abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:29:06 #201
108648 cattie
lieve moeder
pi_59347043
4 juli ga ik pas weer naar de gyn, maar dan ook wel weer direct een echo. Op dit moment is het bloedverlies te weinig om zenuwachtig van te worden, maar ik vind het wel vervelend dat het nu al bijna 2 weken lang duurt. Ik heb mezelf gezegd dat als het niet erger wordt dan dit, het gewoon goed zit. Ik voel me nog zwanger genoeg in ieder geval!
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:33:03 #202
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59347183
Bah, dat duurt nog best lang. Nou ja, je weet het he, als je het niet vertrouwt gewoon bellen
Lekker douchen!
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:11:03 #203
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59348413
Oh Cattie, wat spannend zeg...

En KD is bezig begrijp ik?! Succes dame!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59348506
Wat vervelend zeg, Cattie. Ik kan me zo voorstellen dat het je nogal bezig houdt, zelfs na een goede echo.
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:29:37 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59349062
Geppie, wat leuk, een meisje! Fijn dat alles goed was!
pi_59349108

Cattie, lijkt me erg verontrustend hoor. Vind dat je er nog rustig onder blijft zo. Hopelijk gaat het uiteindelijk toch weer weg, en blijft het weg!

Llewella, Crea Bea.. mooi die draagdoek, begreep ik nou goed dat ie nog niet helemaal af was?! Ennuh gefeliciteerd met de babyslangetjes (rrr moet er zelf niet aan denken hihi)

Geppie, wat fijn dat alles goed is.. en een meid gefeliciteerd hoor! En nu alles lekker in het roze?
(neem een voorbeeld aan Llewella hihi die heeft zo'n mooie meidenkamer)

Jore ik hoop dat die 3 weken heel snel voor je zullen gaan... wachten is zooo ***
Hier een redelijke dag, komt mede doordat het is afgekoeld! Mijn voetjes zijn weer wat blijer en daardoor ik ook. Ben met de stofzuiger door het hele huis gegaan, de afwas gedaan, wasje gedraaid en opgehangen, en ik heb zelfs boodschappen gedaan. Iets wat ik met dat mooie weer niet deed want halverwege was ik al doodop. Al met al een lekker dagje. *geeft mezelf applaus*

Ben nu toch wel benieuwd of het bij KD en Mrien gaat doorzetten....nog een paar en
Laat die beebjes maar komen.......
pi_59350878
Nou hier is alles rustig momenteel, dus ik ga zo lekker richting bed
Hopen op een rustige nacht
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:56:29 #208
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59352031
helaas niet bezig hoor, weer weggezakt....

Nu begin het toch wel echt zat te worden, ik geef er niks om om langer door te lopen maar dan niet zoals nu, wel weeën , niet weeën , wel weeën, niet weeën enz.
Alles wijst erop dat de bevalling ieder moment kan gaan beginnen maar zal je net zien dat ik dadelijk met 42 weken ingeleid moet worden in het ziekenhuis.
pi_59352258
och balen KD!
kan me voorstellen dat je het nu wel een keer zat bent

*Knuffel geeft*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59354033
Cattie: wat vervelend dat je dan nog zo lang moet wachten!

Lovely: Ja ik wil er nog versiering opdoen, had een hello kitty applicatie besteld, kijken of dat wat is/leuk staat.
Maar in feite is ie al klaar ja! (En ik weet dat veel mensen er niet aan moeten denken, slangetjes, maar ik vind ze zo schattig Maar dit zijn ook 'lieve' ongevaarlijke slangetjes in allerlei mooie kleurtjes )

KD; wat enorm balen! Had gedacht dat het nu toch echt wel door zou zetten na je bericht! Verloskundige die verder niets kan doen of kan zeggen waarom het zo gaat of wanneer het wel door zou gaan zetten? Ik weet, natuur moet gewoon z'n werk doen, maar het lijkt me zo echt heel frustrerend worden!

En slapen, wat is dat Om 3 uur weer wakker, maag trekt, denk ik ga er nu uit ook, ben het zat Kijken of ik zo moe genoeg wordt en wel weer kan slapen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:03:49 #211
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_59355639
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef KD-fotografie het volgende:
helaas niet bezig hoor, weer weggezakt....

Nu begin het toch wel echt zat te worden, ik geef er niks om om langer door te lopen maar dan niet zoals nu, wel weeën , niet weeën , wel weeën, niet weeën enz.
Alles wijst erop dat de bevalling ieder moment kan gaan beginnen maar zal je net zien dat ik dadelijk met 42 weken ingeleid moet worden in het ziekenhuis.
Hup, gewoon bellen die vk, ze had je laatst gewoon moeten strippen joh(zeker druk met bevallingen op dat moment in haar praktijk) Idd dat gevoel dat die 42 weken(en dus ziekenhuistoestanden) er aan komen geven ook zo'n onrustig gevoel. Strippen kan geen kwaad en als de eerste keer niet voldoende reactie geeft kan het ook nog een tweede keermijn kinderen wilden ook altijd het liefst blijven zitten tot ze puber waren ofzo

Succes

[ Bericht 2% gewijzigd door Loena-tik- op 13-06-2008 09:09:36 ]
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_59355699
Jeetje KD, wat een welles nietus verhaal. Zou je er alsnog voor kunnen kiezen om te strippen? Of heeft dat weinig zin omdat er al weëenactiviteit is. En de vliezen breken? Weet niet wat de normen daarvoor zijn hoor maar dit duurt toch best wel lang zo.

Llewella, vroege vogel, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, aan je post te zien was je er weer vroeg bij Vervelend hoor als je zo slecht slaapt. Mijn vriend heeft er gelukkig niet zo heel veel last van.
En over die slangetjes.. zolang ze niet giftig zijn en niet bijten, denk ik dat ik het niet zo eng zou vinden hihi.

Hier ook een vermoeiend nachtje, veelste laat naar bed, zoontje te vroeg wakker. Dringend zin om naar de stad te gaan maar de bussen rijden niet. Er staat wel een auto voor de deur maar geen rijbewijs. Had al een vriendin gevraagd maar helaas. Het wordt em niet vandaag ben ik bang
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:09:09 #213
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59355742
Cattie spijtig dat bloedverlies weer begonnen is... hopelijk stopt het ook vlug weer

Geppie fijn voor de goede echo.. en een meisje

Kd en mrien hopelijk mag het eindelijk is vlot doorzetten... beebjes kom maar lekker naar buiten....

Hier gisteren constant kramp in bil, benen, onderrug... zouden dit beenweeën kunnen zijn???? of gewoon spierpijn????
pi_59355850
luna; ik heb ook snel kramp bij bijv uit bed stappen, in m'n bovenbenen vooral. Maar dan zoals kuitkramp.
Heb het tegen de vk gezegd, en wat ik zelf al zei, die spieren worden allemaal wat weker natuurlijk.
Is het zoals kuitkramp of toch anders?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:17:48 #215
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_59355912
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje KD, wat een welles nietus verhaal. Zou je er alsnog voor kunnen kiezen om te strippen? Of heeft dat weinig zin omdat er al weëenactiviteit is. En de vliezen breken? Weet niet wat de normen daarvoor zijn hoor maar dit duurt toch best wel lang zo.
Vliezen breken doen ze alleen als de bevalling al "echt" begonnen is en er ontsluiting isauw...moet niet denken aan zo'n haak "daar" als je nog geen onstluiting hebt

Dit ook in verband met infectiegevaar, ze willen het liefst dat het kind geboren wordt binnen 24 uur na het breken van de vliezen.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:25:43 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59356068
KD
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:28:13 #217
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59356118
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:14 schreef Llewella het volgende:
luna; ik heb ook snel kramp bij bijv uit bed stappen, in m'n bovenbenen vooral. Maar dan zoals kuitkramp.
Heb het tegen de vk gezegd, en wat ik zelf al zei, die spieren worden allemaal wat weker natuurlijk.
Is het zoals kuitkramp of toch anders?
anders... die kuitkrampgevoel ken ik goed genoeg.. maar die kramp komt op ik zak haast door mijn benen van de pijn maar trekt net zo snel weg als het komt....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:35:29 #218
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59356263
Jeetje meiden wat gaan jullie snel! Ik kan op mijn werk stukken minder Fokken dan voorheen dus moet een boel bijlezen!
KD wat een geduld moet jij hebben zeg, ik hoop dat de kleine meid nou toch snel zal komen!
Mrien ook aan het rommelen

Jore, ik voel nogsteeds maar bar weinig en kan dan ook niet wachten tot ik mijn echo heb. Helaas duurt dat nog 3 weken!
Heb wel krampjes zo nu en dan in mijn buik maar daar blijft het dus ook bij. Kan me ook nogsteeds maar moeilijk voorstellen dat ik zwanger ben!
Is dit bekend voor andere zwangeren/moeders?
Moet toch eerlijk zeggen dat ik er wel onzeker en bang dat het niet goed zit....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:39:25 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59356365
Even een voor KD, tjee wat een lange aanloop zo! Succes hoor!

En Cattie, wat rottig dat je weer bent gaan vloeien,
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:44:55 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59356492
Fruppel, daar had ik in het begin ook last van, ik voelde van alles in mijn buik (van die krampjes dus) maar verder ook helemaal niets. Ja, ik was moe, ontzettend moe...

Gisteren flink geshopt voor kleding en ook heel leuk geslaagd. 2 Lange broeken, een korte broek en een rokje met iets van 5 shirtjes erbij. Was bij de Miss Etam en daar kreeg je vanaf 3 artikelen 30% korting, dus dat scheelde wel!
Toen nog even bij de Prenatal gekeken, wilde eigenlijk nog een 3/4 broek maar niet kunnen slagen.
Wel nog even voor een kinderwagen gekeken en daar hadden ze er één staan die ons goed beviel en ook nog een leuk prijsje had (pfoeh, wat zijn die kr*ngen duur zeg) dus die gelijk gekocht en we konden hem zelfs meenemen. Gisteravond deze dus uitgepakt en in elkaar gezet, we krijgen hem nl. van mijn schoonouders en die komen morgen dus dan kunnen ze zelf ook even kijken!

KD en Mrien heel veel sterkte!
Cattie, wat naar en onzeker steeds dat bloedverlies...
En Geppie een meid wat leuk!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:02:37 #221
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59356948
KD en Mrien heel veel sterkte en wat duurt het toch lang voor je KD...

Geppie wat fijn dat je zo'n goede echo had en een meisje, super

Cattie ik leef ook met jou mee, wat vervelend zeg dat bloedverlies. Het moet gewoon stoppen!!

Hier gaat het redelijk, nog erg veel moe en veel slapen, daardoor 's avonds ook niet meer achter de pc... misselijkheid blijft bij vlagen, verder een flink groeiend buikje.... en gelukkig een positiebroek kunnen scoren. Er is zo weinig keus vind ik, tenminste in mijn smaak/maat.
Make love, not war ☮
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:12:13 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59357185
Vervelend is dat he, dat moeie... ik ging van lamlendigheid dan maar weer om 9 uur naar mijn bed toe!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:17:53 #223
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59357323
Marie, vanaf wanneer voelde jij je meer zwanger?
Het is zo raar nu, wetende dat je zwanger bent maar het aan niets kunnen merken
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:20:04 #224
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59357376
Ik weet het niet meer precies, maar denk zo vanaf een week of 6...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:20:16 #225
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59357383
KD

Geppie, sterkte.

Cattie meisje

Diaan: positiekleding was voor mij ook een ramp. Ik heb gewoon bij de normale zaken gekeken op zoek naar shirts die onder de boezem wijd uitlopen. Dan kocht ik van die zwarte positiebroeken met zo'n band. Over die broek kan ook een rok(je). 't Is een beetje puzzelen, maar ik kwam er uiteindelijk wel.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')