Ik ben nu 7 weken + 2 dagen en een tikkie ongeduldig denk ik!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet het niet meer precies, maar denk zo vanaf een week of 6...
Geen idee hoe beenweeen voelen, maar je zou natuurlijk de verloskundige kunnen bellen als het aan blijft houden en heftiger wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:28 schreef lunastar het volgende:
[..]
anders... die kuitkrampgevoel ken ik goed genoeg.. maar die kramp komt op ik zak haast door mijn benen van de pijn maar trekt net zo snel weg als het komt....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:34 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet ook niet of het ultieme "zwangergevoel" wel echt bestaat hoor! Het zal voor iedereen wel anders voelen, en misschien heb jij ook pas achteraf dat je je bedenkt: "o, ik voelde me dus wel zwanger".
Dat ongeduldige is heel logisch, ik heb het ook... en ik heb toch wel wat kwaaltjes en kan ik ook niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Ik denk dat je dat houdt, totdat je je beeb regelmatig voelt bewegen, dan is het allemaal zoveel echter.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:29 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik ben nu 7 weken + 2 dagen en een tikkie ongeduldig denk ik!
preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Jore het volgende:
De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout gaat.
Ik heb gelezen dat Bon Jovi vanavond pas om half 11 begint ivm de wedstrijd van vanavond.... ben je daarvan op de hoogte? Bronquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:54 schreef Fruppel het volgende:
Wat fijn om te lezen dat het toch een herkenbaar iets is! Ik had niet verwacht dat het echt zo kon zijn haha!
Ik ben vandaag wel voor het eerst echt heel heel heel erg moe, de hele dag ook al! Is niet echt goed voor mijn werk op het moment want er komt niets uit mijn handen.
Vanavond naar het concert van Bon Jovi toe dus vroeg slapen zit er niet in, hebal geinformeerd dat ik morgen overdag helemaal niets ga doen want we hebben 's avonds een verjaardag.
Wil morgen wel even naar de kapper want mijn haar is een drama!
Bedankt voor alle reakties op mijn ongeduldigheid!
Ja! We gaan eerste gezellig voetbal kijken met zijn allen in de Arena en daarna genieten van Bon Joviquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Bon Jovi vanavond pas om half 11 begint ivm de wedstrijd van vanavond.... ben je daarvan op de hoogte? Bron
leuk hoor, heel veel plezier vanavond! Ik ben zelf blij dat ik gewoon lekker bij de buren zit en als ik het niet meer trek gewoon naar huis kan gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:08 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ja! We gaan eerste gezellig voetbal kijken met zijn allen in de Arena en daarna genieten van Bon Jovi
ik ga na mijn werk nog even mijn bed in voor we weg gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
leuk hoor, heel veel plezier vanavond! Ik ben zelf blij dat ik gewoon lekker bij de buren zit en als ik het niet meer trek gewoon naar huis kan gaan![]()
groot gelijk, dat probeer ik ook nog even te doen maar met eten en Twan in de buurt zal dat helaas niet lukken. Hopelijk hou ik het vanavond vol. Is het al 17:00 uur... pfff heb echt geen zin meer om te werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Fruppel het volgende:
[..]
ik ga na mijn werk nog even mijn bed in voor we weg gaankan ik net een uurtje slapen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |