende:
In een van de columns van Renate in de wielerrevue schreef ze dat Cipollini haar probeerde te versieren tijdens een interview.
Bij wie doet Cippolini dat niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:43 schreef knep het volgende:
In een van de columns van Renate in de wielerrevue schreef ze dat Cipollini haar probeerde te versieren tijdens een interview.
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:09 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE, IK BEN GISTERENAVOND OP HAAR HOTELKAMER GEWEEST, NADAT DIE DEKSELSE REITSMA ME GETIPT HAD. 10 MET EEN GRIFFEL VOOR HAAR HOOR, HOHOHOOOO
Jaloers?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:46 schreef maril het volgende:
Als je dit allemaal zo leest komen er veel user vreselijk veel te kort.
quote:Het liep tegen een uur of drie. Onderweg in de auto van Marina di Pietrasanta naar Lucca stotterde mijn Britse verloofde opeens vanachter het stuur: ‘Look, look, look!!!’ Ik vroeg wat er gaande was. ‘That is that cycling guy, what is his name again? Mario...’ Ik vermoedde dat het wel eens om Mario Cipollini kon gaan......
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:09 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE, IK BEN GISTERENAVOND OP HAAR HOTELKAMER GEWEEST, NADAT DIE DEKSELSE REITSMA ME GETIPT HAD. 10 MET EEN GRIFFEL VOOR HAAR HOOR, HOHOHOOOO
ehm, nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
MET EEN FLESJE WIJN EN EEN BLOKJE KAAS. HOHOHOOO GEWOONWEG GENIETEN HOOR!
nu ben ik ECHT verliefdquote:Op maandag 9 juni 2008 06:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ze is voor de paarsen uit Florence.
quote:''Toen ik dertien was hing er een poster van Giuseppe Giannini boven mijn bed.(...) Bleek Giannini nog een geweldige voetballer te zijn ook. Een knapzak met klasse, wat wilde je nog meer?''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |