Hieronder je bestand uploaden, dan staat er ergens middenin je link als zoiets:quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:01 schreef shadowfigure het volgende:
Klinkt misschien heel dom, maar op andere fora kan ik gewoon mijn bestands locatie invoeren om een afbeelding toe te voegen. Hoezo kan dat hier niet? En hoe moet het dan wel??
Een mutant!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef shadowfigure het volgende:
Okey, Bedank!
Hier is dan mijn inzending. Ik weet het, ik heb totaal geen paint skilzzz. Toch moet deze niet heel moeilijk zijn!
Titel + Artiest
[ afbeelding ]
oh ja, was in de war met kyles mom is a bitchquote:
Gorillaz - Kids With Gunsquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef shadowfigure het volgende:
Okey, Bedank!
Hier is dan mijn inzending. Ik weet het, ik heb totaal geen paint skilzzz. Toch moet deze niet heel moeilijk zijn!
Titel + Artiest
[ afbeelding ]
SOAD - Jet Pilot?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:29 schreef Shrien het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf heel trots op moet ik eerlijk zeggen. Succes !
Door dat vraagteken zie ik dat je twijfelt en dat je gegoogled hebt ?quote:
Neh. Ik was een aantal jaar terug fan van de band, en heb laatst in een poging tot jeugdsentiment weer een shitload gedownload. Dan luister je het een meer dan het ander.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:58 schreef Shrien het volgende:
[..]
Door die vraagteken zie ik dat je twijfelt en dat je gegoogled hebt ?![]()
metal church, met het nummer metal church, van het album album metal church?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht niet dat deze al te snel geraden gaat worden. De gemiddelde user hier zal de muziek niet luisteren.
De titel zelf is niet moeilijk te raden. Met wat googlewerk kom je dan wel bij de band uit.
Verrassend, maar nee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
metal church, met het nummer metal church, van het album album metal church?
1e is Nirvana – Jesus Doesn't Want Me for a Sunbeam (Unplugged in NYquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |