ik ben pas twaalf weken en pas alleen nog in mijn trainingsbroekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
KD, wat fijn dat het goed is met je schoonvader.
Freecell, ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te stoppen met werken nu.
Zelf hoop ik dit keer wel tot 6 weken voor de datum te kunnen doorwerken. Maar ik reken maar nergens op. De vorige keer zat ik vanaf 23 weken thuis en dat was niet leuk. Ik ga er dit keer alles aan doen om zo lang mogelijk als verantwoord is door te werken.
Het bloedverlies is gestopt!![]()
Vandaag heb ik een positiebroek gekocht, ik pas namelijk nog maar 2 broeken. Als ik die positiebroek aan heb, is het wel heel duidelijk dat ik zwanger ben!Het geeft hetzelfde effect als zwanger op mijn voorhoofd schrijven volgens mij.
![]()
ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap een broek van mijn vader, een spijkerbroek met elastieken voorkant, heb ik de hele zwangerschap gedragen en die zat zalig.. ik wil kijken of ik er weer zo eentje kan vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niksquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....
Ach meid, het hoort erbij, gooi het desnoods maar op de hormonen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
We gaan dadelijk bespreken of het een goede mogenlijkheid is, ik mag het zelf kiezen dus en ik weet zelf nog niet wat ik kies.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:28 schreef Lishe het volgende:
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.![]()
Zet 'm op moeders!!!
Ja precies, ik heb ook besloten dat ik dat gewoon ga aangeven als er nog meer mensen komen die langs willen komen enzo. En ik ga denk ik ook gewoon niet meer langs mijn werk om de pasjes in te leveren, die dingen lopen niet weg en anders laat ik mijn vriend wel langs rijdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, juist nu wil je ook tijd voor jezelf denk ik maar zo. Althans, dat had ik wel heel erg. en zenuwen ook, en dan moest ik nog wel 5 weken.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef Webkim het volgende:
Llewella, creativo: bedankjes, een draagdoek, details graag, of foto's.![]()
Kindertjees die op 13 juni worden geboren zijn enorm lief en leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef KD-fotografie het volgende:
en ik ben niet gestript, waarom niet?
Omdat alles al in werking is gezet en ze zelf voelde dat ik al wat weeënactiviteit heb.
Dus hopenlijk zet het nu toch snel uit zichzelf helemaal door!
mrien, lastig is dat he, dat onregelmatige, hopenlijk zet het toch snel door bij je in het echte werk!
Ja, jammer alleen dat het vandaag weer begonnen is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
(...)
Cattie fijn dat het bloedverlies is gestopt, zal wel een opluchting zijn of niet?!!
(...)
Gefeliciteerd met je kleine gezonde meisje!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef geppie het volgende:
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, een iets uitgebreidere vanwege afwijkingen aan beide kanten (hart/nieren) alles was okéen we verwachten een meisje
![]()
![]()
![]()
Ben zóó blij!!
Hup, gewoon bellen die vk, ze had je laatst gewoon moeten strippen joh(zeker druk met bevallingen op dat moment in haar praktijk) Idd dat gevoel dat die 42 weken(en dus ziekenhuistoestanden) er aan komen geven ook zo'n onrustig gevoel. Strippen kan geen kwaad en als de eerste keer niet voldoende reactie geeft kan het ook nog een tweede keermijn kinderen wilden ook altijd het liefst blijven zitten tot ze puber waren ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef KD-fotografie het volgende:
helaas niet bezig hoor, weer weggezakt....
Nu begin het toch wel echt zat te worden, ik geef er niks om om langer door te lopen maar dan niet zoals nu, wel weeën , niet weeën , wel weeën, niet weeën enz.
Alles wijst erop dat de bevalling ieder moment kan gaan beginnen maar zal je net zien dat ik dadelijk met 42 weken ingeleid moet worden in het ziekenhuis.
Vliezen breken doen ze alleen als de bevalling al "echt" begonnen is en er ontsluiting isauw...moet niet denken aan zo'n haak "daar"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje KD, wat een welles nietus verhaal. Zou je er alsnog voor kunnen kiezen om te strippen? Of heeft dat weinig zin omdat er al weëenactiviteit is. En de vliezen breken? Weet niet wat de normen daarvoor zijn hoor maar dit duurt toch best wel lang zo.
anders... die kuitkrampgevoel ken ik goed genoeg.. maar die kramp komt op ik zak haast door mijn benen van de pijn maar trekt net zo snel weg als het komt....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:14 schreef Llewella het volgende:
luna; ik heb ook snel kramp bij bijv uit bed stappen, in m'n bovenbenen vooral. Maar dan zoals kuitkramp.
Heb het tegen de vk gezegd, en wat ik zelf al zei, die spieren worden allemaal wat weker natuurlijk.
Is het zoals kuitkramp of toch anders?
Ik ben nu 7 weken + 2 dagen en een tikkie ongeduldig denk ik!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet het niet meer precies, maar denk zo vanaf een week of 6...
Geen idee hoe beenweeen voelen, maar je zou natuurlijk de verloskundige kunnen bellen als het aan blijft houden en heftiger wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef lunastar het volgende:
[..]
anders... die kuitkrampgevoel ken ik goed genoeg.. maar die kramp komt op ik zak haast door mijn benen van de pijn maar trekt net zo snel weg als het komt....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:34 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet ook niet of het ultieme "zwangergevoel" wel echt bestaat hoor! Het zal voor iedereen wel anders voelen, en misschien heb jij ook pas achteraf dat je je bedenkt: "o, ik voelde me dus wel zwanger".
Dat ongeduldige is heel logisch, ik heb het ook... en ik heb toch wel wat kwaaltjes en kan ik ook niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Ik denk dat je dat houdt, totdat je je beeb regelmatig voelt bewegen, dan is het allemaal zoveel echter.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:29 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik ben nu 7 weken + 2 dagen en een tikkie ongeduldig denk ik!
preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Jore het volgende:
De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |