jeeejquote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef Hillstone het volgende:
[ link | afbeelding ]
She drives me crazy van de good old Fine Young Cannibals
garppigquote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef Hillstone het volgende:
[ link | afbeelding ]
She drives me crazy van de good old Fine Young Cannibals
Die 2e kan best wel eens voodoo van Black sabbath zijn...quote:Op zondag 8 juni 2008 20:33 schreef Manono het volgende:
Ook nog niet geraden, correct me if:
[..]
[..]
En dat is natuurlijk Buma in m'n Zak van de JvTquote:Op zondag 8 juni 2008 20:37 schreef goudenmug het volgende:
[ afbeelding ]
te duidelijk maar het forum kan niet zonder
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:01 schreef ToT het volgende:
Die 3e is volgens mij Burning down the house van The Cardigans en Tom Jones,
Jazekert! Lekker nummer (alleen moeilijker te paintenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef ToT het volgende:
D'oh, natuurlijk Talking Heads!
Once in a lifetime is ook goed van ze. Bizarre clip trouwens!
neen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:35 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Die 2e kan best wel eens voodoo van Black sabbath zijn...
Is hij niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Maisnon het volgende:
Die eerste is How to Disappear Completely van Radiohead
Hmpf! Nee..quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef michail8 het volgende:
[ afbeelding ]
Killing time van Tina Cousins?
In welke zie je dat?quote:Op zondag 8 juni 2008 23:44 schreef R2k2 het volgende:
Volgens mij zie ik "not an addict" van K's choice...
Op die met dat mannetje met dat asbak-achtige ding, en dat kaartje "I'm kees"...quote:
Grinz, toch te makkelijk gemaakt ...quote:
dan moet met motörhead : Killing time zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:48 schreef padlarf het volgende:
Neen mensen, dat is natuurlijk highway star van deep purple
edit: en bij killing time wordt denk ik metallica bedoeld, maar die hebben het ook gecoverd
Eum, dat was ook het antwoord op mijne. Grappig dat we dus dezelfde song in gedachten krijgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef Komakimo het volgende:
[..]
she drives me crazy van the fine young cannibals??
Ook al niet!quote:Op maandag 9 juni 2008 06:02 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dan moet met motörhead : Killing time zijn.
Het is een mandquote:Op zondag 8 juni 2008 23:53 schreef R2k2 het volgende:
[..]
Op die met dat mannetje met dat asbak-achtige ding, en dat kaartje "I'm kees"...
Aaah, 'Kees'... Slimquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:48 schreef padlarf het volgende:
Neen mensen, dat is natuurlijk highway star van deep purple
edit: en bij killing time wordt denk ik metallica bedoeld, maar die hebben het ook gecoverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Through the fire and flames van Dragonforce ?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef braampie het volgende:
woei weer 2 van mij, een makkelijke en een moeilijke:
[ afbeelding ]
Indeedquote:Op maandag 9 juni 2008 18:03 schreef Shrien het volgende:
[..]
Through the fire and flames van Dragonforce ? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:43 schreef Manono het volgende:
snel in elkaar geflanst dus rommelig, hoop dat ie doorkomt
[ afbeelding ]
In the fade van Queens Of The Stone Age?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:14 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Nee. De band stond op de afgelopen Pinkpop.
quote:Nee. De band stond op de afgelopen Pinkpop.
quote:
150.000 fists - Disturbed?quote:
Iets met een foutje enzo.quote:
Nog een laatste keer proberen dan: I disappear van Metallicaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:21 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Nice try, maar nee.
Je ziet dat het 'persoontje' aan het faden is.
Nee, sorry. Het is iets meer pop-achtig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:52 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nog een laatste keer proberen dan: I disappear van Metallica
Nee en neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:13 schreef goudenmug het volgende:
we are your friends - justice
man on the moon - REM
Bovenste is Fade away van Seetherquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:55 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Is nog niet geraden.
[ afbeelding ]
Deze geef ik maar gewoon weg. Het was Just Killing Time van Black Label Society.
Neil Young - Harvest Moonquote:
ahja RHCP - On Mercury?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nee, je komt dicht in de buurt met het noemen van een planeet
Harvest Moon is het ook niet.
Rock around the clock?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:28 schreef bloodacolyte het volgende:
Ik heb er ook nog ff 3 gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:35 schreef Noodly het volgende:
Eerste: Rock around the clock van Bill Haley
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:28 schreef bloodacolyte het volgende:
Ik heb er ook nog ff 3 gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:49 schreef Manono het volgende:
[..]
Rush - Half the World?
Rancid - Ghettobox ?![]()
is goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:53 schreef shadowfigure het volgende:
@ Manono
Is het Drops of Jupiter van Train?
Andre Hazes - Een beetje verliefd?quote:
zou je een beetje om mn image willen denken?quote:
Runaway train! Van Soul Asylum.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:20 schreef Noodly het volgende:
en nog:
[ afbeelding ]
het is niet goed gepaint maar de trein rent.. makkelijk dus
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:25 schreef bloodacolyte het volgende:
zou je een beetje om mn image willen denken?
fout dus
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Manono het volgende:
[..]
oh hihi sowwy
I can tell u like to rock, but ehh, some hints?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
quote:
sorry.... niet gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:28 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja hoi, die postte Noodly al bijna een uur geleden. Grappig trouwens dat ze het nog eens deed
BZN - Er rent een trein door de gangquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:20 schreef Noodly het volgende:
en nog:
[ afbeelding ]
het is niet goed gepaint maar de trein rent.. makkelijk dus
Micheal Jackson - Walk like an Egyptian (ft. Obama)quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrij (/zeer?) moeilijke. Ik geef daarom alvast wat hints:
1: Makers komen uit NL
2: Obama zelf heeft er niks mee te maken, ik moest gewoon iemand hebben die veel en saai praatte.
3: Nieuw liedje, ook een vrij nieuwe (tot voor kort onbekend) band.
4: Obama doet op het eind zo'n 'Walk like an Egyptian'-ding. En dat is het antwoord overigens niet.
Excuses over het spandoek op het laatste plaatje.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Micheal Jackson - Walk like an Egyptian (ft. Obama)
Terence & Philip!quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:38 schreef Under_Score het volgende:
shut your fucking face uncle fucker van cartman uit southpark??
Pink Floyd - Wish you were herequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
sorry.... niet gezien![]()
maar er staat er nog 1 die nog niet geraden is.
denk roze
quote:
The President - She 's gonna like it ????quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrij (/zeer?) moeilijke. Ik geef daarom alvast wat hints:
1: Makers komen uit NL
2: Obama zelf heeft er niks mee te maken, ik moest gewoon iemand hebben die veel en saai praatte.
3: Nieuw liedje, ook een vrij nieuwe (tot voor kort onbekend) band.
4: Obama doet op het eind zo'n 'Walk like an Egyptian'-ding. En dat is het antwoord overigens niet.
Excuses over het spandoek op het laatste plaatje.
Oew dom, dat kan niet, punt drie niet goed gelezen. Liedje wat ik bedoel komt uit de jaren 1982-1984, zoiets.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef verita het volgende:
[..]
The President - She 's gonna like it ????
Don McLean of Madonna - American Pie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:19 schreef verita het volgende:
Is deze al geweest? Nogmaals, mijn paintskills zijn om te. Titel en artiest.
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef verita het volgende:
[..]
The President - She 's gonna like it ????
"Voicst is een Nederlandse indierockband uit Amsterdam. "quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Shut up and dance, maar dat is niet van een nieuwe Nederlandse band
Oepsquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef Noodly het volgende:
Ik snap echt totaal niks van die paints van verita
Ik kan die wel bij de eerste koppelen, maar niet bij de tweede. Ik zat zelf te denken aan Manowarquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef verita het volgende:
[..]
En bij de tweede: geformeerd in 1980-1983, Amerikaanse heavy metal band, naam was eerst anders.Dit nummer is wel heel anders dan gemiddeld
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef Modus het volgende:
Queensryche - Silent lucidity.
Die 2e van Veritas.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef Modus het volgende:
Queensryche - Silent lucidity.
Die 2e van Veritas.
Iets met Manowar?quote:
quote:
Nee.quote:
Hieronder je bestand uploaden, dan staat er ergens middenin je link als zoiets:quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:01 schreef shadowfigure het volgende:
Klinkt misschien heel dom, maar op andere fora kan ik gewoon mijn bestands locatie invoeren om een afbeelding toe te voegen. Hoezo kan dat hier niet? En hoe moet het dan wel??
Een mutant!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef shadowfigure het volgende:
Okey, Bedank!
Hier is dan mijn inzending. Ik weet het, ik heb totaal geen paint skilzzz. Toch moet deze niet heel moeilijk zijn!
Titel + Artiest
[ afbeelding ]
oh ja, was in de war met kyles mom is a bitchquote:
Gorillaz - Kids With Gunsquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef shadowfigure het volgende:
Okey, Bedank!
Hier is dan mijn inzending. Ik weet het, ik heb totaal geen paint skilzzz. Toch moet deze niet heel moeilijk zijn!
Titel + Artiest
[ afbeelding ]
SOAD - Jet Pilot?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:29 schreef Shrien het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf heel trots op moet ik eerlijk zeggen. Succes !
Door dat vraagteken zie ik dat je twijfelt en dat je gegoogled hebt ?quote:
Neh. Ik was een aantal jaar terug fan van de band, en heb laatst in een poging tot jeugdsentiment weer een shitload gedownload. Dan luister je het een meer dan het ander.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:58 schreef Shrien het volgende:
[..]
Door die vraagteken zie ik dat je twijfelt en dat je gegoogled hebt ?![]()
metal church, met het nummer metal church, van het album album metal church?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht niet dat deze al te snel geraden gaat worden. De gemiddelde user hier zal de muziek niet luisteren.
De titel zelf is niet moeilijk te raden. Met wat googlewerk kom je dan wel bij de band uit.
Verrassend, maar nee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
metal church, met het nummer metal church, van het album album metal church?
1e is Nirvana – Jesus Doesn't Want Me for a Sunbeam (Unplugged in NYquote:
Kom naar beneden sla je slag Shrien.. ja kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:30 schreef Shrien het volgende:
Arctic Monkeys – From the Ritz to the Rubble ?
quote:
Die andere dan.. Kate Bush?quote:
quote:
Radiohead - Fake Plastic Treesquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:54 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
In één plaatje uit te leggen.
en demijne ook nog niet:quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Die van mij is nog niet geraden lieve mensen
nopequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:16 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Ik kan ook niks verzinnen bij die van BabblingBrook..
Bloodacolyte zn liedje zaliets met garbage te maken hebben..?
nopequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:18 schreef superworm het volgende:
Bloodacolyte, is die van jou "Take out the papers and the trash/Yakety Yak" van de Coasters?
Fur Elise is van 1810, maar die zul je wel niet bedoelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef verita het volgende:
Mijne is ook nog niet geraden![]()
Weer een (cryptische) hint: Ik word warm van de componist als ik mijn verblijfplaats ben
[ afbeelding ]
Nou, ik snap er geen kont van. Componisten zijn sowieso niet mijn sterkste vlak.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef verita het volgende:
Weer een (cryptische) hint: Ik word warm van de componist als ik mijn verblijfplaats ben
[ afbeelding ]
Dat kunnen we natuurlijk niet hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:06 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Nou, ik snap er geen kont van. Componisten zijn sowieso niet mijn sterkste vlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
is een hitje geweest van een éendagsvlieg uit amerika, het meisje waarover gezongen wordt heet kerst (vertaald)quote:
Iets van Wibi Soerjadi? Amadeus? Kun je wat meer richting aangeven?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef verita het volgende:
afbeelding ]
Mike Oldfield Jewel in The Crown? Counting Crows - Hanging Tree?quote:
Looking over a four leaf clover?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Die van mij is nog niet geraden lieve mensen
[ afbeelding ]
Eedagsvlieg uit 1922? Noelle? Noah? Trash?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:13 schreef bloodacolyte het volgende:
en demijne ook nog niet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:04 schreef Manono het volgende:
Ja hoi, tijd voor beweging in dit topic, er komen steeds meer plaatjes bij en naar sommigen kunnen we lang kijken maarre, het helpt niet!![]()
Misschien idee om evt vervolgtopic in MUZ te zetten waar je ws veel meer reacties krijgt, niet alleen Onzinners kunnen op hoog niveau Painten.
Je kan geluk hebben dat iemand hier het kent (ik noem een Rancid - Ghettobox) maar we zitten in ONZ waar de lol hoog is en de IQ's laag dus wees ff wat scheutiger met die hints, als ze na 1 pagina nog niet geraden zijn, thnx.
[..]
Is al geraden, dacht ik.quote:Iets van Wibi Soerjadi? Amadeus? Kun je wat meer richting aangeven?
[..]
Dichtbij. Ik leg een linkje met Nirvana.quote:Mike Oldfield Jewel in The Crown? Counting Crows - Hanging Tree?
Zo nee, heb je een 1e hint?
[..]
Geen idee bij deze.quote:Looking over a four leaf clover?Heeft die 4 x herhaling een functie? Zonee hint please?
[..]
Idem, geen idee.quote:Eedagsvlieg uit 1922? Noelle? Noah? Trash?
Zó moeilijk kan het idd toch niet zijn
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:26 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Is al geraden, dacht ik.
[..]
Dichtbij. Ik leg een linkje met Nirvana.
[..]
Geen idee bij deze.
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:46 schreef Modus het volgende:
Ja die "Weer een (cryptische) hint: Ik word warm van de componist als ik mijn verblijfplaats ben" was Gazebo - I like Chopin, die ken je wel Manolo. Good old 80s..
In deze post zegt verita het antwoord toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:31 schreef Manono het volgende:
[..]
Nee, zijn allemaal nog niet geraden.
Iets van Foo Fighhters dus, of Nirvana, ik weet het nog niet. Trees?
Morgen misschien iemand.
zal ik hem zeggen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:04 schreef Manono het volgende:
Eedagsvlieg uit 1922? Noelle? Noah? Trash?
Zó moeilijk kan het idd toch niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
backstreetboys?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Hint: Iets met het uitzicht en dezelfde spijkerbroek.
[ afbeelding ]
Is al geraden, en is niet grappig.quote:
U2 - Where the streets have no namequote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
niet op de grijze boom stam letten hahah
niet al te moeilijk
deze is goed.quote:
MMM MMM MMM MMM van de crash test dummiesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
niet op de grijze boom stam letten hahah
niet al te moeilijk
Vast niet Dreadful Shadows - (My) funeral processionquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Dusja het volgende:
Hier nog een, niet zo moeilijk:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast niet Dreadful Shadows - (My) funeral procession
Flowers on my Grave?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Dusja het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Wat zijn het?quote:
Ah oui!quote:
Deep Purple - Smoke on the Water?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:39 schreef Dusja het volgende:
Niet getekent maar ben wel benieuwd of iemand 'm raad:
[ afbeelding ]
Good Charlotte - Day That I Diequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Dusja het volgende:
[ afbeelding ]
Gorillaz - Dirty Harry?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
Even snel een makkelijke dan maar:
[ afbeelding ]
je komt in de buurtquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
Lijkt wel op iets van een space soldier of zo.
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nope![]()
Hint:nou dat zegt wat. van bijna alle nummers bestaat wel een nederlandse talige cover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs van instrumentale nummers
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Ok dan:quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou dat zegt wat. van bijna alle nummers bestaat wel een nederlandse talige cover.
zelfs van instrumentale nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenquote:![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef vettehap23 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine tip van de sluier: Nederlandse artiest(e)
Het Goede Doel met Nooduitgang?quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef vettehap23 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine tip van de sluier: Nederlandse artiest(e)
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok dan:Universal Soldier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Neen
D'oh, had ik niet gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 19:00 schreef Noodly het volgende:
[..]
Jeej!
Maar, die had ik ook al gepaint![]()
[..]
Van Alanis Morisette?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Head over Feet, maar laat ik dat maar goed rekenen
Just killing time van Black Label Society, dat antwoord is dus al 2 weken geleden gegevenquote:
battery metallica?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:20 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
een simpele om dit leuke topic te rebooten
jupsquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef padlarf het volgende:
Ik denk Liam Lynch met United states of whatever
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |