Allemaal vandaag?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inderdaad, maar leuk is anders. Sterkte vandaag
Ik mag vandaag een hoop boeken en literatuur gaan lezen. In volgorde:
- De Turkenkrijg (Erasmus)
- The influence of the Islam on medieval Europe
- The Old World and the New 1429-1650
- 2 readers
- Modern europe: from the Renaissance till the age of Napoleon
YayGelukkig heb ik wel goed geslapen
Wat voor cursus?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Vakantie, wat zou dat heerlijk zijn...
En dan te bedenken dat ik vrijwillig een cursus van 5 weken aan het volgen ben die ik helemaal niet nodig heb. Ik had gewoon al 2 weken vrij kunnen zijn.
* Mini_rulez is stiekem ook wel benieuwd naar de afloop van het buurmanverhaal.
Niet allemaal vandaag toch?? Zo jammer van het mooie weer!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inderdaad, maar leuk is anders. Sterkte vandaag
Ik mag vandaag een hoop boeken en literatuur gaan lezen. In volgorde:
- De Turkenkrijg (Erasmus)
- The influence of the Islam on medieval Europe
- The Old World and the New 1429-1650
- 2 readers
- Modern europe: from the Renaissance till the age of Napoleon
YayGelukkig heb ik wel goed geslapen
Ja, tenminste ik heb morgen openboek tentamen waarvoor alles is, muv het laatste boek. Dan moet ik donderdag letterlijk in mijn hoofd gestampt hebben. De rest is dus voor morgen, maar aangezien het dus pas om 15:00 begint kan ik 's ochtends ook nog wel wat doen, en bovendien heb ik een gedeelte al eerder gelezen, dus dat hoef ik niet per sé nog een keer te doen, maar het is wel fijn voor de herhalingquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Laatste post:
[..]
Allemaal vandaag?. Sterkte dan
.
Ik ben een beetje verknipt, want ik zit vandaag gewoon voor m'n lol in een reader van moderne Nederlandse letterkunde te lezen.
Het is voor mijn studie. Helaas moet het gros toch echt vandaag gelezen zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet allemaal vandaag toch?? Zo jammer van het mooie weer!
Ik lees eigenlijk nooit meer moeilijke boeken. Alleen nog "lichte" literatuur. Ik heb er de concentratie niet meer voor om voor m'n plezier iets ingewikkelds te gaan lezen. Best slecht eik!
Hihi, de buurman moest eens weten dat hij een eigen naamtopic heeft!![]()
Voortgezette celbiologie.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat voor cursus?
Ik heb nog een week tentamens, dan een weekje vrij (maar dan werk ik wel 16 uur in de week) en daarna weer tentamens, pas in de eerste week van juli ben ik echt vrij.
Juist buiten in de zon gaan zitten lezen! Heb ik ook tijdens mn examens gedaan, en ben toen genadeloos verbrand, maar dat is natuurlijk mijn eigen schuldquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet allemaal vandaag toch?? Zo jammer van het mooie weer!
Oh, dat heb ik ook hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef conleche het volgende:
Ik lees eigenlijk nooit meer moeilijke boeken. Alleen nog "lichte" literatuur. Ik heb er de concentratie niet meer voor om voor m'n plezier iets ingewikkelds te gaan lezen. Best slecht eik!
FOK! is nou eenmaal op zijn aantrekkelijkst in de tentamenweek.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, tenminste ik heb morgen openboek tentamen waarvoor alles is, muv het laatste boek. Dan moet ik donderdag letterlijk in mijn hoofd gestampt hebben. De rest is dus voor morgen, maar aangezien het dus pas om 15:00 begint kan ik 's ochtends ook nog wel wat doen, en bovendien heb ik een gedeelte al eerder gelezen, dus dat hoef ik niet per sé nog een keer te doen, maar het is wel fijn voor de herhaling
En dan vooral door blijven Fok!ken hé
In niet bestaande woorden kan je ook geen fouten maken!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Er staat een 'd' te weinig in de TT.
Dat is een epic fail als bijna-Neerlandica.
Ludduvuddu bestaat wel hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
In niet bestaande woorden kan je ook geen fouten maken!
+ als je een scriptie af moet makenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
FOK! is nou eenmaal op zijn aantrekkelijkst in de tentamenweek.
Die is voor 99,9 % af. Moet alleen nog een bijschrift schrijven bij de grafieken + de grafieken aanpassen, zodat ze niet stuk voor stuk één hele blz in beslag nemen. Maar ik ben tussendoor ook nog bezig met een ander werkstuk en dat schiet ook heel erg op, dus ik verveel me niet zoquote:
Ik sinds september, dus ca 9,5 maand, terwijl er officieel een half jaar voor staatquote:Op zondag 8 juni 2008 12:16 schreef -marz- het volgende:
Wat goed!!ik heb 1,5 jaar over mijn afstudeeronderzoek gedaan
Beschikbaarheid is dan ook gelijk het enige voordeel van proefdieren. Oja, en dat ze lief en wollig zijn, maar dat is eigenlijk ook weer een nadeel.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:26 schreef -marz- het volgende:
Ze kunnen alleen niet schrijven, da's lastig als ze zoals in mijn dataset een dagboekje moesten bijhouden.
Gebruikt ze op MSN ook zoveelquote:Op zondag 8 juni 2008 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit buiten, maar het is veel te warm.
Voor degenen die moblo missen: ik zag net dat ze een fractie van een seconde online is geweest eerder vandaag (MSN). Ze leeft dus nog
![]()
.
Weet niet. Nog niet zoveel met haar gepraat.quote:
Succes. Hier nietquote:Zo maar eens kijken of er op mijn balkon te zitten valt zonder gegrilled te worden. Had ik nou maar die PARASOL GEKOCHT
Keukenpapier?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef -marz- het volgende:
Ohja en ik heb aan het eind van deze rol geen wcpapier meerspannende tijden breken aan!
Wat?quote:
Ik mag dat toch zeker wel bespottelijk vinden als die Italianen ons bespottelijk vinden?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Is eigenlijk hygienischer en frisser, Viking. Minder praktisch, dat wel. Maar bespottelijk zou ik het niet willen noemen
O die vind ik ook echt heel erg. Wat een smerigheid.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag dat toch zeker wel bespottelijk vinden als die Italianen ons bespottelijk vinden?.
Nou ja, ik ben allang blij dat de sta-wc's zijn afgeschaft in Frankrijk (al vind je die waarschijnlijk hier en daar nog wel; vorig jaar nog eentje tegengekomen op de begraafplaats van Montmartre).
Ook niet mijn favoriete onderwerp, maar het is in elk geval minder onsmakelijk.quote:
Proessssstquote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Is statistiek opdrachten maken een ander woord voor neuken of hebben jullie gewoon een hele saaie zondagmiddag?
Ik moet een statistiek tentamen maken, en aangezien ik nooit echt wiskunde heb gehad helpt mijn vriend me daar meequote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Is statistiek opdrachten maken een ander woord voor neuken of hebben jullie gewoon een hele saaie zondagmiddag?
Grinnikquote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Zeg, we zijn je ouders niet hoor. Je hoeft bij ons geen verhalen op te hangen.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
Voor de duidelijkheid we hebben nog geen sex dus het was ook echt geen ander woord ervoor
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, we zijn je ouders niet hoor. Je hoeft bij ons geen verhalen op te hangen.
Dat wordt ook eens tijd dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
Voor de duidelijkheid we hebben nog geen sex dus het was ook echt geen ander woord ervoor
Geen verhalen ik meld hier gewoon altijd wat ik doequote:Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, we zijn je ouders niet hoor. Je hoeft bij ons geen verhalen op te hangen.
En jullie hebben 6 maanden?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb het hem van te voren uitgelegd en hij heeft er nu geen problemen mee, natuurlijk zou hij er ook geen probleem mee hebben als ik zei dat we het nu dedenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
En hoe vindt híj dat, dat wachten?![]()
* conleche stelt haar visie op de jeugd van tegenwoordig weer enigszins bij
Ja maar ik ben nog jongquote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
Maar tussen een one night en 6 maanden zitten 182 nachten, roughly!!!
Nee ik ben katholiek maar kan niet zeggen dat ik geloofquote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben je gereformeerd? (Dat zou wel verklaren waarom je zoveel rokken draagt ook!)
Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!quote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben je gereformeerd? (Dat zou wel verklaren waarom je zoveel rokken draagt ook!)
Ik heb ook een hele andere kant inderdaad, ben ook wel een seksueel persoon en zeker niet saai in bedquote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!
Het is ook niets om je voor te schamen, maar ik vraag me dan altijd af of de hormonen dan niet all over the place vliegen......
Note the P.I.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!
Het is ook niets om je voor te schamen, maar ik vraag me dan altijd af of de hormonen dan niet all over the place vliegen......
Ik vind anderen ook echt niet een slet, en vind dat zelfs nog geen negatieve term eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames.
Nee, maar serieus: iedereen moet lekker zelf weten hoe lang 'ie wacht. Ik zie er het nut niet van in. Als ik zin heb, heb ik zin en dan denk ik niet: "Goh, mensen mochten me wel eens een slet gaan vinden!". Bovendien zie ik seks niet als iets 'heiligs' wat je moet bewaren voor een speciaal persoon.
Daarin zie ik de invloed van het christendom en tegen die invloed probeer ik me al jaren met hand en tand te wapenen.
Nou, dat is weer wat puberaal geformuleerd, maar het speelt zeker mee, jaquote:Op zondag 8 juni 2008 17:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dus je bènt ook helemaal geen lesbische slettebak, het is alleen om je af te zetten tegen de kerk!
Volgens mij zei je na je vakantie in Griekland (?) toch echt iets anders... Maar ik ga niet terugzoekenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind anderen ook echt niet een slet, en vind dat zelfs nog geen negatieve term eigenlijk
Hmm dat is alweer een jaar geleden, op deze leeftijd kan dat nog wel eens veranderenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij zei je na je vakantie in Griekland (?) toch echt iets anders... Maar ik ga niet terugzoeken.
Het nut ervan.. ach er zijn natuurlijk van die mannen die maar voor 1 nachtje willen. Al ben ik zelf ook niet zo van het wachten. Maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in. Ik moet er wel verliefd op zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames.
Nee, maar serieus: iedereen moet lekker zelf weten hoe lang 'ie wacht. Ik zie er het nut niet van in. Als ik zin heb, heb ik zin en dan denk ik niet: "Goh, mensen mochten me wel eens een slet gaan vinden!". Bovendien zie ik seks niet als iets 'heiligs' wat je moet bewaren voor een speciaal persoon.
Daarin zie ik de invloed van het christendom en tegen die invloed probeer ik me al jaren met hand en tand te wapenen.
Overigens ben ik ook niet iemand voor one night stands, hoor. Het moet ook op andere vlakken klikken. Ik zou niet zomaar met iemand kunnen gaan, exclusief voor de seks.
Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het nut ervan.. ach er zijn natuurlijk van die mannen die maar voor 1 nachtje willen. Al ben ik zelf ook niet zo van het wachten. Maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in. Ik moet er wel verliefd op zijn.
Volgens mij zei Miss_S ooit in dit topic dat op vakantie in Griekenland dat haar favo oefening met haar benen wijd was(iets met yoga ofzo...)
Ik ben ook niet zo maar vind het niet erg als iemand dat wel isquote:Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.
Ooit dacht ik er ook zo over, hoor. Maar ik heb nu eenmaal volstrekt geen zelfbeheersing.
Er zijn mensen die aan meer dingen denken dan alleen sexquote:Op zondag 8 juni 2008 17:36 schreef -marz- het volgende:
6 maanden ?? En die arme jongen maar lief statistiek opdrachten maken in de hoop dat hij er dan eindelijk een keer overheen mag![]()
Ik zou ook "wachten" met mijn lief, in de trant van, hij moet niet denken dat ik een slet ben die zomaar met jan en alleman de koffer induikt en we moeten elkaar laten zien dat het niet om de seks te doen is (ofzoiets). Dat heeft denk ik toch wel 48 uur geduurd
Ik heb ooit zelfs gedacht om te wachten met seks tot na het huwelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.
Ooit dacht ik er ook zo over, hoor. Maar ik heb nu eenmaal volstrekt geen zelfbeheersing.
Ik wil graag trouwen maar nee zo lang heb ik nooit willen wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb ooit zelfs gedacht om te wachten met seks tot na het huwelijk
Needless to say dat ik dát niet heb volgehouden
Maar heb je het sowieso nooit gedaan, of alleen met de huidige meneer nog niet?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil graag trouwen maar nee zo lang heb ik nooit willen wachten
Ik ben geen maagd meer en daar heb ik ook geen spijt vanquote:Op zondag 8 juni 2008 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar heb je het sowieso nooit gedaan, of alleen met de huidige meneer nog niet?
Mijn moeder is ook verrassend progressief op dat vlak. Zij en mijn vader 'voelden' alleen maar wat voor ze trouwden, maar ze zei dat ze, als ze nu jong was geweest, wel voor het trouwen gaan met mijn vader zou gaan seksen, omdat het toch ook wel erg belangrijk is dat het klikt in bedquote:Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
En hebben jullie dan al een datum gepland ofzo, voor het moment supreme? Of zien jullie wel? Wat is nou een geschikt moment? Het lijk me zo dat de verwachtingen steeds hoger gespannen raken enzo. Straks valt het nog tegen
Die jongen is straks zò verheugd dat ie d'r echt op mag...quote:Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
En hebben jullie dan al een datum gepland ofzo, voor het moment supreme? Of zien jullie wel? Wat is nou een geschikt moment? Het lijk me zo dat de verwachtingen steeds hoger gespannen raken enzo. Straks valt het nog tegen
Maar ben ik dan nu sowieso al niet progressief op dat vlak?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook verrassend progressief op dat vlak. Zij en mijn vader 'voelden' alleen maar wat voor ze trouwden, maar ze zei dat ze, als ze nu jong was geweest, wel voor het trouwen gaan met mijn vader zou gaan seksen, omdat het toch ook wel erg belangrijk is dat het klikt in bed.
Jullie spreken wel met veel respect over ons hequote:Op zondag 8 juni 2008 17:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die jongen is straks zò verheugd dat ie d'r echt op mag...![]()
Scary!quote:Op zondag 8 juni 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
Buurman update:
Ik kwam thuis en hij is in ieder geval ook weer gewoon thuis, want de heavy metal klinkt weer luid en duidelijk!De bovenbovenbuuf (dus die woont weer boven de dramaking) is er ook, maar we kunnen niet echt erover kletsen, omdat hij dat kan horen. Ik vond wel een groot mes in m'n achtertuin. Ik weet niet of hij m'n tomatenplant niet lief vond of het had voorzien op de grindtegels (die idd oerlelijk zijn)
Waar ben je eigenlijk bang voor?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ben ik dan nu sowieso al niet progressief op dat vlak?
Ik ben net 20, oke ik weet dat je dan al minstens 20 bedpartners gehad moet hebben
Maar ik vind mezelf er gewoon nog jong voor om er zo 'los' me om te gaan
Het geeft heus niet als je zgn. conservatief ingesteld bent hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:
Maar ben ik dan nu sowieso al niet progressief op dat vlak?
Ik ben net 20, oke ik weet dat je dan al minstens 20 bedpartners gehad moet hebben
Maar ik vind mezelf er gewoon nog jong voor om er zo 'los' me om te gaan
Volgens mij begon ik dit verhaal met dat het een lang verhaal wasquote:Op zondag 8 juni 2008 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk bang voor?. Waaróm wacht je. Waarom zou je er voorzichtig mee omgaan als je jong bent en niet als je ouder bent?
Overigens heb ik zelf ook niet talloze bedpartners gehad, hoor. Een stuk of 4 mannen, denk ik en slechts 2 vrouwen, dus dat is een heel bescheiden score. Ik ben nu eenmaal vrij kritisch en ik ben heel vaak afgewezen, omdat ik te jong was
.
Het tweede punt is misschien onzin maar het is wel wat je tegenwoordig om je heen zietquote:Op zondag 8 juni 2008 17:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou dat respectloos zijn?
[..]
Het geeft heus niet als je zgn. conservatief ingesteld bent hoor.
En je tweede punt is onzin, je moet niets. Het is maar net waar je je fijn bij voelt.
Maar het kan gewoon gebeuren dat je vrij snel weet dat iemand niet zomaar een scharrel is en dat het wederzijds is, waarom zou je dan wachten met zoiets.
Dat doen ze expres. Dan kunnen de meiden tijdens het wekelijks theeleut-uurtje waarin de viva besproken wordt, zeuren dat mannen allemaal van die sletten zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:05 schreef -marz- het volgende:
Die mannen in "man in bed" in de Viva hebben ook altijd 300 bedpartners en 40 one night stands gehad, daar verbaas ik mij altijd over
Die heb ik ook net gedronken en toen bedacht ik me pas dat ik zou hardlopen. Zou dat gaan???quote:Op zondag 8 juni 2008 18:18 schreef -marz- het volgende:
Ik ga voortaan ook vis/groente pakketjes bbq' en
* -marz- gaat met een klein wodkaatje verder naar de film kijken
Denk dat dat eraan ligt hoe goed je tegen drank kan, denk dat het geen probleem moet zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik ook net gedronken en toen bedacht ik me pas dat ik zou hardlopen. Zou dat gaan???
Je kan altijd je mening nog geven hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 18:49 schreef Inderdaad het volgende:
Wat een leuk gesprek. Ik ben ook altijd te laat.
Ah, gelukkig maar.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je kan altijd je mening nog geven hoor
Dat is zo handig aan messagesboards
Met sex of zonder?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:54 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar.
Ik zou er sowieso niet veel over kunnen zeggen, slechts een keer een relatie gehad voor 3/4 weken ofzo.
Stomen.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kook gezond vanavondben nu zilvervliesrijst aan het stomen (voor het eerst in de nieuwe stoomkoker dus ik ben benieuwd) en straks gaat daar nog scharfilet, lenteuitjes, paprika en taugé bij in. Lekker met sojasaus, limoensap en gember
. Heb er nu al zin in.
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kook gezond vanavondben nu zilvervliesrijst aan het stomen (voor het eerst in de nieuwe stoomkoker dus ik ben benieuwd) en straks gaat daar nog scharfilet, lenteuitjes, paprika en taugé bij in. Lekker met sojasaus, limoensap en gember
. Heb er nu al zin in.
Ja, of doe je sportschoenen aan en ga gewoon een eind wandelen 's avonds na het eten. Het is hartstikke lang licht, dus dat is best lekker en dan flink doorstappen, dan krijg je volgens mij vanzelf zin om weer te gaan sporten.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat goed dat je bent gaan rennen! Ik moet eerlijk en met grote schaamte toegeven dat ik nu officieel alweer drie maanden niet heb gesport. Ik weet dat ik het moet oppakken, maar ik schuif het steeds voor me uit met allerlei flauwe excuses. Deze week heb ik mezelf als doel gezet dat ik tenminste één avond naar de sportschool ga. Misschien dat klein beginnen me weer op weg kan helpen.
Ja, da's ook een goeie! Evy durf ik niet meer aan te beginnen, na twee keer tot les 10 te zijn gekomen kreeg ik steeds meer last van m'n knieen, en voor de klas kan ik dat er niet bij hebben. Maar gewoon lekker wandelen en fietsen is natuurlijk een goed begin.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, of doe je sportschoenen aan en ga gewoon een eind wandelen 's avonds na het eten. Het is hartstikke lang licht, dus dat is best lekker en dan flink doorstappen, dan krijg je volgens mij vanzelf zin om weer te gaan sporten.
Ik herken het hoor! Vooral na het eten 's avonds doe ik ook niet veel meer terwijl als ik het wél doe ik me veel beter voel. Al is het maar de was wegstrijken of zo.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, da's ook een goeie! Evy durf ik niet meer aan te beginnen, na twee keer tot les 10 te zijn gekomen kreeg ik steeds meer last van m'n knieen, en voor de klas kan ik dat er niet bij hebben. Maar gewoon lekker wandelen en fietsen is natuurlijk een goed begin.
Ik moet gewoon eens van m'n aartsluie kont afkomen.. En ik houd mezelf steeds voor dat dat makkelijker wordt als ik eenmaal afgestudeerd ben, maar daarna ga ik natuurlijk werken en het is niet alsof ik het dan ineens minder druk krijg ofzoslaat nergens op dus.
Hmm, ik woon een kwartier van het centrum afquote:Op zondag 8 juni 2008 19:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik weet niet hoe jij woont Razztwizzle, maar ik ga weleens te voet naar de stad om iets te drinken en dan weer terug. Dat is toch 2 keer een uurtje lopen. Ik ben meestal ook te lui om te gaan sporten, maar wandelen in de buitenlucht vind ik leuker omdat je dan nog wat te zien hebt onderweg. Ik loop dan wel samen met mijn vriendje, alleen iets gaan drinken is natuurlijk wel een beetje saai.
Nee hoor. Lekker gaan fietsenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:
Wat denken jullie, is het heel erg suf om naar het werk (20 km) heen en weer te rijden om een usb stick op te halen?
Ik moet morgen een eind rijden en luister in de auto altijd muziek vanaf die usb stick, ben er redelijk aan verknocht
Nee, vooral doen. Anders zit je je morgen maar te ergeren. Ik word zelf altijd bloedchagrijnig als ik 's ochtends geen muziek heb kunnen luisteren terwijl ik dat wel wildequote:Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:
Wat denken jullie, is het heel erg suf om naar het werk (20 km) heen en weer te rijden om een usb stick op te halen?
Ik moet morgen een eind rijden en luister in de auto altijd muziek vanaf die usb stick, ben er redelijk aan verknocht
Neejoh! 20 km is een uurtje fietsen. Doe ik ook dagelijks.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:47 schreef -marz- het volgende:
Fietsen, dan ben ik vannacht om 12 uur wel thuis denk ikdat is me iets te gortig, toch.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef conleche het volgende:
O ja jij bent jarig vandaag!! Waarom zeg je dan ook niks, muts!!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Jep, doe ik ook altijd. Gewoon een sportshirtje aan voor 't fietsen en dan je "echte" kleding even snel aanschieten als je op je werk bent. Broek hoef ik nooit te wisselen want daar zweet ik nooit zo in.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:30 schreef Miss_S het volgende:
Omkleden op je werk, tenminste zo deed ik het op school altijd
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet wil doen hequote:Op zondag 8 juni 2008 20:35 schreef -marz- het volgende:
Ik moet er op het werk een nette dame uitzien enzo. Zie mezelf al in panty's wurmen op het toilet
Moet er maar ff goed over nadenken. Het lijkt me heerlijk om 's ochtends te fietsen door de bossen hier ipv in die stinkauto zitten (met usb radio, dat wel).
Alleen 's avonds wil ik graag "snel" naar huis kunnen, dat is dan minder.
Gezonderen hoort niet moeiljk te zijn, dat was toch de sleutel tot het succes?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopenidd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk
Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk![]()
Wat is er dan zo moeilijk aan het eetschema? Schrijft het echt precies voor wat je moet eten en hoeveel enzo?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopenidd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk
Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk![]()
Says who?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gezonderen hoort niet moeiljk te zijn, dat was toch de sleutel tot het succes?
Klopt maar als je nu al 'klaagt' lijkt het me niet de manier voor jouquote:Op zondag 8 juni 2008 21:11 schreef -marz- het volgende:
[..]
Says who?
Ik denk dat de sleutel tot succes voor iedereen anders is.
Niet hoeveel, maar wel wat. En vooral: wat nietquote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is er dan zo moeilijk aan het eetschema? Schrijft het echt precies voor wat je moet eten en hoeveel enzo?
Ik werk voor een assessment center achtig iets.quote:Mag ik trouwens vragen wat je voor werk doet, als je er zo netjes uit moet zien?
Ja weet ik niet. Daar ga ik achter komen. Ik denk dat ik mijn manier nog moet vinden, op zich sta ik nu open voor vanalles.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klopt maar als je nu al 'klaagt' lijkt het me niet de manier voor jou
Maar dat kan ik verkeerd zien
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
Marz, omdat je niet in het lijstje staat en ik het dus niet af en toe kan opzoeken ben ik weer vergeten hoe lang je bent, hoe oud en hoeveel je weegt en hoeveel je eraf moet hebben. Ik weet niet wat het schema van SHE precies inhoudt, ik ben er wel vrij zeker van dat het gaat werken, wat afvallen betreft, maar ik zit een beetje met hoe lang je het vol kan houden en dat je misschien dan daarna gaat terugvallen. En of het niet gewoon beter gaat werken als je veel gaat sporten en gewoon gezond gaat eten?
Zoals in eerdere quote, Jij in een broek.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Mijn witte broek had het feestje trouwens overleefd en de dag erna ookik kan het dus wel
Ik denk wel dat het kan, maar je zal er een ijzeren discipline voor moeten hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
Ookal zou het leuk zijn als er een echte SHE succesverhaal hier zou zijn en dan voor lange termijn
Maar met een ijzeren disicpline kan je met elk goed dieet afvallen, dus ik geloof ook zeker dat het kan maar als er na een paar dagen al gezegd wordt dat het (te) moeiljik is zie ik het een beetje somber inquote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het kan, maar je zal er een ijzeren discipline voor moeten hebben.
Ik wil ook wel een foto van jou in broek!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar met een ijzeren disicpline kan je met elk goed dieet afvallen, dus ik geloof ook zeker dat het kan maar als er na een paar dagen al gezegd wordt dat het (te) moeiljik is zie ik het een beetje somber in
En Clayton wil je bewijs hebben?
Dus: foto'squote:Op zondag 8 juni 2008 21:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto van jou in broek!
Als je daar al moeite mee hebt, dan wil je niet weten op welke schema's ik modellen zet.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Hmm, nu maak je me nieuwsgierig, zou ik het ook mogen zien?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je daar al moeite mee hebt, dan wil je niet weten op welke schema's ik modellen zet.
Dan ga je huilen, schreeuwen, tieren, janken. Dit is nog de minst erge!
Kom op dame; een beetje kloten kweken jij.
Je krijgt wel een kusje voor elke kilo die je verliest ..maakt dat het beter?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef -marz- het volgende:
Je krijgt er ook nog een SHE bij die je posts leest en je komt vertellen dat je kloten moet kweken. En als je die eenmaal hebt komt ze diezelfde kloten ook nog bont en blauw slaan als je je er niet aan houdt, vrees ik.
Ik heb meer aan een goede beurt als ik jullie geloofquote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Clayton1 het volgende:
Van SHE,
Je krijgt wel een kusje voor elke kilo die je verliest ..maakt dat het beter?
Je bent toch niet dronken he?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Clayton1 het volgende:
Van SHE,
Je krijgt wel een kusje voor elke kilo die je verliest ..maakt dat het beter?
Discipline krijg je niet door dat schema, dat moet toch wel al een beetje in je zittenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Het klinkt heel goed haalbaar eigenlijk, lijkt me heerlijk om na een paar weken te merken dat je echt discipline hebt gekregen. Suiker afkicken is inderdaad best heftig, maar je krijgt er zoveel energie door
. * bedenkt welke soorten broodbeleg er dan nog overblijven gaat lastig worden, maar ik wil het nu, spontaan, toch wel weer gaan proberen
.
Dat is makkelijk; rosbief en fricandeau..die zijn suikervrij. Lekker he?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Het klinkt heel goed haalbaar eigenlijk, lijkt me heerlijk om na een paar weken te merken dat je echt discipline hebt gekregen. Suiker afkicken is inderdaad best heftig, maar je krijgt er zoveel energie door
. * bedenkt welke soorten broodbeleg er dan nog overblijven gaat lastig worden, maar ik wil het nu, spontaan, toch wel weer gaan proberen
.
Onzin, discipline is door elke mongool aan te leren. Door herhaling en structuur.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Discipline krijg je niet door dat schema, dat moet toch wel al een beetje in je zitten
Fijne coach ben jequote:Op zondag 8 juni 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin, discipline is door elke mongool aan te leren. Door herhaling en structuur.
Zo doen we dat met honden ook.
Ik mag geen varkensvleesquote:Op zondag 8 juni 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is makkelijk; rosbief en fricandeau..die zijn suikervrij. Lekker he?
Misschien van de wodka die je voorschrijftquote:
Kipfilet op brood is wel met een hoop rotzooidingen, dus ik denk dat dat niet mag van she (voorverpakte vleeswaar iig)quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik mag geen varkensvlees. Blijven als ik het goed zie rosbief, kipfilet en kaas over? En misschien appelstroop?
Discipline heb ik ook wel, maar met een schema meer dan met mezelf.
ja, laat je vriend zich helemaal uitleven zou ik zeggen.Die zit al maanden te wachten.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb meer aan een goede beurt als ik jullie geloof
Sadistquote:Op zondag 8 juni 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is makkelijk; rosbief en fricandeau..die zijn suikervrij. Lekker he?
Kaas is uit den boze; volstrekt onzinnig broodbeleg.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik mag geen varkensvlees. Blijven als ik het goed zie rosbief, kipfilet en kaas over? En misschien appelstroop?
Discipline heb ik ook wel, maar met een schema meer dan met mezelf.
Dan kan er een paar maanden nog makkelijk bijquote:Op zondag 8 juni 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
ja, laat je vriend zich helemaal uitleven zou ik zeggen.Die zit al maanden te wachten.
Oooh, ik vermoed dat je na een aantal mailtjes 2 opties hebt:quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fijne coach ben je
Maar discipline leer je niet aan door wat lettertjes in een mailtje van jou
Mayo mag; mits zelfgemaakt of suikervrij.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sadist![]()
Ik vermoed dat ik mijn boterhammen ga beleggen met een combinatie van ui, tomaat, peper en misschien een beetje mayo (als daar geen suiker inzit, zo even nakijken)
En anders creëer ik wel een yoghurtsausje ofzo.
Dus we hebben 3 meiden die dit schema gaan volgen?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sadist![]()
Ik vermoed dat ik mijn boterhammen ga beleggen met een combinatie van ui, tomaat, peper en misschien een beetje mayo (als daar geen suiker inzit, zo even nakijken)
En anders creëer ik wel een yoghurtsausje ofzo.
Ik ben fel tegen low carb en als je beter kijkt, zie je dat het barst van de koolhydratenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien van de wodka die je voorschrijft
Ik vind het overigens goed haalbaar, lijkt me gewoon een low carb dieet (bv. Atkins). Ik heb al eerder gemerkt dat als je suiker schrapt van je menu dat je je 1) beter voelt, 2) meer energie hebt en 3) ook niet meer behoefte krijgt aan suiker.
Wat ik er wel jammer aan vind is dat je geen pasta of aardappelen mag. Voor de rest lijkt het redelijk op het schema wat ik ooit van een diëtiste kreeg.
De interessante vraag is wat dan 'gewoon gezond eten' is. Ik heb er vaker mee zitten dwepen, maar ik vergelijk elk diëtair advies met de Harvard Food Pyramid. Als ik bekijk wat SHE voorschrijft in haar weekmenu en wat de huidige wetenschappelijke inzichten zijn, dan komen die grotendeels overeen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet wat het schema van SHE precies inhoudt, ik ben er wel vrij zeker van dat het gaat werken, wat afvallen betreft, maar ik zit een beetje met hoe lang je het vol kan houden en dat je misschien dan daarna gaat terugvallen. En of het niet gewoon beter gaat werken als je veel gaat sporten en gewoon gezond gaat eten?
Weet jij of er in glucose-fructosestroop suiker zit?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Mayo mag; mits zelfgemaakt of suikervrij.
Ik zou voor zelfgemaakte kiezen, zo gebeurd en veel lekkerder.
Er zitten nu 16 fokkers op een soortgelijk schema ( voor elk na de begin periode aangepast )quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus we hebben 3 meiden die dit schema gaan volgen?
Interessantsucces
Je hebt gelijk. Ik vergat de rijstquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben fel tegen low carb en als je beter kijkt, zie je dat het barst van de koolhydraten
Die food pyramid ziet er goed uit hoor, maar ik hou er niet van als vaststaat wanneer ik wat moet gaan eten. Zelfs niet als het over hoofdlijnen gaat.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is volgens jou 'gewoon gezond eten'?
Ik ga overigens aan het schema.
Dat IS suiker. Weliswaar een 'natuurlijke' suiker, maar het is suiker.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weet jij of er in glucose-fructosestroop suiker zit?
Is suiker niet opgebouwd uit glucose en fructose eenheden?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Na een jaar? na 5 jaar is een stuk interessanterquote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zitten nu 16 fokkers op een soortgelijk schema ( voor elk na de begin periode aangepast )
2 ervan zitten nu op een verlies van 13 en 11 kg na 2.5 mnd ( wrs een hoop vocht ook ) en die mogen zich hier zelf komen verkneukelen.
2 zijn er afgehaakt; zijn zwak en zijn mijn aandacht onwaardig en de overigen op 5 dames na, zijn nog in de eerste maand.
Spannend is het pas na een jaar.
Met hardlopen ookquote:Op zondag 8 juni 2008 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
@Miss_S,
Je verliest er ook nog calorieen mee.
Dat heb ik ook, ik ben te eigenwijsquote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die food pyramid ziet er goed uit hoor, maar ik hou er niet van als vaststaat wanneer ik wat moet gaan eten. Zelfs niet als het over hoofdlijnen gaat.
Als de verhoudingen kloppen, dan ben je volgens mij al een heel eind.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die food pyramid ziet er goed uit hoor, maar ik hou er niet van als vaststaat wanneer ik wat moet gaan eten. Zelfs niet als het over hoofdlijnen gaat.
En wat is het probleem daarmee?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:15 schreef -marz- het volgende:
Miss_S ik dacht al, waar blijf je met je 30 kilo! Maar daar was je al
Dat klopt ook, want discipline en wilskracht zijn uitputtelijk. Alleen gewoontes houden stand.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof overigens niet in discipline, maar in goede gewoontes.
Met hardlopen hoeft dat niet, ik loop ook hard maar ik hoef niets te verliezen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Met hardlopen ooken woensdag weer dansen
Nee hoor, ik zat nog met gisteren in mijn hoofd en dacht dat het schema zou bestaan uit alleen de weekend dagen, zeg maar met Japanse rijst tot je er bij neer zou vallen. Dit ziet er goed uit, best smakelijk ook. Wel vrij bewerkelijk en prijzig, voor diegenen die niet zoveel geld hebben, maar ik zou dit niemand willen afraden.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De interessante vraag is wat dan 'gewoon gezond eten' is. Ik heb er vaker mee zitten dwepen, maar ik vergelijk elk diëtair advies met de Harvard Food Pyramid. Als ik bekijk wat SHE voorschrijft in haar weekmenu en wat de huidige wetenschappelijke inzichten zijn, dan komen die grotendeels overeen.
Wat is volgens jou 'gewoon gezond eten'?
Ik ga overigens aan het schema.
En dat werkt het beste tijdens sex?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:17 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Met hardlopen hoeft dat niet, ik loop ook hard maar ik hoef niets te verliezen.
Je moet met een bepaalde hartslag lopen om calorieen te verbranden.
Tja, mijn ervaringen zijn anders. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit weer is teruggevallen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Na een jaar? na 5 jaar is een stuk interessanter
daarom die resultaten van een paar maanden vind ik nooit zo interessant
Ik heb jaren gedaan over 30 kilo, maar in die jaren heb ik ook vele mensen gezien die dat in maanden zijn afgevallen, en allemaal zijn die ondertussen alweer terug op gewicht
Ik vond het juist wel meevallen qua prijzigheid? Of zit ik nou weer niet op te letten.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
Wel vrij bewerkelijk en prijzig, voor diegenen die niet zoveel geld hebben, maar ik zou dit niemand willen afraden.
Het werkt voor iedereen, maar het is ronduit schadelijk als je het langer dan een half jaar volhoud.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat nog met gisteren in mijn hoofd en dacht dat het schema zou bestaan uit alleen de weekend dagen, zeg maar met Japanse rijst tot je er bij neer zou vallen. Dit ziet er goed uit, best smakelijk ook. Wel vrij bewerkelijk en prijzig, voor diegenen die niet zoveel geld hebben, maar ik zou dit niemand willen afraden.
Ik ben dus helemaal niet fel tegen low-carb, zoals SHE maar dat is natuurlijk omdat het bij werkt als een tierelier
Tja ik was al 14 jaar dik dus of die 2 jaar extra nog veel uit maakte denk het nietquote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaringen zijn anders. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit weer is teruggevallen.
De high die het afbreken van suikers en de regelmaat geven, zijn een proven concept.
Ik heb zelf mijn twijfels bij te lang doen over afvallen. Recente onderzoeken wijzen uit dat langdurig overgewicht je het zogenaamde 'genetische dikkerdje' maakt. Ofwel, het legt de neiging tot dik worden vast in je genen. ( en geeft dit door aan je kinderen )
Op tempo en vooral verantwoord afvallen is meer mijn ding. De zweep erover.
Klopt, het is juist budgetair verantwoord..quote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel meevallen qua prijzigheid? Of zit ik nou weer niet op te letten.
Ik zie het zelf niet zo zitten om te beginnen aan iets wat ik niet vol wíl houden. Ik ben ooit ook fanatiek low-carb gegaan en uiteindelijk beleefde ik helemaal geen plezier meer aan eten, maar zag ik het alleen als een last. Nu kan ik gewoon genieten van mijn boterhammen, rijst, amandelen, ananas, pure chocolade, etc.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben dus helemaal niet fel tegen low-carb, maar dat is natuurlijk omdat het bij werkt als een tierelier
Lamarckquote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaringen zijn anders. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit weer is teruggevallen.
De high die het afbreken van suikers en de regelmaat geven, zijn een proven concept.
Ik heb zelf mijn twijfels bij te lang doen over afvallen. Recente onderzoeken wijzen uit dat langdurig overgewicht je het zogenaamde 'genetische dikkerdje' maakt. Ofwel, het legt de neiging tot dik worden vast in je genen. ( en geeft dit door aan je kinderen )
Tot daar geloofde ik je.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:
Hardlopers zijn immers tevreden met hun lichaam.
Je was als kind al dik?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja ik was al 14 jaar dik dus of die 2 jaar extra nog veel uit maakte denk het niet
En jouw ervaringen, dan ben ik benieuwd naar deze damesen dat bedoel ik echt alleen maar positief en vind het erg interessant om te volgen
Ik word beperkt door het saldo van onze gezamelijke hapjesrekening, waarvan mijn vent allerlei lekkere hapjes en biertjes kooptquote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En marz: jij bent ook geen student meer he, dat scheelt een hoop centjes!
Veel te dik jaquote:Op zondag 8 juni 2008 22:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Je was als kind al dik?
Mag ik vragen waarom?
Ik had er ook tijd voor nodig, hoor. In het begin was ik helemaal niet bereid om iets aan mijn eten te wijzigen. Nadat ik zag dat bewegen iets uithaalde en tot prettigere vormen leidde, ben ik langzaamaan begonnen om strenger te worden met mijn eten. Ik had tijd nodig om afscheid te nemen van 20 jaar slechte gewoontes.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja ik was al 14 jaar dik dus of die 2 jaar extra nog veel uit maakte denk het niet
Klopt, helaas kan ik de wereld niet veranderen ( I wish )quote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Lamarck![]()
En je zegt dat niemand terugviel, maar dat er wel mensen afhaakten.
En marz: jij bent ook geen student meer he, dat scheelt een hoop centjes!
Volgens mij is het meer zo dat mensen die aan sport doen, meer tevreden zijn met hun lichaam (let wel: tevredener! ) dan mensen die het niet doen.quote:
Ik was van het begin af aan streng, zelfs strenger dan laterquote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er ook tijd voor nodig, hoor. In het begin was ik helemaal niet bereid om iets aan mijn eten te wijzigen. Nadat ik zag dat bewegen iets uithaalde en tot prettigere vormen leidde, ben ik langzaamaan begonnen om strenger te worden met mijn eten. Ik had tijd nodig om afscheid te nemen van 20 jaar slechte gewoontes.
Van huis uit meegekregen dus?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Veel te dik ja
En waardoor het kwam, verkeerd eten en drinken + weinig sport
Gedeeltelijk toch de schuld van de ouders, denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Veel te dik ja
En waardoor het kwam, verkeerd eten en drinken + weinig sport
Vakantie in Parijs met mijn vriendje, als we naar het hotel gingen meosten we die halte hebbenquote:
Ik ben zelf wel erg positief over langzaam afvallen. Zo'n kilo per maand is prima. De meesten hier hebben geen medisch overgewicht, dus het is ook niet noodzakelijk om af te vallen, het is vooral cosmetisch. Als ik toen ik tiener en twintiger was niet van die idiote snel-afval-dieten had gevolgd, dan had ik nu heel waarschijnlijk een wat snellere stofwisseling gehad. Als ik niet sport kan ik serieus niet meer dan 1400 cal. eten, dan kom ik aan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Met de pap lepel ingegotenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Van huis uit meegekregen dus?
Hoe ben je tot de ommezwaai gekomen?
Als je als zwangere niet genoeg eet heeft het kind later wel neiging tot dik worden en DMII. Dit is goed zichtbaar bij bv. indianen, hindoestanen en ook turken en marokkanen in nederland.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb een volslagen onverantwoorde niet wetenschappelijk bewezen theorie en dat is dat omdat ik de 1e 4 weken niet voldoende moedermelk kreeg, wat mijn moeder niet in de gaten had, want ik was haar eerste kind en ze dacht dat alle baby's zo belachelijk veel huildenAnyway, daarna ben ik begonnen te eten en nooit meer opgehouden. Onverzadigbaar was ik en nog steeds moet ik stoppen voordat ik een sein krijg dat ik genoeg heb, want dat sein komt pas heeeeel laat door.
Ik vind je theorie niet vreemd.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel erg positief over langzaam afvallen. Zo'n kilo per maand is prima. De meesten hier hebben geen medisch overgewicht, dus het is ook niet noodzakelijk om af te vallen, het is vooral cosmetisch. Als ik toen ik tiener en twintiger was niet van die idiote snel-afval-dieten had gevolgd, dan had ik nu heel waarschijnlijk een wat snellere stofwisseling gehad. Als ik niet sport kan ik serieus niet meer dan 1400 cal. eten, dan kom ik aan.
Ik heb een volslagen onverantwoorde niet wetenschappelijk bewezen theorie en dat is dat omdat ik de 1e 4 weken niet voldoende moedermelk kreeg, wat mijn moeder niet in de gaten had, want ik was haar eerste kind en ze dacht dat alle baby's zo belachelijk veel huildenAnyway, daarna ben ik begonnen te eten en nooit meer opgehouden. Onverzadigbaar was ik en nog steeds moet ik stoppen voordat ik een sein krijg dat ik genoeg heb, want dat sein komt pas heeeeel laat door.
Ik weet niet of mijn moeder veel at tijdens de zwangerschap, maar ze was iig wel broodmager!!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je als zwangere niet genoeg eet heeft het kind later wel neiging tot dik worden en DMII. Dit is goed zichtbaar bij bv. indianen, hindoestanen en ook turken en marokkanen in nederland.
Suc6 ermee.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik geloof dat we allemaal bang zijn om het topic dicht te gooien
Ik ga iig douchen, en daarna pitten. Morgen tentamen,en ik moet nog een hoop doen. Thank god dat het een openboek tentamen is.
Van diegenen die aan jouw regime meedoen? Anders ben je 'm bijna kwijt, doe maar vast een pic. Kijken oft wat isquote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
Slavernij is nooit leuk, maar je moet je als mens wel kunnen verliezen..ook al is dat in eten.
Ik ga ook naar bed, in het kader van rust, reinheid en regelmaat.
Voor de dames die starten morgen, eet ze!
Ik doe braaf mee. De eerste met een mt36 krijgt mijn vriendje.
Je genen veranderen toch niet meer in de loop van je leven? Hoe werkt dit dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is een voor de voedingsmiddelenindustrie makkelijk te verwerken vorm van suiker, mede omdat het vloeibaar is. Fructose heeft als nare eigenschap dat het hongergevoel oproept in plaats van een verzadigd gevoel, zoals je van vetten en eiwitten krijgt. In de VS zijn ze er verzot op. Het wordt gemaakt van mais ("high fructose corn syrup"), is goedkoper dan suiker en smaakt zoeter. Ook je lever (die fructose verwerkt) heeft eronder te lijden.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
De enige van mijn vriendenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nietes ik ook. Maar ik heb verder niet echt een leven
.
Een jaar geleden zou ik mijzelf echt kunnen vinden in het standpunt van miss_squote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het doen! Ook al hoeft er niet zo veel af. Ik leef op suiker en voel mij daar slecht bij.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
Slavernij is nooit leuk, maar je moet je als mens wel kunnen verliezen..ook al is dat in eten.
Elke donderdag taart, jemig. Misschien moeten zij eens wat veranderen daarquote:Op maandag 9 juni 2008 06:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet eerst nog boodschappen halen voordat ik aan het schema kan beginnen. Ontbijt hier dus weer met muesli en magere yoghurt. Vanmiddag ga ik op m'n werk pindakaas, appelstroop en amandelen inslaan. Nu maar hopen dat de kamergenootjes er vanaf blijven.![]()
Ik maak er trouwens geen geheim van dat ik goed wil eten. Op m'n werk wordt wel eens een magnum voor de hele kamer gehaald, maar ze weten dat ik daar niet aan mee wil doen. Elke donderdag wordt er taart gegeten, en elke donderdag sta ik gezellig mee te doen maar alleen met een kopje thee. Het zou niet bij me opkomen om te zeggen dat ik buikpijn heb ofzo. Goed willen eten, dat begrijpt iedereen wel. Natuurlijk krijg ik wel eens opmerkingen in de trant van 'Kun je dan helemaal nooit iets lekkers eten? Moet je altijd zo streng zijn voor jezelf?' En dan zeg ik: 'Ja, ik moet altijd zo streng zijn voor mezelf, daar voel ik me het beste bij.'
Ik heb al maat 36quote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
Hey meid hoe gaat het met je buikprobs?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:08 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben niet aangekomen, maar ook niet afgevallen. Dus nog steeds 61.1
Vanochtend werken en dan vanmiddag naar het buitenbad om baantjes te zwemmen. En dan vanavond voetbal kijken
Weinig verandering, ene dag meer last dan de andere dag. Nog niks van het Radboud gehoord, zijn alleen tussen 10-12 uur bereikbaar ( had vrijdagmiddag zelf gebeld) Dus morgen als ik vrij ben nog maar een keer zelf bellen dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:38 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hey meid hoe gaat het met je buikprobs?
Niet als je eruit ziet als een rolladequote:Op maandag 9 juni 2008 08:47 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik heb een topje maat 36 aan, telt dat ook al?
Grote kans dat ik over een jaar ook zo denkquote:Op maandag 9 juni 2008 04:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Een jaar geleden zou ik mijzelf echt kunnen vinden in het standpunt van miss_s
nu ben ik meer een hippy. liefde seks blijheid!
Dan telt hetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:05 schreef -marz- het volgende:
[..]
Niet als je eruit ziet als een rollade
36 paste ik al niet toen ik 58kg woog. Als je 1.80m lang bent is mt 36 gewoon te kort (vooral broeken).
Oftewel: het is niet eerlijk !!!
Is dat niet van het ene uiterste naar het andere?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe mee met het schema van SHE![]()
Jammer dat ik net een bakje yoghurt met wat muesli op heb.
Muesli, en vooral cruesli was ooit een van mijn valkuilen. Ik deed er rustig 5 scheppen in, hoppa, weer 400 kcal. Minus de yoghurt he
Afkicken van suiker is echt nodig hier. Afgelopen weekend een zak Maltesers en een zak drop op: cash in 2000 kcal!
Da's 4 uren hardlopen om het eraf te krijgen.
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat niet van het ene uiterste naar het andere?
Als je al stopt met dat snoepen dan zou het al veel verschil maken, toch?
Ik vind het wel interessant om te volgen hier, zeker omdat de meeste zeggen niet echt een dieet te willen volgenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe niet mee met het SHE-dieet.
Jullie kunnen zo onderhand wel een eigen topic beginnen in LIF.
Bleh, vannacht pas om 2:30 in slaap gevallen en voel me nog steeds niet uitgerust. Maar er moet gewerkt worden, dus ik ga er toch maar uit.
Tja als je het niet aan de buitenkant ziet vinden de meeste het ook niet echt nodig om aan te passenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor![]()
Ik ben ook eigenlijk verwend, ik kan gruwelijk eten en toch word ik nooit écht te zwaar.
Daar kan ik blijkbaar nog niet goed mee omgaan, al zou ik inmiddels wel 10 kilo kwijt kunnen zonder te mager te worden
Ik vind het een stom dieet, eigenlijk (sowieso: diëtenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te volgen hier, zeker omdat de meeste zeggen niet echt een dieet te willen volgen
Succes met werken
Nou ja, je ziet wel dat ik niet heel slank ben, 70 kilo. Heb alleen een hele slanke taille en platte buik, daarmee smokkel ik. En die heupen zullen nooit in maat 36 passen vrees ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja als je het niet aan de buitenkant ziet vinden de meeste het ook niet echt nodig om aan te passen
Maar je gaat nu dus wel serieus dit dieet volgen?
Sauna is ook goed voor je zelfbeeld wat dat betreftquote:Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een dagje (openlucht)zwembad doet je beseffen dat het allemaal best wel meevalt (wat zijn er toch veel lelijke mensen...), maat 36 heb ik altijd al maar gelukkig hoef ik me niet te behelpen met andermans vriendje, en ik ben dól op seks.
Daarmee heb ik de hoofdpunten van het topic toch wel ongeveer te pakken, dacht ik.
Nou, wat mij betreft krijgt SHE een eigen dieettopic, hoor, net als Sonja Bakker, want als dat gezeik hier allemaal moet blijf ik weg.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Sauna is ook goed voor je zelfbeeld wat dat betreft
En Viking: het is wel ontopic
Ik vind het dieet op zich niet slecht, maar élk dieet helpt als je het volhoudt. en ik vind She's manier van communiceren nogal fel. Als je het niet volhoudt ben je meteen een slappe zak hooi.
Mensen hebben meer kwaliteiten dan het kunnen volhouden van een regime.
Ik vind het ook niet geweldig maar geloof ook niet dat het lang zal durenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het een stom dieet, eigenlijk (sowieso: diëten) en ik vind dit topic de laatste dagen ook een stuk minder leuk geworden met al die mensen die hier nooit komen en nu ineens wel omdat ze SHE's dieet gaan volgen
. Maar eens kijken hoe het verloopt, anders moet ik maar weer even een Slank-break inlassen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |