abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59315291
Hoe is het met KD

DMJO welkom en gefeliciteerd!

Wij hebben morgen de 20 weken echo en willen graag weten wat het wordt we gaan het ook gewoon vertellen want wij kunnen allebei slecht onze mond houden
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:33:33 #152
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59315942
hier nog niks hoor, alleen drukke dag gehad ivm operatie schoonvader en daar is gelukkig alles goed mee!!
pi_59316266
Ik heb voor mezelf misschien een extra echo geregeld als proefkonijn
(de opleiding MBRT hier vlakbij zocht proefkonijnen)
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:46:31 #154
108648 cattie
lieve moeder
pi_59316453
KD, wat fijn dat het goed is met je schoonvader.

Freecell, ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te stoppen met werken nu.
Zelf hoop ik dit keer wel tot 6 weken voor de datum te kunnen doorwerken. Maar ik reken maar nergens op. De vorige keer zat ik vanaf 23 weken thuis en dat was niet leuk. Ik ga er dit keer alles aan doen om zo lang mogelijk als verantwoord is door te werken.

Het bloedverlies is gestopt!

Vandaag heb ik een positiebroek gekocht, ik pas namelijk nog maar 2 broeken. Als ik die positiebroek aan heb, is het wel heel duidelijk dat ik zwanger ben! Het geeft hetzelfde effect als zwanger op mijn voorhoofd schrijven volgens mij.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:53:12 #155
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59316671
Cattie, ik vind het zo leuk dat je weer zwanger bent!
En wat fijn dat het bloedverlies gestopt is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:54:50 #156
108648 cattie
lieve moeder
pi_59316729
Kom gezellig meedoen PM-girl!
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:56:25 #157
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59316785
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef cattie het volgende:
Nee, voorlopig heb ik even genoeg plezier van het genieten langs de zijlijn!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59316798
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef cattie het volgende:
Dat dus.
pi_59316803
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nee, voorlopig heb ik even genoeg plezier van het genieten langs de zijlijn!
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:59:12 #160
108648 cattie
lieve moeder
pi_59316892
Aaaah, toe PM...

Op mijn werk reageert iedereen heel positief! Daar ben ik erg blij om, ik werk namelijk nog maar 2,5 maand op deze afdeling en voelde me al haast schuldig dat het zo snel gelukt is.

Veel plezier geppie morgen bij de echo! Hopelijk is alles oke.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 21:00:14 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59316937
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
KD, wat fijn dat het goed is met je schoonvader.

Freecell, ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te stoppen met werken nu.
Zelf hoop ik dit keer wel tot 6 weken voor de datum te kunnen doorwerken. Maar ik reken maar nergens op. De vorige keer zat ik vanaf 23 weken thuis en dat was niet leuk. Ik ga er dit keer alles aan doen om zo lang mogelijk als verantwoord is door te werken.

Het bloedverlies is gestopt!

Vandaag heb ik een positiebroek gekocht, ik pas namelijk nog maar 2 broeken. Als ik die positiebroek aan heb, is het wel heel duidelijk dat ik zwanger ben! Het geeft hetzelfde effect als zwanger op mijn voorhoofd schrijven volgens mij.
ik ben pas twaalf weken en pas alleen nog in mijn trainingsbroeken (of een broek die van mijn vriend is, maar dat staat ook voor geen meter ) dus ik zal er ook moeten geloven binnenkort.. nog tips toevallig waar je goedkoop positiebroeken kan aanschaffen??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:02:24 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_59317029
H&M heeft wel schappelijke prijzen, maar bij de vorige zwangerschap vond ik de broeken van de H&M niet echt van goede kwaliteit. Sommigen hebben niet eens het einde van de zwangerschap gehaald en nadien heb ik ze allemaal weg moeten gooien, de gaten vielen er in. Prenatal gaat ook wel qua prijzen, die hebben sowieso vaak een rek met aanbiedingen, dat scheelt nogal wat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 21:06:10 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59317155
thnx cattie! ik heb (stomtoevallig) nog een waardebon liggen van H&M die niet verloopt (lang leve mijn vergeetachtigheid toen, kreeg de bon drie jaar geleden voor mijn verjaardag) daar heb ik nou wel een mooie bestemming voor

owja en cattie? 2 en halve maand lijkt snel maar met mijn ex heb ik het zes jaar geprobeerd en niets lukte, ruzie> uit elkaar> eigen huis, jeugdliefde terug, binnen vier maanden was het raak je moet je neit schuldig voelen, zeker niet als je collega's zo positief zijn
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 11 juni 2008 @ 21:58:16 #164
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59319232
Ik ga morgen ook positiekleding kopen. Ik ben nu echt zover dat de broeken die eerst nog wel lekker zaten, nu gewoon niet lekker meer zitten. En mijn shirtjes worden allemaal wat kort, vreemd he Alleen bij ons het dorp is alleen de miss Etam outlet met 1 rekje zwangerschapskleding (en dat is nu vooral voorjaarskleding, dus dikkere broeken en shirts met lange mouwen) dus we gaan nu naar Hoorn (een kwartiertje rijden met de auto) en daar hopelijk wat meer keuze.
Ga nog niet alles kopen, want zaterdag ben ik jarig en dan krijg ik ook nog waardebonnen en ws. ook wel geld. Dus dan ga ik sowieso daarna ook nog wat kleding kopen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59320845
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 22:45:08 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59321052
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap een broek van mijn vader, een spijkerbroek met elastieken voorkant, heb ik de hele zwangerschap gedragen en die zat zalig.. ik wil kijken of ik er weer zo eentje kan vinden

pi_59326243
Goedemorgen dames

Cattie wat fijn dat t bloedverlies eindelijk is gestopt!

Kd fijn dat t goed is gegaan met je schoonvader, ik hoop dat ie snel opknapt!

Hier verder niet veel nieuws, al redelijk vroeg opgestaan ..werd wakker van vriendje die ging werken en vanmiddag komt mijn vader langs en wil nog t eea gedaan hebben qua poetsen voor hij er is.
Ik moet ook nog naar mijn werk voor ze de kleine gaan halen om pasjes in te leveren en was me gister in bed aan t bedenken dat t allemaal wel dichtbij komt en dat ik toch whehe ineens...stress
pi_59326717
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....

Cattie fijn dat het bloedverlies is gestopt, zal wel een opluchting zijn of niet?!!

En KD, rommelt het nog steeds? Vandaag weer naar de VK? Ben benieuwd hoor, je laat ons allen wel in spanning zo. Vind wel knap dat je het zo lang vol houdt, lijkt me echt doodvermoeiend dat gerommel.
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:28:19 #169
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59327249
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.
Zet 'm op moeders!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:42:19 #170
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59327518
goedemorgend

Hier alles gelezen, maar ook weer alles vergeten sorry

Hier redelijk goed geslapen...

donderdag 12 juni 2008 @ 09:48:18 #171
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59327634
Faja, daar had ik het gisteravond ook nog met over. Dat als ik nu alles koop, dat ik dan met bijv. 30 weken niks meer pas! Dus ik doe nu wel een klein gedeelte, iig een paar broeken, een rok/jurk en wat langere shirts...

Ik ga zo eens kijken waar er hier zwangerschapsgym wordt gegeven en ik ga ook vandaag bellen voor de 20 weken echo
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59327651
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
pi_59327836
voor de mensen die goedkoop zwangerschapskleding willen: ik heb goede ervaringen met internet discounters. het is geen kwaliteitsspul ofzo, maar wel lekker goedkoop. let wel op het volgende: vaak worden geen of weinig bezorgkosten berekend, maar als iets niet goed is en je wilt het terugsturen moet je dat wel betalen.

http://www.positiewinkel.nl/
http://www.bellyfashion.nl/
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59327921
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
Ach meid, het hoort erbij, gooi het desnoods maar op de hormonen.

Zo had ik laatst dus ruzie met het bedhemeltje/klamboe geval voor de beebiekamer.
Ben uiteindelijk in huilen uitgebarsten en me vriend had echt zo iets van HUH Waar gaat dit over... en heeft toen maar even geholpen.

Het voordeel dat je weet wanneer het gaat gebeuren, lijkt mij, is dat je je er een beetje op kan voorbereiden. Tuurlijk ben je zenuwachtig maar dat gevoel krijg je toch ook wel een beetje als de weëen beginnen of de vliezen zijn begonnen? Gewoon lekker rustig aan doen
pi_59329395
Hehe ja ik ken het, in huilen uitbarsten en een vriend die er niks van snapt

T is ook idd een voordeel dat je weet wanneer t gaat gebeuren, ik weet gewoon dat ik de dingen die ik nog wil/ moet doen voor die dag geregeld moet hebben en heb niet de "stress" erbij van het onverwachtte...

Denk dat t ook gewoon zenuwen zijn...en ineens wil iedereen me gezelschap komen houden/ op de koffie komen, en dat kost me voor mijn gevoel alleen maar tijd
klinkt egoistisch want ik weet dat ze t allemaal goed bedoelen en t voor hun ook spannend is...dus ik denk dat ik t idd maar lekker op de hormonen ga gooien
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:36:37 #176
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59330422
Bla, juist nu wil je ook tijd voor jezelf denk ik maar zo. Althans, dat had ik wel heel erg. en zenuwen ook, en dan moest ik nog wel 5 weken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:10:22 #177
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59331445
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:28 schreef Lishe het volgende:
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.
Zet 'm op moeders!!!
We gaan dadelijk bespreken of het een goede mogenlijkheid is, ik mag het zelf kiezen dus en ik weet zelf nog niet wat ik kies.
Bij Demi heeft het namenlijk niet geholpen en toen liep ik al overtijd en leverde het alleen maar veel pijn op.
Maar nu is het ook wel al veel meer aan het rommelen als bij Demi toen.
pi_59332359
Goedemiddag inmiddels al
Gisteravond hele avond gerommel, toen hield het op en begon het vanaf 3 uur weer. Van 3 tot half 6 dus niet geslapen, daarna in slaap gevallen op de bank (zodat manlief kon slapen, was om 4 uur maar uit bed gegaan) en toen was het weer rustig...
Vanmorgen dus maar in bed gekropen om de slaap een beetje in te halen...
Nu overigens ook weer rustig, met af en toe wat krampen..

Fijn dat het met je schoonvader goed gegaan is KD! Sterkte vandaag met beslissen bij de VK!
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:59:28 #179
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59332779
en ik ben niet gestript, waarom niet?
Omdat alles al in werking is gezet en ze zelf voelde dat ik al wat weeënactiviteit heb.

Dus hopenlijk zet het nu toch snel uit zichzelf helemaal door!

mrien, lastig is dat he, dat onregelmatige, hopenlijk zet het toch snel door bij je in het echte werk!
pi_59332824
Hoppa KD, eindelijk wat schot in de zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')