Fur Elise is van 1810, maar die zul je wel niet bedoelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef verita het volgende:
Mijne is ook nog niet geraden![]()
Weer een (cryptische) hint: Ik word warm van de componist als ik mijn verblijfplaats ben
[ afbeelding ]
Nou, ik snap er geen kont van. Componisten zijn sowieso niet mijn sterkste vlak.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef verita het volgende:
Weer een (cryptische) hint: Ik word warm van de componist als ik mijn verblijfplaats ben
[ afbeelding ]
Dat kunnen we natuurlijk niet hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:06 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[..]
Nou, ik snap er geen kont van. Componisten zijn sowieso niet mijn sterkste vlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
is een hitje geweest van een éendagsvlieg uit amerika, het meisje waarover gezongen wordt heet kerst (vertaald)quote:
Iets van Wibi Soerjadi? Amadeus? Kun je wat meer richting aangeven?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:51 schreef verita het volgende:
afbeelding ]
Mike Oldfield Jewel in The Crown? Counting Crows - Hanging Tree?quote:
Looking over a four leaf clover?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Die van mij is nog niet geraden lieve mensen
[ afbeelding ]
Eedagsvlieg uit 1922? Noelle? Noah? Trash?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:13 schreef bloodacolyte het volgende:
en demijne ook nog niet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:04 schreef Manono het volgende:
Ja hoi, tijd voor beweging in dit topic, er komen steeds meer plaatjes bij en naar sommigen kunnen we lang kijken maarre, het helpt niet!![]()
Misschien idee om evt vervolgtopic in MUZ te zetten waar je ws veel meer reacties krijgt, niet alleen Onzinners kunnen op hoog niveau Painten.
Je kan geluk hebben dat iemand hier het kent (ik noem een Rancid - Ghettobox) maar we zitten in ONZ waar de lol hoog is en de IQ's laag dus wees ff wat scheutiger met die hints, als ze na 1 pagina nog niet geraden zijn, thnx.
[..]
Is al geraden, dacht ik.quote:Iets van Wibi Soerjadi? Amadeus? Kun je wat meer richting aangeven?
[..]
Dichtbij. Ik leg een linkje met Nirvana.quote:Mike Oldfield Jewel in The Crown? Counting Crows - Hanging Tree?
Zo nee, heb je een 1e hint?
[..]
Geen idee bij deze.quote:Looking over a four leaf clover?Heeft die 4 x herhaling een functie? Zonee hint please?
[..]
Idem, geen idee.quote:Eedagsvlieg uit 1922? Noelle? Noah? Trash?
Zó moeilijk kan het idd toch niet zijn
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:26 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Is al geraden, dacht ik.
[..]
Dichtbij. Ik leg een linkje met Nirvana.
[..]
Geen idee bij deze.
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:46 schreef Modus het volgende:
Ja die "Weer een (cryptische) hint: Ik word warm van de componist als ik mijn verblijfplaats ben" was Gazebo - I like Chopin, die ken je wel Manolo. Good old 80s..
In deze post zegt verita het antwoord toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:31 schreef Manono het volgende:
[..]
Nee, zijn allemaal nog niet geraden.
Iets van Foo Fighhters dus, of Nirvana, ik weet het nog niet. Trees?
Morgen misschien iemand.
zal ik hem zeggen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:04 schreef Manono het volgende:
Eedagsvlieg uit 1922? Noelle? Noah? Trash?
Zó moeilijk kan het idd toch niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
backstreetboys?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Hint: Iets met het uitzicht en dezelfde spijkerbroek.
[ afbeelding ]
Is al geraden, en is niet grappig.quote:
U2 - Where the streets have no namequote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
niet op de grijze boom stam letten hahah
niet al te moeilijk
deze is goed.quote:
MMM MMM MMM MMM van de crash test dummiesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
niet op de grijze boom stam letten hahah
niet al te moeilijk
Vast niet Dreadful Shadows - (My) funeral processionquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Dusja het volgende:
Hier nog een, niet zo moeilijk:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast niet Dreadful Shadows - (My) funeral procession
Flowers on my Grave?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Dusja het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Wat zijn het?quote:
Ah oui!quote:
Deep Purple - Smoke on the Water?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:39 schreef Dusja het volgende:
Niet getekent maar ben wel benieuwd of iemand 'm raad:
[ afbeelding ]
Good Charlotte - Day That I Diequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Dusja het volgende:
[ afbeelding ]
Gorillaz - Dirty Harry?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
Even snel een makkelijke dan maar:
[ afbeelding ]
je komt in de buurtquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
Lijkt wel op iets van een space soldier of zo.
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nope![]()
Hint:nou dat zegt wat. van bijna alle nummers bestaat wel een nederlandse talige cover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs van instrumentale nummers
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Ok dan:quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou dat zegt wat. van bijna alle nummers bestaat wel een nederlandse talige cover.
zelfs van instrumentale nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenquote:![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef vettehap23 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine tip van de sluier: Nederlandse artiest(e)
Het Goede Doel met Nooduitgang?quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef vettehap23 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine tip van de sluier: Nederlandse artiest(e)
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok dan:Universal Soldier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Neen
D'oh, had ik niet gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 19:00 schreef Noodly het volgende:
[..]
Jeej!
Maar, die had ik ook al gepaint![]()
[..]
Van Alanis Morisette?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Head over Feet, maar laat ik dat maar goed rekenen
Just killing time van Black Label Society, dat antwoord is dus al 2 weken geleden gegevenquote:
battery metallica?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:20 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
een simpele om dit leuke topic te rebooten
jupsquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef padlarf het volgende:
Ik denk Liam Lynch met United states of whatever
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |