Terence & Philip!quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:38 schreef Under_Score het volgende:
shut your fucking face uncle fucker van cartman uit southpark??
Pink Floyd - Wish you were herequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
sorry.... niet gezien![]()
maar er staat er nog 1 die nog niet geraden is.
denk roze
quote:
The President - She 's gonna like it ????quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:19 schreef ikzegmaarwat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrij (/zeer?) moeilijke. Ik geef daarom alvast wat hints:
1: Makers komen uit NL
2: Obama zelf heeft er niks mee te maken, ik moest gewoon iemand hebben die veel en saai praatte.
3: Nieuw liedje, ook een vrij nieuwe (tot voor kort onbekend) band.
4: Obama doet op het eind zo'n 'Walk like an Egyptian'-ding. En dat is het antwoord overigens niet.
Excuses over het spandoek op het laatste plaatje.
Oew dom, dat kan niet, punt drie niet goed gelezen. Liedje wat ik bedoel komt uit de jaren 1982-1984, zoiets.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef verita het volgende:
[..]
The President - She 's gonna like it ????
Don McLean of Madonna - American Pie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:19 schreef verita het volgende:
Is deze al geweest? Nogmaals, mijn paintskills zijn om te. Titel en artiest.
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef verita het volgende:
[..]
The President - She 's gonna like it ????
"Voicst is een Nederlandse indierockband uit Amsterdam. "quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Shut up and dance, maar dat is niet van een nieuwe Nederlandse band
Oepsquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef Noodly het volgende:
Ik snap echt totaal niks van die paints van verita
Ik kan die wel bij de eerste koppelen, maar niet bij de tweede. Ik zat zelf te denken aan Manowarquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef verita het volgende:
[..]
En bij de tweede: geformeerd in 1980-1983, Amerikaanse heavy metal band, naam was eerst anders.Dit nummer is wel heel anders dan gemiddeld
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef Modus het volgende:
Queensryche - Silent lucidity.
Die 2e van Veritas.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef Modus het volgende:
Queensryche - Silent lucidity.
Die 2e van Veritas.
Iets met Manowar?quote:
quote:
Nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |