Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:56 schreef Stofje het volgende:
Prachttopic. Ik ben trouwens geen fan, ze praat te verslaggeverig over voetbal, ik stoorde me er wel enigszins aan. Beetje one of the guys aan tafel.
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Buiten de camera's is het een tovenares hoor! Goeie genade wat een klasbak is dat tussen de lakens zeg. Loep en loep zuiver! Tien met een griffel voor deze dekselse schone dame.
Ander uiterstequote:Op maandag 9 juni 2008 16:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heb je liever weer een Yvon Jaspers aan tafel?
Frank snoeks, die duivelstovenaar!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
![]()
'DE BORRELNOOTJES GAAN OVER GROND" wie neemt vanavond de presentatie op zich evert?
Die Evert toch!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Mooie Mario is giga lelijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:13 schreef dieselnoi het volgende:
Ze is de perfecte vrouw. Ze heeft alles. Het enige minpuntje is dat ze geen smaak heeft. Ze is verlooft met een brit en vind mannen als Cipollini en die ene italiaanse voetballer hunks.
Ik heb ze even bekijken en ze zijn echt giga lelijk. Google Cipollini maar eens op
Ik vind hem lelijk ja. Duidelijk geen Brad Pitt ofzo. En die kerel heeft volgens mij ook nog nooit van een scheermes gehoord.quote:
No tv... must ... have ... pics...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh boy smack...that...
Je ziet ook duidelijk dat zij de enige is die zijn verhaal makkelijk kan volgen...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou daar komt Johan met z'n tutti-frutti![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je ziet ook duidelijk dat zij de enige is die zijn verhaal makkelijk kan volgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |