is goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:53 schreef shadowfigure het volgende:
@ Manono
Is het Drops of Jupiter van Train?
Andre Hazes - Een beetje verliefd?quote:
zou je een beetje om mn image willen denken?quote:
Runaway train! Van Soul Asylum.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:20 schreef Noodly het volgende:
en nog:
[ afbeelding ]
het is niet goed gepaint maar de trein rent.. makkelijk dus
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:25 schreef bloodacolyte het volgende:
zou je een beetje om mn image willen denken?
fout dus
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Manono het volgende:
[..]
oh hihi sowwy
I can tell u like to rock, but ehh, some hints?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
quote:
sorry.... niet gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:28 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja hoi, die postte Noodly al bijna een uur geleden. Grappig trouwens dat ze het nog eens deed
BZN - Er rent een trein door de gangquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:20 schreef Noodly het volgende:
en nog:
[ afbeelding ]
het is niet goed gepaint maar de trein rent.. makkelijk dus
Micheal Jackson - Walk like an Egyptian (ft. Obama)quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrij (/zeer?) moeilijke. Ik geef daarom alvast wat hints:
1: Makers komen uit NL
2: Obama zelf heeft er niks mee te maken, ik moest gewoon iemand hebben die veel en saai praatte.
3: Nieuw liedje, ook een vrij nieuwe (tot voor kort onbekend) band.
4: Obama doet op het eind zo'n 'Walk like an Egyptian'-ding. En dat is het antwoord overigens niet.
Excuses over het spandoek op het laatste plaatje.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Micheal Jackson - Walk like an Egyptian (ft. Obama)
Terence & Philip!quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:38 schreef Under_Score het volgende:
shut your fucking face uncle fucker van cartman uit southpark??
Pink Floyd - Wish you were herequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
sorry.... niet gezien![]()
maar er staat er nog 1 die nog niet geraden is.
denk roze
quote:
The President - She 's gonna like it ????quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrij (/zeer?) moeilijke. Ik geef daarom alvast wat hints:
1: Makers komen uit NL
2: Obama zelf heeft er niks mee te maken, ik moest gewoon iemand hebben die veel en saai praatte.
3: Nieuw liedje, ook een vrij nieuwe (tot voor kort onbekend) band.
4: Obama doet op het eind zo'n 'Walk like an Egyptian'-ding. En dat is het antwoord overigens niet.
Excuses over het spandoek op het laatste plaatje.
Oew dom, dat kan niet, punt drie niet goed gelezen. Liedje wat ik bedoel komt uit de jaren 1982-1984, zoiets.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef verita het volgende:
[..]
The President - She 's gonna like it ????
Don McLean of Madonna - American Pie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:19 schreef verita het volgende:
Is deze al geweest? Nogmaals, mijn paintskills zijn om te. Titel en artiest.
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef verita het volgende:
[..]
The President - She 's gonna like it ????
"Voicst is een Nederlandse indierockband uit Amsterdam. "quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Shut up and dance, maar dat is niet van een nieuwe Nederlandse band
Oepsquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef Noodly het volgende:
Ik snap echt totaal niks van die paints van verita
Ik kan die wel bij de eerste koppelen, maar niet bij de tweede. Ik zat zelf te denken aan Manowarquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef verita het volgende:
[..]
En bij de tweede: geformeerd in 1980-1983, Amerikaanse heavy metal band, naam was eerst anders.Dit nummer is wel heel anders dan gemiddeld
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef Modus het volgende:
Queensryche - Silent lucidity.
Die 2e van Veritas.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef Modus het volgende:
Queensryche - Silent lucidity.
Die 2e van Veritas.
Iets met Manowar?quote:
quote:
Nee.quote:
Hieronder je bestand uploaden, dan staat er ergens middenin je link als zoiets:quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:01 schreef shadowfigure het volgende:
Klinkt misschien heel dom, maar op andere fora kan ik gewoon mijn bestands locatie invoeren om een afbeelding toe te voegen. Hoezo kan dat hier niet? En hoe moet het dan wel??
Een mutant!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef shadowfigure het volgende:
Okey, Bedank!
Hier is dan mijn inzending. Ik weet het, ik heb totaal geen paint skilzzz. Toch moet deze niet heel moeilijk zijn!
Titel + Artiest
[ afbeelding ]
oh ja, was in de war met kyles mom is a bitchquote:
Gorillaz - Kids With Gunsquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef shadowfigure het volgende:
Okey, Bedank!
Hier is dan mijn inzending. Ik weet het, ik heb totaal geen paint skilzzz. Toch moet deze niet heel moeilijk zijn!
Titel + Artiest
[ afbeelding ]
SOAD - Jet Pilot?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:29 schreef Shrien het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf heel trots op moet ik eerlijk zeggen. Succes !
Door dat vraagteken zie ik dat je twijfelt en dat je gegoogled hebt ?quote:
Neh. Ik was een aantal jaar terug fan van de band, en heb laatst in een poging tot jeugdsentiment weer een shitload gedownload. Dan luister je het een meer dan het ander.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:58 schreef Shrien het volgende:
[..]
Door die vraagteken zie ik dat je twijfelt en dat je gegoogled hebt ?![]()
metal church, met het nummer metal church, van het album album metal church?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht niet dat deze al te snel geraden gaat worden. De gemiddelde user hier zal de muziek niet luisteren.
De titel zelf is niet moeilijk te raden. Met wat googlewerk kom je dan wel bij de band uit.
Verrassend, maar nee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
metal church, met het nummer metal church, van het album album metal church?
1e is Nirvana – Jesus Doesn't Want Me for a Sunbeam (Unplugged in NYquote:
Kom naar beneden sla je slag Shrien.. ja kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:30 schreef Shrien het volgende:
Arctic Monkeys – From the Ritz to the Rubble ?
quote:
Die andere dan.. Kate Bush?quote:
quote:
Radiohead - Fake Plastic Treesquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:54 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
In één plaatje uit te leggen.
en demijne ook nog niet:quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Die van mij is nog niet geraden lieve mensen
nopequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:16 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Ik kan ook niks verzinnen bij die van BabblingBrook..
Bloodacolyte zn liedje zaliets met garbage te maken hebben..?
nopequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:18 schreef superworm het volgende:
Bloodacolyte, is die van jou "Take out the papers and the trash/Yakety Yak" van de Coasters?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |