Ja dat ook.word er enigzins misselijk van , het is een mooie vrouw hoor daar niet van.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Soms geef jij net iets te veel informatie.
qua sterrenbeeld ben ik dat ookquote:Op maandag 9 juni 2008 01:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
34 jaartjes jong.
http://www.blogger.com/profile/09720264920088706540
En ze is nog maagd
Ik wil haar best troosten nu hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:28 schreef dieselnoi het volgende:
Erg treurig voor Renate. Maar ik heb wel liever dat Nederland wint dan dat zij happy is... toch jammer voor haar
Ik wil haar wel even troostenquote:
Dikke slijtageslag als je ziet wat voor mokkels hij over de vloer krijgtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:20 schreef Longmen het volgende:
Mijn god moet die Maaskant er ook weer even van snoepen?
Komt zeker door zn "Bourgondische" inslag?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dikke slijtageslag als je ziet wat voor mokkels hij over de vloer krijgtHij had het naar het schijnt met o.a. Daphne Bunskoek gedaan
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Komt zeker door zn "Bourgondische" inslag?
Mijn god, dat is echt een eigen leven aan het leiden hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Komt zeker door zn "Bourgondische" inslag?
quote:
Gvd, tranen in mijn ogenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.
Geil!quote:
Omg manquote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:58 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Geil!
Wo ist die Rosie fanpage?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zeg dit is het Renate topic!quote:
Halve finale tegen Italie denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 23:55 schreef Joeriii het volgende:
Zal Renate nog een keertje aanschuiven bij Studio Sportzomer? Ik hoop het wel
Ik ook, maar ik kan Zjelko niet in de kou laten staan. Ik ben alleen bang dat ze niet meer bij SportZomer gaat komen, tenzij Nederland nog een keer tegen Italië moet spelen. Helaasquote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik zie toch liever Renate dan Rosie hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:13 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan Zjelko niet in de kou laten staan. Ik ben alleen bang dat ze niet meer bij SportZomer gaat komen, tenzij Nederland nog een keer tegen Italië moet spelen. Helaas
Om het leed te verzachten:
[ afbeelding ]
Flappieeeeeequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |