abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 21:00:14 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59316937
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
KD, wat fijn dat het goed is met je schoonvader.

Freecell, ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te stoppen met werken nu.
Zelf hoop ik dit keer wel tot 6 weken voor de datum te kunnen doorwerken. Maar ik reken maar nergens op. De vorige keer zat ik vanaf 23 weken thuis en dat was niet leuk. Ik ga er dit keer alles aan doen om zo lang mogelijk als verantwoord is door te werken.

Het bloedverlies is gestopt!

Vandaag heb ik een positiebroek gekocht, ik pas namelijk nog maar 2 broeken. Als ik die positiebroek aan heb, is het wel heel duidelijk dat ik zwanger ben! Het geeft hetzelfde effect als zwanger op mijn voorhoofd schrijven volgens mij.
ik ben pas twaalf weken en pas alleen nog in mijn trainingsbroeken (of een broek die van mijn vriend is, maar dat staat ook voor geen meter ) dus ik zal er ook moeten geloven binnenkort.. nog tips toevallig waar je goedkoop positiebroeken kan aanschaffen??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:02:24 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_59317029
H&M heeft wel schappelijke prijzen, maar bij de vorige zwangerschap vond ik de broeken van de H&M niet echt van goede kwaliteit. Sommigen hebben niet eens het einde van de zwangerschap gehaald en nadien heb ik ze allemaal weg moeten gooien, de gaten vielen er in. Prenatal gaat ook wel qua prijzen, die hebben sowieso vaak een rek met aanbiedingen, dat scheelt nogal wat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 21:06:10 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59317155
thnx cattie! ik heb (stomtoevallig) nog een waardebon liggen van H&M die niet verloopt (lang leve mijn vergeetachtigheid toen, kreeg de bon drie jaar geleden voor mijn verjaardag) daar heb ik nou wel een mooie bestemming voor

owja en cattie? 2 en halve maand lijkt snel maar met mijn ex heb ik het zes jaar geprobeerd en niets lukte, ruzie> uit elkaar> eigen huis, jeugdliefde terug, binnen vier maanden was het raak je moet je neit schuldig voelen, zeker niet als je collega's zo positief zijn
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 11 juni 2008 @ 21:58:16 #164
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59319232
Ik ga morgen ook positiekleding kopen. Ik ben nu echt zover dat de broeken die eerst nog wel lekker zaten, nu gewoon niet lekker meer zitten. En mijn shirtjes worden allemaal wat kort, vreemd he Alleen bij ons het dorp is alleen de miss Etam outlet met 1 rekje zwangerschapskleding (en dat is nu vooral voorjaarskleding, dus dikkere broeken en shirts met lange mouwen) dus we gaan nu naar Hoorn (een kwartiertje rijden met de auto) en daar hopelijk wat meer keuze.
Ga nog niet alles kopen, want zaterdag ben ik jarig en dan krijg ik ook nog waardebonnen en ws. ook wel geld. Dus dan ga ik sowieso daarna ook nog wat kleding kopen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59320845
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 22:45:08 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59321052
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap een broek van mijn vader, een spijkerbroek met elastieken voorkant, heb ik de hele zwangerschap gedragen en die zat zalig.. ik wil kijken of ik er weer zo eentje kan vinden

pi_59326243
Goedemorgen dames

Cattie wat fijn dat t bloedverlies eindelijk is gestopt!

Kd fijn dat t goed is gegaan met je schoonvader, ik hoop dat ie snel opknapt!

Hier verder niet veel nieuws, al redelijk vroeg opgestaan ..werd wakker van vriendje die ging werken en vanmiddag komt mijn vader langs en wil nog t eea gedaan hebben qua poetsen voor hij er is.
Ik moet ook nog naar mijn werk voor ze de kleine gaan halen om pasjes in te leveren en was me gister in bed aan t bedenken dat t allemaal wel dichtbij komt en dat ik toch whehe ineens...stress
pi_59326717
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....

Cattie fijn dat het bloedverlies is gestopt, zal wel een opluchting zijn of niet?!!

En KD, rommelt het nog steeds? Vandaag weer naar de VK? Ben benieuwd hoor, je laat ons allen wel in spanning zo. Vind wel knap dat je het zo lang vol houdt, lijkt me echt doodvermoeiend dat gerommel.
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:28:19 #169
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59327249
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.
Zet 'm op moeders!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:42:19 #170
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59327518
goedemorgend

Hier alles gelezen, maar ook weer alles vergeten sorry

Hier redelijk goed geslapen...

donderdag 12 juni 2008 @ 09:48:18 #171
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59327634
Faja, daar had ik het gisteravond ook nog met over. Dat als ik nu alles koop, dat ik dan met bijv. 30 weken niks meer pas! Dus ik doe nu wel een klein gedeelte, iig een paar broeken, een rok/jurk en wat langere shirts...

Ik ga zo eens kijken waar er hier zwangerschapsgym wordt gegeven en ik ga ook vandaag bellen voor de 20 weken echo
pi_59327651
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
pi_59327836
voor de mensen die goedkoop zwangerschapskleding willen: ik heb goede ervaringen met internet discounters. het is geen kwaliteitsspul ofzo, maar wel lekker goedkoop. let wel op het volgende: vaak worden geen of weinig bezorgkosten berekend, maar als iets niet goed is en je wilt het terugsturen moet je dat wel betalen.

http://www.positiewinkel.nl/
http://www.bellyfashion.nl/
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59327921
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
Ach meid, het hoort erbij, gooi het desnoods maar op de hormonen.

Zo had ik laatst dus ruzie met het bedhemeltje/klamboe geval voor de beebiekamer.
Ben uiteindelijk in huilen uitgebarsten en me vriend had echt zo iets van HUH Waar gaat dit over... en heeft toen maar even geholpen.

Het voordeel dat je weet wanneer het gaat gebeuren, lijkt mij, is dat je je er een beetje op kan voorbereiden. Tuurlijk ben je zenuwachtig maar dat gevoel krijg je toch ook wel een beetje als de weëen beginnen of de vliezen zijn begonnen? Gewoon lekker rustig aan doen
pi_59329395
Hehe ja ik ken het, in huilen uitbarsten en een vriend die er niks van snapt

T is ook idd een voordeel dat je weet wanneer t gaat gebeuren, ik weet gewoon dat ik de dingen die ik nog wil/ moet doen voor die dag geregeld moet hebben en heb niet de "stress" erbij van het onverwachtte...

Denk dat t ook gewoon zenuwen zijn...en ineens wil iedereen me gezelschap komen houden/ op de koffie komen, en dat kost me voor mijn gevoel alleen maar tijd
klinkt egoistisch want ik weet dat ze t allemaal goed bedoelen en t voor hun ook spannend is...dus ik denk dat ik t idd maar lekker op de hormonen ga gooien
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:36:37 #176
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59330422
Bla, juist nu wil je ook tijd voor jezelf denk ik maar zo. Althans, dat had ik wel heel erg. en zenuwen ook, en dan moest ik nog wel 5 weken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:10:22 #177
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59331445
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:28 schreef Lishe het volgende:
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.
Zet 'm op moeders!!!
We gaan dadelijk bespreken of het een goede mogenlijkheid is, ik mag het zelf kiezen dus en ik weet zelf nog niet wat ik kies.
Bij Demi heeft het namenlijk niet geholpen en toen liep ik al overtijd en leverde het alleen maar veel pijn op.
Maar nu is het ook wel al veel meer aan het rommelen als bij Demi toen.
pi_59332359
Goedemiddag inmiddels al
Gisteravond hele avond gerommel, toen hield het op en begon het vanaf 3 uur weer. Van 3 tot half 6 dus niet geslapen, daarna in slaap gevallen op de bank (zodat manlief kon slapen, was om 4 uur maar uit bed gegaan) en toen was het weer rustig...
Vanmorgen dus maar in bed gekropen om de slaap een beetje in te halen...
Nu overigens ook weer rustig, met af en toe wat krampen..

Fijn dat het met je schoonvader goed gegaan is KD! Sterkte vandaag met beslissen bij de VK!
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:59:28 #179
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59332779
en ik ben niet gestript, waarom niet?
Omdat alles al in werking is gezet en ze zelf voelde dat ik al wat weeënactiviteit heb.

Dus hopenlijk zet het nu toch snel uit zichzelf helemaal door!

mrien, lastig is dat he, dat onregelmatige, hopenlijk zet het toch snel door bij je in het echte werk!
pi_59332824
Hoppa KD, eindelijk wat schot in de zaak!
pi_59332828
En dat is nr 2....
KD en Mrien... allebei aan het rommelen... wordt wel weer tijd voor een beebje...
Mijn schoonmoeder zegt dat traplopen helpt
dussuh dames... zet em op

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2008 13:03:18 ]
pi_59333862
KD & Mrien; sukses beiden!!!

Ik geloof dat de gebroken nachten mij eindelijk gaan opbreken (Vond nog dat ik lang fit bleef ).
Vanochtend weer om 4 uur wakker, beetje tv kijken, en uiteindelijk 6:15 naar beneden (ik ga liever niet eerder gezien mijn vriend daar op het kraambed slaapt om nog een beetje een goede nachtrust te hebben gezien hij gewoon weer te werk moet). Zat om half 7 weer achter de naaimachine vol frisse moed, maar halverwege voelde ik me steeds brakker worden. Uiteindelijk maar even op de bank in slaap gevallen, maar voel me nog niet helemaal lekker, brak.

Maar, heb net m'n ring-sling draagdoek afgemaakt, alhoewel ik hem nog wat wil opleuken, maar de basis is klaar. Zal even kijken of ik een fotootje kan maken. In dezelfde kleur als de luiertas, heb inmiddels een hello kitty applicatie patch via ebay besteld, kijken of ik die op de doek kan naaien voor een echte bijpassende doek
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59336457
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, juist nu wil je ook tijd voor jezelf denk ik maar zo. Althans, dat had ik wel heel erg. en zenuwen ook, en dan moest ik nog wel 5 weken.
Ja precies, ik heb ook besloten dat ik dat gewoon ga aangeven als er nog meer mensen komen die langs willen komen enzo. En ik ga denk ik ook gewoon niet meer langs mijn werk om de pasjes in te leveren, die dingen lopen niet weg en anders laat ik mijn vriend wel langs rijden

KD en Mrien, spannend
Succes alle2
pi_59339213
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef Webkim het volgende:
Llewella, creativo: bedankjes, een draagdoek, details graag, of foto's.

(Komt nog kaartje aan vast).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:39:36 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59339258
Snoepig <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59339517
Leuk hoor
pi_59339790
Pink is peautiful.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59342740
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef KD-fotografie het volgende:
en ik ben niet gestript, waarom niet?
Omdat alles al in werking is gezet en ze zelf voelde dat ik al wat weeënactiviteit heb.

Dus hopenlijk zet het nu toch snel uit zichzelf helemaal door!

mrien, lastig is dat he, dat onregelmatige, hopenlijk zet het toch snel door bij je in het echte werk!
Kindertjees die op 13 juni worden geboren zijn enorm lief en leuk

Zet hem op!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_59342768
KD spannend hopenlijk zet het door!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:34:37 #190
108648 cattie
lieve moeder
pi_59343576
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
(...)

Cattie fijn dat het bloedverlies is gestopt, zal wel een opluchting zijn of niet?!!

(...)
Ja, jammer alleen dat het vandaag weer begonnen is. Niet heel veel, maar leuk is anders.

KD en Mrien, succes!
pi_59343601
KD en Mrien succes

Cattie: hopen dat het bloeden snel weer stopt!!

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, een iets uitgebreidere vanwege afwijkingen aan beide kanten (hart/nieren) alles was oké en we verwachten een meisje
Ben zóó blij!!

[ Bericht 1% gewijzigd door geppie op 12-06-2008 22:25:14 ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:39:22 #192
108648 cattie
lieve moeder
pi_59343726
Gefeliciteerd met je goede echo Geppie!
pi_59343747
Ow, cattie balen zeg TOch vervelend zo'n extra stukje onzekerheid!
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef geppie het volgende:

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, een iets uitgebreidere vanwege afwijkingen aan beide kanten (hart/nieren) alles was oké en we verwachten een meisje
Ben zóó blij!!
Gefeliciteerd met je kleine gezonde meisje!

Mijn moeder is hier vandaag geweest en heeft het hele huis voor me gesopt Stofzuigen, dweilen en allerlei andere dingen Zo lief van haar!
Iedereen wil me steeds helpen en aangezien ik rustig aan moet doen, moet ik dat dan ook maar aannemen

Mijn schoonstiefmoeder (jaja) is zelfs aan het gordijnen naaien geslagen voor me. NIet dat dat nu te zwaar voor me is, maar dat kan ik gewoon niet een lakentje naaien of iets dergelijks lukt nog wel, maar gordijnen zijn een stap te ver
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:44:37 #194
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59343878
KD dat het maar snel doorzet.

Cattie jakkes, ik hoop dat het snel weer ophoudt hoor.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:47:42 #195
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59343979
Geppie, wat fijn dat alles goed was.. wat zal het spannend zijn geweest als er aan beide kanten van de familie problemen in de familie voorkomen... Maar dit is dus goed nieuws!! En een meisje... leuk!

Mrien & KD... spannend hoor!! Zet'm op, he!

Diaan, dus jullie willen wel weten wat het wordt... zou wel leuk zijn als het een meisje zou worden zo te horen...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59344081
Een meisje, wat leuk! En nog leuker dat alles er goed uitziet, natuurlijk.

KD, ik kom hier één keer per week en elke keer wens ik je weer succes. Dus. Volgende week wil ik je liever feliciteren

Hier weer een week verder, elke keer op donderdag kom ik even langspiepen hier omdat ik niet zoveel te vertellen heb. Ik ben erg in afwachting van de echo (nog drie weken...) maar de tijd gaat gelukkig weer net zo snel als voor de zwangerschap. Die drie weken zijn dus wel te overzien.

Hoe is het met de andere prille zwangeren? Fruppel, voel je al wat?

Nog een typisch zwangerschapskwaaltje: ik vind het altijd leuk om Allerhandes e.d. door te lezen (en te fantaseren over hoe ik dat allemaal ga koken als ik later groot ben, ik hou namelijk niet van koken en ik hoop dat dat verandert met de tijd) maar nu vind ik al die recepten die erin staan zó smerig! Normaal blader ik echt watertandend door zo'n blad heen maar nu is een plaatje van eten me al teveel. Laat staan het echte werk. Vooral warm eten, wat een vreselijke uitvinding. Ik kan me nog herinneren dat ik graag uit eten ging maar daar doe je me op dit moment absoluut geen plezier mee.
pi_59344373
KD en Mrien succes!

Geppie wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Cattie balen dat je weer gaat bloeden. Hopelijk stopt het ook weer snel.
pi_59346512
Geppie; fijn dat je een goede echo hebt gehad, en een meisje!

Cattie; hopen dat het bloeden weer snel over gaat! Sterkte ermee!

Nou; ik ben iig vandaag weer opnieuw oma geworden M'n andere kroost kruipt momenteel uit het ei, jonge slangetjes. Gek genoeg leefde ik daar de laatste dagen meer naartoe dan het feit dat ik zelf binnenkort mag (Ik wist dat ze vandaag nog weleens uit konden gaan komen, en zat dus goed met die gok ). De eerste 5 steken met hun koppie eruit
Amber Mae
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:17:55 #199
108648 cattie
lieve moeder
pi_59346658
Hahaha Llewella, dat is nog eens een ander soort bevalling!
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:23:18 #200
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59346839
Cattie Wanneer ga je weer naar de VK?

KD en Mrien, zet 'm op
Lekker douchen!
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:29:06 #201
108648 cattie
lieve moeder
pi_59347043
4 juli ga ik pas weer naar de gyn, maar dan ook wel weer direct een echo. Op dit moment is het bloedverlies te weinig om zenuwachtig van te worden, maar ik vind het wel vervelend dat het nu al bijna 2 weken lang duurt. Ik heb mezelf gezegd dat als het niet erger wordt dan dit, het gewoon goed zit. Ik voel me nog zwanger genoeg in ieder geval!
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:33:03 #202
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59347183
Bah, dat duurt nog best lang. Nou ja, je weet het he, als je het niet vertrouwt gewoon bellen
Lekker douchen!
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:11:03 #203
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59348413
Oh Cattie, wat spannend zeg...

En KD is bezig begrijp ik?! Succes dame!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59348506
Wat vervelend zeg, Cattie. Ik kan me zo voorstellen dat het je nogal bezig houdt, zelfs na een goede echo.
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:29:37 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59349062
Geppie, wat leuk, een meisje! Fijn dat alles goed was!
pi_59349108

Cattie, lijkt me erg verontrustend hoor. Vind dat je er nog rustig onder blijft zo. Hopelijk gaat het uiteindelijk toch weer weg, en blijft het weg!

Llewella, Crea Bea.. mooi die draagdoek, begreep ik nou goed dat ie nog niet helemaal af was?! Ennuh gefeliciteerd met de babyslangetjes (rrr moet er zelf niet aan denken hihi)

Geppie, wat fijn dat alles goed is.. en een meid gefeliciteerd hoor! En nu alles lekker in het roze?
(neem een voorbeeld aan Llewella hihi die heeft zo'n mooie meidenkamer)

Jore ik hoop dat die 3 weken heel snel voor je zullen gaan... wachten is zooo ***
Hier een redelijke dag, komt mede doordat het is afgekoeld! Mijn voetjes zijn weer wat blijer en daardoor ik ook. Ben met de stofzuiger door het hele huis gegaan, de afwas gedaan, wasje gedraaid en opgehangen, en ik heb zelfs boodschappen gedaan. Iets wat ik met dat mooie weer niet deed want halverwege was ik al doodop. Al met al een lekker dagje. *geeft mezelf applaus*

Ben nu toch wel benieuwd of het bij KD en Mrien gaat doorzetten....nog een paar en
Laat die beebjes maar komen.......
pi_59350878
Nou hier is alles rustig momenteel, dus ik ga zo lekker richting bed
Hopen op een rustige nacht
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:56:29 #208
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59352031
helaas niet bezig hoor, weer weggezakt....

Nu begin het toch wel echt zat te worden, ik geef er niks om om langer door te lopen maar dan niet zoals nu, wel weeën , niet weeën , wel weeën, niet weeën enz.
Alles wijst erop dat de bevalling ieder moment kan gaan beginnen maar zal je net zien dat ik dadelijk met 42 weken ingeleid moet worden in het ziekenhuis.
pi_59352258
och balen KD!
kan me voorstellen dat je het nu wel een keer zat bent

*Knuffel geeft*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59354033
Cattie: wat vervelend dat je dan nog zo lang moet wachten!

Lovely: Ja ik wil er nog versiering opdoen, had een hello kitty applicatie besteld, kijken of dat wat is/leuk staat.
Maar in feite is ie al klaar ja! (En ik weet dat veel mensen er niet aan moeten denken, slangetjes, maar ik vind ze zo schattig Maar dit zijn ook 'lieve' ongevaarlijke slangetjes in allerlei mooie kleurtjes )

KD; wat enorm balen! Had gedacht dat het nu toch echt wel door zou zetten na je bericht! Verloskundige die verder niets kan doen of kan zeggen waarom het zo gaat of wanneer het wel door zou gaan zetten? Ik weet, natuur moet gewoon z'n werk doen, maar het lijkt me zo echt heel frustrerend worden!

En slapen, wat is dat Om 3 uur weer wakker, maag trekt, denk ik ga er nu uit ook, ben het zat Kijken of ik zo moe genoeg wordt en wel weer kan slapen
Amber Mae
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:03:49 #211
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_59355639
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef KD-fotografie het volgende:
helaas niet bezig hoor, weer weggezakt....

Nu begin het toch wel echt zat te worden, ik geef er niks om om langer door te lopen maar dan niet zoals nu, wel weeën , niet weeën , wel weeën, niet weeën enz.
Alles wijst erop dat de bevalling ieder moment kan gaan beginnen maar zal je net zien dat ik dadelijk met 42 weken ingeleid moet worden in het ziekenhuis.
Hup, gewoon bellen die vk, ze had je laatst gewoon moeten strippen joh(zeker druk met bevallingen op dat moment in haar praktijk) Idd dat gevoel dat die 42 weken(en dus ziekenhuistoestanden) er aan komen geven ook zo'n onrustig gevoel. Strippen kan geen kwaad en als de eerste keer niet voldoende reactie geeft kan het ook nog een tweede keermijn kinderen wilden ook altijd het liefst blijven zitten tot ze puber waren ofzo

Succes

[ Bericht 2% gewijzigd door Loena-tik- op 13-06-2008 09:09:36 ]
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_59355699
Jeetje KD, wat een welles nietus verhaal. Zou je er alsnog voor kunnen kiezen om te strippen? Of heeft dat weinig zin omdat er al weëenactiviteit is. En de vliezen breken? Weet niet wat de normen daarvoor zijn hoor maar dit duurt toch best wel lang zo.

Llewella, vroege vogel, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, aan je post te zien was je er weer vroeg bij Vervelend hoor als je zo slecht slaapt. Mijn vriend heeft er gelukkig niet zo heel veel last van.
En over die slangetjes.. zolang ze niet giftig zijn en niet bijten, denk ik dat ik het niet zo eng zou vinden hihi.

Hier ook een vermoeiend nachtje, veelste laat naar bed, zoontje te vroeg wakker. Dringend zin om naar de stad te gaan maar de bussen rijden niet. Er staat wel een auto voor de deur maar geen rijbewijs. Had al een vriendin gevraagd maar helaas. Het wordt em niet vandaag ben ik bang
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:09:09 #213
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59355742
Cattie spijtig dat bloedverlies weer begonnen is... hopelijk stopt het ook vlug weer

Geppie fijn voor de goede echo.. en een meisje

Kd en mrien hopelijk mag het eindelijk is vlot doorzetten... beebjes kom maar lekker naar buiten....

Hier gisteren constant kramp in bil, benen, onderrug... zouden dit beenweeën kunnen zijn???? of gewoon spierpijn????
pi_59355850
luna; ik heb ook snel kramp bij bijv uit bed stappen, in m'n bovenbenen vooral. Maar dan zoals kuitkramp.
Heb het tegen de vk gezegd, en wat ik zelf al zei, die spieren worden allemaal wat weker natuurlijk.
Is het zoals kuitkramp of toch anders?
Amber Mae
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:17:48 #215
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_59355912
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje KD, wat een welles nietus verhaal. Zou je er alsnog voor kunnen kiezen om te strippen? Of heeft dat weinig zin omdat er al weëenactiviteit is. En de vliezen breken? Weet niet wat de normen daarvoor zijn hoor maar dit duurt toch best wel lang zo.
Vliezen breken doen ze alleen als de bevalling al "echt" begonnen is en er ontsluiting isauw...moet niet denken aan zo'n haak "daar" als je nog geen onstluiting hebt

Dit ook in verband met infectiegevaar, ze willen het liefst dat het kind geboren wordt binnen 24 uur na het breken van de vliezen.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:25:43 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59356068
KD
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:28:13 #217
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59356118
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:14 schreef Llewella het volgende:
luna; ik heb ook snel kramp bij bijv uit bed stappen, in m'n bovenbenen vooral. Maar dan zoals kuitkramp.
Heb het tegen de vk gezegd, en wat ik zelf al zei, die spieren worden allemaal wat weker natuurlijk.
Is het zoals kuitkramp of toch anders?
anders... die kuitkrampgevoel ken ik goed genoeg.. maar die kramp komt op ik zak haast door mijn benen van de pijn maar trekt net zo snel weg als het komt....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:35:29 #218
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59356263
Jeetje meiden wat gaan jullie snel! Ik kan op mijn werk stukken minder Fokken dan voorheen dus moet een boel bijlezen!
KD wat een geduld moet jij hebben zeg, ik hoop dat de kleine meid nou toch snel zal komen!
Mrien ook aan het rommelen

Jore, ik voel nogsteeds maar bar weinig en kan dan ook niet wachten tot ik mijn echo heb. Helaas duurt dat nog 3 weken!
Heb wel krampjes zo nu en dan in mijn buik maar daar blijft het dus ook bij. Kan me ook nogsteeds maar moeilijk voorstellen dat ik zwanger ben!
Is dit bekend voor andere zwangeren/moeders?
Moet toch eerlijk zeggen dat ik er wel onzeker en bang dat het niet goed zit....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:39:25 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59356365
Even een voor KD, tjee wat een lange aanloop zo! Succes hoor!

En Cattie, wat rottig dat je weer bent gaan vloeien,
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:44:55 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59356492
Fruppel, daar had ik in het begin ook last van, ik voelde van alles in mijn buik (van die krampjes dus) maar verder ook helemaal niets. Ja, ik was moe, ontzettend moe...

Gisteren flink geshopt voor kleding en ook heel leuk geslaagd. 2 Lange broeken, een korte broek en een rokje met iets van 5 shirtjes erbij. Was bij de Miss Etam en daar kreeg je vanaf 3 artikelen 30% korting, dus dat scheelde wel!
Toen nog even bij de Prenatal gekeken, wilde eigenlijk nog een 3/4 broek maar niet kunnen slagen.
Wel nog even voor een kinderwagen gekeken en daar hadden ze er één staan die ons goed beviel en ook nog een leuk prijsje had (pfoeh, wat zijn die kr*ngen duur zeg) dus die gelijk gekocht en we konden hem zelfs meenemen. Gisteravond deze dus uitgepakt en in elkaar gezet, we krijgen hem nl. van mijn schoonouders en die komen morgen dus dan kunnen ze zelf ook even kijken!

KD en Mrien heel veel sterkte!
Cattie, wat naar en onzeker steeds dat bloedverlies...
En Geppie een meid wat leuk!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:02:37 #221
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59356948
KD en Mrien heel veel sterkte en wat duurt het toch lang voor je KD...

Geppie wat fijn dat je zo'n goede echo had en een meisje, super

Cattie ik leef ook met jou mee, wat vervelend zeg dat bloedverlies. Het moet gewoon stoppen!!

Hier gaat het redelijk, nog erg veel moe en veel slapen, daardoor 's avonds ook niet meer achter de pc... misselijkheid blijft bij vlagen, verder een flink groeiend buikje.... en gelukkig een positiebroek kunnen scoren. Er is zo weinig keus vind ik, tenminste in mijn smaak/maat.
Make love, not war ☮
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:12:13 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59357185
Vervelend is dat he, dat moeie... ik ging van lamlendigheid dan maar weer om 9 uur naar mijn bed toe!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:17:53 #223
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59357323
Marie, vanaf wanneer voelde jij je meer zwanger?
Het is zo raar nu, wetende dat je zwanger bent maar het aan niets kunnen merken
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:20:04 #224
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59357376
Ik weet het niet meer precies, maar denk zo vanaf een week of 6...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:20:16 #225
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59357383
KD

Geppie, sterkte.

Cattie meisje

Diaan: positiekleding was voor mij ook een ramp. Ik heb gewoon bij de normale zaken gekeken op zoek naar shirts die onder de boezem wijd uitlopen. Dan kocht ik van die zwarte positiebroeken met zo'n band. Over die broek kan ook een rok(je). 't Is een beetje puzzelen, maar ik kwam er uiteindelijk wel.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:29:40 #226
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59357597
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet het niet meer precies, maar denk zo vanaf een week of 6...
Ik ben nu 7 weken + 2 dagen en een tikkie ongeduldig denk ik!
pi_59357656
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef lunastar het volgende:

[..]

anders... die kuitkrampgevoel ken ik goed genoeg.. maar die kramp komt op ik zak haast door mijn benen van de pijn maar trekt net zo snel weg als het komt....
Geen idee hoe beenweeen voelen, maar je zou natuurlijk de verloskundige kunnen bellen als het aan blijft houden en heftiger wordt.
Amber Mae
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:34:34 #228
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59357705
Ik weet ook niet of het ultieme "zwangergevoel" wel echt bestaat hoor! Het zal voor iedereen wel anders voelen, en misschien heb jij ook pas achteraf dat je je bedenkt: "o, ik voelde me dus wel zwanger".
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:36:09 #229
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59357743
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:34 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet ook niet of het ultieme "zwangergevoel" wel echt bestaat hoor! Het zal voor iedereen wel anders voelen, en misschien heb jij ook pas achteraf dat je je bedenkt: "o, ik voelde me dus wel zwanger".
misschien heb je ook wel gelijk!
Je hoort altijd zoveel verhalen over misselijkheid etc als je zwanger bent en nu ik helemaal niets voel zo ongeveer vraag ik me dan af of het wel "klopt"
Tegen eind Januari zal ik laten weten of ik er achteraf anders tegenaan kijk!
pi_59357800
Goedemorgen meiden

KD kan me voorstellen dat je daar gek van word hoor bah bah

Hier slecht geslapen vanacht...pas om half 1 ofzo in slaap gevallen terwijl ik gisteravond rond etenstijd mijn ogen bijna niet kon openhouden en vanacht vanaf half 4 tot n uur of 5/ half 6 wakker gelegen...en opstaan doe ik dan ook liever niet omdat ik bang ben dat ik vriendje wakker maak die er om 6 uur uit moet. Maar werd net wel om 10 uur pas wakker omdat mam belde...dus dat scheelt.

Luna geen idee wat dat kan zijn, mischien ff je vk bellen?

Frups, fijn te lezen dat alles goed gaat
Krampjes zijn goed hoor, had ik ook in t begin

Geppie, een meisje, wat leuk!

Sorry voor de rest niet veel onthouden....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:39:00 #231
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59357808
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:29 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ik ben nu 7 weken + 2 dagen en een tikkie ongeduldig denk ik!
Dat ongeduldige is heel logisch, ik heb het ook... en ik heb toch wel wat kwaaltjes en kan ik ook niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Ik denk dat je dat houdt, totdat je je beeb regelmatig voelt bewegen, dan is het allemaal zoveel echter.

Ja, marie, ik ben te eigenwijs om naar bed te gaan, vind ik zo ongezellig voor Peaceman. Met als resultaat dat ik vanaf kwart voor 9 ofzo in slaap val op de bank en vervolgens rond 10 uur wakker word en dan maar naar bed ga. Als ik vrij ben, probeer ik wel even te slapen voordat de avond begint zodat ik wat meer aan de avond heb, maar vaak ben ik dan nog moe om vervolgens rond 10 uur weer naar bed te gaan.

PV, bovenstukken zijn het probleem niet, genoeg leuke tuniekjes/jurkjes.. maar de broeken vind ik echt een ramp. En ik kan mn eigen broeken echt niet meer aan, vanmorgen nog een wijdere spijkerbroek geprobeerd, maar kan hem niet dichtkrijgen. Als het lekker/warmig weer is, heb ik genoeg 3/4 leggings, die zitten momenteel heerlijk, maar met dit weer is het echt waardeloos.
Make love, not war ☮
pi_59357961
Balen dat het niet doorgezet heeft KD!
Ik heb gewoon heerlijk kunnen slapen, geen gerommel meer, alles weer rustig
Straks even bijlezen..
pi_59357967
Ik voelde er in het begin ook weinig van hoor, ook al was ik wel misselijk
En als je de beeb dan op een gegeven moment voelt, ga je je weer ongerust maken, omdat je beeb al een tijdje niét hebt gevoeld.
Wen er maar vast aan, je zult vanaf nu ongerust zijn tot ze 18 zijn en de deur uit gaan (en daarna waarschijnlijk ook nog wel)
pi_59357989
Ik heb dat ook hoor Fruppel, ben dan wel misselijk maar ook de ene dag meer dan de andere. Het is gewoon nog zo abstract allemaal, je weet dat je zwanger bent want je bent niet ongesteld geworden en je hebt een test gedaan maar verder? Ik heb mijzelf maar als doel gesteld dat ik die echo rustig afwacht en geen enge verhalen meer lees over missed abortions en miskramen. De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout gaat.
pi_59358098
Als je de eerste echo hebt gehad, wordt het ook allemaal wat 'echter' hoor!
pi_59358145
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Jore het volgende:
De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout gaat.
precies
En op die eerste echo zie je gewoon een lief stuiterend boontje Frups en ben je (voorlopig) weer even gerustgesteld. Ik kan je nl zeggen dat je de hele zwangerschap door iets van ongerustheid voelt...maar dat zal wel de voorbereiding zijn op t moederschap hihi
pi_59360394
Inderdaad, je bent altijd wel over iets ongerust! En ik was ook gefrustreerd hoor de eerste weken van mijn zwangerschap: wanneer ga je dat nu ZIEN dat ik zwanger ben! Heb ik iets te hard op geroepen als je mijn buik nu ziet !
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:11:14 #238
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59361431
Heel herkenbaar Fruppel. Ik voel mij ook niet echt zwanger. Wel moe en als ik langer dan 3 uur niks eet wordt ik een beetje flauw. En moe! Als ik tussen de middag niet heb geslapen dan ben ik om een uur of 6 wel klaar met aardig doen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:54:48 #239
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59362573
Wat fijn om te lezen dat het toch een herkenbaar iets is! Ik had niet verwacht dat het echt zo kon zijn haha!
Ik ben vandaag wel voor het eerst echt heel heel heel erg moe, de hele dag ook al! Is niet echt goed voor mijn werk op het moment want er komt niets uit mijn handen.
Vanavond naar het concert van Bon Jovi toe dus vroeg slapen zit er niet in, heb al geinformeerd dat ik morgen overdag helemaal niets ga doen want we hebben 's avonds een verjaardag.
Wil morgen wel even naar de kapper want mijn haar is een drama!

Bedankt voor alle reakties op mijn ongeduldigheid !
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:00:05 #240
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59362711
Hier begint de schrik voor de bevalling op te komen
Morgen 38 weken, dus het kan elk moment beginnen en nu begin ik echt schrik te krijgen. Eigenlijk niet echt een reden voor. Mijn twee vorige bevallingen waren heel goed en toch...
Ik weet nog wel dat ik bij/na mijn vorige bevalling gezegd heb 'nooit meer' al kan ik mij de pijn niet echt meer voor de geest halen. En nu 'moet' ik nog een keer.
Brrrrrrr....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')